Correct.quote:Op donderdag 26 februari 2015 10:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
De ochtend van Sersjee kan nu al niet meer stuk.
is hij hierquote:
Faxiequote:
Live gezienquote:Op donderdag 26 februari 2015 10:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Deze draaien ze de afgelopen weken veel.
Ga onmiddellijk je mond spoelen met water en zeep!quote:Op donderdag 26 februari 2015 10:43 schreef Bronson het volgende:
Verdomme dit. Grootste jostimuziek ooit.![]()
![]()
Dit is juist leuk. Net als Erasure, Bronski Beat, The Communardsquote:Op donderdag 26 februari 2015 10:43 schreef Bronson het volgende:
Verdomme dit. Grootste jostimuziek ooit.![]()
![]()
Die hoor je niet vaak.quote:
Uilen zijn sowieso bazen.quote:Op donderdag 26 februari 2015 10:45 schreef SilentChaos het volgende:
[ afbeelding ]
Die uil is echt een baas
Meer foto's van deze bijzondere vriendschap
Dikke vinger. Muziek van likmnvestje.quote:Op donderdag 26 februari 2015 10:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ga onmiddellijk je mond spoelen met water en zeep!
Als je Yazoo niet kan waarderen wordt het nooit wat tussen ons.quote:Op donderdag 26 februari 2015 10:48 schreef Bronson het volgende:
[..]
Dikke vinger. Muziek van likmnvestje.
Met z'n kutsynthesizer. En dat idiote mens met gekrijs.
Hiquote:Op donderdag 26 februari 2015 10:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als je Yazoo niet kan waarderen wordt het nooit wat tussen ons.
Die hoop had ik allang opgeven.quote:Op donderdag 26 februari 2015 10:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als je Yazoo niet kan waarderen wordt het nooit wat tussen ons.
Je hebt al een mokkeltje en ik ben niet graag het 3de wiel aan de wagen.quote:
Misschien wordt jij wel het 2e wiel en zij het 3e...quote:Op donderdag 26 februari 2015 10:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je hebt al een mokkeltje en ik ben niet graag het 3de wiel aan de wagen.
Polygamie is niet echt mijn ding.quote:Op donderdag 26 februari 2015 10:59 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Misschien wordt jij wel het 2e wiel en zij het 3e...
Niet zo pessimistisch doen!
quote:
Dit is eigenlijk de enige van Toto die ik wel tijdloos vind. De rest is toch wel erg oubollig.quote:
Niets mis mee.quote:Op donderdag 26 februari 2015 11:11 schreef SilentChaos het volgende:
Op donderdag 26 februari 2015 11:11 schreef Pandaplint het volgende:
Alle hetero vrouwen wel....quote:
Ik bedoel ditquote:Op donderdag 26 februari 2015 11:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Alle hetero vrouwen wel....
Jammerquote:Op donderdag 26 februari 2015 11:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik bedoel dit
[ [url=http://www.vlbbeuningen.nl/images/IMG_0757copy[2]%20(Custom).jpg]afbeelding[/url] ]
Dat andere kan mij op dit moment niet boeien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |