Rotsen branden niet, hooguit het beetje gras wat er op groeitquote:Op woensdag 25 februari 2015 02:33 schreef Laifve het volgende:
[..]
Ik zei ieuw omdat ik aan een brandende rots moest denken.
'Probeer' nog eens.quote:Op woensdag 25 februari 2015 02:34 schreef Laifve het volgende:
[..]
Ik maak je dag korter als je wilt.
BANG BANG BANG #RIP #DJEDJE
Daarom dus.quote:Op woensdag 25 februari 2015 02:35 schreef Remqo het volgende:
[..]
Rotsen branden niet, hooguit het beetje gras wat er op groeit
Jaquote:Op woensdag 25 februari 2015 02:36 schreef Laifve het volgende:
[..]
Lol goede fatoe deze, als het de fatoe is die ik denk dat je maakt.
Dat zeker, maar ik heb ook geleerd dat haten een verspilling aan energie is aan een anderquote:
wijze woorden van een wijze manquote:Op woensdag 25 februari 2015 02:38 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dat zeker, maar ik heb ook geleerd dat haten een verspilling aan energie is aan een ander
Haat is mijn brandstofquote:Op woensdag 25 februari 2015 02:38 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dat zeker, maar ik heb ook geleerd dat haten een verspilling aan energie is aan een ander
Dat klinkt niet best, overstappen op schonere brandstof kan ook geen kwaad.quote:
Er wordt wel eens op jou gehaat, maar wij doen normaal tegen elkaar, wij zijn chill.quote:Op woensdag 25 februari 2015 02:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wijze woorden van een wijze man
waar staat ''jullie'' voor?quote:Op woensdag 25 februari 2015 02:46 schreef Laifve het volgende:
Fuck de skotoe, fuck Jay Z, fuck jullie.
ik ben chill met iedereen die normaal is, en van dat Hermann snap ik.quote:Op woensdag 25 februari 2015 02:47 schreef Remqo het volgende:
[..]
Er wordt wel eens op jou gehaat, maar wij doen normaal tegen elkaar, wij zijn chill.
Al blijft het Hermann noemen er een beetje in zitten.
Lil Wayne en Young Moneyquote:Op woensdag 25 februari 2015 02:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
en waar staat ''Jij en je familie'' voor?
In zijn mixtapes zitten wel pareltjes.quote:Op woensdag 25 februari 2015 02:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wanne kutmuziek maakt die gast zeg
Het is een meme die je blijft achtervolgen, en ik vind het wel grappig dat hele Hermann gedoe.quote:Op woensdag 25 februari 2015 02:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ben chill met iedereen die normaal is, en van dat Hermann snap ik.
ook al huil ik er nog steeds iedere nacht om, ik begin het steeds meer te accepteren.
dus dit is Henk waar ik nu mee aan het communiceren ben?quote:Op woensdag 25 februari 2015 02:59 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het is een meme die je blijft achtervolgen, en ik vind het wel grappig dat hele Hermann gedoe.
Het is de grap die het doet, daar zit wat mij betreft geen minachting achter
Ik hijs me elke woensdag in een roze ballerina jurkje en noem mezelf Henk, omdat het kan.
Elke gek heeft zijn gebrek
Verdorie het is al woensdag, wat gaat de week toch hard.quote:Op woensdag 25 februari 2015 03:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dus dit is Henk waar ik nu mee aan het communiceren ben?
doe maar rustig aan hoor, Henk. nog tijd genoeg vandaag om in je mooie pakje rond te paraderen.quote:Op woensdag 25 februari 2015 03:12 schreef Remqo het volgende:
[..]
Verdorie het is al woensdag, wat gaat de week toch hard.
Even omkleden
Good. And youquote:Op woensdag 25 februari 2015 07:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hai supermeisje, sup?
[..]
kantoorhumor..
Ga eens koffie halenquote:
Getver oude pervquote:Op woensdag 25 februari 2015 08:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh you naughty girl
i didn't sleep long enough
jij begint over cumquote:Op woensdag 25 februari 2015 08:04 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Getver oude pervmeteen vieze gedachten
Ooooooh ja zo doen verkrachters dit ook he?!quote:
Uiteraard.quote:Op woensdag 25 februari 2015 07:27 schreef Salatrel het volgende:
[..]
toch wel op een kantoor he? je moet wel kunnen fokken
Hoeft niet.quote:
ben je sexy gekleed dan?quote:Op woensdag 25 februari 2015 08:10 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ooooooh ja zo doen verkrachters dit ook he?!
"Haar eigen schuld. Ze vroeg erom. Moet ze zich maar niet zo sexy kleden"![]()
en hebben ze je uitgelachen ?quote:Op woensdag 25 februari 2015 08:13 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik heb de autoriteiten ingelicht!!! >:o
picsquote:Op woensdag 25 februari 2015 08:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik wel.
[ afbeelding ]
Zoiets, maar dan in het klein.
Dat zal allemaal wel, maar het idee een slaafje te hebben is gewoon leuk.quote:Op woensdag 25 februari 2015 08:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Uiteraard.
[..]
Hoeft niet.![]()
Mensen die willen dat anderen koffie voor hen halen.Kom op, je zit al de hele dag op je reet, het is juist goed om af en toe op te staan om koffie te halen.
ons kantoorslaafje wordt weer 5 weken ingepiktquote:Op woensdag 25 februari 2015 08:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat zal allemaal wel, maar het idee een slaafje te hebben is gewoon leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |