Geschiedenisles van meneer hoink over de KNIL.quote:Op woensdag 25 februari 2015 09:32 schreef Fylax het volgende:
[..]
Niks mis met hele dag hier rondhangen
chillings @ fok w./ the baesquote:Op woensdag 25 februari 2015 09:32 schreef Fylax het volgende:
[..]
Niks mis met hele dag hier rondhangen
wat is datquote:Op woensdag 25 februari 2015 09:33 schreef Fylax het volgende:
[..]
Er moeten wat meer mensen van onze leeftijd komen. En PUB/JNG moet terug.
Hoezo, wat is daar zo verkeerd aan? Als ik bij de redactie van RTL wil werken kan ik laten zien dat ik al ervaring heb met een Redactielid te zijn.quote:
Puberforum.quote:Op woensdag 25 februari 2015 09:33 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
wat is dat
hang flyers rond op school
"Hoeveel views had je daar dan?"quote:Op woensdag 25 februari 2015 09:34 schreef Fylax het volgende:
[..]
Hoezo, wat is daar zo verkeerd aan? Als ik bij de redactie van RTL wil werken kan ik laten zien dat ik al ervaring heb met een Redactielid te zijn.
Misschien is RTL Boelervard iets voor je?quote:
*trekt aan noodrem*quote:Op woensdag 25 februari 2015 09:38 schreef 2NutZ het volgende:
Kan er iemand een rem op dat ventje zetten? teringjezus
Ik haat dat kut programmaquote:Op woensdag 25 februari 2015 09:38 schreef Matip het volgende:
[..]
Misschien is RTL Boelervard iets voor je?
nog niet gevondenquote:Op woensdag 25 februari 2015 09:38 schreef 2NutZ het volgende:
Kan er iemand een rem op dat ventje zetten? teringjezus
albert verlinde niet kunnen waarderenquote:Op woensdag 25 februari 2015 09:39 schreef Fylax het volgende:
Ik ga binnenkort bellen met RTL en een klacht indienen
Wel jammer.quote:
Eerst de toeter pls.quote:
Vieze teringlijers spoilen WIDM de hele tijdquote:Op woensdag 25 februari 2015 09:40 schreef Matip het volgende:
[..]
albert verlinde niet kunnen waarderen
Ik doe niet eens kaderquote:Op woensdag 25 februari 2015 09:41 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Maak eerst VMBO kader maar eens af.
waarom kijk je die shit?quote:Op woensdag 25 februari 2015 09:41 schreef Fylax het volgende:
[..]
Vieze teringlijers spoilen WIDM de hele tijd
succesquote:Op woensdag 25 februari 2015 09:34 schreef Fylax het volgende:
[..]
Hoezo, wat is daar zo verkeerd aan? Als ik bij de redactie van RTL wil werken kan ik laten zien dat ik al ervaring heb met een Redactielid te zijn.
quote:Op woensdag 25 februari 2015 09:38 schreef Matip het volgende:
[..]
Misschien is RTL Boelervard iets voor je?
Mijn moeder kijkt RTLBLVD en meestal eten we als dat op is.quote:Op woensdag 25 februari 2015 09:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waarom kijk je die shit?
en waarom kijk je widm?
als je met je gezin eet zet je de tv gewoon uitquote:Op woensdag 25 februari 2015 09:44 schreef Fylax het volgende:
[..]
Mijn moeder kijkt RTLBLVD en meestal eten we als dat op is.
jij eerstquote:
'o moet dat dan?'quote:Op woensdag 25 februari 2015 09:44 schreef TARDIS. het volgende:
Maar wil je dan ook journalistiek studeren Nick, of dat dan weer niet? Ook wel handig als je bij de redactie van RTL (toe maar) aan wil kloppen.
Nee was gewoon een voorbeeld. Misschien denk ik er later wel anders over. Ik heb op dit moment nog geen idee wat ik wil studeren.quote:Op woensdag 25 februari 2015 09:44 schreef TARDIS. het volgende:
Maar wil je dan ook journalistiek studeren Nick, of dat dan weer niet? Ook wel handig als je bij de redactie van RTL (toe maar) aan wil kloppen.
of zo'n media en communicatie opleiding of commerciele blablaquote:Op woensdag 25 februari 2015 09:44 schreef TARDIS. het volgende:
heh, wat. heb je daar een studie voor nodig?quote:Op woensdag 25 februari 2015 09:44 schreef TARDIS. het volgende:
Gezin ja, met je alleenstaande moeder gewoon bord op schoot voor de tv.quote:Op woensdag 25 februari 2015 09:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als je met je gezin eet zet je de tv gewoon uit
Doe je wel vwo dan?quote:Op woensdag 25 februari 2015 09:45 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nee was gewoon een voorbeeld. Misschien denk ik er later wel anders over. Ik heb op dit moment nog geen idee wat ik wil studeren.
omfgquote:Op woensdag 25 februari 2015 09:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Gezin ja, met je alleenstaande moeder gewoon bord op schoot voor de tv.
hmmmmmmmmquote:Op woensdag 25 februari 2015 09:46 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik ga hierna nog lekker twee jaartjes de havo doen.
Met bord op schoot TV kijken.quote:Op woensdag 25 februari 2015 09:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Daar red je het niet mee.quote:Op woensdag 25 februari 2015 09:46 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik ga hierna nog lekker twee jaartjes de havo doen.
bord op schoot vind ik niet relaxt eten.quote:Op woensdag 25 februari 2015 09:46 schreef Chai het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |