Dat was een periode waarin ik aardig tegen iedereen deed, mijn persoonlijkheid is een keuze.quote:Op woensdag 25 februari 2015 02:03 schreef Der_Mann het volgende:
ik vond je leuker toen je Blackings heette
Het is geen gedicht.quote:Op woensdag 25 februari 2015 02:04 schreef Remqo het volgende:
Waarom lees ik dat gedicht met de stem van Hoink in m'n hoofd?
oh okquote:Op woensdag 25 februari 2015 02:04 schreef Laifve het volgende:
[..]
Dat was een periode waarin ik aardig tegen iedereen deed, mijn persoonlijkheid is een keuze.
Het rijmt iig wel.quote:Op woensdag 25 februari 2015 02:04 schreef Laifve het volgende:
[..]
Het is geen gedicht.
Hoiks stem is wel een heerlijke stem though
Rap rhymes.quote:Op woensdag 25 februari 2015 02:05 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het rijmt iig wel.
Maar idd, Hoink heeft wel een aanstekelijke stem voor op de radio
ik neem alles persoonlijk.quote:Op woensdag 25 februari 2015 02:05 schreef Laifve het volgende:
Der_Mann, overigens zou ik het allemaal niet zo persoonlijk nemen als ik jou was, ik vind je wel een ok gozer man.
En ik had je back toen je gevuurd werd door iedereen.
wanneer fix jij weer radioquote:
zou luisterenquote:Op woensdag 25 februari 2015 02:07 schreef Laifve het volgende:
[..]
Uh, niet.
En als ik het ooit doe ga ik amper muziek draaien en alleen mensen bellen.
niet haten op mijn meisjesstemquote:Op woensdag 25 februari 2015 02:10 schreef Laifve het volgende:
Der_Mann zou ik wel eens willen horen op de radio, in het echt klinkt ie al zo pussy..
Hij heeft zeker talent, RadioKLB doet hij verrassend goed en speelt ook leuk in op verrassende elementen, zoals klaploper die laatst inbelde, het gespek met fylax en later met TARDIS erbij, dan stelt hij zich toch een stuk neutraler op dan zijn houding hier op KLB.quote:Op woensdag 25 februari 2015 02:06 schreef Laifve het volgende:
Hoink moet alleen wat meer power in zijn stem stoppen, dan kan hij zo naar 538.
Ik zeg wel dat houses aan de lijn heb, ik heb sowieso wel het idee dat zij klinkt als een boi.quote:
O had hierover gelezen, opname hiervan?quote:Op woensdag 25 februari 2015 02:13 schreef Remqo het volgende:
[..]
Hij heeft zeker talent, RadioKLB doet hij verrassend goed en speelt ook leuk in op verrassende elementen, zoals klaploper die laatst inbelde, het gespek met fylax en later met TARDIS erbij, dan stelt hij zich toch een stuk neutraler op dan zijn houding hier op KLB.
Hij zit dan niet op 538, je kan hem vinden op 581
Er zijn opnames van gemaakt, het gesprek tussen TARDIS en Fylax kan ik even terugzoeken.quote:Op woensdag 25 februari 2015 02:14 schreef Laifve het volgende:
[..]
O had hierover gelezen, opname hiervan?
hoezo niet?quote:Op woensdag 25 februari 2015 02:15 schreef Laifve het volgende:
Vind het nog steeds niet prettig om in deze sc te posten
misschien even je persoonlijkheid veranderenquote:Op woensdag 25 februari 2015 02:18 schreef Laifve het volgende:
[..]
Ik voel me als een sloddervos in het water
Oké (:quote:Op woensdag 25 februari 2015 02:18 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
misschien even je persoonlijkheid veranderen
https://soundcloud.com/radioklb/radioklb-190215-fylaxtardisquote:Op woensdag 25 februari 2015 02:25 schreef Remqo het volgende:
Ouwe SC doorgespit, maar kan het linkje met de interview niet terugvinden.
Ai no :/ , thanks though Remqo.quote:Op woensdag 25 februari 2015 02:25 schreef Remqo het volgende:
Ouwe SC doorgespit, maar kan het linkje met de interview niet terugvinden.
Je bent een rots in de brandingquote:Op woensdag 25 februari 2015 02:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
https://soundcloud.com/radioklb/radioklb-190215-fylaxtardis
ohjee, link?quote:Op woensdag 25 februari 2015 02:22 schreef Laifve het volgende:
DjeDje ik heb een topic wat relevant is voor jou aangemaakt :#
Niks ieuw, DP was gewoon vlotter dan ik om iets terug te vindenquote:
Ik zei ieuw omdat ik aan een brandende rots moest denken.quote:Op woensdag 25 februari 2015 02:32 schreef Remqo het volgende:
[..]
Niks ieuw, DP was gewoon vlotter dan ik om iets terug te vinden
Ik maak je dag korter als je wilt.quote:Op woensdag 25 februari 2015 02:33 schreef DjeDje het volgende:
Dat ik nog niet slaap na zo'n lange dag..
Rotsen branden niet, hooguit het beetje gras wat er op groeitquote:Op woensdag 25 februari 2015 02:33 schreef Laifve het volgende:
[..]
Ik zei ieuw omdat ik aan een brandende rots moest denken.
'Probeer' nog eens.quote:Op woensdag 25 februari 2015 02:34 schreef Laifve het volgende:
[..]
Ik maak je dag korter als je wilt.
BANG BANG BANG #RIP #DJEDJE
Daarom dus.quote:Op woensdag 25 februari 2015 02:35 schreef Remqo het volgende:
[..]
Rotsen branden niet, hooguit het beetje gras wat er op groeit
Jaquote:Op woensdag 25 februari 2015 02:36 schreef Laifve het volgende:
[..]
Lol goede fatoe deze, als het de fatoe is die ik denk dat je maakt.
Dat zeker, maar ik heb ook geleerd dat haten een verspilling aan energie is aan een anderquote:
wijze woorden van een wijze manquote:Op woensdag 25 februari 2015 02:38 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dat zeker, maar ik heb ook geleerd dat haten een verspilling aan energie is aan een ander
Haat is mijn brandstofquote:Op woensdag 25 februari 2015 02:38 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dat zeker, maar ik heb ook geleerd dat haten een verspilling aan energie is aan een ander
Dat klinkt niet best, overstappen op schonere brandstof kan ook geen kwaad.quote:
Er wordt wel eens op jou gehaat, maar wij doen normaal tegen elkaar, wij zijn chill.quote:Op woensdag 25 februari 2015 02:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wijze woorden van een wijze man
waar staat ''jullie'' voor?quote:Op woensdag 25 februari 2015 02:46 schreef Laifve het volgende:
Fuck de skotoe, fuck Jay Z, fuck jullie.
ik ben chill met iedereen die normaal is, en van dat Hermann snap ik.quote:Op woensdag 25 februari 2015 02:47 schreef Remqo het volgende:
[..]
Er wordt wel eens op jou gehaat, maar wij doen normaal tegen elkaar, wij zijn chill.
Al blijft het Hermann noemen er een beetje in zitten.
Lil Wayne en Young Moneyquote:Op woensdag 25 februari 2015 02:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
en waar staat ''Jij en je familie'' voor?
In zijn mixtapes zitten wel pareltjes.quote:Op woensdag 25 februari 2015 02:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wanne kutmuziek maakt die gast zeg
Het is een meme die je blijft achtervolgen, en ik vind het wel grappig dat hele Hermann gedoe.quote:Op woensdag 25 februari 2015 02:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ben chill met iedereen die normaal is, en van dat Hermann snap ik.
ook al huil ik er nog steeds iedere nacht om, ik begin het steeds meer te accepteren.
dus dit is Henk waar ik nu mee aan het communiceren ben?quote:Op woensdag 25 februari 2015 02:59 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het is een meme die je blijft achtervolgen, en ik vind het wel grappig dat hele Hermann gedoe.
Het is de grap die het doet, daar zit wat mij betreft geen minachting achter
Ik hijs me elke woensdag in een roze ballerina jurkje en noem mezelf Henk, omdat het kan.
Elke gek heeft zijn gebrek
Verdorie het is al woensdag, wat gaat de week toch hard.quote:Op woensdag 25 februari 2015 03:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dus dit is Henk waar ik nu mee aan het communiceren ben?
doe maar rustig aan hoor, Henk. nog tijd genoeg vandaag om in je mooie pakje rond te paraderen.quote:Op woensdag 25 februari 2015 03:12 schreef Remqo het volgende:
[..]
Verdorie het is al woensdag, wat gaat de week toch hard.
Even omkleden
Good. And youquote:Op woensdag 25 februari 2015 07:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hai supermeisje, sup?
[..]
kantoorhumor..
Ga eens koffie halenquote:
Getver oude pervquote:Op woensdag 25 februari 2015 08:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh you naughty girl
i didn't sleep long enough
jij begint over cumquote:Op woensdag 25 februari 2015 08:04 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Getver oude pervmeteen vieze gedachten
Ooooooh ja zo doen verkrachters dit ook he?!quote:
Uiteraard.quote:Op woensdag 25 februari 2015 07:27 schreef Salatrel het volgende:
[..]
toch wel op een kantoor he? je moet wel kunnen fokken
Hoeft niet.quote:
ben je sexy gekleed dan?quote:Op woensdag 25 februari 2015 08:10 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ooooooh ja zo doen verkrachters dit ook he?!
"Haar eigen schuld. Ze vroeg erom. Moet ze zich maar niet zo sexy kleden"![]()
en hebben ze je uitgelachen ?quote:Op woensdag 25 februari 2015 08:13 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik heb de autoriteiten ingelicht!!! >:o
picsquote:Op woensdag 25 februari 2015 08:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik wel.
[ afbeelding ]
Zoiets, maar dan in het klein.
Dat zal allemaal wel, maar het idee een slaafje te hebben is gewoon leuk.quote:Op woensdag 25 februari 2015 08:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Uiteraard.
[..]
Hoeft niet.![]()
Mensen die willen dat anderen koffie voor hen halen.Kom op, je zit al de hele dag op je reet, het is juist goed om af en toe op te staan om koffie te halen.
ons kantoorslaafje wordt weer 5 weken ingepiktquote:Op woensdag 25 februari 2015 08:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat zal allemaal wel, maar het idee een slaafje te hebben is gewoon leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |