Als ze nou eens een wat onbekender nummer van Rammstein kiezenquote:
Bal is rond.quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:56 schreef Starm het volgende:
[..]
Als ze nou eens een wat onbekender nummer van Rammstein kiezen
ja, die was leuk!quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Bal is rond.
Origineel van Frans Bauer is beter overigens.
lees maar eens het boek van Arend Jan Boekestijn over de ontwikkelingshulp.quote:Op woensdag 25 februari 2015 18:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Interesting stuff mijn vak. Zo leer ik hoe ontwikkelingshulp zich zelf in stand houdt. En dat er sinds de jaren 50 niets tot weinig is veranderd in de wereld van het ontwikkeilngshulp.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 25 februari 2015 21:05 schreef Evertjan het volgende:
[..]
lees maar eens het boek van Arend Jan Boekestijn over de ontwikkelingshulp.Boekestijn is ook wel prototype VVD en die zijn sowieso negatief ten opzichte van ontwikkelingshulpSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
quote:Op woensdag 25 februari 2015 21:05 schreef Evertjan het volgende:
[..]
lees maar eens het boek van Arend Jan Boekestijn over de ontwikkelingshulp.Waarschijnlijk niet wetenschappelijk, dus lees ik niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
quote:Op woensdag 25 februari 2015 21:11 schreef minthy het volgende:
Ik snap dat dit topic speciaal voor wolfrolf en sc is, maar toch wil ik melding maken van ene fax 😰
DIE LUCHT!!quote:Op woensdag 25 februari 2015 21:32 schreef Pandaplint het volgende:
Ik heb net een rondje hardgelopen met straalfax aandrijving. Ze zouden hutspot als rocketfuel moeten gebruiken.
😬💖quote:Op woensdag 25 februari 2015 21:11 schreef minthy het volgende:
Ik snap dat dit topic speciaal voor wolfrolf en sc is, maar toch wil ik melding maken van ene fax 😰
Haha maar het is mint die aan het faxen isquote:Op woensdag 25 februari 2015 21:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Ondertussen in Groningen denken mensen dat er een gasbel geraakt is.
quote:Op woensdag 25 februari 2015 21:11 schreef minthy het volgende:
Ben je ook de Brits aan het kijken?quote:Op woensdag 25 februari 2015 21:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Iemand gehoord van de band Royal Blood? Ze zijn live goed.
Jaquote:Op woensdag 25 februari 2015 21:42 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ben je ook de Brits aan het kijken?
Die twee nu op de stream zijn echt een stel pannenkoeken bij elkaar zegquote:Op woensdag 25 februari 2015 21:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja
Ben er nog niet over uit wat ik er van vind.
Nou echt wel, die mogen wel weg.quote:Op woensdag 25 februari 2015 21:50 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Die twee nu op de stream zijn echt een stel pannenkoeken bij elkaar zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |