abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 25 februari 2015 @ 20:01:07 #126
409579 LuDann
All the way
pi_150041084
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 19:56 schreef Risu het volgende:

[..]

Hij heeft nu 'gewoon' een maagzweer en zal dus eerst moeten uitzieken. Daarna is het gewoon een kwestie van genoeg eten, dat doet hij naar mijn idee gewoon te weinig.
Ah oke, wat ontzettend vervelend! Kan hij dan straks niet van die bijvoeding van Nutricia krijgen (kun je ook zelf online of bij de apotheek halen trouwens).
  woensdag 25 februari 2015 @ 20:02:02 #127
409579 LuDann
All the way
pi_150041116
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 19:57 schreef faptist het volgende:
Oh en ik ben ook nog naar de kapper geweest. Mn haren zijn weer knalroze.
Dit kleurtje.. Loving it :D

[ afbeelding ]
*jaloers is

Ik ben dol op roze en paars, heb een hele tijd roze en paarse dreads gehad. Is in fobo van B_N nog wel te zien geloof ik.

Erg leuk hoor!
  woensdag 25 februari 2015 @ 20:29:26 #128
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_150042315
Wow faptist! Zowel voor je haar als voor je post als voor je nesteldrang!

LuDann, wat rottig zeg. Ben je zelf al bij de fysio geweest voor je bekkenklachten?
En wat betreft het eten, ik hoop voor je dat je snel weer zin in eten hebt.

DJMO, fijn dat met je baby alles goed is.

Skoap en Jager, :* voor de jetlag.

Ingee, wat betreft 21 killo aankomen, bij veel dames is dat vooral vocht, die zweten de week na de bevalling en na 2 weken zitten ze nog maar op +5kg of zo.
Ik hou zelf weinig vocht vast en kom tijdens een zwangerschap al gauw 15 kilo aan. Dat is 2 weken post partum dus nog zeker +10. En ja, ook dat gaat er weer af! (Met dank aan Evy, mits ik ooit weer pijnvrij ben en mag lopen).

We hebben een heerlijke dag gehad. Vanmorgen dus visite, 9 kindjes op bezoek O+ . Vanmiddag indoor spelen bij de sprookjeshof en vanavond eten op het pannenkoekschip. Was zeer geslaagd. Ze voelde zich heel jarig en riep regelmatig "hoeraa". En nu lig ik op de bank, ik denk niet dat ik hier nog af kom vanavond :')

Zijn er hier ook dames die zwangerfit doen of mamafit overwegen? Ik kan nu geen zwangerfit doen maar wellicht is mamafit een idee om weer een beetje fitter te worden zodra de baby er is...
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 25 februari 2015 @ 20:40:45 #129
147316 crew  DJMO
#trut
pi_150042829
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 20:29 schreef pessie het volgende:
Met dank aan Evy, mits ik ooit weer pijnvrij ben en mag lopen)
jij hebt ook BI geloof ik?? Ik heb afgelopen dinsdag m'n laatste sessie pre-bevalling bij de bekkenfysio gehad, en zij zegt dat in principe na de bevalling de meeste vrouwen weer gewoon pijnvrij kunnen bewegen. Dat ik persoonlijk nooit helemaal pijnvrij zal worden komt door m'n chronische rugklachten door een ongeval op m'n 16e. Dat ik terug wil gaan hardlopen na de bevalling juicht ze alleen maar toe, het werkt pijnstillend (want endorfineverhogend), het verbetert ook je lichaamshouding. Dus houd moed!
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_150043179
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 16:04 schreef J0ycie88 het volgende:
Mijn vriend en ik hebben besloten om een geregistreerd partnerschap aan te gaan!!! O+
Vanaf eind Juni neem ik zijn naam aan. En we willen een klein feestje geven voor ouders en goede vrienden in de tuin van schoonouders.

Hij kwam vanmiddag heel lief thuis met een bos rozen en met de vraag of ik een stapje verder met hem wil gaan. Ontzettend lief, de schat kon dit niet voorbij laten gaan zonder er iets aan te doen.

Hadden het er van het weekend over gehad dat er iets vast moet komen te staan. En samen waren we het er eigenlijk wel over eens dat een geregistreerd partnerschap ons het beste lijkt. Trouwen willen we wel, maar dan met alles erop en eraan en dat kan nu niet. Dus dit is een goede tussenstap!
gefeliciteerd! Zo hebben wij t ook, precies zelfde reden, later trouwen. En nu alles geregeld voor de kleine *;
  woensdag 25 februari 2015 @ 20:56:58 #131
409579 LuDann
All the way
pi_150043485
quote:

LuDann, wat rottig zeg. Ben je zelf al bij de fysio geweest voor je bekkenklachten?

Ja, loop al bij bekkenfysio sinds dat ik 10 weken was ofzo. Heb ook o.a BI. En dank je wel pessie, ik hoop het ook. :)
  woensdag 25 februari 2015 @ 20:57:11 #132
259886 pessie
pi_150043494
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 20:40 schreef DJMO het volgende:

[..]

jij hebt ook BI geloof ik?? Ik heb afgelopen dinsdag m'n laatste sessie pre-bevalling bij de bekkenfysio gehad, en zij zegt dat in principe na de bevalling de meeste vrouwen weer gewoon pijnvrij kunnen bewegen. Dat ik persoonlijk nooit helemaal pijnvrij zal worden komt door m'n chronische rugklachten door een ongeval op m'n 16e. Dat ik terug wil gaan hardlopen na de bevalling juicht ze alleen maar toe, het werkt pijnstillend (want endorfineverhogend), het verbetert ook je lichaamshouding. Dus houd moed!
Na Nathan was ik pas na ruim anderhalf jaar enigzins pijnvrij en ook na Lauren duurde het wel een jaar. Ik verwacht dus niet direct pijnvrij te zijn. Fysio wil echt dat ik pas ga hardlopen als ik pijnvrij ben. Andere manieren van bewegen kunnen wel maar hardlopen geeft nogal een klap op je gewrichten.
Maar nu eerst maar afwachten hoe het ditmaal is na de bevalling, misschien valt het nu mee!
Maar vandaar dus de vraag: Zijn er hier vrouwen die zwangerfit of mamafit doen/overwegen?
  woensdag 25 februari 2015 @ 20:59:19 #133
409579 LuDann
All the way
pi_150043613
Ik weet nog niet wat ik ga doen qua cursus oid (hoewel ik dat wel redelijk snel zal moeten beslissen nu). Ik krijg van alle kanten andere adviezen en dat maakt het lastig.

Hier hebben we iets waarbij je eens per week buiten in een groep oefeningen gaat doen, weet niet precies hoe het heet, dat is me aangeraden. Of zwemmen zou ook kunnen bijvoorbeeld.

Het is gewoon nogal lastig omdat ik geen ''standaard'' zwangere ben.
  woensdag 25 februari 2015 @ 21:05:04 #134
259886 pessie
pi_150043883
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 20:59 schreef LuDann het volgende:
Ik weet nog niet wat ik ga doen qua cursus oid (hoewel ik dat wel redelijk snel zal moeten beslissen nu). Ik krijg van alle kanten andere adviezen en dat maakt het lastig.

Hier hebben we iets waarbij je eens per week buiten in een groep oefeningen gaat doen, weet niet precies hoe het heet, dat is me aangeraden. Of zwemmen zou ook kunnen bijvoorbeeld.

Het is gewoon nogal lastig omdat ik geen ''standaard'' zwangere ben.
Met EDS toch? Maakt het inderdaad wel lastig om iets te vinden wat je banden en je spieren aankunnen. Heb je je fysio gevraagd wat hij/zij denkt?
pi_150043966
Ik heb zwangerfit gedaan. Prima cursus, zeker voor de 2e of 3e zwangerschap. Van het sportgedeelte hoef je niet te verwachten dat je bezweet raakt. Het gaat meer om de houding (tijdens alle aspecten van het dagelijks leven: opstaan, poepen, zitten etc. ;) ) en om de bekkenbodemspier oefeningen.
pi_150044275
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 16:54 schreef LuDann het volgende:

Heb je ook problemen gehad met eten?

Ik heb in het verleden moeite gehad met op gewicht blijven. En nu, gedurende de zwangerschap viel ik tussen week 11 en 16 ongeveer vier kilo af, dat is daarna weer goed gekomen.
Nu zie ik voornamelijk op tegen de kilo's na de zwangerschap.
  woensdag 25 februari 2015 @ 21:18:03 #137
374533 purebliss
gepromoveerd in weetnietkunde.
pi_150044427
Ohh pessie klinkt leuk! Sprookjeshof zuidlaren? Daar woon ik niet zover vansf! Haha

Zijn hier ook fanatieke haaksters? Ik had tot 1 maand geleden nog nooit gehaakt, nu ben ik op de helft van mijn grannystripes deken :@
  woensdag 25 februari 2015 @ 21:21:15 #138
259886 pessie
pi_150044543
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 21:18 schreef purebliss het volgende:
Ohh pessie klinkt leuk! Sprookjeshof zuidlaren? Daar woon ik niet zover vansf! Haha

Zijn hier ook fanatieke haaksters? Ik had tot 1 maand geleden nog nooit gehaakt, nu ben ik op de helft van mijn grannystripes deken :@
:D waar woon je dan!? Het is voor ons 12 kilometer zo ongeveer recht naar het zuiden.

Ik heb gehaakt maar ben momenteel aan het naaien. Ik ben bezig met een jumpsuit voor de baby O+ . Voor mijn dochter heb ik voor vandaag een verjaardagsjurk gemaakt O+
pi_150044916
quote:
Wow faptist! Zowel voor je haar als voor je post als voor je nesteldrang!

DJMO, fijn dat met je baby alles goed is.

Skoap en Jager, :* voor de jetlag.

Ingee, wat betreft 21 killo aankomen, bij veel dames is dat vooral vocht, die zweten de week na de bevalling en na 2 weken zitten ze nog maar op +5kg of zo.
Ik hou zelf weinig vocht vast en kom tijdens een zwangerschap al gauw 15 kilo aan. Dat is 2 weken post partum dus nog zeker +10. En ja, ook dat gaat er weer af! (Met dank aan Evy, mits ik ooit weer pijnvrij ben en mag lopen).

We hebben een heerlijke dag gehad. Vanmorgen dus visite, 9 kindjes op bezoek O+ . Vanmiddag indoor spelen bij de sprookjeshof en vanavond eten op het pannenkoekschip. Was zeer geslaagd. Ze voelde zich heel jarig en riep regelmatig "hoeraa". En nu lig ik op de bank, ik denk niet dat ik hier nog af kom vanavond :')

Zijn er hier ook dames die zwangerfit doen of mamafit overwegen? Ik kan nu geen zwangerfit doen maar wellicht is mamafit een idee om weer een beetje fitter te worden zodra de baby er is...
Ik hoop het! Ik heb alleen niet het idee dat ik veel vocht vasthoud + gestopt met roken en hardlopen toen ik zwanger bleek. Mamafit wil ik zeker gaan doen na een maandje of 3, het is bij ons in een natuurgebied, dus meteen lekker buiten in het zonnetje :). Ik mis sporten :).
pi_150045336
@Ludann.. vervelend van het afvallen zeg. Ik ben zelf nu 35 weken en sinds de 20e week niks meer aangekomen. Maakte me daar zorgen over, maar mijn VK zegt dat het niks is om me zorgen over te maken zolang het kindje goed groeit. Ik hoop dat dat bij jou ook het geval is. en anders idd een dietiste proberen?

#Pyjamas - ik draag altijd t-shirts van mijn man snachts. Lekker groot. heb inmiddels van hem wel 'instructies' gekregen dat ik t-shirts van onderop de stapel moet pakken omdat hij niet heel amused is als ik zijn favo tshirts draag als nachthemden :P

Vrijdag laatste dag werken en dan verlof. Zo'n zin in! Ik dacht dat ik makkelijk tot 4 weken voor de uitgerekende datum door kon werken, maar achteraf gezien was ik misschien toch liever met 6 weken eruit gegaan, vind de laatste loodjes best zwaar. :@
pi_150045353
* silliegirl zwaait vast voorzichtig naar alle z&g'ers en schuift ergens in een hoekje om te wennen
  woensdag 25 februari 2015 @ 21:44:46 #142
259886 pessie
pi_150045618
Kook bijna verlof klinkt goed! En inderdaad kunnen die laatste loodjes flink gaan meewegen. Lekker genieten van je rust!

Sil, welkom!
pi_150045783
Hai Sillie!
  woensdag 25 februari 2015 @ 21:51:40 #144
374533 purebliss
gepromoveerd in weetnietkunde.
pi_150045952
Welkom sillie!!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 25 februari 2015 @ 21:51:48 #145
147316 crew  DJMO
#trut
pi_150045958
Welkom Kooks en Sillie!

Ik heb sinds vandaag het gevoel dat ik een pinguin ben met een bowlingbal tussen d'r benen :') constant steken in m'n doos (van binnen, in het midden zeg maar :') ) beeb heeft zich vandaag in ieder geval goed laten voelen! ik ga zo maar slapen.. was er vanmorgen ook om tien over zeven uit (lang leve werkzaamheden voor de deur). Kan ik uitslapen, graven ze de straat af :') vanaf morgen kan er geen auto meer de straat in tot 26 maart .. althans, niet parkeren. overleven we wel, maar lastig vind ik die loopplaten wel .. ze zijn zo glad met een beetje regen :/
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_150046075
Hier ook van plan zwangerfit te gaan doen. Binnenkort maar eens op gaan geven.
pi_150047112
Even van me afschrijven, want het wordt me allemaal wat teveel nu :'( .

Ik lig nu al dagen, of eerder weken, voor het grootste deel van de dag in bed. Ik voel me zo moe en lusteloos. Er lukt ook steeds minder. Gewoon opstaan, douchen en ontbijten voelen al loodzwaar. Het huishouden ligt al tijden op zijn gat. Gelukkig helpt mijn partner daarin.
Anderhalve week geleden kreeg ik de griep en dat heeft me nog meer lam gelegd. Het ergste is gelukkig over. Heb nu nog een bijholte ontsteking en dus een hoofd vol snot. Maar nog steeds ontzettend uitgeput en moe door de dag heen.
En of het nu hier door komt weet ik niet, maar ik voel me geregeld uitermate neerslachtig. Vooral s nachts. Dan twijfel ik of ik wel de goede keuze heb gemaakt. Overdag vind ik dat dan weer onzin, want ik wil dolgraag een kindje.
Ik baal er gewoon van dat ik niks kan nu en de hele dag op bed lig.
Zo moest het ff van me afschrijven. Hopelijk knap ik snel op en is dit gewoon iets wat er nu eenmaal bij hoort :(
pi_150047737
Heel herkenbaar QB. Ik zit ook in een soort overlevingsstand atm. Ik voel me enorm depri en zou de hele dag kunnen slapen. Maar ook daar knap ik niet van op, want dan voel ik me nog een nietsnut ook. :')

Het stomme is ook dat ik er op had gerekend dat ik me het tweede en derde trimester net zo fantastisch zou voelen als tijdens de zwangerschap van L. Da's nogal een desillusie dus. :D

Wat mij helpt is mezelf toestaan om me zo te voelen. En eraan toe te geven. En te beseffen dat het echt tijdelijk is. Nu je er middenin zit lijkt het eindeloos te duren maar het gaat stiekem eigenlijk hartstikke snel voorbij.

Komt goed. Echt. Hou je taai. :*
pi_150047811
Faptist, door je eerste alinea icm met je username, dacht ik in eerste instantie aan heel andere dingen toen je zei dat je in de badkamer had zitten soppen. :'D
pi_150048268
quote:
1s.gif Op woensdag 25 februari 2015 22:24 schreef -Spring het volgende:
Heel herkenbaar QB. Ik zit ook in een soort overlevingsstand atm. Ik voel me enorm depri en zou de hele dag kunnen slapen. Maar ook daar knap ik niet van op, want dan voel ik me nog een nietsnut ook. :')

Het stomme is ook dat ik er op had gerekend dat ik me het tweede en derde trimester net zo fantastisch zou voelen als tijdens de zwangerschap van L. Da's nogal een desillusie dus. :D

Wat mij helpt is mezelf toestaan om me zo te voelen. En eraan toe te geven. En te beseffen dat het echt tijdelijk is. Nu je er middenin zit lijkt het eindeloos te duren maar het gaat stiekem eigenlijk hartstikke snel voorbij.

Komt goed. Echt. Hou je taai. :*
oh dit lucht wel op om te lezen! Het is mijn eerste dus ik heb hier nog geen enkele ervaring mee of vertrouwen dat het goed komt.
Vandaag stond ook mijn vader voor de deur : dat ik wel even aan mijn conditie moest gaan werken. Want als de baby er straks was kon ik ook niet de hele dag in bed liggen.
Dat hielp ook niet echt :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')