abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_150023923
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 11:27 schreef Limone het volgende:
ooh Gevalletje, daar zou ik echt een slappe* van krijgen als mijn man dat bij mij zou doen. :'(

bij wijze van spreken hè :')
Sahara? Verweekte bmm? :)
pi_150024040
Alles goed nieuws las ik, helaas gatenkaas, dus hoera voor iedereen!

En vandaag 41 weken :). Gezellig weer in de wachtkamer bij de gyneacoloog, bloeddruk blijft gelijk (te hoog), maar gelukkig geen andere nare dingen.
pi_150024057
Mijn doos zou er echt direct van opdrogen/dicht klappen inderdaad.
pi_150024183
Vandaag krijg je misschien meer te horen over inleiden toch ingee?
pi_150024912
Weet iemand hier misschien of ze een draaipoging kunnen doen bij stuit als je een keizersnede gehad hebt? Heb het idee dat Frits gisteren in stuit is gaan liggen en vroeg het me ineens af :)
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_150024970
quote:
1s.gif Op woensdag 25 februari 2015 11:33 schreef ingee het volgende:

[..]

Sahara? Verweekte bmm? :)
Ik hou het dan bij Sahara, mag jij de verweekte bmm hebben. :P
pi_150025045
Nu ik een draaipoging heb gehad, zou ik het niet aandurven na een ks. Maar ik vond het er nogal heftig aan toe gaan en ik weet niet hoe sterk een baarmoeder is na ks.
Wel veel draaiende kindjes nou ineens, of ligt dat aan mijn perspectief.
pi_150025206
Bij Lola heb ik ook een draaipoging gehad, vreselijk vond ik dat... En ook niet gelukt, maar vroeg het me ineens af of het na een kz eigenlijk wel een optie is, geen idee of ik het nog een keer zou doen. Ben nu 29w3d dus hij kan nog prima terug draaien ( al zat ie volgens de groeiecho vorige week rond de 31 weken)
pi_150025279
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 11:37 schreef Cholula het volgende:
Mijn doos zou er echt direct van opdrogen/dicht klappen inderdaad.
Sodeju, hier ook idd zeg. Met een huwelijkscrisis tot gevolg, ik vind dit niet oke :')

Ingee, ik ben benieuwd naar het plan van aanpak mbt inleiden! Fijn dat urine en bloed goed is iig :)
pi_150025762
^^
Het houdt niet op, niet vanzelf ;(

Rip aan de nabestaanden.
Kwak
  woensdag 25 februari 2015 @ 12:48:19 #36
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_150026526
Ingee fijn dat verder alles goed is! Spannend dus even om over inleidingen te praten.

LuDan wat hebben jullie veel geregeld!

Moodkillers. Dat zou het bij mij ook echt zijn. Maar goed, gelukkig doet beeb niets als er actie in de tent is.

Klumsy, ik weet het niet, zou er inderdaad wel nieuwsgierig naar zijn.

Risu, mijn kinderen gingen vanaf 10 weken in de baby-mee achterop de fiets. Hoe het straks moet is helemal interessant, ik heb een kind dat naar school moet maar kan ivm bekken de eerste 6 weken sowieso niet naar school lopen.

En vandaag is mijn dochter jarig! Ze is 2! Echt elke verjaardag is een stukje leuker, elke verjaardag maken kinderen er meer van mee. Heerlijk om te zien.
En ik lig op de bank, ik heb rustig aan gedaan met de visite maar nu toch maar even plat. We gaan vanmiddag nog even iets leuks doen met de kinderen.
  woensdag 25 februari 2015 @ 12:53:19 #37
327807 Mariposas
יה&#14
pi_150026681
Oh ik zit ook al te denken aan zo'n baby-mee, maar ik vind het een beetje eng er uit zien. Maar het is ongeveer 5 minuten in mijn normale fietscrosstempo 8 minuten met baby fietsen naar het KDV. Auto lijkt me zwaar onhandig, omdat het zo'n pisstukje is, en ik 'm dan weer terug zetten en alsnog de fiets moet pakken om naar werk te gaan. Dus ik neig toch wel naar de baby-mee optie.

Gefeliciteerd met je dochter, pessie!

Inge, hoop dat je snel plan van aanpak hebt of een spontane bevalling!
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_150026813
purebliss: wij zijn wel gewend aan het idee van een meisje ja O+ Dat van de jongenskleding is wel herkenbaar, maar ook dat komt vast goed ;)
  woensdag 25 februari 2015 @ 12:57:37 #39
374533 purebliss
gepromoveerd in weetnietkunde.
pi_150026826
Over fietsen met een baby. Ik heb nooit met mijn jongens op een gewone giets gefiets, want ik ben dus echt een superstuntel haha. Maar nu heb ik dus een babboe big. Passen 4 kindjes in de bak dus ideaal aangezien ik geen rijbewijs heb en alles moet fietsen/ lopen.

Zat alleen ook even te kijken hoe ik dat straks moet oplossen als de baby er is. Ben 5 juni uitgerekend en zomervakantie begint pas 6 juli dus wat tijd om te overbruggen. Lopen is geen optie want het is al een kwartier fietsen. Iemand ideeen?
pi_150026884
Vind je dat fijn pure, een bakfiets? Ik wilde er een, maar na een tegenvallend proefritje hebben we dat plan maar weer in de koelkast gezet. Maar ook hier geen rijbewijs, dus het zou wel fijn en praktisch zijn.
pi_150026899
Goh, die Baby-Mee kende ik helemaal niet! Wij moeten straks een stukje fietsen naar de gastouder en ik dacht aan een fietskar, met een maxi-cosi of speciale babyschelp erin. Maar dit is ook een optie. :)
  woensdag 25 februari 2015 @ 13:00:49 #42
374533 purebliss
pi_150026909
Gefeliciteerd met je dochter pessie!

En L.E haha ja het komt vanzelf wel denk ik. ( ooit als ze er is ofzo _O- ) maar het is wel superleuk! Ben benieuwd hoe haar broers het gaan vinden!
  woensdag 25 februari 2015 @ 13:01:51 #43
327807 Mariposas
יה&#14
pi_150026940
Prijs van zo'n Baby-mee valt me trouwens vies tegen! :{
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_150027025
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 12:05 schreef klumsy het volgende:
Weet iemand hier misschien of ze een draaipoging kunnen doen bij stuit als je een keizersnede gehad hebt? Heb het idee dat Frits gisteren in stuit is gaan liggen en vroeg het me ineens af :)
Ik heb bij de oudste eens ks gehad ivm stuit en er werd de afgelopen zwangerschap meermaals gezegd dat als deze baby ook in stuit zou komen te liggen dat er geen draaipoging gedaan kon worden ivm het litteken
  woensdag 25 februari 2015 @ 13:07:42 #45
374533 purebliss
pi_150027110
Mehh heel verhaal getypt loopt hij vast.

Maar ik vind het ideaal die bakfiets. Het was even wennen met sturen omdat je toch zo'n hele bak aan je stuur hebt. Maar na een paar uur in het park oefenen ging het al heel goed.

Nu vind ik het echt heel makkelijk. Ze klimmen er zelf in, ik rits hem dicht en we kunnen gaan. Buggy past er nog mooi bij in en als we even boodschappen gaan doen ook nog een paar tassen.

Het enige nadeel is, vind ik, dat je draaicirkel best groot is en je hem niet even om kunt draaien.
  woensdag 25 februari 2015 @ 13:08:37 #46
374533 purebliss
pi_150027143
Marisposas, staan heel veel op mp als het goed is. Mijn schoonzusje heeft er ook net 1 gekocht
pi_150027617
Ik mocht nog kiezen, ( of ja, het mag altijd blijkbaar, maar ze vond het ook nog verantwoord, ook wel fijn) want bloeddruk blijft te hoog, maar verder geen klachten en bloed en urine idd goed, ctg goed, voldoende vruchtwater.

Dus ik mag nog even wachten op een spontane bevalling!

Wel vrijdag weer het held rondje controles natuurlijk, maar voor nu echt een opluchting, ik voel me prima en een inleiding zit ik niet echt op te wachten.
pi_150027652
Alles was goed met de beeb in het ziekenhuis, ze maken zich gewoon al snel druk om me. Even echo (ik heb er al zoveel gehad inmiddels dat ik ze niet eens meer kan tellen) en baby deed het prima.

Moet alleen volgende week wel terug komen voor een extra controle en ik moet NU een bekkenband aanschaffen. En een dikke foei omdat ik meer moet eten, maar heb dus inderdaad weinig eetlust.

Bij de thuiszorgwinkel, de apotheek, de huisarts en de fysio geweest en gewoon nergens te krijgen of ze waren dicht. Uiteindelijk vrijdag een afpraak gemaakt voor een meting op een uur rijden, moest ik mijn moeder dus ook nog eens voor lastig vallen om me te brengen. Nu harstikke sjacho, ik ga lekker helemaal niks meer doen vandaag!
pi_150027668
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 12:07 schreef Limone het volgende:

[..]

Ik hou het dan bij Sahara, mag jij de verweekte bmm hebben. :P
Deal! En check!
pi_150027694
Gefeliciteerd Pessie

Daar was ik al "bang" voor klavertje, hoop dat de kleine straks gewoon goed ligt :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')