Wat is er dan precies kleiner? Het shirtje?quote:Op woensdag 25 februari 2015 08:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik wel.
[ afbeelding ]
Zoiets, maar dan in het klein.
Tja, het bedenken van leuke TT's ben ik een beetje verleerd.quote:
Huehehuehe ;Pquote:Op woensdag 25 februari 2015 08:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat is er dan precies kleiner? Het shirtje?
quote:Op woensdag 25 februari 2015 08:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat zal allemaal wel, maar het idee een slaafje te hebben is gewoon leuk.
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:33 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Oe, chocolademelk, daar moet je mee uitkijken. Ik weet nog goed toen ik iets minder groot was en ik een week lang in aanraking kwam met een voor mij tot dan toe onbekend vocht: chocolademelk. Bevangen door de smaak nuttigde ik in een week een volume waartoe ik in mijn voorgaande leven met de beste wil op de wereld niet in staat was geweest. Weinig als ik wist, ontging mij de werking van chocolade op het verteringskanaal; totale stil legging.
Van begin tot einde geconstipeerd ging ik een week door het leven. Tot einde raad heeft mijn moeder vervolgens een soort menselijke variant van gootsteenontstopper door mijn keel geschonken. Weinig als zij wist, het middel werkte 12 uur na toepassing. Het was drie uur 's middags.
Bruut gewekt door krampen in mijn maag rende ik midden in de nacht naar de wc. Een explosie van zure feces, tranen over mijn wangen en een wakker geschrokken moeder vulde de badkamer. Weinig als wij wisten, het verliezen van een grote hoeveelheid ontlasting in een korte tijdsperiode kan leiden tot flauwte; huilend, broek op de knieėn en de billen bloot lag ik buiten westen bij nacht en ontij op de koude badkamertegeltjes.
Drink sindsdien altijd koffie.
jonge ik heb die pauper OP niet gemaaktquote:
oh dan is het goedquote:Op woensdag 25 februari 2015 08:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
jonge ik heb die pauper OP niet gemaakt
you snooze, you losequote:Op woensdag 25 februari 2015 08:28 schreef -supergirl- het volgende:
Gvd had niet door dat ik de lapo maakteeindelijk kans om een sc te openen... nooooo
ja, maar nieuwenier is 12 en heeft nog nooit in een auto geredenquote:Op woensdag 25 februari 2015 08:35 schreef Chai het volgende:
Het was heel plaatselijk glad vanochtend, reed ineens een bocht van ijs in, glibberen.
inb4 NieuweNier die beweert dat je met winterbanden gewoon op de ijsbaan kan rijden.
zijn er fokkers die dat doen?quote:Op woensdag 25 februari 2015 08:35 schreef Chai het volgende:
[ afbeelding ]
En hij had ook voor hij bekend werd gewoon een vriendin. FOK!kers die hun lelijkheid op hun lengte afschuiven.
Ja. Dan is hun gebrek aan lichaamslengte zogenaamd de reden van gebrek aan succes bij de vrouwen.quote:
IJsbaan niet, maar paar weken terug toen het glad was waren er een aantal auto's van de weg af gegleden en ik had niet eens door dat het glad was. Ja als je als een achterlijke rijdt wel, maar bochten gingen primaquote:Op woensdag 25 februari 2015 08:35 schreef Chai het volgende:
Het was heel plaatselijk glad vanochtend, reed ineens een bocht van ijs in, glibberen.
inb4 NieuweNier die beweert dat je met winterbanden gewoon op de ijsbaan kan rijden.
Ik ben ook niet lang.quote:Op woensdag 25 februari 2015 08:35 schreef Chai het volgende:
[ afbeelding ]
En hij had ook voor hij bekend werd gewoon een vriendin. FOK!kers die hun lelijkheid op hun lengte afschuiven.
tja, het zal niet helpen natuurlijk.quote:Op woensdag 25 februari 2015 08:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja. Dan is hun gebrek aan lichaamslengte zogenaamd de reden van gebrek aan succes bij de vrouwen.
Nu wel.quote:
Die van jou ook.quote:
Hahahaha godverdommequote:Op woensdag 25 februari 2015 08:40 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Jij hebt zeker gegniffeld.
[..]
ik hoorde dat jij mooi was wat is waar van dit verhaal
ik ben ook mini, en de meeste kleine mensen waar ik mee bevriend benquote:Op woensdag 25 februari 2015 08:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja. Dan is hun gebrek aan lichaamslengte zogenaamd de reden van gebrek aan succes bij de vrouwen.
hehehequote:Op woensdag 25 februari 2015 08:41 schreef Matip het volgende:
[..]
Hahahaha godverdomme![]()
![]()
zal je pics dm'en, kun je oordelen ;$ ;$
doe normaalquote:Op woensdag 25 februari 2015 08:41 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
ik ben ook mini, en de meeste kleine mensen waar ik mee bevriend ben
vinden mannen van 185m lang en slungelig eruit ziem
1,75m is toch prima bij een man
Stuur ze wel even door ja, ik heb alleen van die matige van Chloroform, die kon niks beters vinden voor me. ;squote:Op woensdag 25 februari 2015 08:41 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
hehehe
ja is goed ik wacht al lang op matip.rar
Chloroform glijdt al van haar stoel als ze het woord Matip hoort.quote:Op woensdag 25 februari 2015 08:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Stuur ze wel even door ja, ik heb alleen van die matige van Chloroform, die kon niks beters vinden voor me. ;s
beter stuur je jouw katy perry foto gewoonquote:Op woensdag 25 februari 2015 08:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Stuur ze wel even door ja, ik heb alleen van die matige van Chloroform, die kon niks beters vinden voor me. ;s
damn, nog kleiner dan 4ebe.quote:
Moeilijke vraag,ik ga toch voor vrouwen.quote:Op woensdag 25 februari 2015 08:45 schreef TARDIS. het volgende:
Denk je dat vrouwen eerder met lelijke mannen seks hebben of mannen eerder met lelijke vrouwen?
Mannen met lelijke vrouwen 100%quote:Op woensdag 25 februari 2015 08:45 schreef TARDIS. het volgende:
Denk je dat vrouwen eerder met lelijke mannen seks hebben of mannen eerder met lelijke vrouwen?
laatste natuurlijk.quote:Op woensdag 25 februari 2015 08:45 schreef TARDIS. het volgende:
quote:Op woensdag 25 februari 2015 08:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ach, die 1 cm maakt het verschil ook niet
heeft wel watquote:
Hoezo? Vrouwen kunnen volgens mij best blind zijn voor lelijkheid zo lang hij maar lief is.quote:Op woensdag 25 februari 2015 08:46 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Mannen met lelijke vrouwen 100%
Gelukkig zijn er nog mannen die niet zo hopeloos en wanhopig zijn.quote:Op woensdag 25 februari 2015 08:46 schreef wise het volgende:
[..]
laatste natuurlijk.
Mannen neuken alles wat los of vast zit.
Vrouwen doen daar veel moeilijker in. Vrouwen
neehee ik ben niet in de groeiquote:Op woensdag 25 februari 2015 08:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar jij bent nog in de groei
maar voor meisjes is kort zijn minder erg
had jij dat ook bij mozyæquote:Op woensdag 25 februari 2015 08:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoezo? Vrouwen kunnen volgens mij best blind zijn voor lelijkheid zo lang hij maar lief is.
Dat denk ik ook wel.quote:Op woensdag 25 februari 2015 08:46 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Mannen met lelijke vrouwen 100%
klopt, die zijn dan ook vaak nog maagd of homoquote:Op woensdag 25 februari 2015 08:47 schreef Fylax het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er nog mannen die niet zo hopeloos en wanhopig zijn.
beide hebben wel watquote:
verdere toelichting graagquote:Op woensdag 25 februari 2015 08:47 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
neehee ik ben niet in de groei
allang al niet
heb ook mm "vormen" blabla..dus zo zie ik er ook uit als ik ouder ben
Als een man niet alles wat los en vast zit neukt is hij maagd of homo? Flikker op johquote:Op woensdag 25 februari 2015 08:48 schreef wise het volgende:
[..]
klopt, die zijn dan ook vaak nog maagd of homo
Nee nee, dat zie je verkeerd. Vrouwen doen daar moelijker over omdat ze het kunnen en toch wel kunnen krijgen wat ze willen. Daarom is een vrouw ook een slet als ze met veel mannen neukt en een man een held omdat het hem meer moeite kost.quote:Op woensdag 25 februari 2015 08:46 schreef wise het volgende:
[..]
laatste natuurlijk.
Mannen neuken alles wat los of vast zit.
Vrouwen doen daar veel moeilijker in. Vrouwen
ik ken ze nietquote:Op woensdag 25 februari 2015 08:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee, maar ken wel meisjes waarbij dat zo is.
zit 1 van hen hier in de SCæquote:Op woensdag 25 februari 2015 08:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee, maar ken wel meisjes waarbij dat zo is.
vrouwen met lelijke manquote:Op woensdag 25 februari 2015 08:45 schreef TARDIS. het volgende:
Omdat je zelf een lelijke babyface had op je 15e en je er dan minder uit zag als haar broertje?quote:Op woensdag 25 februari 2015 08:48 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dat vond ik ook toen ik 15 was, vind ik nu niet meer.
waarheid is hard, geeft niet hoor. Je hoeft niet in de verdediging te schietenquote:Op woensdag 25 februari 2015 08:49 schreef Fylax het volgende:
[..]
Als een man niet alles wat los en vast zit neukt is hij maagd of homo? Flikker op joh![]()
Dat klopt ook wel weer. Mijn vriendin is daar een voorbeeld van.quote:Op woensdag 25 februari 2015 08:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoezo? Vrouwen kunnen volgens mij best blind zijn voor lelijkheid zo lang hij maar lief is.
ik had het er gister hier met iemand over, zoek maarquote:
lelijk en verzorgdæquote:Op woensdag 25 februari 2015 08:49 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
vrouwen met lelijke man
wanneer een lelijke man mooie praatjes heeft en lief doet en er nog eens verzorgd uitziet, komt die al heel ver
Nee maar ik had wel een babyface. Kijk maar op de facebooks.quote:Op woensdag 25 februari 2015 08:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Omdat je zelf een lelijke babyface had op je 15e en je er dan minder uit zag als haar broertje?
Lul niet zo stom.quote:Op woensdag 25 februari 2015 08:49 schreef wise het volgende:
[..]
waarheid is hard, geeft niet hoor. Je hoeft niet in de verdediging te schieten
quote:Op woensdag 25 februari 2015 08:50 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
ik ben laat ik zeggen sinds 2jaar niet meer gegroeid ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE”
te lui voor. post maar picsquote:Op woensdag 25 februari 2015 08:50 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
ik had het er gister hier met iemand over, zoek maar
ik ben laat ik zeggen sinds 2jaar niet meer gegroeid ook
hahaquote:
4ebe die hier ook wel eens postquote:
quote:
ik hoor ongeveer 100x per dag hoe klein ik wel niet benquote:
Veel winkels hebben kinder-afdeling hoorquote:Op woensdag 25 februari 2015 08:52 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
ik hoor ongeveer 100x per dag hoe klein ik wel niet ben
en het is vervelend met broeken kopen
en ik kan soms ergens niet bik
en wanneer ik 58 kg zou wegen heb ik al overgewicht dus ik word eerder dik als lange mensen
voor de rest wel top
quote:Op woensdag 25 februari 2015 08:51 schreef wise het volgende:
[..]![]()
Misschien kan jij bij mij wel wat laten groeienæSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
als ik 58 kg zou wegen zou ik in een anorexia kliniek moetenquote:Op woensdag 25 februari 2015 08:52 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
ik hoor ongeveer 100x per dag hoe klein ik wel niet ben
en het is vervelend met broeken kopen
en ik kan soms ergens niet bik
en wanneer ik 58 kg zou wegen heb ik al overgewicht dus ik word eerder dik als lange mensen
voor de rest wel top
lelijk pizzagezicht en een goed pak bedoel je danæquote:
[..]![]()
Misschien kan jij bij mij wel wat laten groeienæDude.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(she/her)
probleem 2 ik heb geen kinderlichaampjequote:Op woensdag 25 februari 2015 08:53 schreef wise het volgende:
[..]
Veel winkels hebben kinder-afdeling hoor
ja zo klein ben ik dusquote:Op woensdag 25 februari 2015 08:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als ik 58 kg zou wegen zou ik in een anorexia kliniek moeten
mannen wegen doorgaans niet zo licht. Tenzij ze 18< zijn.quote:Op woensdag 25 februari 2015 08:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als ik 58 kg zou wegen zou ik in een anorexia kliniek moeten
tienerafdeling danquote:Op woensdag 25 februari 2015 08:53 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
probleem 2 ik heb geen kinderlichaampje
daar zijn de broeken al te lang jaquote:
Te lang is veel makkelijker dan te kort.quote:Op woensdag 25 februari 2015 08:55 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
daar zijn de broeken al te lang jaecht heeeel vervelend
of dan koop ik een mooie jas..mouwen te lang
[..]![]()
Misschien kan jij bij mij wel wat laten groeienæJe haar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
inkortenquote:Op woensdag 25 februari 2015 08:55 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
daar zijn de broeken al te lang jaecht heeeel vervelend
of dan koop ik een mooie jas..mouwen te lang
gvdquote:
ja dat welquote:Op woensdag 25 februari 2015 08:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Te lang is veel makkelijker dan te kort.
Kan er niets aan doen.quote:Op woensdag 25 februari 2015 08:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Dan heb je wel echt een kinderlichaam.
had je iets anders verwacht?quote:Op woensdag 25 februari 2015 08:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Dan heb je wel echt een kinderlichaam.
best laat allemaal bij jongensquote:Op woensdag 25 februari 2015 08:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hij moet zn groeispurt ook nog krijgen
vaak welquote:Op woensdag 25 februari 2015 08:57 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
fucking hel
je eet zeker ook super veel?
jaa kost ook watquote:Op woensdag 25 februari 2015 08:56 schreef wise het volgende:
[..]
inkorten. Maar dan ben je wel ff bezig als je dat bij alles moet doen. Alles
![]()
bij mij nog laterquote:Op woensdag 25 februari 2015 08:58 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
best laat allemaal bij jongens
dat wel jaquote:Op woensdag 25 februari 2015 08:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Met 15 kun je echt wel iets van spier hebben als jongen hoor.
jaaaquote:Op woensdag 25 februari 2015 08:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Met 15 kun je echt wel iets van spier hebben als jongen hoor.
Ga in training bij Panzermaus.quote:Op woensdag 25 februari 2015 08:59 schreef TARDIS. het volgende:
Zelfs ik ben met mijn 1,92 en 73 een enorme ectoen zo erg was ik echt niet toen ik 15 was denk ik.
Maar daar is soms inderdaad weinig aan te doen.
lijkt me ook vervelendquote:Op woensdag 25 februari 2015 09:02 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
kan gebeuren
ik was op mn 12e al klaar met alles volgensmijben niks verandert
nopequote:Op woensdag 25 februari 2015 09:02 schreef gianni61 het volgende:
KLB / labiele US-user slaat door
snapt iemand waar dit over gaat?
zozooquote:Op woensdag 25 februari 2015 09:02 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
kan gebeuren
ik was op mn 12e al klaar met alles volgensmijben niks verandert
moet ik hier antwoord opgeven?quote:Op woensdag 25 februari 2015 09:03 schreef Fylax het volgende:
had jij op 12 jarige leeftijd al boobs en een goede ass dan
ja dusquote:Op woensdag 25 februari 2015 09:04 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
moet ik hier antwoord opgeven?
neee ik bedoelde dat je geen kinderlichaam hebtquote:Op woensdag 25 februari 2015 09:04 schreef Fylax het volgende:
[..]
ho ho dat je uitgegroeid bent enzo betekend niet dat je meteen volwassen bent he
ja dat is iets anders hequote:Op woensdag 25 februari 2015 09:04 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
neee ik bedoelde dat je geen kinderlichaam hebt
Digitaal dan. Jullie zijn inmiddels geen concurrenten meer hoor.quote:Op woensdag 25 februari 2015 09:04 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Je snapt waarom dat niet gaat he.
moet je er voor werkenquote:
toen was ik 7quote:Op woensdag 25 februari 2015 09:06 schreef Fylax het volgende:
Ik wou dat ik in 2006 op FOK! terecht zou komen
maan roos visquote:Op woensdag 25 februari 2015 09:07 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
toen was ik 7
kon niet eens typen toen
Hahahahahahha serieus?quote:Op woensdag 25 februari 2015 09:07 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
toen was ik 7
kon niet eens typen toen
drop of whisky (deze dood bacteriėn)quote:Op woensdag 25 februari 2015 09:05 schreef TheWeeknd het volgende:
mn keel is nu echt ontsteken damnzo ook opstaan
ik speelde alleen op spele.nl toenquote:Op woensdag 25 februari 2015 09:08 schreef Fylax het volgende:
[..]
Hahahahahahha serieus?
Ik zat al vanaf m'n 5e op Habbo.
misschien dachten ze;quote:Op woensdag 25 februari 2015 09:08 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
ik werk niet
waz afgewezen bij een supermarkt..hoe dan
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:44 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Volgens mij ruik jij naar een hoerentent
dropshotquote:Op woensdag 25 februari 2015 09:08 schreef wise het volgende:
[..]
drop of whisky (deze dood bacteriėn)
ze dacht dat ik 17 was..ik ben 15quote:Op woensdag 25 februari 2015 09:09 schreef wise het volgende:
[..]
misschien dachten ze;
zo die is klein en ziet er jong uit, das kinderarbeidæ
quote:Op woensdag 25 februari 2015 09:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]van die goedkope aftershave van de markt.
[ afbeelding ]
Hahaha shitquote:
gewoon doen voordat je naar de arts gaat. Whisky ruik je niet hahaquote:Op woensdag 25 februari 2015 09:09 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
dropshot!
ik kijk nog wel, zometeen toch arts
en hou oud ben je nu danæquote:Op woensdag 25 februari 2015 09:10 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
ze dacht dat ik 17 was..ik ben 15
eh watæquote:Op woensdag 25 februari 2015 09:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahaha shit![]()
naja beter dan hotdogwater.
nah tuurlijk ga ik dat niet doenquote:Op woensdag 25 februari 2015 09:11 schreef wise het volgende:
[..]
gewoon doen voordat je naar de arts gaat. Whisky ruik je niet haha
[..]
en hou oud ben je nu danæ
Soms heb je van die mensen die ruiken naar de binnenkant van een blik knakworstenquote:
11 maanden van tevoren alquote:Op woensdag 25 februari 2015 09:11 schreef Fylax het volgende:
TheWeeknd hoelang vantevoren zeg jij altijd "Ik ben bijna .. jaar"?
Tja, ach, hč.quote:Op woensdag 25 februari 2015 09:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Digitaal dan. Jullie zijn inmiddels geen concurrenten meer hoor.
ik zeg nu ook al dat ik bijna 16 ben maar ben pas 8 juli jarigquote:Op woensdag 25 februari 2015 09:12 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
11 maanden van tevoren al
maar het is echt zondag al
Je bent zelf een knakworstquote:Op woensdag 25 februari 2015 09:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Soms heb je van die mensen die ruiken naar de binnenkant van een blik knakworsten
hahahquote:Op woensdag 25 februari 2015 09:12 schreef Fylax het volgende:
[..]
ik zeg nu ook al dat ik bijna 16 ben maar ben pas 8 juli jarig
Scooterrijbewijsquote:Op woensdag 25 februari 2015 09:13 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
hahah
maar ik ben echt bijna 16 maar mja wat kan ik dan wat ik nu niet kan
Terecht. Goede ouders heb je.quote:Op woensdag 25 februari 2015 09:14 schreef TheWeeknd het volgende:
eigenlijk wil ik een feestje geven maar ik mag niks
Kondig het openbaar aan op facebookquote:Op woensdag 25 februari 2015 09:14 schreef TheWeeknd het volgende:
eigenlijk wil ik een feestje geven maar ik mag niks
welke functie?quote:Op woensdag 25 februari 2015 09:13 schreef TheWeeknd het volgende:
ik kan het nog steeds niet geloven dat ik ben afgewezen voor een supermarkt, wie denken ze wel niet dat ze zijn
Heb jij net zo'n speurhondenneus als dWc?quote:Op woensdag 25 februari 2015 09:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Soms heb je van die mensen die ruiken naar de binnenkant van een blik knakworsten
soort project xquote:Op woensdag 25 februari 2015 09:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kondig het openbaar aan op facebook
ik werd bij de sollicitatiegesprek een week later 16quote:Op woensdag 25 februari 2015 09:17 schreef Fylax het volgende:
[..]
Kassa mag pas vanaf je 16e dus dat begrijp ik wel.
maakt niet uit, genoeg kleine mensen doen het met kruk ook eensquote:Op woensdag 25 februari 2015 09:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, vakkenvuller is ook niet handig met 1m55
het*quote:Op woensdag 25 februari 2015 09:17 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
ik werd bij de sollicitatiegesprek een week later 16
Waarom zou je in de vakantie niet op je spelling letten?quote:Op woensdag 25 februari 2015 09:19 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
goedzo ik heb vakantie
het denken laat ik aan jou over xx
was een grapjequote:Op woensdag 25 februari 2015 09:20 schreef Fylax het volgende:
[..]
Waarom zou je in de vakantie niet op je spelling letten?
alle drugs =quote:Op woensdag 25 februari 2015 09:20 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
drank vind ik anders harddrugs
Wat een kutleven moet jij hebben zeg.quote:
daarmee bedoelde ik dat alles bijna slecht is voor onsquote:Op woensdag 25 februari 2015 09:22 schreef Matip het volgende:
[..]
Wat een kutleven moet jij hebben zeg.
Ben jij vegetarisch ook?quote:
quote:Op woensdag 25 februari 2015 09:25 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
macdonalds vlees telt niet mee
jupquote:Op woensdag 25 februari 2015 09:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Gewoon helemaal tegen elke vorm van drugs incl. alcohol.
de jeugd van tegenwoordigquote:Op woensdag 25 februari 2015 09:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Gewoon helemaal tegen elke vorm van drugs incl. alcohol.
Nee, maar ik kom wel eens bij de AHquote:Op woensdag 25 februari 2015 09:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb jij net zo'n speurhondenneus als dWc?
welquote:Op woensdag 25 februari 2015 09:30 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
dat is niet iets om trots op te zijn
ja, het alcoholverbod onder de 18 helpt ook niet echtquote:Op woensdag 25 februari 2015 09:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat is wel vaker op die leeftijd, gaat wel over tijdens de examenfeestjes en introweek.
ik hele dag doorquote:Op woensdag 25 februari 2015 09:31 schreef TheWeeknd het volgende:
ik kom alleen maar op fok als ik in de bus zit/moet wachten/moe ben/extreen verveel
Ik ga Weblogger op m'n CV zetten en zodra ik Redactie Frontpage word zet ik dat ook op m'n CVquote:
dat meen je?quote:Op woensdag 25 februari 2015 09:32 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik ga Weblogger op m'n CV zetten en zodra ik Redactie Frontpage word zet ik dat ook op m'n CV
Geschiedenisles van meneer hoink over de KNIL.quote:Op woensdag 25 februari 2015 09:32 schreef Fylax het volgende:
[..]
Niks mis met hele dag hier rondhangen
chillings @ fok w./ the baesquote:Op woensdag 25 februari 2015 09:32 schreef Fylax het volgende:
[..]
Niks mis met hele dag hier rondhangen
wat is datquote:Op woensdag 25 februari 2015 09:33 schreef Fylax het volgende:
[..]
Er moeten wat meer mensen van onze leeftijd komen. En PUB/JNG moet terug.
Hoezo, wat is daar zo verkeerd aan? Als ik bij de redactie van RTL wil werken kan ik laten zien dat ik al ervaring heb met een Redactielid te zijn.quote:
Puberforum.quote:Op woensdag 25 februari 2015 09:33 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
wat is dat
hang flyers rond op school
"Hoeveel views had je daar dan?"quote:Op woensdag 25 februari 2015 09:34 schreef Fylax het volgende:
[..]
Hoezo, wat is daar zo verkeerd aan? Als ik bij de redactie van RTL wil werken kan ik laten zien dat ik al ervaring heb met een Redactielid te zijn.
Misschien is RTL Boelervard iets voor je?quote:
*trekt aan noodrem*quote:Op woensdag 25 februari 2015 09:38 schreef 2NutZ het volgende:
Kan er iemand een rem op dat ventje zetten? teringjezus
Ik haat dat kut programmaquote:Op woensdag 25 februari 2015 09:38 schreef Matip het volgende:
[..]
Misschien is RTL Boelervard iets voor je?
nog niet gevondenquote:Op woensdag 25 februari 2015 09:38 schreef 2NutZ het volgende:
Kan er iemand een rem op dat ventje zetten? teringjezus
albert verlinde niet kunnen waarderenquote:Op woensdag 25 februari 2015 09:39 schreef Fylax het volgende:
Ik ga binnenkort bellen met RTL en een klacht indienen
Wel jammer.quote:
Eerst de toeter pls.quote:
Vieze teringlijers spoilen WIDM de hele tijdquote:Op woensdag 25 februari 2015 09:40 schreef Matip het volgende:
[..]
albert verlinde niet kunnen waarderen
Ik doe niet eens kaderquote:Op woensdag 25 februari 2015 09:41 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Maak eerst VMBO kader maar eens af.
waarom kijk je die shit?quote:Op woensdag 25 februari 2015 09:41 schreef Fylax het volgende:
[..]
Vieze teringlijers spoilen WIDM de hele tijd
succesquote:Op woensdag 25 februari 2015 09:34 schreef Fylax het volgende:
[..]
Hoezo, wat is daar zo verkeerd aan? Als ik bij de redactie van RTL wil werken kan ik laten zien dat ik al ervaring heb met een Redactielid te zijn.
quote:Op woensdag 25 februari 2015 09:38 schreef Matip het volgende:
[..]
Misschien is RTL Boelervard iets voor je?
Mijn moeder kijkt RTLBLVD en meestal eten we als dat op is.quote:Op woensdag 25 februari 2015 09:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waarom kijk je die shit?
en waarom kijk je widm?
als je met je gezin eet zet je de tv gewoon uitquote:Op woensdag 25 februari 2015 09:44 schreef Fylax het volgende:
[..]
Mijn moeder kijkt RTLBLVD en meestal eten we als dat op is.
jij eerstquote:
'o moet dat dan?'quote:Op woensdag 25 februari 2015 09:44 schreef TARDIS. het volgende:
Maar wil je dan ook journalistiek studeren Nick, of dat dan weer niet? Ook wel handig als je bij de redactie van RTL (toe maar) aan wil kloppen.
Nee was gewoon een voorbeeld. Misschien denk ik er later wel anders over. Ik heb op dit moment nog geen idee wat ik wil studeren.quote:Op woensdag 25 februari 2015 09:44 schreef TARDIS. het volgende:
Maar wil je dan ook journalistiek studeren Nick, of dat dan weer niet? Ook wel handig als je bij de redactie van RTL (toe maar) aan wil kloppen.
of zo'n media en communicatie opleiding of commerciele blablaquote:Op woensdag 25 februari 2015 09:44 schreef TARDIS. het volgende:
heh, wat. heb je daar een studie voor nodig?quote:Op woensdag 25 februari 2015 09:44 schreef TARDIS. het volgende:
Gezin ja, met je alleenstaande moeder gewoon bord op schoot voor de tv.quote:Op woensdag 25 februari 2015 09:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als je met je gezin eet zet je de tv gewoon uit
Doe je wel vwo dan?quote:Op woensdag 25 februari 2015 09:45 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nee was gewoon een voorbeeld. Misschien denk ik er later wel anders over. Ik heb op dit moment nog geen idee wat ik wil studeren.
omfgquote:Op woensdag 25 februari 2015 09:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Gezin ja, met je alleenstaande moeder gewoon bord op schoot voor de tv.
hmmmmmmmmquote:Op woensdag 25 februari 2015 09:46 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik ga hierna nog lekker twee jaartjes de havo doen.
Met bord op schoot TV kijken.quote:Op woensdag 25 februari 2015 09:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Daar red je het niet mee.quote:Op woensdag 25 februari 2015 09:46 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik ga hierna nog lekker twee jaartjes de havo doen.
bord op schoot vind ik niet relaxt eten.quote:Op woensdag 25 februari 2015 09:46 schreef Chai het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |