Ik ga al zweten alleen bij het idee... Haha.quote:Op woensdag 25 februari 2015 15:04 schreef DJMO het volgende:
ik ga normaal altijd douchen en stap met m'n ochtendjas en al aan in bed (zo'n witte dikke van ikea) onder m'n herfstdeel van het 4 seizoenen dekbed
Dikkie Dik.quote:Op woensdag 25 februari 2015 15:42 schreef mousemicky het volgende:
Boxershorts van man, dat moet ik even onthouden. Daar past dat kraamverband een stuk beter in dan in mijn delicate ondergoedjes (lees: hema slips). Weet niet of man er zo blij van wordt, maar die heeft dan even pech...
Ik ben net gaan shoppen. En heb babyspul gekocht.... Unisex, want geslacht dus nog onbekend, maar het moest gewoon...
Dezehttp://www.zara.com/nl/nl(...)c711026p2467028.html
En een wit pakje met kleine driehoekjes erop bij prenatal (staat niet op de site), heel rustig, maar niet saai, ik vond t net sneeuwvlokjes. En maat 50 is gewoon zo schattigDit patroontje dus: http://www.prenatal.nl/sh(...)prevVisit=&id=105796, maar dan wit, en een pakje aan 1 stuk...
O, en alvast een Dikkie Dik tutteldoekje, want Dikkie Dik![]()
![]()
http://www.prenatal.nl/sh(...)&prevVisit=&id=89447
En nu is mijn portemonnee minder blij, maar mijn hormonen gelukkig
+1, op je hele post. Pakje heb ik ook (vorige week gekochtquote:Op woensdag 25 februari 2015 15:47 schreef Zomerzon01 het volgende:
Ik had niet verwacht dat ik me zo goed in kon houden. Tot nu toe alleen deze gekocht:
http://www.hm.com/nl/product/74192?article=74192-A
Ook unisex, want nog 2 weken wachten...
Maar dan ga ik ook echt helemaal los als we het weten.
Wat lief, gefeliciteerd! Dat wordt vast heel gezellig!quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:04 schreef J0ycie88 het volgende:
Mijn vriend en ik hebben besloten om een geregistreerd partnerschap aan te gaan!!!
Vanaf eind Juni neem ik zijn naam aan. En we willen een klein feestje geven voor ouders en goede vrienden in de tuin van schoonouders.
Hij kwam vanmiddag heel lief thuis met een bos rozen en met de vraag of ik een stapje verder met hem wil gaan. Ontzettend lief, de schat kon dit niet voorbij laten gaan zonder er iets aan te doen.
Hadden het er van het weekend over gehad dat er iets vast moet komen te staan. En samen waren we het er eigenlijk wel over eens dat een geregistreerd partnerschap ons het beste lijkt. Trouwen willen we wel, maar dan met alles erop en eraan en dat kan nu niet. Dus dit is een goede tussenstap!
Haha, week of 2 terug hetzelfde besloten met mijn vriendin. Toen had ze op Facebook gezet dat we verloofd waren, dus iedereen was opeens in rep en roer. Terwijl het voor mij gewoon een besluit was die we samen namen en dat ze graag de achternaam van mij en ons kind wilde hebben.quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:04 schreef J0ycie88 het volgende:
Mijn vriend en ik hebben besloten om een geregistreerd partnerschap aan te gaan!!!
Vanaf eind Juni neem ik zijn naam aan. En we willen een klein feestje geven voor ouders en goede vrienden in de tuin van schoonouders.
Hij kwam vanmiddag heel lief thuis met een bos rozen en met de vraag of ik een stapje verder met hem wil gaan. Ontzettend lief, de schat kon dit niet voorbij laten gaan zonder er iets aan te doen.
Hadden het er van het weekend over gehad dat er iets vast moet komen te staan. En samen waren we het er eigenlijk wel over eens dat een geregistreerd partnerschap ons het beste lijkt. Trouwen willen we wel, maar dan met alles erop en eraan en dat kan nu niet. Dus dit is een goede tussenstap!
Oooh, wat hebben ze enorm leuke dingen bij de Zara! Ik heb nog niks gekocht maar dat gaat niet lang meer duren denk ikquote:Op woensdag 25 februari 2015 15:42 schreef mousemicky het volgende:
Boxershorts van man, dat moet ik even onthouden. Daar past dat kraamverband een stuk beter in dan in mijn delicate ondergoedjes (lees: hema slips). Weet niet of man er zo blij van wordt, maar die heeft dan even pech...
Ik ben net gaan shoppen. En heb babyspul gekocht.... Unisex, want geslacht dus nog onbekend, maar het moest gewoon...
Dezehttp://www.zara.com/nl/nl(...)c711026p2467028.html
En een wit pakje met kleine driehoekjes erop bij prenatal (staat niet op de site), heel rustig, maar niet saai, ik vond t net sneeuwvlokjes. En maat 50 is gewoon zo schattigDit patroontje dus: http://www.prenatal.nl/sh(...)prevVisit=&id=105796, maar dan wit, en een pakje aan 1 stuk...
O, en alvast een Dikkie Dik tutteldoekje, want Dikkie Dik![]()
![]()
http://www.prenatal.nl/sh(...)&prevVisit=&id=89447
En nu is mijn portemonnee minder blij, maar mijn hormonen gelukkig
Zooooo, vet spannend!quote:Op woensdag 25 februari 2015 13:58 schreef Stippelrientje het volgende:
Vanavond hebben wij een pretechoKijken of we kunnen ontdekken of we een babymeisje of een babyjongen gaan krijgen
![]()
Zo vreselijk spannend!![]()
ik heb wel bijgelezen maar ben eigenlijk alles alweer vergeten![]()
Ludann der afvallen en bijkomen op der borsten.. misschien eens raadzaam om bij een diëtiste langs te gaan?
Danaa: fijn dat je baby weer meer beweegt. Ruimte gebrek zal ook wel meespelen, maar goed dat je er boven op zit hoor!
inge! Wat duurt dat laaaaaaaaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaaang! Ik wil baby gluren!!
Ja, ik kan best eten soms hoor, probleem is dat zo'n broodje soms het enige is wat ik dan die hele dag eet.quote:Op woensdag 25 februari 2015 14:07 schreef Gevalletje het volgende:
Goede echo voor LuDann, fijn! Lastig dat je meer moet eten dan je prettig vindt. Leek wel mee te vallen, zondag kreeg je dat hele broodje weg, dat had ik met jouw termijn denk ik nog niet gekunt! Pas ergens na de 20 weken had ik weer trek in alles en kon ik meer op, met 16 weken was ik geloof ik ook nog nauwelijks iets aangekomen. Hoop dat je snel wat aankomt en ze zich wat minder snel druk om je zullen maken
Moet zo'n band aangemeten worden? Was vorige week bij thuiszorgwinkel in Hoofddorp en dacht daar wel een paar banden te zien. Heb er niet echt naar gekeken toen, weet ook niet of er verschillende soorten in zijn. Komt allemaal goed!
Oo, ik heb kilo's over hoor! Kom maar halen. +21 kilo nuquote:Op woensdag 25 februari 2015 16:47 schreef LuDann het volgende:
[..]
Zooooo, vet spannend!
Maar daar zeg je me wat, daar heb ik het niet eens over gehad. Geen idee wat mijn borsten wegen nu, maar van 75 A naar 75 DD gaan zal ook best wat wegen.
Er is afgesproken dat als ik het met de controle volgende week hetzelfde gewicht is of weer afgevallen, dat er dan een dietist ingeschakeld wordt idd.
Zijn idd al dingen waar ik mee bezig ben, maar harstikke lief dat je meedenkt!quote:Op woensdag 25 februari 2015 14:15 schreef Malteser het volgende:
LuDann: fijn dat de controle goed was. Zijn er geen dingen die je heel lekker vindt en wat makkelijker naar binnen krijgt? En de dingen die je eet, kies je dan voor de 'vettere' optie? Dus geen magere yoghurt maar volle yoghurt enz. Probeer wat mee te denken maar je hebt het ontgetwijfeld zelf ook allemaal bedacht. Succes!
Heb je ook problemen gehad met eten?quote:Op woensdag 25 februari 2015 14:42 schreef Cholula het volgende:
LuDann als je wil sparren over eten staat mijn pm open voor je en ik vind de suggesties van een diëtist een hele goede!
Ik heb hetzelfde, ik krijg het al warm als ik naar een nachthemd kijk!quote:Op woensdag 25 februari 2015 14:51 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
Lijkt me bloedheet en jeukerig![]()
Ik heb er zelf dus nul, omdat ik in mijn niksie of in een short slaap.
Ff op de weegschaal leggen, die borsten van je!quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:47 schreef LuDann het volgende:
[..]
Zooooo, vet spannend!
Maar daar zeg je me wat, daar heb ik het niet eens over gehad. Geen idee wat mijn borsten wegen nu, maar van 75 A naar 75 DD gaan zal ook best wat wegen.
Er is afgesproken dat als ik het met de controle volgende week hetzelfde gewicht is of weer afgevallen, dat er dan een dietist ingeschakeld wordt idd.
Tip van het jaar! Staan we straks allemaal met de keukenweegschaal.quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:55 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ff op de weegschaal leggen, die borsten van je!
Wat leuk!quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:34 schreef Nikooos het volgende:
[..]
Haha, week of 2 terug hetzelfde besloten met mijn vriendin. Toen had ze op Facebook gezet dat we verloofd waren, dus iedereen was opeens in rep en roer. Terwijl het voor mij gewoon een besluit was die we samen namen en dat ze graag de achternaam van mij en ons kind wilde hebben.
Toen maar besloten om toch maar zo'n grote snoepring te halen na het werk om het symbolisch toch rond te maken
Ik vind het alleen wat gek om het in het openbaar te zeggen. Gaan we nu ons partnerschap registreren, want dat vind ik zo stom klinken. Maar mijn vriendin vindt het trouwen en dat vind ik het ook niet helemaal
Wow, vet moeilijk! Kan dat überhaupt?quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:55 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ff op de weegschaal leggen, die borsten van je!
Als ze niet te groot zijn he, anders moeten ze op de gewone weegschaal....quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:58 schreef ingee het volgende:
[..]
Tip van het jaar! Staan we straks allemaal met de keukenweegschaal.
bij die van mij niet! Die zijn veel te klein...quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:01 schreef LuDann het volgende:
[..]
Wow, vet moeilijk! Kan dat überhaupt?
quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:08 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Als ze niet te groot zijn he, anders moeten ze op de gewone weegschaal....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |