Was het niet te pruimen?quote:Op woensdag 25 februari 2015 11:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Kreeg ik toch zomaar een gratis pruim en kiwi. Ik eet niet eens pruimen...
Ik wil je pruim wel doen.quote:Op woensdag 25 februari 2015 11:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Kreeg ik toch zomaar een gratis pruim en kiwi. Ik eet niet eens pruimen...
Beetje tuf erop doet wonderen.quote:Op woensdag 25 februari 2015 11:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het is wel een zuurpruim hoor...
Daarom maken we er muffins van en waarschijnlijk doe ik er ook nog chocolade bij. Van superfood na caloriebomquote:Op woensdag 25 februari 2015 12:01 schreef SilentChaos het volgende:
Superfood
Glutenvrij leven(tenzij je allergisch bent
)
Caloriebommenquote:Op woensdag 25 februari 2015 12:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Daarom maken we er muffins van en waarschijnlijk doe ik er ook nog chocolade bij. Van superfood na caloriebom
JeBroerquote:Op woensdag 25 februari 2015 12:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Muse, Elbow en Faith no More. Jammer genoeg verder echt heel kut.
Dotan, Kensington, The Script, Anouk, Avicii, Sheppardquote:
Ik moet hiervoor kaartjes hebben.quote:Op woensdag 25 februari 2015 13:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dotan, Kensington, The Script, Anouk, Avicii, Sheppard
Dotanquote:Op woensdag 25 februari 2015 13:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[ afbeelding ]
Bronson gaat hierheen.
Grote poster of clips op grote schermen van de artiesten en klaarquote:Op woensdag 25 februari 2015 13:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
Waarom zetten ze op het Pinkpopterrein niet gewoon 3FM op? Scheelt weer moeite en reiskosten voor die artiesten.
Of Pinkpop verplaatsen naar het Mediapark.quote:Op woensdag 25 februari 2015 13:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
Waarom zetten ze op het Pinkpopterrein niet gewoon 3FM op? Scheelt weer moeite en reiskosten voor die artiesten.
Wombats zijn nog wel vermakelijk.quote:Op woensdag 25 februari 2015 13:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dotan
Kensington
Anouk
Wombats
Sheppard![]()
Wat dacht je van Guantánamo Bay? Perfecte martelmethode dit... je zal maar kaartjes winnenquote:Op woensdag 25 februari 2015 13:20 schreef JDude het volgende:
[..]
Of Pinkpop verplaatsen naar het Mediapark.
Daar is de gouden tip niet voor bedoeld.quote:Op woensdag 25 februari 2015 13:24 schreef GlennQuagmire het volgende:
Helft van de gouden tips voor Kensington![]()
![]()
Want dat kent echt nog niemand
En zo klinkt dan idd elk nummer.quote:Op woensdag 25 februari 2015 13:18 schreef SilentChaos het volgende:
we won't go to waaaaaa-oooooo-ooooooooo-ooooooor
een woord met 1 lettergreep zo zingendat is mijn allergrootste ergernis eigenlijk aan Kensington
Dan nog lijkt me bijna de helft wel heel overdrevenquote:Op woensdag 25 februari 2015 13:25 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Daar is de gouden tip niet voor bedoeld.
Het is nou eenmaal een verdomd populair bandje.
Dat trucje flikken ze idd elke keerquote:Op woensdag 25 februari 2015 13:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En zo klinkt dan idd elk nummer.
Gezien de snelheid waarmee die rakkers de ZiggoDome uitverkopen verbaast mij niets meer.quote:Op woensdag 25 februari 2015 13:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan nog lijkt me bijna de helft wel heel overdreven
EoDMquote:Op woensdag 25 februari 2015 13:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[ afbeelding ]
Bronson gaat hierheen.
Iddquote:
Toch terecht. Wat een magere lineup.quote:Op woensdag 25 februari 2015 13:42 schreef Pandaplint het volgende:
Wel een flink zuur dagje hier vandaag
Man man man.
John Coffey is ook nog wel tof, maar die zie ik liever in een iets te klein en iets te warm klein zaaltje.quote:Op woensdag 25 februari 2015 13:41 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Idd
Valt compleet buiten de lijst van de overige artiesten
Valt best meequote:Op woensdag 25 februari 2015 13:42 schreef Pandaplint het volgende:
Wel een flink zuur dagje hier vandaag
Man man man.
'Ik zoek een liedje, dat gaat iets van a-wiemo-wep. En er zit jungle in. Maar ik weet echt niet welk nummer het is hoor'quote:Op woensdag 25 februari 2015 13:51 schreef Pandaplint het volgende:
Zullen we allemaal slechte Dr.Request verzoeken tweeten?
ja ik zoek een nummer met daarinquote:Op woensdag 25 februari 2015 13:51 schreef Pandaplint het volgende:
Zullen we allemaal slechte Dr.Request verzoeken tweeten?
"Ik zoek een liedje, dat gaat iets van Jolien, Jolien, Jooolieeeen!. Maar ik weet echt niet welke."quote:Op woensdag 25 februari 2015 13:52 schreef Etcetera het volgende:
[..]
'Ik zoek een liedje, dat gaat iets van a-wiemo-wep. En er zit jungle in. Maar ik weet echt niet welk nummer het is hoor'
quote:Op woensdag 25 februari 2015 13:52 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
ja ik zoek een nummer met daarin
"ooooooooooooooooh oooooooooooooooooh oooooooooooooooh"
go to wooooooooooo ooooooooooo ooooooooooooo ofzoiets....
grgr nicole ekdomquote:Op woensdag 25 februari 2015 14:27 schreef SilentChaos het volgende:
Geronimo![]()
Wordt veel te weinig gedraaid deze plaat
Mijn mandarijn is anders lekker zoet.quote:
Live38XXL?twitter:coen3fm twitterde op woensdag 25-02-2015 om 14:41:29Wow, er komen een paar hele toffe grote festivals aan waar ik ga draaien de komende maanden. Snel meer! #dansenengekdoen reageer retweet
Vraag het hemquote:Op woensdag 25 februari 2015 14:51 schreef Pino112 het volgende:
Live38XXL?twitter:coen3fm twitterde op woensdag 25-02-2015 om 14:41:29Wow, er komen een paar hele toffe grote festivals aan waar ik ga draaien de komende maanden. Snel meer! #dansenengekdoen reageer retweet
quote:Op woensdag 25 februari 2015 14:51 schreef Pino112 het volgende:
Dit valt nog reuze mee.quote:Op woensdag 25 februari 2015 15:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
En dan ook nog Blöf. Verdomme
twitter:RTLLateNight twitterde op woensdag 25-02-2015 om 15:51:37Parijs is in de ban van onbekende drones. @HumbertoTan praat er o.a. over met drone-hobbyist @coen3fm #rtlln http://t.co/3USVtqeYqx reageer retweet
quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:10 schreef Pino112 het volgende:
twitter:RTLLateNight twitterde op woensdag 25-02-2015 om 15:51:37Parijs is in de ban van onbekende drones. @HumbertoTan praat er o.a. over met drone-hobbyist @coen3fm #rtlln http://t.co/3USVtqeYqx reageer retweet
![]()
![]()
Verdomme. Nodig dan iemand uit die er echt verstand van heeft.quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:10 schreef Pino112 het volgende:
![]()
![]()
Humberto en Matthijs doen het graag met bekende mensen aan tafel ipv kenners. En graag steeds dezelfde mensen ook nog. Wat dat betreft deed Jinek het beter. Daar zat veel meer variatie in de gasten.quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:31 schreef Bronson het volgende:
[..]
Verdomme. Nodig dan iemand uit die er echt verstand van heeft.
Rasjied ofzoquote:Op woensdag 25 februari 2015 16:31 schreef Bronson het volgende:
[..]
Verdomme. Nodig dan iemand uit die er echt verstand van heeft.
Denk niet dat Muis het ooit kan betalen.quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:03 schreef SilentChaos het volgende:
Mocht Muis ooit een iPhone nemen:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 25 februari 2015 14:53 schreef SilentChaos het volgende:
Programma Pinkpop bekend
Kitty, Daisy & Lewis
we zijn nog steeds in de rouwquote:Op woensdag 25 februari 2015 17:26 schreef miieejj het volgende:
hoe was hier het nieuws ontvangen dat coen en sander naar 538 gaan ?
wel leuk dat ruud de wild weer naar 3fm komtquote:Op woensdag 25 februari 2015 17:26 schreef miieejj het volgende:
ja, zou dat ?quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:28 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
wel leuk dat ruud de wild weer naar 3fm komt
Ik post met een rouwband om.quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:26 schreef miieejj het volgende:
Als ze nou eens een wat onbekender nummer van Rammstein kiezenquote:
Bal is rond.quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:56 schreef Starm het volgende:
[..]
Als ze nou eens een wat onbekender nummer van Rammstein kiezen
ja, die was leuk!quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Bal is rond.
Origineel van Frans Bauer is beter overigens.
lees maar eens het boek van Arend Jan Boekestijn over de ontwikkelingshulp.quote:Op woensdag 25 februari 2015 18:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Interesting stuff mijn vak. Zo leer ik hoe ontwikkelingshulp zich zelf in stand houdt. En dat er sinds de jaren 50 niets tot weinig is veranderd in de wereld van het ontwikkeilngshulp.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 25 februari 2015 21:05 schreef Evertjan het volgende:
[..]
lees maar eens het boek van Arend Jan Boekestijn over de ontwikkelingshulp.Boekestijn is ook wel prototype VVD en die zijn sowieso negatief ten opzichte van ontwikkelingshulpSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
quote:Op woensdag 25 februari 2015 21:05 schreef Evertjan het volgende:
[..]
lees maar eens het boek van Arend Jan Boekestijn over de ontwikkelingshulp.Waarschijnlijk niet wetenschappelijk, dus lees ik niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
quote:Op woensdag 25 februari 2015 21:11 schreef minthy het volgende:
Ik snap dat dit topic speciaal voor wolfrolf en sc is, maar toch wil ik melding maken van ene fax 😰
DIE LUCHT!!quote:Op woensdag 25 februari 2015 21:32 schreef Pandaplint het volgende:
Ik heb net een rondje hardgelopen met straalfax aandrijving. Ze zouden hutspot als rocketfuel moeten gebruiken.
😬💖quote:Op woensdag 25 februari 2015 21:11 schreef minthy het volgende:
Ik snap dat dit topic speciaal voor wolfrolf en sc is, maar toch wil ik melding maken van ene fax 😰
Haha maar het is mint die aan het faxen isquote:Op woensdag 25 februari 2015 21:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Ondertussen in Groningen denken mensen dat er een gasbel geraakt is.
quote:Op woensdag 25 februari 2015 21:11 schreef minthy het volgende:
Ben je ook de Brits aan het kijken?quote:Op woensdag 25 februari 2015 21:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Iemand gehoord van de band Royal Blood? Ze zijn live goed.
Jaquote:Op woensdag 25 februari 2015 21:42 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ben je ook de Brits aan het kijken?
Die twee nu op de stream zijn echt een stel pannenkoeken bij elkaar zegquote:Op woensdag 25 februari 2015 21:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja
Ben er nog niet over uit wat ik er van vind.
Nou echt wel, die mogen wel weg.quote:Op woensdag 25 februari 2015 21:50 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Die twee nu op de stream zijn echt een stel pannenkoeken bij elkaar zeg
Royal Blood niet kennenquote:Op woensdag 25 februari 2015 21:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Iemand gehoord van de band Royal Blood? Ze zijn live goed.
Wil je ook Faxen?quote:
Zac Brown Band niet kennenquote:
Ant and Decquote:Op woensdag 25 februari 2015 21:50 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Die twee nu op de stream zijn echt een stel pannenkoeken bij elkaar zeg
Dit, ja. Ik zou het mensen zelfs vergeven als ze The Beatles niet kennen.quote:Op woensdag 25 februari 2015 22:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kan niet elke band onthouden waar ik ooit iets van heb gehoord. Ik gok dat Royal Blood vast wel een keer op 3fm is gedraaid.
Uiteraard, maar niet op de "normale" luistertijden... Dit omdat dan de echte kwaliteitsmuziek van Dotan, Coldplay, Wombats, Kensington, Chef'sSpecial gedraaid moet worden.quote:Op woensdag 25 februari 2015 22:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kan niet elke band onthouden waar ik ooit iets van heb gehoord. Ik gok dat Royal Blood vast wel een keer op 3fm is gedraaid.
Nee, niet die.quote:
Dan and Phil niet kennenquote:Op woensdag 25 februari 2015 22:07 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nee, niet die.
Dan and Phil, schijnen YouTube-sterren te zijn
Grease Megamixquote:
wat wil je zeggenquote:Op woensdag 25 februari 2015 22:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Sam Smith is een beetje als Jett Rebel. Hij kan goed zingen enzo, maar hij wordt een beetje te veel opgehemeld.
Verschil is dat hij het waarmaakt en Jett moet zijn eerste hit nog scoren. Alhoewel hij op een andere manier genoeg hits scoort.quote:Op woensdag 25 februari 2015 22:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Sam Smith is een beetje als Jett Rebel. Hij kan goed zingen enzo, maar hij wordt een beetje te veel opgehemeld.
Waar kijk je? Linkje?quote:
quote:
Genoeg hits op z'n bankrekening ja. Van 3FM.quote:Op woensdag 25 februari 2015 22:12 schreef Cee het volgende:
[..]
Verschil is dat hij het waarmaakt en Jett moet zijn eerste hit nog scoren. Alhoewel hij op een andere manier genoeg hits scoort.
Ik vind ze op dit moment ook een raar zooitje bij elkaar.quote:
Live gezienquote:
Nee. Vorig jaar op Motel Mozaïque in een volgepakte zaal.quote:
wmb 1 van de beste films ever.quote:
Wat?quote:Op woensdag 25 februari 2015 23:00 schreef Evertjan het volgende:
voor Wolfrolf de grootste Nicolas Cage fan van Nederland
Flink gepushte hit...quote:Op donderdag 26 februari 2015 08:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Een wereldartiest".
Eén hit, mensen. Eén hit.![]()
![]()
"In mijn tijd bestond stress nog niet. Dat heeft iemand ooit gewoon verzonnen. Je had het gewoon druk."quote:
Ik had ook een berichtje gestuurd naar Giel dat ik een verbod wil op "ooooooooooh" in tekstenquote:Op donderdag 26 februari 2015 08:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hij kan ook zo bij Kensington of Coldplay invallen. OOOOO OOOOOOH OHHHHH OOOOHHHHHH
Fantastische ventquote:Op donderdag 26 februari 2015 08:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
"In mijn tijd bestond stress nog niet. Dat heeft iemand ooit gewoon verzonnen. Je had het gewoon druk."
Kan je beter inderdaad in een zaaltje doen, Paard, Tivoli, Melkweg, zulk soort plaatsen...quote:Op donderdag 26 februari 2015 08:57 schreef Bronson het volgende:
Dit werkt toch niet in de Ziggo Dome.
Inderdaad. Los van het feit dat ik Dotan niets vind, werkt dit volgens mij voor geen meter in zo'n grote zaal. Dan moet je wat "stevigere" muziek hebben. Dan moet iedereen doodstil zijn, anders hoor je het gepraat boven de muziek uit.quote:Op donderdag 26 februari 2015 09:01 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Kan je beter inderdaad in een zaaltje doen, Paard, Tivoli, Melkweg, zulk soort plaatsen...
Preciesquote:Op donderdag 26 februari 2015 09:09 schreef Bronson het volgende:
[..]
Inderdaad. Los van het feit dat ik Dotan niets vind, werkt dit volgens mij voor geen meter in zo'n grote zaal. Dan moet je wat "stevigere" muziek hebben. Dan moet iedereen doodstil zijn, anders hoor je het gepraat boven de muziek uit.
En hoequote:
Je vergeet Coldplay. Die hoort ook in dat rijtje.quote:Op donderdag 26 februari 2015 09:29 schreef SilentChaos het volgende:
Dus die crap wordt ook al in de UK gedraaid?
Moet je nagaan... de UK brachten ons The Beatles, Led Zeppelin, Deep Purple, Queen....
Nou houden ze hier van
Dat nummer gaat compleet fout wanneer hij begint te zingen en het wordt nog erger bij het tussenstuk met z'n "ooooooooooooooooooooooooh" sferisch-momentje....quote:Op donderdag 26 februari 2015 09:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hungry gaat oprecht nog wel, maar dit. Zo kapot gedraaid.
quote:Op donderdag 26 februari 2015 09:30 schreef Bronson het volgende:
[..]
Je vergeet Coldplay. Die hoort ook in dat rijtje.
Allemaal goede bands uit de UK:quote:Op donderdag 26 februari 2015 09:29 schreef SilentChaos het volgende:
Dus die crap wordt ook al in de UK gedraaid?
Moet je nagaan... de UK brachten ons The Beatles, Led Zeppelin, Deep Purple, Queen....
Nou houden ze hier van
Ik ken alleen de eerste 4 en op The Libertines na vind ik het allemaal kut...quote:Op donderdag 26 februari 2015 09:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Allemaal goede bands uit de UK:
The Wombats
The Kooks
Coldplay
The Libertines
Dirty Pretty Things
Babyshambles
The View
The Pigeon Detectives
moet ik doorgaan...?
The Libertines zijn zwaar overrated.quote:Op donderdag 26 februari 2015 09:33 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ken alleen de eerste 4 en op The Libertines na vind ik het allemaal kut...
Alhoewel die laatste single van The Kooks wel ok is
Dus mijn punt blijft... The Beatles, Led Zeppelin, Deep Purple, Queen... allemaal brits... nu hebben ze Coldplay, Wombats, Keane
Geen idee, worden nooit gedraaid en hoor geen enkele DJ erover op 3FMquote:Op donderdag 26 februari 2015 09:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
The Libertines zijn zwaar overrated.
Worden heel erg geadoreerd in muzieklandschap maar waarom heb ik nooit zo begrepen. Pete Doherty kan niet zingen en het gitaarspel is ook niet briljant. Het is hoogstens dat het een 'legende' is.quote:Op donderdag 26 februari 2015 09:34 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Geen idee, worden nooit gedraaid en hoor geen enkele DJ erover op 3FM
Past bij de TTquote:Op donderdag 26 februari 2015 09:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat was dit voor schijtmuziek
Moet je huilen?quote:Op donderdag 26 februari 2015 09:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die Pinkpop lineup. Ik kan het nog steeds niet geloven, zo kut.
hij is mad xdquote:
Ik had graag naar Pinkpop gegaan. Muse en Faith no More was wel veelbelovend. Dat is trouwens nog steeds wel de enige goede dagquote:
Ja, tering zeg. Het zit diepquote:
Jelly?quote:Op donderdag 26 februari 2015 09:51 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ja, tering zeg. Het zit diep
Nee, vind het maar wat overdrevenquote:
Correct.quote:Op donderdag 26 februari 2015 10:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
De ochtend van Sersjee kan nu al niet meer stuk.
is hij hierquote:
Faxiequote:
Live gezienquote:Op donderdag 26 februari 2015 10:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Deze draaien ze de afgelopen weken veel.
Ga onmiddellijk je mond spoelen met water en zeep!quote:Op donderdag 26 februari 2015 10:43 schreef Bronson het volgende:
Verdomme dit. Grootste jostimuziek ooit.![]()
![]()
Dit is juist leuk. Net als Erasure, Bronski Beat, The Communardsquote:Op donderdag 26 februari 2015 10:43 schreef Bronson het volgende:
Verdomme dit. Grootste jostimuziek ooit.![]()
![]()
Die hoor je niet vaak.quote:
Uilen zijn sowieso bazen.quote:Op donderdag 26 februari 2015 10:45 schreef SilentChaos het volgende:
[ afbeelding ]
Die uil is echt een baas
Meer foto's van deze bijzondere vriendschap
Dikke vinger. Muziek van likmnvestje.quote:Op donderdag 26 februari 2015 10:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ga onmiddellijk je mond spoelen met water en zeep!
Als je Yazoo niet kan waarderen wordt het nooit wat tussen ons.quote:Op donderdag 26 februari 2015 10:48 schreef Bronson het volgende:
[..]
Dikke vinger. Muziek van likmnvestje.
Met z'n kutsynthesizer. En dat idiote mens met gekrijs.
Hiquote:Op donderdag 26 februari 2015 10:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als je Yazoo niet kan waarderen wordt het nooit wat tussen ons.
Die hoop had ik allang opgeven.quote:Op donderdag 26 februari 2015 10:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als je Yazoo niet kan waarderen wordt het nooit wat tussen ons.
Je hebt al een mokkeltje en ik ben niet graag het 3de wiel aan de wagen.quote:
Misschien wordt jij wel het 2e wiel en zij het 3e...quote:Op donderdag 26 februari 2015 10:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je hebt al een mokkeltje en ik ben niet graag het 3de wiel aan de wagen.
Polygamie is niet echt mijn ding.quote:Op donderdag 26 februari 2015 10:59 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Misschien wordt jij wel het 2e wiel en zij het 3e...
Niet zo pessimistisch doen!
quote:
Dit is eigenlijk de enige van Toto die ik wel tijdloos vind. De rest is toch wel erg oubollig.quote:
Niets mis mee.quote:Op donderdag 26 februari 2015 11:11 schreef SilentChaos het volgende:
Op donderdag 26 februari 2015 11:11 schreef Pandaplint het volgende:
Alle hetero vrouwen wel....quote:
Ik bedoel ditquote:Op donderdag 26 februari 2015 11:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Alle hetero vrouwen wel....
Jammerquote:Op donderdag 26 februari 2015 11:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik bedoel dit
[ [url=http://www.vlbbeuningen.nl/images/IMG_0757copy[2]%20(Custom).jpg]afbeelding[/url] ]
Dat andere kan mij op dit moment niet boeien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |