Was het niet te pruimen?quote:Op woensdag 25 februari 2015 11:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Kreeg ik toch zomaar een gratis pruim en kiwi. Ik eet niet eens pruimen...
Ik wil je pruim wel doen.quote:Op woensdag 25 februari 2015 11:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Kreeg ik toch zomaar een gratis pruim en kiwi. Ik eet niet eens pruimen...
Beetje tuf erop doet wonderen.quote:Op woensdag 25 februari 2015 11:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het is wel een zuurpruim hoor...
Daarom maken we er muffins van en waarschijnlijk doe ik er ook nog chocolade bij. Van superfood na caloriebomquote:Op woensdag 25 februari 2015 12:01 schreef SilentChaos het volgende:
Superfood
Glutenvrij leven(tenzij je allergisch bent
)
Caloriebommenquote:Op woensdag 25 februari 2015 12:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Daarom maken we er muffins van en waarschijnlijk doe ik er ook nog chocolade bij. Van superfood na caloriebom
JeBroerquote:Op woensdag 25 februari 2015 12:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Muse, Elbow en Faith no More. Jammer genoeg verder echt heel kut.
Dotan, Kensington, The Script, Anouk, Avicii, Sheppardquote:
Ik moet hiervoor kaartjes hebben.quote:Op woensdag 25 februari 2015 13:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dotan, Kensington, The Script, Anouk, Avicii, Sheppard
Dotanquote:Op woensdag 25 februari 2015 13:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[ afbeelding ]
Bronson gaat hierheen.
Grote poster of clips op grote schermen van de artiesten en klaarquote:Op woensdag 25 februari 2015 13:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
Waarom zetten ze op het Pinkpopterrein niet gewoon 3FM op? Scheelt weer moeite en reiskosten voor die artiesten.
Of Pinkpop verplaatsen naar het Mediapark.quote:Op woensdag 25 februari 2015 13:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
Waarom zetten ze op het Pinkpopterrein niet gewoon 3FM op? Scheelt weer moeite en reiskosten voor die artiesten.
Wombats zijn nog wel vermakelijk.quote:Op woensdag 25 februari 2015 13:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dotan
Kensington
Anouk
Wombats
Sheppard![]()
Wat dacht je van Guantánamo Bay? Perfecte martelmethode dit... je zal maar kaartjes winnenquote:Op woensdag 25 februari 2015 13:20 schreef JDude het volgende:
[..]
Of Pinkpop verplaatsen naar het Mediapark.
Daar is de gouden tip niet voor bedoeld.quote:Op woensdag 25 februari 2015 13:24 schreef GlennQuagmire het volgende:
Helft van de gouden tips voor Kensington![]()
![]()
Want dat kent echt nog niemand
En zo klinkt dan idd elk nummer.quote:Op woensdag 25 februari 2015 13:18 schreef SilentChaos het volgende:
we won't go to waaaaaa-oooooo-ooooooooo-ooooooor
een woord met 1 lettergreep zo zingendat is mijn allergrootste ergernis eigenlijk aan Kensington
Dan nog lijkt me bijna de helft wel heel overdrevenquote:Op woensdag 25 februari 2015 13:25 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Daar is de gouden tip niet voor bedoeld.
Het is nou eenmaal een verdomd populair bandje.
Dat trucje flikken ze idd elke keerquote:Op woensdag 25 februari 2015 13:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En zo klinkt dan idd elk nummer.
Gezien de snelheid waarmee die rakkers de ZiggoDome uitverkopen verbaast mij niets meer.quote:Op woensdag 25 februari 2015 13:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan nog lijkt me bijna de helft wel heel overdreven
EoDMquote:Op woensdag 25 februari 2015 13:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[ afbeelding ]
Bronson gaat hierheen.
Iddquote:
Toch terecht. Wat een magere lineup.quote:Op woensdag 25 februari 2015 13:42 schreef Pandaplint het volgende:
Wel een flink zuur dagje hier vandaag
Man man man.
John Coffey is ook nog wel tof, maar die zie ik liever in een iets te klein en iets te warm klein zaaltje.quote:Op woensdag 25 februari 2015 13:41 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Idd
Valt compleet buiten de lijst van de overige artiesten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |