Royal Blood niet kennenquote:Op woensdag 25 februari 2015 21:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Iemand gehoord van de band Royal Blood? Ze zijn live goed.
Wil je ook Faxen?quote:
Zac Brown Band niet kennenquote:
Ant and Decquote:Op woensdag 25 februari 2015 21:50 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Die twee nu op de stream zijn echt een stel pannenkoeken bij elkaar zeg
Dit, ja. Ik zou het mensen zelfs vergeven als ze The Beatles niet kennen.quote:Op woensdag 25 februari 2015 22:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kan niet elke band onthouden waar ik ooit iets van heb gehoord. Ik gok dat Royal Blood vast wel een keer op 3fm is gedraaid.
Uiteraard, maar niet op de "normale" luistertijden... Dit omdat dan de echte kwaliteitsmuziek van Dotan, Coldplay, Wombats, Kensington, Chef'sSpecial gedraaid moet worden.quote:Op woensdag 25 februari 2015 22:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kan niet elke band onthouden waar ik ooit iets van heb gehoord. Ik gok dat Royal Blood vast wel een keer op 3fm is gedraaid.
Nee, niet die.quote:
Dan and Phil niet kennenquote:Op woensdag 25 februari 2015 22:07 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nee, niet die.
Dan and Phil, schijnen YouTube-sterren te zijn
Grease Megamixquote:
wat wil je zeggenquote:Op woensdag 25 februari 2015 22:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Sam Smith is een beetje als Jett Rebel. Hij kan goed zingen enzo, maar hij wordt een beetje te veel opgehemeld.
Verschil is dat hij het waarmaakt en Jett moet zijn eerste hit nog scoren. Alhoewel hij op een andere manier genoeg hits scoort.quote:Op woensdag 25 februari 2015 22:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Sam Smith is een beetje als Jett Rebel. Hij kan goed zingen enzo, maar hij wordt een beetje te veel opgehemeld.
Waar kijk je? Linkje?quote:
quote:
Genoeg hits op z'n bankrekening ja. Van 3FM.quote:Op woensdag 25 februari 2015 22:12 schreef Cee het volgende:
[..]
Verschil is dat hij het waarmaakt en Jett moet zijn eerste hit nog scoren. Alhoewel hij op een andere manier genoeg hits scoort.
Ik vind ze op dit moment ook een raar zooitje bij elkaar.quote:
Live gezienquote:
Nee. Vorig jaar op Motel Mozaïque in een volgepakte zaal.quote:
wmb 1 van de beste films ever.quote:
Wat?quote:Op woensdag 25 februari 2015 23:00 schreef Evertjan het volgende:
voor Wolfrolf de grootste Nicolas Cage fan van Nederland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |