Zit je nog in de okkie tokkie jungle? Vast genoeg Katja's daar op je Tinder.quote:
Voor een vrouw van 40 ziet ze er fantastisch uit.quote:
Nee in Nederland. Waardeloos dat Tinder hierquote:Op woensdag 25 februari 2015 23:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zit je nog in de okkie tokkie jungle? Vast genoeg Katja's daar op je Tinder.
Eva heeft nooit helemaal door wanneer de camera uitgaatquote:Op woensdag 25 februari 2015 23:59 schreef BobW het volgende:
Wat doet Eva altijd gek na de uitzending
Stinkebellquote:Tamana Amiri, Tinkebell, Natalie Righton, José González-Maya, Karen Allen, Manoj Gautam, Kim-Lian van der Meij en Mieke van der Hulst.
quote:Op donderdag 26 februari 2015 23:20 schreef glasshole het volgende:
Tinkerbel zit op de bank vanwege haar ego, haar ego en haar ego.
Ik kots op zulke vrouwen.
quote:Op donderdag 26 februari 2015 23:22 schreef glasshole het volgende:
Gatverdamme, ik koester een diepe haat voor Tinkerbel, wat een verschrikkelijk ego
quote:
madquote:Op donderdag 26 februari 2015 23:24 schreef glasshole het volgende:
Er zitten sowieso teveel enge vrouwen op de bank.
Yep, en daarom zap ik naar Utopia (sbs6)quote:Op donderdag 26 februari 2015 23:25 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Glasshole is afgewezen door Tinkebell.
quote:Op donderdag 26 februari 2015 23:22 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Hmm Tinkebell is zelfs teleurstellend als blootsculptuur.
[ afbeelding ]
Zat je weer vast in de trein?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:55 schreef marcodej het volgende:
Hallo! Hier ben ik!
De jurk is wit en goud.
Het was weer lachen. Gelukkig was ik licht beschonken en had ik leuk contact met een meisje uit Lisse.quote:
Jeroen is er weer.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:00 schreef Van_Poppel het volgende:
Volgende week weer onze Gristenvrienden?
Heel goed jongen.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:00 schreef marcodej het volgende:
[..]
Het was weer lachen. Gelukkig was ik licht beschonken en had ik leuk contact met een meisje uit Lisse.
Attentie: je vergeet het WK sprint in deze to do-list.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:03 schreef marcodej het volgende:
Morgen WIDM terugkijken, beginnen met House of Cards S03, De Omloop, booschappen doen en studeren. Het is hartstikke druk.
Blauw en goud dom varken.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:55 schreef marcodej het volgende:
Hallo! Hier ben ik!
De jurk is wit en goud.
Shit, inderdaad.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:03 schreef regiliopeace het volgende:
[..]
Attentie: je vergeet het WK sprint in deze to do-list.
Die afterparty's met Renskequote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:03 schreef regiliopeace het volgende:
[..]
De tijden van KvdB komen nooit meer terug.
Ben de eerste aflevering nu aan het kijken, begint al gelijk goed.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:03 schreef marcodej het volgende:
Morgen WIDM terugkijken, beginnen met House of Cards S03, De Omloop, boodschappen doen en studeren. Het is hartstikke druk.
Ik heb de eerste 10 minuten gekeken en ik heb een traantje weggepinkt.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:04 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ben de eerste aflevering nu aan het kijken, begint al gelijk goed.
Keiharde stomende sex in het torentje.quote:
Freek zal wel in het buitenland zitten dat ze dit durftquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit zal Freek niet leuk vinden. Ik voorspel dat Eva morgen wakker wordt met een wurgslang in haar nek.
Maar dat is met een middeninkomen van 150.000 p/j prima te betalen.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:08 schreef Joooo-pi het volgende:
Eva denkt vast dat een gemiddelde fles wijn 127 euro kost
Welke man?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:10 schreef Sked het volgende:
Godverdomme die man is serieus aangeschoten
hij kraamt onzin uit, maar dat doet hij wel vaker.quote:
Maar we zouden 1000 euro krijgenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:13 schreef Sked het volgende:
In plaats van 100 euro krijgt elke werkende Nederlander zijn deel van die 127 euro
1000 zelfs? Dat ben ik alweer vergeten, zo weinig vertrouwen had ik erin.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:14 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Maar we zouden 1000 euro krijgen
Dat valt tegen. Rutte zei net in een bijzin dat het aantal banen is toegenomen.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:13 schreef J0kkebr0k het volgende:
Het gaat tijdelijk beter, maar de echte grote tyfuszooi moet nog komen.
Hoho, VVD is banenkampioen in 2055.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:14 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Dat valt tegen. Rutte zei net in een bijzin dat het aantal banen is toegenomen.
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)vierde-maand-op-rij/
Elke keer als de kamer aan het debatteren is en hij een uurtje later op moet pakt ie lekker zijn iPadje erbijquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:18 schreef J0kkebr0k het volgende:
Hoe kan Rutte nou tijd hebben om series te volgen?
Die heeft iets geflikt achter de schermen, ik voel hetquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:21 schreef Ajacied422 het volgende:
What the fuck man.
Jinek heeft een positieve invloed op Rutte.
Liever daar dan hier...quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:24 schreef J0kkebr0k het volgende:
Je wil sowieso niet dat ze daarheen gaan om daar te gaan moorden.
Jij dacht dat Jinek partij zou zijn voor Rutte in een kritisch interview?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:21 schreef Ajacied422 het volgende:
What the fuck man.
Jinek heeft een positieve invloed op Rutte.
Als ze een goede redactie gehad had...quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:25 schreef Szura het volgende:
[..]
Jij dacht dat Jinek partij zou zijn voor Rutte in een kritisch interview?
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:25 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik vind dit leuker dan een kritisch interview.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:25 schreef Szura het volgende:
[..]
Uiteraard, maar dan nog moet je voorkomen dat ze überhaupt aan het moorden slaan. Lukt zeker niet als je ze laat gaan.quote:
Huuuh, hij kocht een keertje een tapijtje, en toen zei die kerel: "Voor u 50 euro mijn vriend". Dus Rutte heeft wel Marokkaanse vrienden hoor....quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:27 schreef luxerobots het volgende:
Rutte met zijn Marokkaanse vrienden die niet beledigd mogen worden. Grow some balls.
Vraag me af hoe je dat wilt voorkomen...met een SIRE-spotje zul je hen niet op het rechte pad brengen. Het lijkt me vooral raadzaam, als ze één keer de Jihadist hebben gespeeld in het Midden-Oosten, dat ze niet meer in onze samenleving worden losgelaten...quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:26 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Uiteraard, maar dan nog moet je voorkomen dat ze überhaupt aan het moorden slaan. Lukt zeker niet als je ze laat gaan.
Hij is anti-Putin, dat is momenteel hot.quote:
Dus Jinek wordt nu 1 minuut in de toekomst opgenomen?quote:
en dat wordt over 2 minuten uitgezonden inderdaad...quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dus Jinek wordt nu 1 minuut in de toekomst opgenomen?
Tot haar 11e in de VS gewoond, bouw je een prima basis op.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:33 schreef Van_Poppel het volgende:
Eva spreekt wel prima Engels/Amerikaans
Hier verder.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:33 schreef luxerobots het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)sov-55-vermoord.html
De gemiddelde Achmed spreekt hier minder goed Nederlands.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:34 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Tot haar 11e in de VS gewoond, bouw je een prima basis op.
Leuk, maar dat is amper te voorkomen. Binnen de EU kun je vrij reizen, dus als ze willen zijn ze zo weer in NL.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:29 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Vraag me af hoe je dat wilt voorkomen...met een SIRE-spotje zul je hen niet op het rechte pad brengen. Het lijkt me vooral raadzaam, als ze één keer de Jihadist hebben gespeeld in het Midden-Oosten, dat ze niet meer in onze samenleving worden losgelaten...
Syrië, Irak liggen buiten de EU. Als bewezen is dat ze daar oorlogsmisdaden hebben begaan en weer terugkeren, dan kun je best stappen ondernemen...quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:36 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Leuk, maar dat is amper te voorkomen. Binnen de EU kun je vrij reizen, dus als ze willen zijn ze zo weer in NL.
Beschamend bijna, ben geen fan van Poetin, maar dit is wel erg eenzijdige propaganda.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:37 schreef J0kkebr0k het volgende:
Goeie anti Poetin propaganda van de NPO weer.
Je weet toch niet wanneer ze weer terugkeren.. Er zijn genoeg routes die ze kunnen nemen zonder dat ze opvallen.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:38 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Syrië, Irak liggen buiten de EU. Als bewezen is dat ze daar oorlogsmisdaden hebben begaan en weer terugkeren, dan kun je best stappen ondernemen...
Onze staatstelevisie doet zo haar best joh...quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:39 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Beschamend bijna, ben geen fan van Poetin, maar dit is wel erg eenzijdige propaganda.
Oppositieleider en criticaster van Poetin vandaag op straat in Moskou doodgeschoten. Topshow die Poetin.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:37 schreef J0kkebr0k het volgende:
Goeie anti Poetin propaganda van de NPO weer.
Waarom geef je gelijk de schuld aan Poetin :S.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Oppositieleider en criticaster van Poetin vandaag op straat in Moskou doodgeschoten. Topshow die Poetin.
Wel mee eens ja. maar dat geldt ook voor Jinek, vind Pauw wel sterker.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:41 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zonder Witteman stelt Pauw niet zoveel voor. Pauw kan niet in z'n eentje de show dragen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Ze moeten het met z'n tweeën doenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:42 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wel mee eens ja. maar dat geldt ook voor Jinek, vind Pauw wel sterker.
Willibrord is het met je eensquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:42 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Ik wil een sexvideo waarin mini-Jinek Jinek inwendige stokslagen geeft.
doe in een spoiler johquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:42 schreef Mani89 het volgende:
Leve Poetin. Als je maar geen kritiek op hem hebt.
[ afbeelding ]
Inderdaad. Ik vind Pauw minder dan Pauw en Witteman, maar inderdaad beter dan Jinek.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:42 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wel mee eens ja. maar dat geldt ook voor Jinek, vind Pauw wel sterker.
NWS / Russische politicus Nemtsov doodgeschotenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:42 schreef Mani89 het volgende:
Leve Poetin. Als je maar geen kritiek op hem hebt.
[ afbeelding ]
Iedereen zou dit moeten waarderen.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:43 schreef KingRoland het volgende:
Dit is iets voor Mani en Cavaliers.
Omdat ajacied4lf dat leuk vindt.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:46 schreef J0kkebr0k het volgende:
Waarom lijkt Willy Wartaal op een gore salafist?
Ik gok dat het nog een jaar duurt en dan is het gevaarlijk om zo'n baard te dragen.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Omdat ajacied4lf dat leuk vindt.
Wat ga je over een jaar doen dan?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:48 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik gok dat het nog een jaar duurt en dan is het gevaarlijk om zo'n baard te dragen.
Dit is eigenlijk een aankondiging dat ze Freek gaat dumpen voor een beterequote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:49 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Jinek's relatie met Bram duurde ook geen 10 jaar.
Rutte.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:49 schreef Sked het volgende:
[..]
Dit is eigenlijk een aankondiging dat ze Freek gaat dumpen voor een betere
Dat is ook de bedoeling.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:54 schreef Sked het volgende:
Hola supermercado, telebancos por aqui slechtste zin in een rap ooit
Ze hadden gewoon blikjes heineken moeten krijgen. Overigens was het 'interview' kut.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:47 schreef regiliopeace het volgende:
Je vraagt drank en je krijgt een glas wijn
Uh, oké.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:55 schreef Unites het volgende:
Ik vind het wel grappig hoe Jinek kan omschakelen van serieuze interviewster naar losse 'vriendin' met wie je 'n gezellig gesprek hebt thuis laat op de bank. Dat maakt het programma zo lekker luchtig.
Doe mij maar Jinek hoor i.p.v. Pauw.
Je had haar (Amerikaanse) R niet in elke zin voorbij horen komen?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:33 schreef Van_Poppel het volgende:
Eva spreekt wel prima Engels/Amerikaans
Hoezo interessant?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:42 schreef Elfletterig het volgende:
Interessant en leuk gesprek met Rutte.
Ja, maandag Pauw weer.quote:
jammer, ik vond dat ze het wel goed deed. Veel verschillende gasten ipv vaak de vaste kliek. Goede interviews en die bank is een prima zet.quote:
Volgens mij komt ze gewoon in de zomer terug.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 17:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
jammer, ik vond dat ze het wel goed deed. Veel verschillende gasten ipv vaak de vaste kliek. Goede interviews en die bank is een prima zet.
nee joh\\quote:Op zaterdag 30 mei 2015 00:04 schreef remlof het volgende:
Ik mag toch hopen dat ze het format behoorlijk gaan aanpassen, het was volkomen bagger.
jammerquote:
Eigenlijk wel ja.quote:Op maandag 1 juni 2015 11:51 schreef Webschip het volgende:
Onbegrijpelijk dat KvdB voor dit moest wijken.
Normaal gesproken is iemand dan allang gesjeesd.quote:Op maandag 1 juni 2015 12:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja.
En hoe leuk ik Jinek persoonlijk ook vind, het programma vind ik (nog) niet goed genoeg.
Huilen.quote:Op maandag 1 juni 2015 12:02 schreef Webschip het volgende:
[..]
Normaal gesproken is iemand dan allang gesjeesd.
Het is allemaal pure vriendjespolitiek.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | 22.55-23.50 uur JINEK 00.10-01.05 uur (HH) Eva Jinek heeft journalistieke,scherpe en onderhoudende gesprekken met gasten. Vanavond op de bank: * Michael van Praag over de toekomst van de FIFA. * Thriller-schrijfster Marion Pauw schreef het boekenweekgeschenk voor de Maand van het Spannende Boek. * Turkije-correspondent Lucas Waagmeester over de Turkse verkiezingen. * De Ashton Brothers met een hillarische act. |
"Vanavond op de bank:"quote:Op maandag 1 juni 2015 15:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[ code verwijderd ]
Teletekst wist het weer eerder.
Misschien weet de stagiair dat nog niet.quote:Op maandag 1 juni 2015 15:59 schreef tralalala het volgende:
[..]
"Vanavond op de bank:"
De bank ging toch weg?
Als er leuke onderwerpen waren, dan zou ik het wel zeggen.quote:Op maandag 1 juni 2015 17:19 schreef alors het volgende:
[..]
En als het wel wat was, zou jij het nooit toegeven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |