Flink gepushte hit...quote:Op donderdag 26 februari 2015 08:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Een wereldartiest".
Eén hit, mensen. Eén hit.![]()
![]()
"In mijn tijd bestond stress nog niet. Dat heeft iemand ooit gewoon verzonnen. Je had het gewoon druk."quote:
Ik had ook een berichtje gestuurd naar Giel dat ik een verbod wil op "ooooooooooh" in tekstenquote:Op donderdag 26 februari 2015 08:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hij kan ook zo bij Kensington of Coldplay invallen. OOOOO OOOOOOH OHHHHH OOOOHHHHHH
Fantastische ventquote:Op donderdag 26 februari 2015 08:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
"In mijn tijd bestond stress nog niet. Dat heeft iemand ooit gewoon verzonnen. Je had het gewoon druk."
Kan je beter inderdaad in een zaaltje doen, Paard, Tivoli, Melkweg, zulk soort plaatsen...quote:Op donderdag 26 februari 2015 08:57 schreef Bronson het volgende:
Dit werkt toch niet in de Ziggo Dome.
Inderdaad. Los van het feit dat ik Dotan niets vind, werkt dit volgens mij voor geen meter in zo'n grote zaal. Dan moet je wat "stevigere" muziek hebben. Dan moet iedereen doodstil zijn, anders hoor je het gepraat boven de muziek uit.quote:Op donderdag 26 februari 2015 09:01 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Kan je beter inderdaad in een zaaltje doen, Paard, Tivoli, Melkweg, zulk soort plaatsen...
Preciesquote:Op donderdag 26 februari 2015 09:09 schreef Bronson het volgende:
[..]
Inderdaad. Los van het feit dat ik Dotan niets vind, werkt dit volgens mij voor geen meter in zo'n grote zaal. Dan moet je wat "stevigere" muziek hebben. Dan moet iedereen doodstil zijn, anders hoor je het gepraat boven de muziek uit.
En hoequote:
Je vergeet Coldplay. Die hoort ook in dat rijtje.quote:Op donderdag 26 februari 2015 09:29 schreef SilentChaos het volgende:
Dus die crap wordt ook al in de UK gedraaid?
Moet je nagaan... de UK brachten ons The Beatles, Led Zeppelin, Deep Purple, Queen....
Nou houden ze hier van
Dat nummer gaat compleet fout wanneer hij begint te zingen en het wordt nog erger bij het tussenstuk met z'n "ooooooooooooooooooooooooh" sferisch-momentje....quote:Op donderdag 26 februari 2015 09:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hungry gaat oprecht nog wel, maar dit. Zo kapot gedraaid.
quote:Op donderdag 26 februari 2015 09:30 schreef Bronson het volgende:
[..]
Je vergeet Coldplay. Die hoort ook in dat rijtje.
Allemaal goede bands uit de UK:quote:Op donderdag 26 februari 2015 09:29 schreef SilentChaos het volgende:
Dus die crap wordt ook al in de UK gedraaid?
Moet je nagaan... de UK brachten ons The Beatles, Led Zeppelin, Deep Purple, Queen....
Nou houden ze hier van
Ik ken alleen de eerste 4 en op The Libertines na vind ik het allemaal kut...quote:Op donderdag 26 februari 2015 09:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Allemaal goede bands uit de UK:
The Wombats
The Kooks
Coldplay
The Libertines
Dirty Pretty Things
Babyshambles
The View
The Pigeon Detectives
moet ik doorgaan...?
The Libertines zijn zwaar overrated.quote:Op donderdag 26 februari 2015 09:33 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ken alleen de eerste 4 en op The Libertines na vind ik het allemaal kut...
Alhoewel die laatste single van The Kooks wel ok is
Dus mijn punt blijft... The Beatles, Led Zeppelin, Deep Purple, Queen... allemaal brits... nu hebben ze Coldplay, Wombats, Keane
Geen idee, worden nooit gedraaid en hoor geen enkele DJ erover op 3FMquote:Op donderdag 26 februari 2015 09:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
The Libertines zijn zwaar overrated.
Worden heel erg geadoreerd in muzieklandschap maar waarom heb ik nooit zo begrepen. Pete Doherty kan niet zingen en het gitaarspel is ook niet briljant. Het is hoogstens dat het een 'legende' is.quote:Op donderdag 26 februari 2015 09:34 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Geen idee, worden nooit gedraaid en hoor geen enkele DJ erover op 3FM
Past bij de TTquote:Op donderdag 26 februari 2015 09:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat was dit voor schijtmuziek
Moet je huilen?quote:Op donderdag 26 februari 2015 09:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die Pinkpop lineup. Ik kan het nog steeds niet geloven, zo kut.
hij is mad xdquote:
Ik had graag naar Pinkpop gegaan. Muse en Faith no More was wel veelbelovend. Dat is trouwens nog steeds wel de enige goede dagquote:
Ja, tering zeg. Het zit diepquote:
Jelly?quote:Op donderdag 26 februari 2015 09:51 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ja, tering zeg. Het zit diep
Nee, vind het maar wat overdrevenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |