Je bent zelf een goede titelquote:
Het origineel is beterquote:Op donderdag 26 februari 2015 20:51 schreef timmmmm het volgende:
Sp3c gaat zich stoer voelen jongens, hier moeten we een stokje voor steken. Musicalmuziek tot de aftrap
ik ben stoer jaquote:Op donderdag 26 februari 2015 20:51 schreef timmmmm het volgende:
Sp3c gaat zich stoer voelen jongens, hier moeten we een stokje voor steken. Musicalmuziek tot de aftrap
ditquote:
"Dit"quote:
Wil je dat ik liedjes ga posten die ik leuk vind? Nee he?quote:
Doe danquote:Op donderdag 26 februari 2015 20:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Wil je dat ik liedjes ga posten die ik leuk vind? Nee he?
Bedankt timmmmm.quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:02 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Doe dan
Laatste van het musicalintermezzo
Stiekem vind ik dit gewoon hartstikke leukquote:Op donderdag 26 februari 2015 21:02 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Doe dan
Laatste van het musicalintermezzo
Wat is jouw probleem?quote:
Ahwww zwarte (troetel)beer!!!!quote:
Weet ik het ik ben geen Feyenoorder.quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:05 schreef timmmmm het volgende:
Ik maak me wel zorgen. Boelderoes schijnt matig te zijn vandaag en dat is ie normaal al. Wilkshire is matig omdat nog steeds half geblesseerd en Karsdorp staat er al in![]()
WIE MOET HEM DAN VERVANGEN CNOR
Sp3c is wel een knuffelbeer trouwens. Misschien zie je em de zevende wel, NWS-mods kunnen ook in FP dus misschien komt hij partycrashenquote:Op donderdag 26 februari 2015 21:05 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ahwww zwarte (troetel)beer!!!!
ik denk niet in problemenquote:
Altijdquote:Op donderdag 26 februari 2015 21:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Weet ik het ik ben geen Feyenoorder.
Ze zijn wel lekker vrolijk bezig daarHeejooo hejooo
The Box was wel leuk toen.quote:
Met Sp3c wil ik wel partycrashen.quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:06 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Sp3c is wel een knuffelbeer trouwens. Misschien zie je em de zevende wel, NWS-mods kunnen ook in FP dus misschien komt hij partycrashen
Dus je denkt ook niet aan mij?quote:
Lekker met je dronken kop 's nachts kutnummers aanvragen was leuk jaquote:
Ik vind de pre-show bij Ajax ook altijd leuk. Bloed Zweet en Tranen, Clublied en daarna een soort Andre Rieuachtig dingetje.quote:
neenquote:Op donderdag 26 februari 2015 21:07 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Dus je denkt ook niet aan mij?
#hosselfaalquote:Op donderdag 26 februari 2015 21:07 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Dus je denkt ook niet aan mij?
Nu zit je hier met je dronken kop en Youtube.quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lekker met je dronken kop 's nachts kutnummers aanvragen was leuk ja.
Ze maakt wel kans. Ik heb gehoord dat sp3c wel op pauperaccenten valt. Toegegeven, het Tilburgse accent is niet zó erg als het amsterdamse, maar tochquote:
zonder kans om te scoren kun je niet scorenquote:Op donderdag 26 februari 2015 21:08 schreef Karina het volgende:
Een kans houdt idd meestal in dat het mis is ja.
Expertquote:
Ik ging altijd clips met lekkere chicks aanvragen.quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lekker met je dronken kop 's nachts kutnummers aanvragen was leuk ja.
Je lijkt Cruijff wel.quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:10 schreef sp3c het volgende:
[..]
zonder kans om te scoren kun je niet scoren
Tilburg kan ik niet tegenquote:Op donderdag 26 februari 2015 21:09 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ze maakt wel kans. Ik heb gehoord dat sp3c wel op pauperaccenten valt. Toegegeven, het Tilburgse accent is niet zó erg als het amsterdamse, maar toch
goed hequote:
Nee man volgens mij is er amper wat gebeurd.quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:11 schreef Specularium het volgende:
Is Rotterdam al kapot?
Hebben we een livetopic?
Ik denk dat dat een beetje af gaat hangen van de uitslag.quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:11 schreef Specularium het volgende:
Is Rotterdam al kapot?
Hebben we een livetopic?
Nou ik heb in ieder geval mijn wokkels.quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:11 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik denk dat dat een beetje af gaat hangen van de uitslag.
Op dit moment ben ik niet dronkenquote:Op donderdag 26 februari 2015 21:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nu zit je hier met je dronken kop en Youtube.
Dan worden Romasupporters eerder afgebroken. Als Roma verliest zou Rotterdam wel eens afgebroken kunnen gaan worden.quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:12 schreef sp3c het volgende:
als feijenoord verliest zal de boel wel afgebroken gaan worden ja
Niks mis met je dronken kop op Youtube hangen.quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Op dit moment ben ik niet dronken
Paraplu eropquote:Op donderdag 26 februari 2015 21:15 schreef Karina het volgende:
lijkt me wel lekker even iedereen stompen
quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:15 schreef Karina het volgende:
lijkt me wel lekker even iedereen stompen
Ik ben altijd pissig.quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:16 schreef YokiKater het volgende:
Ik heb ook wel zin om te stompen, ben even lekker flink pissig.
Wat is er? Je radiator was toch niet goed?quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:16 schreef YokiKater het volgende:
Ik heb ook wel zin om te stompen, ben even lekker flink pissig.
Noem je mij nou een pauper?quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:09 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ze maakt wel kans. Ik heb gehoord dat sp3c wel op pauperaccenten valt. Toegegeven, het Tilburgse accent is niet zó erg als het amsterdamse, maar toch
Troost je, mij vind hij nog pauperiger. Dus je hebt een streepje voor.quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:19 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Noem je mij nou een pauper?
Nee, ik zeg dat je een minder erg pauperaccent hebt dan de Cnorquote:Op donderdag 26 februari 2015 21:19 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Noem je mij nou een pauper?
Maak ik nu al geen kans meer?quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:10 schreef sp3c het volgende:
[..]
Tilburg kan ik niet tegen
das een ijshockeydingetje
En olvi is niet geriatrisch, dat helpt ookquote:Op donderdag 26 februari 2015 21:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Troost je, mij vind hij nog pauperiger. Dus je hebt een streepje voor.
Precies jong en slim, wat wil een man nog meer? Oh dikke tetten, die heb ik ook al niet.quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En olvi is niet geriatrisch, dat helpt ook
Daar heb ik nu geen last van, ik ben naar mijn ouders gevlucht. Verder is het iets waar ik hier geen uitspraken over kan doen, maar het valt allemaal wel mee hoor ..quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat is er? Je radiator was toch niet goed?
Moet jij WIDM niet kijken trouwens?quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:22 schreef timmmmm het volgende:
Vermeer stond ook hélemaal niet op te letten
Panterbadjasquote:Op donderdag 26 februari 2015 21:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Precies jong en slim, wat wil een man nog meer? Oh dikke tetten, die heb ik ook al niet.
Heeft nog niks goed gedaanquote:Op donderdag 26 februari 2015 21:23 schreef LTVDK het volgende:
Wat een kut scheids, met z'n verkeerde kaart
Tottie weer de fout in gaatquote:Op donderdag 26 februari 2015 21:24 schreef timmmmm het volgende:
Boula doet het tot nu toe beter dan gepland
quote:
Kan die niet gewoon een kaart of een wissel krijgen?quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:26 schreef timmmmm het volgende:
Wat een kutscheids. Hier gebeurt dus ook weer niks.
Kazim wil gelijk fittie, al een aardig ingeburgerde Rotterdammer dusquote:Op donderdag 26 februari 2015 21:29 schreef timmmmm het volgende:
Hij kijkt ook gewoon eerst naar em om dan vol zijn elleboog erin te gooien. dieprood
nee tilburg is echt te kutquote:Op donderdag 26 februari 2015 21:20 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Maak ik nu al geen kans meer?
Dat is dan ook een van de weinige leuke dingen in die treurige stadquote:Op donderdag 26 februari 2015 21:33 schreef Specularium het volgende:
Ik vond Tilburg altijd wel leuk met de 013.
Misschien kunnen ze daar naartoe dan.quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:33 schreef Specularium het volgende:
Ik vond Tilburg altijd wel leuk met de 013.
Ze stellen zich met Mitchell Te Vrede...quote:
Manutelli zal nog wel niet topfit zijnquote:Op donderdag 26 februari 2015 21:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze stellen zich met Mitchell Te Vrede...
Tel je ze na?quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:38 schreef YokiKater het volgende:
124 posts waarvan er 120 door crewleden
Dit tellenquote:Op donderdag 26 februari 2015 21:38 schreef YokiKater het volgende:
124 posts waarvan er 120 door crewleden
Ik zit echt met samengeknepen billetjes voor de TVquote:Op donderdag 26 februari 2015 21:38 schreef sp3c het volgende:
deze sport is superlangzaam man, ik moet bijna huilen
Dan zal ze zo wel een 5e makenquote:Op donderdag 26 februari 2015 21:39 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Die 4 posts van Yasmin waren makkelijk te vinden.
Gewoon ctrl+f op nepturkquote:Op donderdag 26 februari 2015 21:39 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Die 4 posts van Yasmin waren makkelijk te vinden.
Geen nepturk, wel een echte snorquote:Op donderdag 26 februari 2015 21:41 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Je moeder is een nepturk met een echte snor.
Dus ook een echte Turk?quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:42 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Geen nepturk, wel een echte snor
Dat schaamhaar?quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:42 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Geen nepturk, wel een echte snor
Ging over voetbal snoesquote:
Je kont afvegen met de tegenstanderquote:Op donderdag 26 februari 2015 21:45 schreef Specularium het volgende:
Snap ook niet wat er leuk is aan wc-papier op het veld gooien.
quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:45 schreef timmmmm het volgende:
Totti tegen de scheids: 'Lelijke meloenenkop, geef me een banaan'
Ik denk dat wij met zijn tweeën in dat hokje commentaar geven beduidend leuker is voor het luisterend publiekquote:
Die mag best wel acute ebola krijgen jaquote:
Ik zat zelf aan rectale kanker te denken. Dat lijkt me namelijk een zeer akelige manier om dood te gaan. Zo'n groot gezwel dat je niet meer kan poepen en je van binnen ontploft door de opbouw van je eigen ontlasting. Lijkt me wel gepast hierquote:Op donderdag 26 februari 2015 21:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die mag best wel acute ebola krijgen ja
Zijn ingewanden uitkotsen tijdens het fluiten mag ook wel toch?quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik zat zelf aan rectale kanker te denken. Dat lijkt me namelijk een zeer akelige manier om dood te gaan. Zo'n groot gezwel dat je niet meer kan poepen en je van binnen ontploft door de opbouw van je eigen ontlasting. Lijkt me wel gepast hier
Kolere tim. Ik neem net een slok wijn, die komt nu weer naar boven. En als je niet meer kunt poepen komt het uit je mond. Weet ik toevallig.quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik zat zelf aan rectale kanker te denken. Dat lijkt me namelijk een zeer akelige manier om dood te gaan. Zo'n groot gezwel dat je niet meer kan poepen en je van binnen ontploft door de opbouw van je eigen ontlasting. Lijkt me wel gepast hier
Maar als ik daar rekening mee moet gaan houden, kan ik nooit wat zeggenquote:Op donderdag 26 februari 2015 21:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Kolere tim. Ik neem net een slok wijn,
quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Kolere tim. Ik neem net een slok wijn, die komt nu weer naar boven. En als je niet meer kunt poepen komt het uit je mond. Weet ik toevallig.
Of Yasmin heeft de oplossing gevonden, of ze is haar bovenlip met ductape aan het ontharenquote:
Pics.quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Kolere tim. Ik neem net een slok wijn, die komt nu weer naar boven. En als je niet meer kunt poepen komt het uit je mond. Weet ik toevallig.
Zeg je nou dat ik een zuiplap ben! Er is voetbal dan mag ik drinken van mezelf.quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Maar als ik daar rekening mee moet gaan houden, kan ik nooit wat zeggen
Trouwens grote onzin, kan niet anders.quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:52 schreef Karina het volgende:
Sorry hoor sp3c, is mij ooit verteld.
Het tweede, ze is nog moed aan het opbouwen.quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
[..]
Of Yasmin heeft de oplossing gevonden, of ze is haar bovenlip met ductape aan het ontharen
Nee geen onzin. Maar doet er verder neit toe.quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Trouwens grote onzin, kan niet anders.
Dat heb je gewoon gezien in Southpark, Corrie.quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee geen onzin. Maar doet er verder neit toe.
Nee. Ik weet het gewoon.quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:54 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat heb je gewoon gezien in Southpark, Corrie.
Dat was een mooi moment toen Randy een goed idee had met die hamburger.quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:54 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat heb je gewoon gezien in Southpark, Corrie.
Nou ja, als je zo'n kankerscheids hebt die óveral voor fluit en daar een halve minuut voor neemt, is het geen godswonder. Hadden er nog 5 aan gemoeten eigenlijkquote:Op donderdag 26 februari 2015 21:56 schreef Mani89 het volgende:
Wie geeft er in een eerste helft dan ook 4 minuten extra tijd. KNIB.
quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:23 schreef LTVDK het volgende:
Die keeper van Roma heet dan misschien wel Scorupski, maar die scheids is degene die echt corrupt is
Ik ben een soort Elfmatigquote:Op donderdag 26 februari 2015 22:23 schreef Specularium het volgende:
[..].
Deze woordgrapjes zijn echt belachelijk matig.
Een irritante kutlul waar niemand om moet lachenquote:Op donderdag 26 februari 2015 22:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik zou het volhouden.
Ben jij een beetje de Andre van Duin van het topic.
Niks mis met ribbels wel met paprika.quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:25 schreef Specularium het volgende:
Ik heb paprika ribbelchips van De Jumbo.
Weet nog niet wat ik er van vind.
quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Een irritante kutlul waar niemand om moet lachen
Sinds januari niet meer, anders heb ik straks op mijn racefiets wel gladde benen, maar ook een buik.quote:
Uh je fietst toch juist ook om van een buik af te komen lijkt me?quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:28 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Sinds januari niet meer, anders heb ik straks op mijn racefiets wel gladde benen, maar ook een buik.
Ja maar liever start ik zonder buik snap je. Ik racefiets alleen als het weer mooi weer is.quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Uh je fietst toch juist ook om van een buik af te komen lijkt me?
nou enquote:Op donderdag 26 februari 2015 22:28 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Sinds januari niet meer, anders heb ik straks op mijn racefiets wel gladde benen, maar ook een buik.
Dan moet je ook gewoon fietsen als het niet zo mooi weer is he. Gaat die buik ook eerder weg.quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja maar liever start ik zonder buik snap je. Ik racefiets alleen als het weer mooi weer is.
Gayquote:
In zo een pakje kun je wel heel goed andere dingen zien.quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:32 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat ziet er toch niet uit in zo'n strak homosensueel pakje?
Ik ben nu vooral aan het hardlopen, ook heerlijk trouwens. En ik kan mij geen beter gevoel voorstellen als met je hand je net geschoren gladde benen te voelen.quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan moet je ook gewoon fietsen als het niet zo mooi weer is he. Gaat die buik ook eerder weg.
[..]
Gay
Wel goed van jequote:Op donderdag 26 februari 2015 22:34 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ben nu vooral aan het hardlopen, ook heerlijk trouwens. En ik kan mij geen beter gevoel voorstellen als met je hand over je net geschoren gladde benen te voelen.
Maar ik fiets wel hard, verder kan iedereen de tering krijgen.quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zodat je er uit ziet als een gewillig jongetje van 11?
Dat zal ook wel lekker glad zijn dusquote:Op donderdag 26 februari 2015 22:34 schreef sp3c het volgende:
gewoon je hand in je broek steken, moet je opletten wat er gebeurt
Heb jij harige kuiten?quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Wel goed van je![]()
En dat laatste ben ik het niet mee eens hoor.
Stok tussen je spaken.quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Maar ik fiets wel hard, verder kan iedereen de tering krijgen.
Ik trap zo je zijspiegel eraf, kutautomobilisten.quote:
Ik heb helemaal geen rijbewijs.quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik trap zo je zijspiegel eraf, kutautomobilisten.
quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik trap zo je zijspiegel eraf, kutautomobilisten.
Sterf met je puntquote:
Goede aanwinst voor deze SC dusquote:Op donderdag 26 februari 2015 22:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij zal wel wat geroepen hebben denk ik.
Je moeder is een hoer of zo.
Of LTVK zijn moeder is een hoer.quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij zal wel wat geroepen hebben denk ik.
Je moeder is een hoer of zo.
Vingers breken.quote:
Maar ik edit het gewoon terug.quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:45 schreef timmmmm het volgende:
Tijd voor de LTVDK-behandeling voor specularium
Wat is dat?quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:45 schreef timmmmm het volgende:
Tijd voor de LTVDK-behandeling voor specularium
Klef doen en hitsige DM's sturen?quote:
Dus ik geef jouw de Specularium behandeling?quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Klef doen en hitsige DM's sturen?
Jij kan mijn posts niet edittenquote:Op donderdag 26 februari 2015 22:46 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dus ik geef jouw de Specularium behandeling?
Oh gelukkig. Wil daar namelijk niks mee te maken hebben.quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij kan mijn posts niet editten.
*jouquote:Op donderdag 26 februari 2015 22:46 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dus ik geef jouw de Specularium behandeling?
Fijn, weet je misschien ook of de weerman vandaag vierkant was of niet?quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:50 schreef Specularium het volgende:
Ik zag laatst een filmpje met Holly Michaels.
Dus.
Nee, maar zij was wel een soort van dubbelgevouwen.quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:53 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Fijn, weet je misschien ook of de weerman vandaag vierkant was of niet?
Gewoon nog 2 van Manuquote:
Zeker als je met een man minder elkaar nog in de weg looptquote:Op donderdag 26 februari 2015 23:10 schreef timmmmm het volgende:
Wat een toestand. in 5 minuten 2 goals vind ik toh onwaarschijnlijk
Boven of onder?quote:Op donderdag 26 februari 2015 23:13 schreef timmmmm het volgende:
er lekker in zou ik zeer fijn vinden
Ik zie anders nog ramvolle tribunes. Sowieso zijn ze al later naar huis, omdat de wedstrijd al een kwartier langer duurt door het stilleggenquote:Op donderdag 26 februari 2015 23:13 schreef sp3c het volgende:
al die feijenoorders gaan vroeg naar huis
Waarom zit jij er nietquote:Op donderdag 26 februari 2015 23:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik zie anders nog ramvolle tribunes. Sowieso zijn ze al later naar huis, omdat de wedstrijd al een kwartier langer duurt door het stilleggen
Omdat ik nog steeds met die longontsteking zit die maar niet weg wil. Ik had verdomme kaartjes, mn zus zit daar nou ipv ikquote:
Ah dat vind ik wel sneu voor je timquote:Op donderdag 26 februari 2015 23:16 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Omdat ik nog steeds met die longontsteking zit die maar niet weg wil. Ik had verdomme kaartjes, mn zus zit daar nou ipv ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |