abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_150027789
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 12:05 schreef klumsy het volgende:
Weet iemand hier misschien of ze een draaipoging kunnen doen bij stuit als je een keizersnede gehad hebt? Heb het idee dat Frits gisteren in stuit is gaan liggen en vroeg het me ineens af :)
Uit de richtlijn van de verloskundigen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.knov.nl/vakken(...)4/uitwendige-versie/

Uit de richtlijn van de gynaecologen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://nvog-documenten.nl(...)php?richtlijn_id=796

Conclusie, als je placenta maar goed zit :Y)
De gynaecologen houden er een stuk minder contra-indicaties op na in hun richtlijn dan de verloskundigen, een keizersnede is zeker geen absolute contra-indicatie. Het heeft er ook veel mee te maken wat voor soort incisie je hebt gehad en bij welke termijn. Als je prematuur een keizersnede hebt gehad wordt het een ander verhaal dan bij een 41 weken-keizersnede.

Kortom, je bent nog erg vroeg ;) maar mocht ie tegen die tijd nog zo liggen, overleg er dan vooral over, er is zeker ruimte voor overleg.
:)
pi_150027992
Baby-mee heb ik nog overwogen ja. Maar als ik dan op plaats van bestemming aankom heb ik een maxi-cosi op mijn arm en dat lijkt me ook onhandig. Naar de supermarkt zou geen probleem zijn, dan heb je gewoon een boodschappenkar. Maar super zit dichtbij genoeg om te lopen ook, dus ik kijk het nog wel aan. Bus is ook niet zo duur omdat het een kort stukje is.
Wie weet doe ik wel allebei.
  woensdag 25 februari 2015 @ 13:37:40 #53
374533 purebliss
gepromoveerd in weetnietkunde.
pi_150028121
Risu, je hebt ook een buggydrager voor op de fiets. Als je een quinny zapp onderstel meeneemt kun je de maxi cosi er zo opklikken.
pi_150028197
Gefeliciteerd met je dochter pessie!
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_150028343
Dankjewel iedereen voor het warme welkom!! Morgen heb ik mijn eerste echo, ik ben ontzettend zenuwachtig omdat ik toch bang ben dat er iets niet goed zal zijn aangezien je dat zelf niet merkt aan het begin... meer mensen last van gehad?

Verder zal ik me maar gelukkig prijzen dat ik dus niet misselijk ben, wel tijdje last gehad van draaiduizeligheid.

Dit topic gaat trouwens razend snel haha
pi_150028618
Verlof!!!! *O* *O* *O* *O* *O* *O* w/ w/ w/ w/ *O* *O* *O* *O* Zo een dutje om het te vieren :D

@Danaa: Hoop dat alles goed met je is en dat je druk bent met knuffelen :)

@Inge: 41 weken gewoon al... Jij gaat voor de 43 weken, of niet ;)

@LuDann: Fijn dat alles goed was, maar ook goed dat ze het extra controleren. Beter een keer teveel enzo...

@Risje: Nog welkom, dat had ik nog niet gedaan :)

@Nikoos: Fijn dat het nog steeds een meisje is en dat alles wat beter lijkt. Met lange benen zou ik je dochter vast aanmelden voor Hollands Next Top Model!
Hier een meisje met lange benen als glittersticker voor je:

@Jägertrut: Volgens mij eten Nederlanders 20 broodjes kroket per jaar. Dus als je 1 weekend hier bent, mag je 20 broodjes ^O^ Dan zit je gemiddeld goed.

Voor de rest: Hoera waar gejuigd kan worden en :* voor degenen die het nodig hebben, eventueel met roosvicé of Kruidvat-pleister (of billencreme).
pi_150028787
Vanavond hebben wij een pretecho O+ Kijken of we kunnen ontdekken of we een babymeisje of een babyjongen gaan krijgen O+

Zo vreselijk spannend! :@

ik heb wel bijgelezen maar ben eigenlijk alles alweer vergeten }:|
Ludann der afvallen en bijkomen op der borsten.. misschien eens raadzaam om bij een diëtiste langs te gaan?

Danaa: fijn dat je baby weer meer beweegt. Ruimte gebrek zal ook wel meespelen, maar goed dat je er boven op zit hoor!

inge! Wat duurt dat laaaaaaaaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaaang! Ik wil baby gluren!! O+
Schudden voor gebruik
pi_150028828
:W weer terug in NL. Mijn buik en enkels zijn mega opgezet. Met de pootjes omhoog nu en maar even rustig aan doen.
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_150028913
Thanks voor de info Mignonne :) hopelijk is het niet nodig maar weet dat het dus bespreekbaar is :)
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_150029065
Sorry voor het laten opdrogen hier :')
SPOILER
Ingee 41 weken *O* Fijn dat je nog even een spontane bevalling mag afwachten!

Pessie gefeliciteerd met je dochter!

Ik heb jaren terug eens een vriendin een paar uur geholpen met oppassen, toen gingen we met 2 kindjes in de bakfiets fietsen. Heb het ook een klein stukje geprobeerd, maar dat viel me nog niet mee :o. Waarschijnlijk een kwestie van oefenen, maar ik vind het knap om daar mee te rijden!

Goede echo voor LuDann, fijn! Lastig dat je meer moet eten dan je prettig vindt. Leek wel mee te vallen, zondag kreeg je dat hele broodje weg, dat had ik met jouw termijn denk ik nog niet gekunt! Pas ergens na de 20 weken had ik weer trek in alles en kon ik meer op, met 16 weken was ik geloof ik ook nog nauwelijks iets aangekomen. Hoop dat je snel wat aankomt en ze zich wat minder snel druk om je zullen maken ;)
Moet zo'n band aangemeten worden? Was vorige week bij thuiszorgwinkel in Hoofddorp en dacht daar wel een paar banden te zien. Heb er niet echt naar gekeken toen, weet ook niet of er verschillende soorten in zijn. Komt allemaal goed! :*

Las van iemand hier die iets op mij voorloopt (Risu?) dat er bij de echo te zien was dat het kindje oefende met ademen. Hoe zie je dat dan? Had namelijk eergisteren een momentje waarbij deel van baby ineens ritmisch bewoog, leek wel op een snelle ademhaling, iig geen hik! Nou was het wel boven m'n navel, waar ik denk dat z'n kontje zit, dus klinkt niet heel logisch. Gister deed ie dat weer even kort, vroeg me af wat dat kon zijn!
pi_150029069
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 13:44 schreef Risje010 het volgende:
Dankjewel iedereen voor het warme welkom!! Morgen heb ik mijn eerste echo, ik ben ontzettend zenuwachtig omdat ik toch bang ben dat er iets niet goed zal zijn aangezien je dat zelf niet merkt aan het begin... meer mensen last van gehad?

Verder zal ik me maar gelukkig prijzen dat ik dus niet misselijk ben, wel tijdje last gehad van draaiduizeligheid.

Dit topic gaat trouwens razend snel haha
Nog een warm welkom van mij ook!

Dit topic gaat inderdaad heel snel. Haha.
Een dagje niet meevolgen is minimaal 1 uur bijlees huiswerk. ~O>

Ik had zelf de eerste paar weken ook geen last van misselijkheid of duizeligheid. Dat begon pas na 8 weken. Dus het kan nog komen. ;) :P
Bang voor de eerste echo was ik sowieso omdat bij mijn vorige zwangerschap bij de eerste echo geen kloppend hartje was te zien en ik dus toen een miskraam heb gehad. Dus dat was wel een beetje logisch. Maar maak je niet druk hoor. Dat komt echt niet vaak voor.
We gaan er gewoon vanuit dat je morgen een hele mooie echo hebt! :*
Oost west, mij best.
pi_150029122
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 14:07 schreef Zomerzon01 het volgende:

[..]

Nog een warm welkom van mij ook!

Dit topic gaat inderdaad heel snel. Haha.
Een dagje niet meevolgen is minimaal 1 uur bijlees huiswerk. ~O>

Ik had zelf de eerste paar weken ook geen last van misselijkheid of duizeligheid. Dat begon pas na 8 weken. Dus het kan nog komen. ;) :P
Bang voor de eerste echo was ik sowieso omdat bij mijn vorige zwangerschap bij de eerste echo geen kloppend hartje was te zien en ik dus toen een miskraam heb gehad. Dus dat was wel een beetje logisch. Maar maak je niet druk hoor. Dat komt echt niet vaak voor.
We gaan er gewoon vanuit dat je morgen een hele mooie echo hebt! :*
Dankjewel!

Ik ben nu tussen de 7 en 8 weken (geen logische cyclus om op uit te rekenen) maar voelde je dat aankomen of voelde je je gewoon prima?

Om me heen lijkt t bij iedereen perfect te verlopen daarom ben ik zelf bang op een of andere manier dat geluk niet te hebben, ik maak eigenlijk mezelf een beetje gek haha.
pi_150029247
Nikoos: fijn dat de echo weer goed is!

Pessie: gefeliciteerd met je dochter!

Mw Cactus: VERLOF *O* *O* *O* *O*

Risje: ik snap de zenuwen heel goed, ik duim voor een goede echo morgen.

LuDann: fijn dat de controle goed was. Zijn er geen dingen die je heel lekker vindt en wat makkelijker naar binnen krijgt? En de dingen die je eet, kies je dan voor de 'vettere' optie? Dus geen magere yoghurt maar volle yoghurt enz. Probeer wat mee te denken maar je hebt het ontgetwijfeld zelf ook allemaal bedacht. Succes!

Stippelrientje: ah spannend!! Wat is je/jullie voorgevoel? En wel of geen (lichte) voorkeur? Zelfs ik vind het nu spannend voor jou, haha!

Skoap: welkom terug!
pi_150029560
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 14:09 schreef Risje010 het volgende:

[..]

Dankjewel!

Ik ben nu tussen de 7 en 8 weken (geen logische cyclus om op uit te rekenen) maar voelde je dat aankomen of voelde je je gewoon prima?

Om me heen lijkt t bij iedereen perfect te verlopen daarom ben ik zelf bang op een of andere manier dat geluk niet te hebben, ik maak eigenlijk mezelf een beetje gek haha.
Nee dat voelde ik echt niet aankomen. Maar zoals ik zeg zijn er weinig miskramen die zo gaan. Bij de meesten gaat dit gepaard met erge krampen en bloedverlies. Dat had ik helemaal niet gehad. Mijn lichaam wilde zelf nog geen afstand doen van het vruchtje blijkbaar. Die kans is zeer klein dat dat gebeurt. De kans op een miskraam zelf is al klein, en dat je er niks van merkt is nog kleiner.
Ga er maar vanuit dat je een goede zwangerschap hebt hoor. Het is alleen maar fijn dat je je goed voelt. Daar moet je van genieten!
Oost west, mij best.
pi_150029595
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 14:25 schreef Zomerzon01 het volgende:

[..]

Nee dat voelde ik echt niet aankomen. Maar zoals ik zeg zijn er weinig miskramen die zo gaan. Bij de meesten gaat dit gepaard met erge krampen en bloedverlies. Dat had ik helemaal niet gehad. Mijn lichaam wilde zelf nog geen afstand doen van het vruchtje blijkbaar. Die kans is zeer klein dat dat gebeurt. De kans op een miskraam zelf is al klein, en dat je er niks van merkt is nog kleiner.
Ga er maar vanuit dat je een goede zwangerschap hebt hoor. Het is alleen maar fijn dat je je goed voelt. Daar moet je van genieten!
Ahh Dankjewel!! Ik ben iets gerustgesteld nu, morgen deze tijd ga ik het weten!
pi_150029770
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 14:27 schreef Risje010 het volgende:

[..]

Ahh Dankjewel!! Ik ben iets gerustgesteld nu, morgen deze tijd ga ik het weten!
En met ons delen uiteraard! :)
Oost west, mij best.
pi_150029988
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 14:15 schreef Malteser het volgende:
Nikoos: fijn dat de echo weer goed is!

Pessie: gefeliciteerd met je dochter!

Mw Cactus: VERLOF *O* *O* *O* *O*

Risje: ik snap de zenuwen heel goed, ik duim voor een goede echo morgen.

LuDann: fijn dat de controle goed was. Zijn er geen dingen die je heel lekker vindt en wat makkelijker naar binnen krijgt? En de dingen die je eet, kies je dan voor de 'vettere' optie? Dus geen magere yoghurt maar volle yoghurt enz. Probeer wat mee te denken maar je hebt het ontgetwijfeld zelf ook allemaal bedacht. Succes!

Stippelrientje: ah spannend!! Wat is je/jullie voorgevoel? En wel of geen (lichte) voorkeur? Zelfs ik vind het nu spannend voor jou, haha!

Skoap: welkom terug!
Ik denk een meisje, mijn meneer denkt een jongen. Ik kan met beide goed overweg, maar iedereen roept altijd dat ik een jongensmama ben :') geen idee waarom. Misschien door de super band met mijn neefje. Mijn man kan ook met zowel meisjes ravotten en tutten als met jongens achter een bal aan rennen en zulks.. maar die heeft stiekem toch de wens dat het een jongen is.
De poll onder vrienden en familie zegt 72% van de gokkers dat het een jongen gaat worden.

We wachten na deze echo nog even, met vertellen, als het iets onduidelijks is af tot en met de SEO (waar het waarschijnlijk ook nog eens te zien zal zijn als een soort controle. We hebben te vaak gezien en gehoord in de nabije omgeving dat HOERA een meisje.. en dan is het een jongen :') of visa versa :D )
Schudden voor gebruik
pi_150030071
De eerste weken zijn gewoon spannend risje. Je kunt er geen invloed op uit oefenen en dat geeft die onzekerheid denk ik.

Cactus heeft ook verlof! *O*

LuDann als je wil sparren over eten staat mijn pm open voor je en ik vind de suggesties van een diëtist een hele goede!

Ik ben vandaag op jacht gegaan naar nachthemden. Wat is dat stom zeg! Ik vond of de print stom of de pasvorm lelijk of ze te duur :') .
Uiteindelijk bij de zeeman vier van die dingen gehaald voor de prijs waar ik bij de andere winkels net 1 zo'n geval zou betalen.
pi_150030168
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 14:42 schreef Cholula het volgende:
De eerste weken zijn gewoon spannend risje. Je kunt er geen invloed op uit oefenen en dat geeft die onzekerheid denk ik.

LuDann als je wil sparren over eten staat mijn pm open voor je en ik vind de suggesties van een diëtist een hele goede!

Ik ben vandaag op jacht gegaan naar nachthemden. Wat is dat stom zeg! Ik vond of de print stom of de pasvorm lelijk of ze te duur :') .
Uiteindelijk bij de zeeman vier van die dingen gehaald voor de prijs waar ik bij de andere winkels net 1 zo'n geval zou betalen.
Ik zag bij de prenatal 2 + 1 voor nacht/voed hemden in de aanbieding in het krantje.. misschien is dat wat?
Schudden voor gebruik
pi_150030230
Dat was ook een goede geweest inderdaad. Maar ik heb ze en de prenatal zit hier niet echt in de buurt.
pi_150030288
quote:

Snap het probleem met nachthemden niet zo...?
Heb gewoon grote nachthemden aan (heb ik altijd al) laatst 1 bij de Hema gekocht, maat XL, mooi wijd van boven zodat ie ook in de kraamtijd aan kan (de borst kan er makkelijk uit :P ).
En de buik past er prima in, stof rekt lekker mee ^O^

Deze:
If you want to view paradise. Simply look around and view it.
Anything you want to, do it.
pi_150030374
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 14:48 schreef _happy_ het volgende:

[..]

Snap het probleem met nachthemden niet zo...?
Heb gewoon grote nachthemden aan (heb ik altijd al) laatst 1 bij de Hema gekocht, maat XL, mooi wijd van boven zodat ie ook in de kraamtijd aan kan (de borst kan er makkelijk uit :P ).
En de buik past er prima in, stof rekt lekker mee ^O^

Deze:
[ afbeelding ]
Lijkt me bloedheet en jeukerig :D

Ik heb er zelf dus nul, omdat ik in mijn niksie of in een short slaap. Hoogstens een spagetti truitje als ik het rete koud heb, want ik hang mijzelf dus altijd op of ik irriteer mij aan de stof :')
Schudden voor gebruik
pi_150030492
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 14:51 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

Ik heb er zelf dus nul, omdat ik in mijn niksie of in een short slaap. Hoogstens een spagetti truitje als ik het rete koud heb, want ik hang mijzelf dus altijd op of ik irriteer mij aan de stof :')
Haha, dat is wel weer makkelijker dan ja :)
Ik heb het altijd koud, maar ik raak verstrikt in een pyjamabroek, daarom altijd grote nachthemden.
Moet zeggen dat deze wat strakker zit, maar tot nu toe niet in de knoop gezeten, draaien gaat ook niet meer zo makkelijk met een 34-weken buik :P
If you want to view paradise. Simply look around and view it.
Anything you want to, do it.
pi_150030742
quote:

[..]

Dit dus. Ik vind pyjama's/ nachthemden/wat dan ook dus echt helemaal ruk in bed.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 25 februari 2015 @ 15:04:41 #75
147316 crew  DJMO
#trut
pi_150030822
ik ga normaal altijd douchen en stap met m'n ochtendjas en al aan in bed (zo'n witte dikke van ikea :P ) onder m'n herfstdeel van het 4 seizoenen dekbed :')
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_150030984
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 15:04 schreef DJMO het volgende:
ik ga normaal altijd douchen en stap met m'n ochtendjas en al aan in bed (zo'n witte dikke van ikea :P ) onder m'n herfstdeel van het 4 seizoenen dekbed :')
Ik ga al zweten alleen bij het idee... Haha.

Ik slaap nu alleen in een string onder het zomerdekbed en heb het al warm...
Ik ga gewoon wat leuke losse boxershorts (voor mannen of vrouwen) halen en wat spaghetti-hemdjes. Ik kan ook niet tegen pyama's e.d. En aangezien ik in juli ga bevallen verwacht ik niet dat het 's nachts nog gaat vriezen. :)
Ik verwacht ook niet dat ik voor de kraamzorg mezelf ga schamen voor mijn borsten als er bij de bevalling al zoveel mensen tussen mijn benen hebben gevoeld. Dus een spaghetti-hemdje vind ik goed. Als het winter zou zijn dan zou ik voor een strak basic t-shirt gaan denk ik. Dan draai je jezelf ook niet zo vast.
Oost west, mij best.
pi_150031258
Boxershorts van mijn man zijn ideaal voor na de bevalling O+ En idd de voordelen van een zomerkindje: lekker zo min mogelijk aan snachts: ook handig met borstvoeding :)
pi_150031441
Ik moet juist echt iets aan in bed, vind naakt zo naar en plakkerig.
Heb nu winterdekbed met pj's en vaak nog ff een lekker warm kruikje omdat bed zo ijzig koud is als ik erin ga. Slaap t liefst in losse legging met groot shirt
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_150032174
Boxershorts van man, dat moet ik even onthouden. Daar past dat kraamverband een stuk beter in dan in mijn delicate ondergoedjes (lees: hema slips ;)). Weet niet of man er zo blij van wordt, maar die heeft dan even pech...

Ik ben net gaan shoppen. En heb babyspul gekocht.... Unisex, want geslacht dus nog onbekend, maar het moest gewoon...

Deze O+ http://www.zara.com/nl/nl(...)c711026p2467028.html

En een wit pakje met kleine driehoekjes erop bij prenatal (staat niet op de site), heel rustig, maar niet saai, ik vond t net sneeuwvlokjes. En maat 50 is gewoon zo schattig O+ Dit patroontje dus: http://www.prenatal.nl/sh(...)prevVisit=&id=105796, maar dan wit, en een pakje aan 1 stuk...

O, en alvast een Dikkie Dik tutteldoekje, want Dikkie Dik O+ O+ O+ http://www.prenatal.nl/sh(...)&prevVisit=&id=89447

En nu is mijn portemonnee minder blij, maar mijn hormonen gelukkig :D
pi_150032344
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 15:42 schreef mousemicky het volgende:
Boxershorts van man, dat moet ik even onthouden. Daar past dat kraamverband een stuk beter in dan in mijn delicate ondergoedjes (lees: hema slips ;)). Weet niet of man er zo blij van wordt, maar die heeft dan even pech...

Ik ben net gaan shoppen. En heb babyspul gekocht.... Unisex, want geslacht dus nog onbekend, maar het moest gewoon...

En een wit pakje met kleine driehoekjes erop bij prenatal (staat niet op de site), heel rustig, maar niet saai, ik vond t net sneeuwvlokjes. En maat 50 is gewoon zo schattig O+ Dit patroontje dus: http://www.prenatal.nl/sh(...)prevVisit=&id=105796, maar dan wit, en een pakje aan 1 stuk...

O, en alvast een Dikkie Dik tutteldoekje, want Dikkie Dik O+ O+ O+ http://www.prenatal.nl/sh(...)&prevVisit=&id=89447

Dikkie Dik. O+

Ik had niet verwacht dat ik me zo goed in kon houden. Tot nu toe alleen deze gekocht:
http://www.hm.com/nl/product/74192?article=74192-A
Ook unisex, want nog 2 weken wachten...
Maar dan ga ik ook echt helemaal los als we het weten. :)
Oost west, mij best.
pi_150032401
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 15:47 schreef Zomerzon01 het volgende:
Ik had niet verwacht dat ik me zo goed in kon houden. Tot nu toe alleen deze gekocht:
http://www.hm.com/nl/product/74192?article=74192-A
Ook unisex, want nog 2 weken wachten...
Maar dan ga ik ook echt helemaal los als we het weten. :)
+1, op je hele post. Pakje heb ik ook (vorige week gekocht O+ ). Wel in maatje 62, want capuchon en ienieminie vond ik bij J. niet zo handig.

En over 2 weken weten we het en ga ik los *O* (en voor een meisje meer dan voor een jongen, want leuk jongensspul heb ik nog wel wat)
pi_150032465
Wow, ik keek net even in de OP, en wat zijn er al weer veel mensen na mij aangesloten. En ik ben echt nog maar net zwanger... (14 weken, maar t voelt als 8 ofzo...)
pi_150032961
Mijn vriend en ik hebben besloten om een geregistreerd partnerschap aan te gaan!!! O+
Vanaf eind Juni neem ik zijn naam aan. En we willen een klein feestje geven voor ouders en goede vrienden in de tuin van schoonouders.

Hij kwam vanmiddag heel lief thuis met een bos rozen en met de vraag of ik een stapje verder met hem wil gaan. Ontzettend lief, de schat kon dit niet voorbij laten gaan zonder er iets aan te doen.

Hadden het er van het weekend over gehad dat er iets vast moet komen te staan. En samen waren we het er eigenlijk wel over eens dat een geregistreerd partnerschap ons het beste lijkt. Trouwen willen we wel, maar dan met alles erop en eraan en dat kan nu niet. Dus dit is een goede tussenstap!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_150033139
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 16:04 schreef J0ycie88 het volgende:
Mijn vriend en ik hebben besloten om een geregistreerd partnerschap aan te gaan!!! O+
Vanaf eind Juni neem ik zijn naam aan. En we willen een klein feestje geven voor ouders en goede vrienden in de tuin van schoonouders.

Hij kwam vanmiddag heel lief thuis met een bos rozen en met de vraag of ik een stapje verder met hem wil gaan. Ontzettend lief, de schat kon dit niet voorbij laten gaan zonder er iets aan te doen.

Hadden het er van het weekend over gehad dat er iets vast moet komen te staan. En samen waren we het er eigenlijk wel over eens dat een geregistreerd partnerschap ons het beste lijkt. Trouwen willen we wel, maar dan met alles erop en eraan en dat kan nu niet. Dus dit is een goede tussenstap!
Wat lief, gefeliciteerd! Dat wordt vast heel gezellig!

( De status van "geepeetjes" bevalt mij persoonlijk prima, en wat ook fijn is, is dat je vanaf 1 april 2014 ook niet meer je kind hoeft te laten erkennen en het ouderlijk gezag aan hoeft te vragen. Dat is helemaal gelijk getrokken met het huwelijk. ^O^ )
pi_150033982
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 16:04 schreef J0ycie88 het volgende:

Haha, week of 2 terug hetzelfde besloten met mijn vriendin. Toen had ze op Facebook gezet dat we verloofd waren, dus iedereen was opeens in rep en roer. Terwijl het voor mij gewoon een besluit was die we samen namen en dat ze graag de achternaam van mij en ons kind wilde hebben.

Toen maar besloten om toch maar zo'n grote snoepring te halen na het werk om het symbolisch toch rond te maken :P

Ik vind het alleen wat gek om het in het openbaar te zeggen. Gaan we nu ons partnerschap registreren, want dat vind ik zo stom klinken. Maar mijn vriendin vindt het trouwen en dat vind ik het ook niet helemaal :+
pi_150034044
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 15:42 schreef mousemicky het volgende:

Oooh, wat hebben ze enorm leuke dingen bij de Zara! Ik heb nog niks gekocht maar dat gaat niet lang meer duren denk ik :9~

Gefeliciteerd Joycie en Nikoos!
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_150034393
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 13:58 schreef Stippelrientje het volgende:
Vanavond hebben wij een pretecho O+ Kijken of we kunnen ontdekken of we een babymeisje of een babyjongen gaan krijgen O+

Zo vreselijk spannend! :@

ik heb wel bijgelezen maar ben eigenlijk alles alweer vergeten }:|
Ludann der afvallen en bijkomen op der borsten.. misschien eens raadzaam om bij een diëtiste langs te gaan?

Danaa: fijn dat je baby weer meer beweegt. Ruimte gebrek zal ook wel meespelen, maar goed dat je er boven op zit hoor!

inge! Wat duurt dat laaaaaaaaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaaang! Ik wil baby gluren!! O+
Zooooo, vet spannend! :D

Maar daar zeg je me wat, daar heb ik het niet eens over gehad. Geen idee wat mijn borsten wegen nu, maar van 75 A naar 75 DD gaan zal ook best wat wegen.

Er is afgesproken dat als ik het met de controle volgende week hetzelfde gewicht is of weer afgevallen, dat er dan een dietist ingeschakeld wordt idd.
pi_150034476
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 14:07 schreef Gevalletje het volgende:

Goede echo voor LuDann, fijn! Lastig dat je meer moet eten dan je prettig vindt. Leek wel mee te vallen, zondag kreeg je dat hele broodje weg, dat had ik met jouw termijn denk ik nog niet gekunt! Pas ergens na de 20 weken had ik weer trek in alles en kon ik meer op, met 16 weken was ik geloof ik ook nog nauwelijks iets aangekomen. Hoop dat je snel wat aankomt en ze zich wat minder snel druk om je zullen maken ;)
Moet zo'n band aangemeten worden? Was vorige week bij thuiszorgwinkel in Hoofddorp en dacht daar wel een paar banden te zien. Heb er niet echt naar gekeken toen, weet ook niet of er verschillende soorten in zijn. Komt allemaal goed! :*

Ja, ik kan best eten soms hoor, probleem is dat zo'n broodje soms het enige is wat ik dan die hele dag eet. :@

Band zou je in theorie ook zo kunnen kopen, maar dat wordt niet aangeraden. Goedkoop zijn ze niet (60-80 euro) en ze worden sinds 2013 ook met voorschrift van een arts niet meer vergoed volgens mijn zorgverzekeraar. Voor die kosten laat ik het liever goed aanmeten dus, en dat kan, kost niets extra.
pi_150034535
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 16:47 schreef LuDann het volgende:

[..]

Maar daar zeg je me wat, daar heb ik het niet eens over gehad. Geen idee wat mijn borsten wegen nu, maar van 75 A naar 75 DD gaan zal ook best wat wegen.

Er is afgesproken dat als ik het met de controle volgende week hetzelfde gewicht is of weer afgevallen, dat er dan een dietist ingeschakeld wordt idd.
Oo, ik heb kilo's over hoor! Kom maar halen. +21 kilo nu :( ( en ja ik heb ze er vast zelf aangegeten, maar zo gek heb ik eigenlijk niet gedaan).
pi_150034571
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 14:15 schreef Malteser het volgende:

Zijn idd al dingen waar ik mee bezig ben, maar harstikke lief dat je meedenkt!
quote:

Heb je ook problemen gehad met eten?
quote:

[..]

Ik heb er zelf dus nul, omdat ik in mijn niksie of in een short slaap.
Ik heb hetzelfde, ik krijg het al warm als ik naar een nachthemd kijk! :D (heb het wel wat kouder nu overigens, maar dat komt omdat ik te weinig eet). Ik heb er wel een stuk of 10 in huis, omdat mijn moeder het nodig vindt om bij elke ziekenhuisopname een nieuwe te kopen. :') Wel erg lief hoor, dat wel. O+
pi_150034611
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 16:47 schreef LuDann het volgende:

[..]

Ff op de weegschaal leggen, die borsten van je!
pi_150034718
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 16:55 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Tip van het jaar! Staan we straks allemaal met de keukenweegschaal. :)
pi_150034802
quote:
99s.gif Op woensdag 25 februari 2015 16:34 schreef Nikooos het volgende:

[..]

Haha, week of 2 terug hetzelfde besloten met mijn vriendin. Toen had ze op Facebook gezet dat we verloofd waren, dus iedereen was opeens in rep en roer. Terwijl het voor mij gewoon een besluit was die we samen namen en dat ze graag de achternaam van mij en ons kind wilde hebben.

Toen maar besloten om toch maar zo'n grote snoepring te halen na het werk om het symbolisch toch rond te maken :P

Ik vind het alleen wat gek om het in het openbaar te zeggen. Gaan we nu ons partnerschap registreren, want dat vind ik zo stom klinken. Maar mijn vriendin vindt het trouwen en dat vind ik het ook niet helemaal :+
Wat leuk!
Ben het met je eens. Trouwen is het ook niet helemaal. Maar hoe noem je elkaar na een geregistreerd partnerschap.
Ik vind wel dat je meer als vriend en vriendin bent dan. Ik ga namelijk ook zijn naam dragen. Maar eens over hebben samen hoe we dat zien daarna.

Hier waarschijnlijk gewoon op een maandag naar het gemeentehuis en een feestje op de zaterdag erna.

Echt nooit gedacht dat we dit zo zouden doen.. Ik was altijd meer van het trouwen. Maar dit voelt toch wel erg goed als ik eerlijk ben!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_150034815
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 16:55 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Wow, vet moeilijk! Kan dat überhaupt? :9
pi_150034843
Fijn dat het met de baby goed gaat Ludann! Moeite met eten heb ik nooit gehad, dus daarmee kan ik niet echt helpen..
pi_150035094
quote:
1s.gif Op woensdag 25 februari 2015 16:58 schreef ingee het volgende:

[..]

Tip van het jaar! Staan we straks allemaal met de keukenweegschaal. :)
Als ze niet te groot zijn he, anders moeten ze op de gewone weegschaal....
pi_150035103
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 17:01 schreef LuDann het volgende:

[..]

Wow, vet moeilijk! Kan dat überhaupt? :9
bij die van mij niet! Die zijn veel te klein...
pi_150035204
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 17:08 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Als ze niet te groot zijn he, anders moeten ze op de gewone weegschaal....
:D :')
pi_150035245
Ik wil zelf nog even vertellen dat Fanta Pomelo het lekkerste is dat ik in tijden heb gedronken. :9~ :9 c_/
  woensdag 25 februari 2015 @ 17:23:09 #100
409579 LuDann
All the way
pi_150035522
Ik heb geen keukenweegschaal :'(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')