* ieniminimuis geeft Mex een goede knuffelquote:Op donderdag 26 februari 2015 12:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
mwah, beetje een niemendalletje dit. Oh well.
Ajax en Dotan. Tsja.quote:Op donderdag 26 februari 2015 13:08 schreef SilentChaos het volgende:
Speciaal voor Ziggo klanten: exclusieve pre-sale Dotan
ik overweeg over te stappen naar Tele2 ofzo
Te hard gepijpt denk ik...quote:Op donderdag 26 februari 2015 13:23 schreef Pandaplint het volgende:
Rondé zangeres heeft stemproblemen?
Wordt er dan niet gepijpt?quote:
quote:Op donderdag 26 februari 2015 13:23 schreef Pandaplint het volgende:
Rondé zangeres heeft stemproblemen?
en Bowiequote:
en Bowiequote:
quote:
quote:
quote:
quote:
zoals elke Amerikaanse zangeres standaard doetquote:Op donderdag 26 februari 2015 14:14 schreef SilentChaos het volgende:
Waaaaaaaa-oooooooohoooooooohoooooooooooo....r
zo irritant, 1 lettergreep over 100 tonen zingen
na de upc harmonisatie wordt 90 mbit verhoogd naar 120/12 mbit wist je dat alquote:Op donderdag 26 februari 2015 13:08 schreef SilentChaos het volgende:
Speciaal voor Ziggo klanten: exclusieve pre-sale Dotan
ik overweeg over te stappen naar Tele2 ofzo
Jupquote:Op donderdag 26 februari 2015 14:16 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
na de upc harmonisatie wordt 90 mbit verhoogd naar 120/12 mbit wist je dat al
En 180/18 wordt 200/20
Verschrikkelijk ook ja.quote:Op donderdag 26 februari 2015 14:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zoals elke Amerikaanse zangeres standaard doet
Hoi Roos.quote:Op donderdag 26 februari 2015 14:19 schreef rubbereend het volgende:
alshetiswathetisdanisdatwathetis
franklop vindt dit niet leukquote:
wie?quote:Op donderdag 26 februari 2015 14:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
franklop vindt dit niet leuk
Live gezien?quote:
Ik wel, Pinkpop 2009quote:
Is dat de nieuwe "vis een optie"?quote:
keer of 8 denk ikquote:
dikzak.gifquote:
Tags:quote:Op donderdag 26 februari 2015 14:50 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Barney is niet dik. Barney heeft een sportief lijf.
Ik ook.quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:22 schreef Etcetera het volgende:
Blij dat ik A&dM live heb kunnen zien laatst
De serie JEUK van Acda is trouwens echt een aanraderquote:Op donderdag 26 februari 2015 15:22 schreef Etcetera het volgende:
Blij dat ik A&dM live heb kunnen zien laatst
ditquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben nat.kutregenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
Je moet natuurlijk wel de goede bewoording gebruiken.quote:
Ok, ook kekke blousjes.quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niet alleen de stem.
Zou 1 en 3 doen (links beginnen en vrouw niet inbegrepen)quote:
De spatie maakt hier een enorm belangrijk verschilquote:Op donderdag 26 februari 2015 16:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk wel de goede bewoording gebruiken.
In Face/Off is hij wel een baas jaquote:Op donderdag 26 februari 2015 17:15 schreef Evertjan het volgende:
[..]
nee? ik dacht dat jij wel Cagegod kon waarderen?
Ik vind hem sowieso wel een goede acteur hoorquote:Op donderdag 26 februari 2015 19:03 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
In Face/Off is hij wel een baas ja
Echt geforceerd gekreun is het. En nog steenkolenengels en knettervals. Wat dat betreft snap ik de noodzaak van een operatie wel.quote:
leven = slaaf van de commercie zijnquote:Op donderdag 26 februari 2015 19:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Echt geforceerd gekreun is het. En nog steenkolenengels en knettervals. Wat dat betreft snap ik de noodzaak van een operatie wel.
En fuck it, ik ga zaterdag lekker Pinkpopkaartjes kopen. Vind de line-up leuk. Maar ik ben ook een slaaf van de commercie.
Ik helemaal zo in de war van huh ik rij richting werk in plaats van naar huis.quote:
Hele week al. Is de ziekte.quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:29 schreef SilentChaos het volgende:
Ben je een beetje opstandig vandaag Mex?
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 07:21 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik helemaal zo in de war van huh ik rij richting werk in plaats van naar huis.
Rip mex.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 09:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Blegh. Flink pijn op de borst als ik adem
Ja. Toch maar weer even naar de huisarts.quote:
Wil je begraven worden of moeten we je gewoon een oven in mieteren?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 09:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja. Toch maar weer even naar de huisarts.
Goeie. Oven graag.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 09:32 schreef Bronson het volgende:
[..]
Wil je begraven worden of moeten we je gewoon een oven in mieteren?
Coldplay met Viva la Vida als afscheid?
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 09:47 schreef wolfrolf het volgende:
[ afbeelding ] woef
[ afbeelding ] miauw
oh ik dacht een drolquote:
quote:
KensingGODENquote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
Gewoon eens één dag zonder Kensington, is dat nou teveel gevraagd?
Ja.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
Puur genot zou dat zijnquote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
Tekst in tussenstuk: Hold my fart, hold my fart....quote:
En dat. Fijne artiest van de dag.quote:
Hopelijk wordt er dan ook een Peter Green gedraaid maar ik ben er bang voorquote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:29 schreef Sersjee het volgende:
[..]
En dat. Fijne artiest van de dag.
Eensch,quote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:29 schreef Sersjee het volgende:
[..]
En dat. Fijne artiest van de dag.
Ach, een Oh Well moet kunnen. Bij Rob bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hopelijk wordt er dan ook een Peter Green gedraaid maar ik ben er bang voor
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 09:47 schreef wolfrolf het volgende:
[ afbeelding ] woef
[ afbeelding ] miauw
jewel, alleen een beetje een drukke dag straks.quote:
okee gelukkig maar dat het goed gaatquote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
jewel, alleen een beetje een drukke dag straks.
Ik heb helemaal geen feestjequote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Vanavond feestje. Eens kijken of die leuke jongen ondertussen zijn niet leuke vriendin heeft gedumpt.
Feestje vanavond op Droef. Je mag best komen hoor.quote:
Droevendaal.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Feestje vanavond op Droef. Je mag best komen hoor.
en je vind je mokkeltje niet leuk?
Leukste plek van Wageningen. Jammer dat ik er niet woon.quote:
Nee, nog steeds bezet, sorryquote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Vanavond feestje. Eens kijken of die leuke jongen ondertussen zijn niet leuke vriendin heeft gedumpt.
Meen je dat?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 11:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Leukste plek van Wageningen. Jammer dat ik er niet woon.
quote:
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 11:15 schreef Sersjee het volgende:
Troep.
"Hoor mij eens belabberd Engels spreken met een moddervet Frans accent"... Blegh.
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 11:15 schreef Sersjee het volgende:
Troep.
"Hoor mij eens belabberd Engels spreken met een moddervet Frans accent"... Blegh.
Ik heb me even rap ingelezen in dat Droef en ik wilde eigenlijk de term "langharig, werkschuw tuig" gebruiken, maar dat komt eigenlijk op hetzelfde neer als dat wat jij zegt.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 11:18 schreef Bronson het volgende:
[..]
Stelletje linkse ongeschoren hippies.
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 11:20 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik heb me even rap ingelezen in dat Droef en ik wilde eigenlijk de term "langharig, werkschuw tuig" gebruiken, maar dat komt eigenlijk op hetzelfde neer als dat wat jij zegt.
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 11:20 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik heb me even rap ingelezen in dat Droef en ik wilde eigenlijk de term "langharig, werkschuw tuig" gebruiken, maar dat komt eigenlijk op hetzelfde neer als dat wat jij zegt.
Haha, boefjenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 11:27 schreef JDude het volgende:
En dronken een trottoir gekopt maar dat geheel terzijde.
Goede omschrijving van mijquote:Op vrijdag 27 februari 2015 11:18 schreef Bronson het volgende:
[..]
Stelletje linkse ongeschoren hippies.
Geheel correct.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 11:20 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ben je nog alcoholvrij??quote:Op vrijdag 27 februari 2015 11:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Daag
Ik zal ooit laten weten hoe het feestje van vanavond ging.
Bedankt voor dit beeldquote:
Vanavond ook, JE KAN HET MUIS!quote:
Ik ben geen fan van compleet kaal (streepjesquote:Op vrijdag 27 februari 2015 11:52 schreef Bronson het volgende:
[..]
Dan kun je je tanden lekker flossen man.
Iewquote:
Dan weet je wel hoe het er voor staat.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:46 schreef SilentChaos het volgende:
Niels Geuzenbroek met een nummer wat staat voor je relatie... nou... top....
bedoel jequote:
Seinabo Sey met "Younger" is Megahitquote:
Geweldige Megahit. Je moet je alleen niet blind staren op die cheesy Kygo remix. Luister het originele nummer, check de EP "For Madeleine" op Spotify. Seinabo Sey is echt geweldig.quote:
Goedzoooquote:Op vrijdag 27 februari 2015 19:41 schreef ieniminimuis het volgende:
En daar ging mijn alcoholloos bestaan
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 19:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Je boy nog tegengekomenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 19:41 schreef ieniminimuis het volgende:
ah, die had ik eerder vanavond al aangevraagd, maar kennelijk mag ik maar 1 keer per avond.quote:
quote:
Eens!quote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:47 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
Dit kan natuurlijk prima vaker op 3fm!
Beterschapquote:Op zaterdag 28 februari 2015 09:03 schreef wolfrolf het volgende:
Hallo hier is supergrover met 39 graden koorts
Beterschap.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 09:03 schreef wolfrolf het volgende:
Countdown to Guyquote:Op zaterdag 28 februari 2015 11:09 schreef ChatGirl het volgende:
Ik heb ook m'n ticket
Heeft me wel een jaar van m'n leven gekost geloof ik, maar we zijn er weer bij dit jaar
Op naar Elbow
Vooraan staan bij Dotan?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 10:59 schreef Cee het volgende:
Beterschap gekke wolf!
Pinkpop kaartjes in de zak.Urbanus here I come.
Weer naar dat hotelmeisje toe?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 11:32 schreef SilentChaos het volgende:
Volgende week deze tijd sta ik heerlijk in Oostenrijk op m'n ski's
Die is vrij kort na "het incident" ontslagenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 11:41 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Weer naar dat hotelmeisje toe?
Dat had ik dus vorig jaar.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 11:27 schreef Cee het volgende:
[..]
Countdown to Guy
Oh man.
Het ging belachelijk makkelijk bij mij, ik zat hier met m'n zusje en haar vriend en we waren allemaal op onze eigen accounts ingelogd. Ik hoefde maar een minuut te wachten tot ik aan de beurt was. Eerst m'n weekendkaart gekocht en daarna kon ik naar hartelust door-shoppen voor m'n zusje en een vriendin van me. Drie kwartier later stonden ze nog steeds in de wachtrij (niet dat het nodig was dat ze daar nog in stonden, maar we waren benieuwd hoe lang het zou duren).
Beterschap jochie!!quote:Op zaterdag 28 februari 2015 12:27 schreef wolfrolf het volgende:
Dank voor de beterschapwensen lieve mensen
dat noemen we de grote ticketservice-loterijquote:Op zaterdag 28 februari 2015 11:45 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dat had ik dus vorig jaar.
Nu stond ik tot 10.40 in de wachtrij. En toen was er geen kaart meer te krijgen opeens. Na 10x proberen toch nog gelukt om er eentje te krijgen.
En zeker weten dat ik vooraan sta bij Elbow. Guy
beterschap Wolfjen lekker in bed kruipen en HoC kijkenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 09:03 schreef wolfrolf het volgende:
Origineel gecheckt, vind ik al wat beter, heftiger.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 19:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Geweldige Megahit. Je moet je alleen niet blind staren op die cheesy Kygo remix. Luister het originele nummer, check de EP "For Madeleine" op Spotify. Seinabo Sey is echt geweldig.
En anders kan je ook nog tickets op MP kopen voor 3x de normale prijsquote:Op zaterdag 28 februari 2015 13:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat noemen we de grote ticketservice-loterij
Staan ze al weer te koop op MP?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 14:34 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
En anders kan je ook nog tickets op MP kopen voor 3x de normale prijs
Ja, onder de noemer 'per ongeluk te veel besteld'.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 14:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Staan ze al weer te koop op MP?
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 14:48 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ja, onder de noemer 'per ongeluk te veel besteld'.
Ik ook niet. Zeker niet in dit geval. Althans: ik vind remixen een prachtige kunstvorm en regelmatig zijn remixes geweldig, maar in dit geval is er echt geen reden om de remix de voorkeur te geven boven het origineel. Alles dat Kygo doet, klinkt toch een beetje hetzelfde, helaas. En het origineel heeft een fantastisch instrumentaal gedeelte in het midden dat volledig mist in de remix.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 14:32 schreef Cee het volgende:
[..]
Origineel gecheckt, vind ik al wat beter, heftiger.Snap niet dat alles zo door de remix-mangel geduwd moet worden.
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 14:48 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ja, onder de noemer 'per ongeluk te veel besteld'.
http://www.marktplaats.nl(...)0c1b&previousPage=lrquote:
Seems legitquote:Helaas per ongeluk 4 kaarten teveel gekocht. Kreeg melding met technische fout na betaling en heb vervolgens nog eens 4 kaarten besteld. Bleek dus dat de eerste keer wel goed was gegaan ondanks technische fout.
Ik heb dus 4 kaarten over voor de zaterdag
Kaarten mogen ook per 2 verkocht worden, heb je interesse stuur dan even een mailtje.
Kaarten moeten dit weekend nog weg!
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 14:34 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
En anders kan je ook nog tickets op MP kopen voor 3x de normale prijs
door de tunnel?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 16:32 schreef ChatGirl het volgende:
vanuit mijn laatste keer de trein naar Delft
![]()
Wel mooi geworden daar nuquote:Op zaterdag 28 februari 2015 16:32 schreef ChatGirl het volgende:
vanuit mijn laatste keer de trein naar Delft
![]()
Ik kan niet langer dan een paar minuten naar een scherm staren, dan duizel ik al.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 14:29 schreef Evertjan het volgende:
[..]
beterschap Wolfjen lekker in bed kruipen en HoC kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |