quote:Op woensdag 25 februari 2015 08:50 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
ik ben laat ik zeggen sinds 2jaar niet meer gegroeid ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
te lui voor. post maar picsquote:Op woensdag 25 februari 2015 08:50 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
ik had het er gister hier met iemand over, zoek maar
ik ben laat ik zeggen sinds 2jaar niet meer gegroeid ook
hahaquote:
4ebe die hier ook wel eens postquote:
quote:
ik hoor ongeveer 100x per dag hoe klein ik wel niet benquote:
Veel winkels hebben kinder-afdeling hoorquote:Op woensdag 25 februari 2015 08:52 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
ik hoor ongeveer 100x per dag hoe klein ik wel niet ben
en het is vervelend met broeken kopen
en ik kan soms ergens niet bik
en wanneer ik 58 kg zou wegen heb ik al overgewicht dus ik word eerder dik als lange mensen
voor de rest wel top
quote:Op woensdag 25 februari 2015 08:51 schreef wise het volgende:
[..]![]()
Misschien kan jij bij mij wel wat laten groeien¿SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
als ik 58 kg zou wegen zou ik in een anorexia kliniek moetenquote:Op woensdag 25 februari 2015 08:52 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
ik hoor ongeveer 100x per dag hoe klein ik wel niet ben
en het is vervelend met broeken kopen
en ik kan soms ergens niet bik
en wanneer ik 58 kg zou wegen heb ik al overgewicht dus ik word eerder dik als lange mensen
voor de rest wel top
lelijk pizzagezicht en een goed pak bedoel je dan¿quote:
quote:Op woensdag 25 februari 2015 08:51 schreef wise het volgende:
[..]![]()
Misschien kan jij bij mij wel wat laten groeien¿Dude.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(she/her)
probleem 2 ik heb geen kinderlichaampjequote:Op woensdag 25 februari 2015 08:53 schreef wise het volgende:
[..]
Veel winkels hebben kinder-afdeling hoor
ja zo klein ben ik dusquote:Op woensdag 25 februari 2015 08:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als ik 58 kg zou wegen zou ik in een anorexia kliniek moeten
mannen wegen doorgaans niet zo licht. Tenzij ze 18< zijn.quote:Op woensdag 25 februari 2015 08:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als ik 58 kg zou wegen zou ik in een anorexia kliniek moeten
tienerafdeling danquote:Op woensdag 25 februari 2015 08:53 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
probleem 2 ik heb geen kinderlichaampje
daar zijn de broeken al te lang jaquote:
Te lang is veel makkelijker dan te kort.quote:Op woensdag 25 februari 2015 08:55 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
daar zijn de broeken al te lang jaecht heeeel vervelend
of dan koop ik een mooie jas..mouwen te lang
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |