Droevendaal.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Feestje vanavond op Droef. Je mag best komen hoor.
en je vind je mokkeltje niet leuk?
Leukste plek van Wageningen. Jammer dat ik er niet woon.quote:
Nee, nog steeds bezet, sorryquote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Vanavond feestje. Eens kijken of die leuke jongen ondertussen zijn niet leuke vriendin heeft gedumpt.
Meen je dat?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 11:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Leukste plek van Wageningen. Jammer dat ik er niet woon.
quote:
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 11:15 schreef Sersjee het volgende:
Troep.
"Hoor mij eens belabberd Engels spreken met een moddervet Frans accent"... Blegh.
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 11:15 schreef Sersjee het volgende:
Troep.
"Hoor mij eens belabberd Engels spreken met een moddervet Frans accent"... Blegh.
Ik heb me even rap ingelezen in dat Droef en ik wilde eigenlijk de term "langharig, werkschuw tuig" gebruiken, maar dat komt eigenlijk op hetzelfde neer als dat wat jij zegt.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 11:18 schreef Bronson het volgende:
[..]
Stelletje linkse ongeschoren hippies.
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 11:20 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik heb me even rap ingelezen in dat Droef en ik wilde eigenlijk de term "langharig, werkschuw tuig" gebruiken, maar dat komt eigenlijk op hetzelfde neer als dat wat jij zegt.
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 11:20 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik heb me even rap ingelezen in dat Droef en ik wilde eigenlijk de term "langharig, werkschuw tuig" gebruiken, maar dat komt eigenlijk op hetzelfde neer als dat wat jij zegt.
Haha, boefjenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 11:27 schreef JDude het volgende:
En dronken een trottoir gekopt maar dat geheel terzijde.
Goede omschrijving van mijquote:Op vrijdag 27 februari 2015 11:18 schreef Bronson het volgende:
[..]
Stelletje linkse ongeschoren hippies.
Geheel correct.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 11:20 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ben je nog alcoholvrij??quote:Op vrijdag 27 februari 2015 11:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Daag
Ik zal ooit laten weten hoe het feestje van vanavond ging.
Bedankt voor dit beeldquote:
Vanavond ook, JE KAN HET MUIS!quote:
Ik ben geen fan van compleet kaal (streepjesquote:Op vrijdag 27 februari 2015 11:52 schreef Bronson het volgende:
[..]
Dan kun je je tanden lekker flossen man.
Iewquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |