ditquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben nat.kutregenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
Je moet natuurlijk wel de goede bewoording gebruiken.quote:
Ok, ook kekke blousjes.quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niet alleen de stem.
Zou 1 en 3 doen (links beginnen en vrouw niet inbegrepen)quote:
De spatie maakt hier een enorm belangrijk verschilquote:Op donderdag 26 februari 2015 16:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk wel de goede bewoording gebruiken.
In Face/Off is hij wel een baas jaquote:Op donderdag 26 februari 2015 17:15 schreef Evertjan het volgende:
[..]
nee? ik dacht dat jij wel Cagegod kon waarderen?
Ik vind hem sowieso wel een goede acteur hoorquote:Op donderdag 26 februari 2015 19:03 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
In Face/Off is hij wel een baas ja
Echt geforceerd gekreun is het. En nog steenkolenengels en knettervals. Wat dat betreft snap ik de noodzaak van een operatie wel.quote:
leven = slaaf van de commercie zijnquote:Op donderdag 26 februari 2015 19:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Echt geforceerd gekreun is het. En nog steenkolenengels en knettervals. Wat dat betreft snap ik de noodzaak van een operatie wel.
En fuck it, ik ga zaterdag lekker Pinkpopkaartjes kopen. Vind de line-up leuk. Maar ik ben ook een slaaf van de commercie.
Ik helemaal zo in de war van huh ik rij richting werk in plaats van naar huis.quote:
Hele week al. Is de ziekte.quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:29 schreef SilentChaos het volgende:
Ben je een beetje opstandig vandaag Mex?
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 07:21 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik helemaal zo in de war van huh ik rij richting werk in plaats van naar huis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |