Dan weet je wel hoe het er voor staat.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:46 schreef SilentChaos het volgende:
Niels Geuzenbroek met een nummer wat staat voor je relatie... nou... top....
bedoel jequote:
Seinabo Sey met "Younger" is Megahitquote:
Geweldige Megahit. Je moet je alleen niet blind staren op die cheesy Kygo remix. Luister het originele nummer, check de EP "For Madeleine" op Spotify. Seinabo Sey is echt geweldig.quote:
Goedzoooquote:Op vrijdag 27 februari 2015 19:41 schreef ieniminimuis het volgende:
En daar ging mijn alcoholloos bestaan
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 19:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Je boy nog tegengekomenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 19:41 schreef ieniminimuis het volgende:
ah, die had ik eerder vanavond al aangevraagd, maar kennelijk mag ik maar 1 keer per avond.quote:
quote:
Eens!quote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:47 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
Dit kan natuurlijk prima vaker op 3fm!
Beterschapquote:Op zaterdag 28 februari 2015 09:03 schreef wolfrolf het volgende:
Hallo hier is supergrover met 39 graden koorts
Beterschap.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 09:03 schreef wolfrolf het volgende:
Countdown to Guyquote:Op zaterdag 28 februari 2015 11:09 schreef ChatGirl het volgende:
Ik heb ook m'n ticket
Heeft me wel een jaar van m'n leven gekost geloof ik, maar we zijn er weer bij dit jaar
Op naar Elbow
Vooraan staan bij Dotan?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 10:59 schreef Cee het volgende:
Beterschap gekke wolf!
Pinkpop kaartjes in de zak.Urbanus here I come.
Weer naar dat hotelmeisje toe?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 11:32 schreef SilentChaos het volgende:
Volgende week deze tijd sta ik heerlijk in Oostenrijk op m'n ski's
Die is vrij kort na "het incident" ontslagenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 11:41 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Weer naar dat hotelmeisje toe?
Dat had ik dus vorig jaar.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 11:27 schreef Cee het volgende:
[..]
Countdown to Guy
Oh man.
Het ging belachelijk makkelijk bij mij, ik zat hier met m'n zusje en haar vriend en we waren allemaal op onze eigen accounts ingelogd. Ik hoefde maar een minuut te wachten tot ik aan de beurt was. Eerst m'n weekendkaart gekocht en daarna kon ik naar hartelust door-shoppen voor m'n zusje en een vriendin van me. Drie kwartier later stonden ze nog steeds in de wachtrij (niet dat het nodig was dat ze daar nog in stonden, maar we waren benieuwd hoe lang het zou duren).
Beterschap jochie!!quote:Op zaterdag 28 februari 2015 12:27 schreef wolfrolf het volgende:
Dank voor de beterschapwensen lieve mensen
dat noemen we de grote ticketservice-loterijquote:Op zaterdag 28 februari 2015 11:45 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dat had ik dus vorig jaar.
Nu stond ik tot 10.40 in de wachtrij. En toen was er geen kaart meer te krijgen opeens. Na 10x proberen toch nog gelukt om er eentje te krijgen.
En zeker weten dat ik vooraan sta bij Elbow. Guy
beterschap Wolfjen lekker in bed kruipen en HoC kijkenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 09:03 schreef wolfrolf het volgende:
Origineel gecheckt, vind ik al wat beter, heftiger.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 19:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Geweldige Megahit. Je moet je alleen niet blind staren op die cheesy Kygo remix. Luister het originele nummer, check de EP "For Madeleine" op Spotify. Seinabo Sey is echt geweldig.
En anders kan je ook nog tickets op MP kopen voor 3x de normale prijsquote:Op zaterdag 28 februari 2015 13:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat noemen we de grote ticketservice-loterij
Staan ze al weer te koop op MP?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 14:34 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
En anders kan je ook nog tickets op MP kopen voor 3x de normale prijs
Ja, onder de noemer 'per ongeluk te veel besteld'.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 14:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Staan ze al weer te koop op MP?
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 14:48 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ja, onder de noemer 'per ongeluk te veel besteld'.
Ik ook niet. Zeker niet in dit geval. Althans: ik vind remixen een prachtige kunstvorm en regelmatig zijn remixes geweldig, maar in dit geval is er echt geen reden om de remix de voorkeur te geven boven het origineel. Alles dat Kygo doet, klinkt toch een beetje hetzelfde, helaas. En het origineel heeft een fantastisch instrumentaal gedeelte in het midden dat volledig mist in de remix.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 14:32 schreef Cee het volgende:
[..]
Origineel gecheckt, vind ik al wat beter, heftiger.Snap niet dat alles zo door de remix-mangel geduwd moet worden.
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 14:48 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ja, onder de noemer 'per ongeluk te veel besteld'.
http://www.marktplaats.nl(...)0c1b&previousPage=lrquote:
Seems legitquote:Helaas per ongeluk 4 kaarten teveel gekocht. Kreeg melding met technische fout na betaling en heb vervolgens nog eens 4 kaarten besteld. Bleek dus dat de eerste keer wel goed was gegaan ondanks technische fout.
Ik heb dus 4 kaarten over voor de zaterdag
Kaarten mogen ook per 2 verkocht worden, heb je interesse stuur dan even een mailtje.
Kaarten moeten dit weekend nog weg!
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 14:34 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
En anders kan je ook nog tickets op MP kopen voor 3x de normale prijs
door de tunnel?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 16:32 schreef ChatGirl het volgende:
vanuit mijn laatste keer de trein naar Delft
![]()
Wel mooi geworden daar nuquote:Op zaterdag 28 februari 2015 16:32 schreef ChatGirl het volgende:
vanuit mijn laatste keer de trein naar Delft
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |