Je bent zelf een goede titelquote:
Het origineel is beterquote:Op donderdag 26 februari 2015 20:51 schreef timmmmm het volgende:
Sp3c gaat zich stoer voelen jongens, hier moeten we een stokje voor steken. Musicalmuziek tot de aftrap
ik ben stoer jaquote:Op donderdag 26 februari 2015 20:51 schreef timmmmm het volgende:
Sp3c gaat zich stoer voelen jongens, hier moeten we een stokje voor steken. Musicalmuziek tot de aftrap
ditquote:
"Dit"quote:
Wil je dat ik liedjes ga posten die ik leuk vind? Nee he?quote:
Doe danquote:Op donderdag 26 februari 2015 20:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Wil je dat ik liedjes ga posten die ik leuk vind? Nee he?
Bedankt timmmmm.quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:02 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Doe dan
Laatste van het musicalintermezzo
Stiekem vind ik dit gewoon hartstikke leukquote:Op donderdag 26 februari 2015 21:02 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Doe dan
Laatste van het musicalintermezzo
Wat is jouw probleem?quote:
Ahwww zwarte (troetel)beer!!!!quote:
Weet ik het ik ben geen Feyenoorder.quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:05 schreef timmmmm het volgende:
Ik maak me wel zorgen. Boelderoes schijnt matig te zijn vandaag en dat is ie normaal al. Wilkshire is matig omdat nog steeds half geblesseerd en Karsdorp staat er al in![]()
WIE MOET HEM DAN VERVANGEN CNOR
Sp3c is wel een knuffelbeer trouwens. Misschien zie je em de zevende wel, NWS-mods kunnen ook in FP dus misschien komt hij partycrashenquote:Op donderdag 26 februari 2015 21:05 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ahwww zwarte (troetel)beer!!!!
ik denk niet in problemenquote:
Altijdquote:Op donderdag 26 februari 2015 21:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Weet ik het ik ben geen Feyenoorder.
Ze zijn wel lekker vrolijk bezig daarHeejooo hejooo
The Box was wel leuk toen.quote:
Met Sp3c wil ik wel partycrashen.quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:06 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Sp3c is wel een knuffelbeer trouwens. Misschien zie je em de zevende wel, NWS-mods kunnen ook in FP dus misschien komt hij partycrashen
Dus je denkt ook niet aan mij?quote:
Lekker met je dronken kop 's nachts kutnummers aanvragen was leuk jaquote:
Ik vind de pre-show bij Ajax ook altijd leuk. Bloed Zweet en Tranen, Clublied en daarna een soort Andre Rieuachtig dingetje.quote:
neenquote:Op donderdag 26 februari 2015 21:07 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Dus je denkt ook niet aan mij?
#hosselfaalquote:Op donderdag 26 februari 2015 21:07 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Dus je denkt ook niet aan mij?
Nu zit je hier met je dronken kop en Youtube.quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lekker met je dronken kop 's nachts kutnummers aanvragen was leuk ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |