Zit je nog in de okkie tokkie jungle? Vast genoeg Katja's daar op je Tinder.quote:
Voor een vrouw van 40 ziet ze er fantastisch uit.quote:
Nee in Nederland. Waardeloos dat Tinder hierquote:Op woensdag 25 februari 2015 23:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zit je nog in de okkie tokkie jungle? Vast genoeg Katja's daar op je Tinder.
Eva heeft nooit helemaal door wanneer de camera uitgaatquote:Op woensdag 25 februari 2015 23:59 schreef BobW het volgende:
Wat doet Eva altijd gek na de uitzending
Stinkebellquote:Tamana Amiri, Tinkebell, Natalie Righton, José González-Maya, Karen Allen, Manoj Gautam, Kim-Lian van der Meij en Mieke van der Hulst.
quote:Op donderdag 26 februari 2015 23:20 schreef glasshole het volgende:
Tinkerbel zit op de bank vanwege haar ego, haar ego en haar ego.
Ik kots op zulke vrouwen.
quote:Op donderdag 26 februari 2015 23:22 schreef glasshole het volgende:
Gatverdamme, ik koester een diepe haat voor Tinkerbel, wat een verschrikkelijk ego
quote:
madquote:Op donderdag 26 februari 2015 23:24 schreef glasshole het volgende:
Er zitten sowieso teveel enge vrouwen op de bank.
Yep, en daarom zap ik naar Utopia (sbs6)quote:Op donderdag 26 februari 2015 23:25 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Glasshole is afgewezen door Tinkebell.
quote:Op donderdag 26 februari 2015 23:22 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Hmm Tinkebell is zelfs teleurstellend als blootsculptuur.
[ afbeelding ]
Zat je weer vast in de trein?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:55 schreef marcodej het volgende:
Hallo! Hier ben ik!
De jurk is wit en goud.
Het was weer lachen. Gelukkig was ik licht beschonken en had ik leuk contact met een meisje uit Lisse.quote:
Jeroen is er weer.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:00 schreef Van_Poppel het volgende:
Volgende week weer onze Gristenvrienden?
Heel goed jongen.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:00 schreef marcodej het volgende:
[..]
Het was weer lachen. Gelukkig was ik licht beschonken en had ik leuk contact met een meisje uit Lisse.
Attentie: je vergeet het WK sprint in deze to do-list.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:03 schreef marcodej het volgende:
Morgen WIDM terugkijken, beginnen met House of Cards S03, De Omloop, booschappen doen en studeren. Het is hartstikke druk.
Blauw en goud dom varken.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:55 schreef marcodej het volgende:
Hallo! Hier ben ik!
De jurk is wit en goud.
Shit, inderdaad.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:03 schreef regiliopeace het volgende:
[..]
Attentie: je vergeet het WK sprint in deze to do-list.
Die afterparty's met Renskequote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:03 schreef regiliopeace het volgende:
[..]
De tijden van KvdB komen nooit meer terug.
Ben de eerste aflevering nu aan het kijken, begint al gelijk goed.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:03 schreef marcodej het volgende:
Morgen WIDM terugkijken, beginnen met House of Cards S03, De Omloop, boodschappen doen en studeren. Het is hartstikke druk.
Ik heb de eerste 10 minuten gekeken en ik heb een traantje weggepinkt.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:04 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ben de eerste aflevering nu aan het kijken, begint al gelijk goed.
Keiharde stomende sex in het torentje.quote:
Freek zal wel in het buitenland zitten dat ze dit durftquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit zal Freek niet leuk vinden. Ik voorspel dat Eva morgen wakker wordt met een wurgslang in haar nek.
Maar dat is met een middeninkomen van 150.000 p/j prima te betalen.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:08 schreef Joooo-pi het volgende:
Eva denkt vast dat een gemiddelde fles wijn 127 euro kost
Welke man?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:10 schreef Sked het volgende:
Godverdomme die man is serieus aangeschoten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |