Verdorie het is al woensdag, wat gaat de week toch hard.quote:Op woensdag 25 februari 2015 03:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dus dit is Henk waar ik nu mee aan het communiceren ben?
doe maar rustig aan hoor, Henk. nog tijd genoeg vandaag om in je mooie pakje rond te paraderen.quote:Op woensdag 25 februari 2015 03:12 schreef Remqo het volgende:
[..]
Verdorie het is al woensdag, wat gaat de week toch hard.
Even omkleden
Good. And youquote:Op woensdag 25 februari 2015 07:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hai supermeisje, sup?
[..]
kantoorhumor..
Ga eens koffie halenquote:
Getver oude pervquote:Op woensdag 25 februari 2015 08:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh you naughty girl
i didn't sleep long enough
jij begint over cumquote:Op woensdag 25 februari 2015 08:04 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Getver oude pervmeteen vieze gedachten
Ooooooh ja zo doen verkrachters dit ook he?!quote:
Uiteraard.quote:Op woensdag 25 februari 2015 07:27 schreef Salatrel het volgende:
[..]
toch wel op een kantoor he? je moet wel kunnen fokken
Hoeft niet.quote:
ben je sexy gekleed dan?quote:Op woensdag 25 februari 2015 08:10 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ooooooh ja zo doen verkrachters dit ook he?!
"Haar eigen schuld. Ze vroeg erom. Moet ze zich maar niet zo sexy kleden"![]()
en hebben ze je uitgelachen ?quote:Op woensdag 25 februari 2015 08:13 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik heb de autoriteiten ingelicht!!! >:o
picsquote:Op woensdag 25 februari 2015 08:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik wel.
[ afbeelding ]
Zoiets, maar dan in het klein.
Dat zal allemaal wel, maar het idee een slaafje te hebben is gewoon leuk.quote:Op woensdag 25 februari 2015 08:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Uiteraard.
[..]
Hoeft niet.![]()
Mensen die willen dat anderen koffie voor hen halen.Kom op, je zit al de hele dag op je reet, het is juist goed om af en toe op te staan om koffie te halen.
ons kantoorslaafje wordt weer 5 weken ingepiktquote:Op woensdag 25 februari 2015 08:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat zal allemaal wel, maar het idee een slaafje te hebben is gewoon leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |