Wat is er dan precies kleiner? Het shirtje?quote:Op woensdag 25 februari 2015 08:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik wel.
[ afbeelding ]
Zoiets, maar dan in het klein.
Tja, het bedenken van leuke TT's ben ik een beetje verleerd.quote:
Huehehuehe ;Pquote:Op woensdag 25 februari 2015 08:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat is er dan precies kleiner? Het shirtje?
quote:Op woensdag 25 februari 2015 08:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat zal allemaal wel, maar het idee een slaafje te hebben is gewoon leuk.
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:33 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Oe, chocolademelk, daar moet je mee uitkijken. Ik weet nog goed toen ik iets minder groot was en ik een week lang in aanraking kwam met een voor mij tot dan toe onbekend vocht: chocolademelk. Bevangen door de smaak nuttigde ik in een week een volume waartoe ik in mijn voorgaande leven met de beste wil op de wereld niet in staat was geweest. Weinig als ik wist, ontging mij de werking van chocolade op het verteringskanaal; totale stil legging.
Van begin tot einde geconstipeerd ging ik een week door het leven. Tot einde raad heeft mijn moeder vervolgens een soort menselijke variant van gootsteenontstopper door mijn keel geschonken. Weinig als zij wist, het middel werkte 12 uur na toepassing. Het was drie uur 's middags.
Bruut gewekt door krampen in mijn maag rende ik midden in de nacht naar de wc. Een explosie van zure feces, tranen over mijn wangen en een wakker geschrokken moeder vulde de badkamer. Weinig als wij wisten, het verliezen van een grote hoeveelheid ontlasting in een korte tijdsperiode kan leiden tot flauwte; huilend, broek op de knieën en de billen bloot lag ik buiten westen bij nacht en ontij op de koude badkamertegeltjes.
Drink sindsdien altijd koffie.
jonge ik heb die pauper OP niet gemaaktquote:
oh dan is het goedquote:Op woensdag 25 februari 2015 08:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
jonge ik heb die pauper OP niet gemaakt
you snooze, you losequote:Op woensdag 25 februari 2015 08:28 schreef -supergirl- het volgende:
Gvd had niet door dat ik de lapo maakteeindelijk kans om een sc te openen... nooooo
ja, maar nieuwenier is 12 en heeft nog nooit in een auto geredenquote:Op woensdag 25 februari 2015 08:35 schreef Chai het volgende:
Het was heel plaatselijk glad vanochtend, reed ineens een bocht van ijs in, glibberen.
inb4 NieuweNier die beweert dat je met winterbanden gewoon op de ijsbaan kan rijden.
zijn er fokkers die dat doen?quote:Op woensdag 25 februari 2015 08:35 schreef Chai het volgende:
[ afbeelding ]
En hij had ook voor hij bekend werd gewoon een vriendin. FOK!kers die hun lelijkheid op hun lengte afschuiven.
Ja. Dan is hun gebrek aan lichaamslengte zogenaamd de reden van gebrek aan succes bij de vrouwen.quote:
IJsbaan niet, maar paar weken terug toen het glad was waren er een aantal auto's van de weg af gegleden en ik had niet eens door dat het glad was. Ja als je als een achterlijke rijdt wel, maar bochten gingen primaquote:Op woensdag 25 februari 2015 08:35 schreef Chai het volgende:
Het was heel plaatselijk glad vanochtend, reed ineens een bocht van ijs in, glibberen.
inb4 NieuweNier die beweert dat je met winterbanden gewoon op de ijsbaan kan rijden.
Ik ben ook niet lang.quote:Op woensdag 25 februari 2015 08:35 schreef Chai het volgende:
[ afbeelding ]
En hij had ook voor hij bekend werd gewoon een vriendin. FOK!kers die hun lelijkheid op hun lengte afschuiven.
tja, het zal niet helpen natuurlijk.quote:Op woensdag 25 februari 2015 08:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja. Dan is hun gebrek aan lichaamslengte zogenaamd de reden van gebrek aan succes bij de vrouwen.
Nu wel.quote:
Die van jou ook.quote:
Hahahaha godverdommequote:Op woensdag 25 februari 2015 08:40 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Jij hebt zeker gegniffeld.
[..]
ik hoorde dat jij mooi was wat is waar van dit verhaal
ik ben ook mini, en de meeste kleine mensen waar ik mee bevriend benquote:Op woensdag 25 februari 2015 08:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja. Dan is hun gebrek aan lichaamslengte zogenaamd de reden van gebrek aan succes bij de vrouwen.
hehehequote:Op woensdag 25 februari 2015 08:41 schreef Matip het volgende:
[..]
Hahahaha godverdomme![]()
![]()
zal je pics dm'en, kun je oordelen ;$ ;$
doe normaalquote:Op woensdag 25 februari 2015 08:41 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
ik ben ook mini, en de meeste kleine mensen waar ik mee bevriend ben
vinden mannen van 185m lang en slungelig eruit ziem
1,75m is toch prima bij een man
Stuur ze wel even door ja, ik heb alleen van die matige van Chloroform, die kon niks beters vinden voor me. ;squote:Op woensdag 25 februari 2015 08:41 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
hehehe
ja is goed ik wacht al lang op matip.rar
Chloroform glijdt al van haar stoel als ze het woord Matip hoort.quote:Op woensdag 25 februari 2015 08:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Stuur ze wel even door ja, ik heb alleen van die matige van Chloroform, die kon niks beters vinden voor me. ;s
beter stuur je jouw katy perry foto gewoonquote:Op woensdag 25 februari 2015 08:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Stuur ze wel even door ja, ik heb alleen van die matige van Chloroform, die kon niks beters vinden voor me. ;s
damn, nog kleiner dan 4ebe.quote:
Moeilijke vraag,ik ga toch voor vrouwen.quote:Op woensdag 25 februari 2015 08:45 schreef TARDIS. het volgende:
Denk je dat vrouwen eerder met lelijke mannen seks hebben of mannen eerder met lelijke vrouwen?
Mannen met lelijke vrouwen 100%quote:Op woensdag 25 februari 2015 08:45 schreef TARDIS. het volgende:
Denk je dat vrouwen eerder met lelijke mannen seks hebben of mannen eerder met lelijke vrouwen?
laatste natuurlijk.quote:Op woensdag 25 februari 2015 08:45 schreef TARDIS. het volgende:
quote:Op woensdag 25 februari 2015 08:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ach, die 1 cm maakt het verschil ook niet
heeft wel watquote:
Hoezo? Vrouwen kunnen volgens mij best blind zijn voor lelijkheid zo lang hij maar lief is.quote:Op woensdag 25 februari 2015 08:46 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Mannen met lelijke vrouwen 100%
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |