abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_150008383
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:39 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ze zat toen in Bocas met een eigen groep en niet in CR. Ze heeft toen ook K&L gezien in Bocas.
Haar woorden, toch Bladwijzer?
Dat heb ik een deel of 10 geleden gevraagd en toen was het "ze kwam aan in Bocas op 2 april" en hoorde daar van de vermissing.

Ik vroeg toen ook of ze Kris en Lisanne persoonlijke kende, maar daar kwam toen geen antwoord op.

Weet je dit allemaal zeker of is het speculaas?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_150008460
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 16:18 schreef gynaika het volgende:
Ik ga inderdaad uit van een lopend onderzoek en wil dat goed werken dan is zwijgzaamheid geboden.
Idem
pi_150008480
quote:
12s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:42 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat heb ik een deel of 10 geleden gevraagd en toen was het "ze kwam aan in Bocas op 2 april" en hoorde daar van de vermissing.

Ik vroeg toen ook of ze Kris en Lisanne persoonlijke kende, maar daar kwam toen geen antwoord op.

Weet je dit allemaal zeker of is het speculaas?
Neem van mij aan dat er heel weinig speculaas aan zit. Zet het in de lijst.
IRL zijn lijntjes soms heel kort
pi_150008579
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 16:21 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
Ik ben niet bij de expeditie betrokken, maar mijn mening is: hou de ouders erbuiten. Die zitten nu in een fase van rouw.
Ja dat denk ik nu ook. Gun ze vooral rust.
pi_150008598
quote:

[..]

Ze zat toen in Bocas met een eigen groep en niet in CR. Ze heeft toen ook K&L gezien in Bocas.
Hier doet Ingrid haar verhaal:

http://www.misdaadjournal(...)ichtig-manoeuvreren/
pi_150008635
En even het laatste over de taalschool:
K&L hebben het pakket bij de taalschool geboekt en niet direct bij het kinderdagverblijf. Ingrid runt die drie taalscholen en ontvangt de centen dus jawel niet het kinderdagverblijf maar de taalschool is verantwoordelijk voor het niet doorgaan van het vrijwilligerswerk.
pi_150008639
quote:

[..]

Ik weet ff niet waar je het over hebt?
pi_150008714
Nee gelukkig Gynaika wel,
dank je voor de post!
pi_150008761
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:48 schreef ootjekatootje het volgende:
Nee gelukkig Gynaika wel
Misschien kun je ook gewoon antwoord geven, je noemde mij toch in je post?
pi_150008815
quote:
11s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:49 schreef bladwijzer het volgende:

[..]

Misschien kun je ook gewoon antwoord geven, je noemde mij toch in je post?
Ik dacht die Bladwijzer weet dat wel, waar Ingrid was, in CR of Bocas
pi_150008859
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:50 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ik dacht die Bladwijzer weet dat wel, waar Ingrid was, in CR of Bocas
ja dat lees ik maar waar doel je op?
pi_150008901
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:47 schreef ootjekatootje het volgende:
En even het laatste over de taalschool:
K&L hebben het pakket bij de taalschool geboekt en niet direct bij het kinderdagverblijf. Ingrid runt die drie taalscholen en ontvangt de centen dus jawel niet het kinderdagverblijf maar de taalschool is verantwoordelijk voor het niet doorgaan van het vrijwilligerswerk.
- hoe weet je dat dat van tevoren betaald is?
- weet je hoeveel dat gekost heeft? Dat werk dan, niet het verblijf, dat moeten ze toch hebben.

Als vrijwilligerswerk een weekje niet doorgaat, is er toch niets verloren? Je hebt lekker de tijd een beetje te wandelen, bij het zwembad liggen, Spaans leren, whatever.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_150009018
Ik weet niet zeker of ze in CR was of in Bocas, maar toen ze hoorde van de vermissing is ze gelijk naar Boquete gereisd. Waar ze voor die tijd was kun je vast wel terugvinden in de berichten van begin april.
pi_150009084
quote:
11s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:57 schreef bladwijzer het volgende:

[..]

Ingrid maakte zich juist boos omdat er bij volcan baru gezocht werd.
Zij was de eerste die zei, daar zijn ze niet!
Naar aanleiding van deze post
pi_150009152
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:55 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Kan toch via Facebook, Whatsapp of telefoon gebeurd zijn, die uitspraak?

pi_150009173
quote:
19s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:52 schreef El_Matador het volgende:

[..]

- hoe weet je dat dat van tevoren betaald is?
- weet je hoeveel dat gekost heeft? Dat werk dan, niet het verblijf, dat moeten ze toch hebben.

Als vrijwilligerswerk een weekje niet doorgaat, is er toch niets verloren? Je hebt lekker de tijd een beetje te wandelen, bij het zwembad liggen, Spaans leren, whatever.
Lol, zo'n studentenhol laat geen toeristen achteraf betalen. Het wordt verkocht als een prachtige packagedeal.
pi_150009208
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:55 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

nogmaals dan http://boquete.ning.com/f(...)5%3AComment%3A502245
pi_150009361
quote:
12s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:57 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Kan toch via Facebook, Whatsapp of telefoon gebeurd zijn, die uitspraak?
Hahah, grapje zeker. Ze had ze gezien, niet eens gesproken. De medewerker daar in Boquete wist amper wie K&L waren... En dan ff zo wat ferme uitspraken doen over welke richting ze vooral niet moesten gaan zoeken.

Het enige wat ik nu heb is van, had dan wat harder geroepen dat ze de Pianista gingen doen.
Ik vind het een aanfluiting..
pi_150009413
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:41 schreef agter het volgende:

[..]

Ja, er zijn fouten gemaakt. Variërend van geen goede kleding voor de jungle, tot het niet zoeken op de juiste plaatsten en verder wsl nog veel en veel meer menselijke fouten.
Mij lijkt uiteindelijk de enige echte fout die Lisanne en Kris gemaakt hebben, dat ze niet duidelijk gemaakt hebben waar ze heen gingen.

Als men met al die mankracht direct op 2/3/4 april alleen op de Pianista was gaan zoeken, waren ze makkelijk gevonden.

Die kleding was dommig, maar zoveel toeristen die dat ook doen en het prima overleven. Neem niet aan dat de Klim naar de Mirador vol zit met slangen. Daar is het te "druk" voor daar.

pi_150009441
quote:

[..]

Kris en Lisanne hadden vrijdag, voor ze zaterdags naar Boquete gingen en maandag zouden beginnen met hun vrijwilligerswerk, nog gecheckt/nagevraagd en ja hoor, alles zou vls plan gaan.

Maar, zo zal er aan toegevoegd zijn (not) "Hé dit is Panama, dus het kan zo maar veranderen,weten we uit ervaring, dus 't kan nog alle kanten op en wat weten wij nu van het programma van het kinderdagverblijf?"
Hoe hoger de geest, hoe groter het beest.(Maaike Vaatstra)
pi_150009450
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:57 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Lol, zo'n studentenhol laat geen toeristen achteraf betalen. Het wordt verkocht als een prachtige packagedeal.
Die uitspraak doe je, maar je levert geen enkele onderbouwing ervoor. Waarom moet ik jou hierin geloven? :?

pi_150009472
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:46 schreef gynaika het volgende:

[..]

Die travelling classroom die Ingrid deed, gaat idd de week na Bocas door naar Costa Rica:
http://www.spanishatlocations.com/adventure/travelling-classroom/

Aannemelijk dat Ingrid daar dus bij was, in CR.
Make my day!
pi_150009556
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 22:02 schreef Lutalo het volgende:

[..]

Kris en Lisanne hadden vrijdag, voor ze zaterdags naar Boquete gingen en maandag zouden beginnen met hun vrijwilligerswerk, nog gecheckt/nagevraagd en ja hoor, alles zou vls plan gaan.

Maar, zo zal er aan toegevoegd zijn (not) "Hé dit is Panama, dus het kan zo maar veranderen,weten we uit ervaring, dus 't kan nog alle kanten op en wat weten wij nu van het programma van het kinderdagverblijf?"
Dit is echt een cultureel verschil en de reactie van Lisanne die we uit de verhalen hebben spreekt boekdelen van haar onbekendheid (en vooral onbegrip) met/voor deze cultuur.

Ik heb ook dingen gehad die op vrijdag nog in graniet gebeiteld leken en op maandag opeens niet meer.

Dan kan je gaan zitten grienen, maar je kan ook lekker genieten van je weekje vrij. :)

pi_150009701
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:46 schreef gynaika het volgende:

[..]

Dank, dit is goeie informatie.

Ingrid: “Ik heb ze alleen persoonlijk meegemaakt toen ze twee weken lang een Spaanse Cursus deden bij ons in Bocas del Toro (Spanish by the Sea – Bocas). Daar zag ik ze ‘s morgens in de keuken als ik ontbijt aan het maken was voor de groep waar ik mee rond aan het reizen was. Ik geloof dat ze toen af en toe iets zeiden over het eten. Ook hebben ze meegedaan met een kookles die ik een op een avond georganiseerd had. Ook toen heb ik niet veel met ze gesproken. Ze waren niet erg spraakzaam, ten minste niet met mensen waar ze niet officieel kennis mee gemaakt hadden. Denk ik. Misschien waren ze wel verlegen.” [precies het beeld dat ik van ze kreeg op alleen foto's, dus wellicht een "Oliva heeft geen empathie"-opmerking, maar die wordt hier ondersteund door iemand die ze ontmoet heeft]

Wanneer heb je hen – of een van hen – het laatst gezien?

Waarschijnlijk de laatste dag dat ik in Bocas was. Zij zijn daarna nog een hele week in Bocas geweest alvorens door te reizen naar Boquete.

Wanneer en hoe merkte jij voor het eerst dat er iets niet goed was?

Ik was op woensdag 2 april in Bocas en werd gebeld door de stagiare die op dat moment op de school in Boquete was en me vertelde dat ze de afgelopen nacht niet thuis waren komen slapen.

Als ik had geweten dat zij het waren had ik me wel meer zorgen gemaakt, omdat ze zo serieus waren. Geen feestneuzen [en nog een bevestiging wat ik al dacht van ze], waar ik gekke dingen van zou verwachten.

....ook door Sinaproc, maar dat waren in het begin heel weinig mensen. ...

pi_150009844
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:41 schreef agter het volgende:

[..]

Ja, er zijn fouten gemaakt. Variërend van geen goede kleding voor de jungle, tot het niet zoeken op de juiste plaatsten en verder wsl nog veel en veel meer menselijke fouten.
Maar als Plinio e.a. gidsen kennelijk Sinaproc cursussen zijn gaan volgen na deze ellendige episode, dan spreekt dat toch juist voor hun?
De geen goede kleding is natuurlijk alleen fout als je door onvoorziene omstandigheden dagen en nachten lang in een andere omgeving doorbrengt, dan gepland was.
Als ze gewoon weer aan het eind van de middag in Boquete terug gekomen waren (net zoals, waarschijnlijk ) de vorige dag, na een stukje vd dezelfde route en/of Alto Lino gedaan te hebben, was er geen hond gevallen over die kleding (o ja daar was waarschijnlijk maar 1 short, de ander droeg een legging ).
pi_150010033
Even in een aparte post, zelfde bron, die van gynaika:

En verder: als je in het algemeen nog iets kunt vertellen of kwijt wil…

Ik denk dat je heel voorzichtig moet zijn met dit onderzoek. De Panamezen moet echt niet het gevoel krijgen dat wij geen vertrouwen in hen hebben. De Panamezen hebben natuurlijk nog nooit iets dergelijks meegemaakt. En zeker niet in het kleine en rustige Boquete.. dus dat moeten we begrijpen.

Die Alex H die verdwenen is, dat was in David of in Boquete?

[ Bericht 0% gewijzigd door Fogel op 24-02-2015 22:19:18 ]

pi_150010096
Zijn we er al achter hier of Plinio al lang lid was van Sinaproc? Die FB begint pas in eind 2014.
pi_150010110
[quote]0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:14 schreef 11en30 het volgende:
Meh. Daar is hij te pro voor imo. In het ergste geval voorziet hij met zijn verklaring iemand van een alibi. "Ik heb ze op de Pianista gezien (impliciet: en ze waren zonder begeleiding)." De toevoeging "niet zeker want ze lijken allemaal op elkaar" geeft hem zelf dan een veilige escape mocht het uitkomen. Was hij daar wel echt? Wat verklaren zijn klanten van dat moment?
[/quote]

Dat laatste ben ik ook benieuwd naar.
Zien of meer ...praatje...
pi_150010115
P is niet in dienst van Sinaproc anders was dat wel zo vermeld in de tekst bij de foto:

[ Bericht 68% gewijzigd door Fogel op 24-02-2015 22:19:35 (facebooklink weg) ]
pi_150010173
quote:
11s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 22:13 schreef El_Matador het volgende:

Ik denk dat je heel voorzichtig moet zijn met dit onderzoek. De Panamezen moet echt niet het gevoel krijgen dat wij geen vertrouwen in hen hebben. De Panamezen hebben natuurlijk nog nooit iets dergelijks meegemaakt. En zeker niet in het kleine en rustige Boquete.. dus dat moeten we begrijpen.

Die Alex Humphrey die verdwenen is, dat was in David of in Boquete?
Woon jij soms op de maan?
In Boquete is het antwoord op je vraag
  dinsdag 24 februari 2015 @ 22:17:23 #281
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_150010251
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 22:10 schreef Lutalo het volgende:

[..]

De geen goede kleding is natuurlijk alleen fout als je door onvoorziene omstandigheden dagen en nachten lang in een andere omgeving doorbrengt, dan gepland was.
Als ze gewoon weer aan het eind van de middag in Boquete terug gekomen waren (net zoals, waarschijnlijk ) de vorige dag, na een stukje vd dezelfde route en/of Alto Lino gedaan te hebben, was er geen hond gevallen over die kleding (o ja daar was waarschijnlijk maar 1 short, de ander droeg een legging ).
Dit lijkt een logische redenering, maar er zit een gat in. Die onvoorziene omstandigheden kunnen juist veroorzaakt zijn door de ongeschikte kleding.

Ik weet niet of je wel eens een slang bent tegengekomen op een wandeling? Dan is het wel fijn om een stevige broek aan te hebben hoor!

Dit geldt ook voor tal van andere insecten, spinnen, rupsen e.d.
pi_150010266
quote:
11s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 22:16 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Woon jij soms op de maan?
Woon ik op de Maan? Dat gaat niet, want daar kan de mens helemaal niet komen, maar goed.

Is dat zeker? Ik had ook iets gelezen over in David, niet in Boquete...

Het kan natuurlijk dat Ingrid de zaak Alex niet kende (was in 2009 meen ik), maar de uitspraak is opvallend, niet?

pi_150010290
quote:
11s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 22:13 schreef El_Matador het volgende:

Die Alex H die verdwenen is, dat was in David of in Boquete?
En daarna ging ze mee naar Costa Rica.

[ Bericht 0% gewijzigd door Fogel op 24-02-2015 22:20:00 (quote van achternaam) ]
Make my day!
pi_150010370
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 22:18 schreef agter het volgende:

[..]

En daarna ging ze mee naar Costa Rica.
Ja, ik heb je link geopend maar nog niet gelezen.

Dus:

15-21 maart Bocas
22-28 maart Costa Rica
2 april Bocas
3 ? april Boquete?

pi_150010407
quote:
12s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 22:01 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Die kleding was dommig, maar zoveel toeristen die dat ook doen en het prima overleven. Neem niet aan dat de Klim naar de Mirador vol zit met slangen. Daar is het te "druk" voor daar.
Die kleding was helemaal niet dommig. Jij vindt dat. Is maar een op niets gebaseerde mening van een simpele gekkie, geen feit en al helemaal geen wetenschappelijke waarheidsvinding. :')
pi_150010490
quote:
11s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 22:16 schreef ootjekatootje het volgende:
Dat lijkt te kloppen:

Alex vanished from the mountainous town of Boquete in August 2009, aged 29, after checking into a local hostel.

He arrived in the capital, Panama City, on August 11, 2009. The next day he travelled to the mountain town of Boquete, a popular place with hikers, by bus.

On August 13, he booked four nights of accommodation in the town before emailing his mum to say he had arrived.

The owner of a hostel he was staying at believes she spotted Alex leaving the following morning, but he never returned.

Concern

Two days later, with concern growing, the hostel owner went into his room and discovered his possessions, abandoned but undisturbed. Five days after he was last seen, the hostel contacted the H family and told them of Alex’s disappearance.

Panama’s search and rescue team, Sinaproc, launched a search for him – combing areas with 30 to 40 men and helicopters.

http://www.manchestereven(...)ssing-panama-7342930

[ Bericht 0% gewijzigd door Fogel op 24-02-2015 22:23:38 ]

dinsdag 24 februari 2015 @ 22:22:35 #287
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_150010539
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 22:20 schreef 11en30 het volgende:

[..]

Die kleding was helemaal niet dommig. Jij vindt dat. Is maar een mening van een simpele gekkie, geen feit en al helemaal geen wetenschappelijke waarheidsvinding. :')
Goede kleding kan het verschil maken tussen leven of dood. Dat is geen mening, maar een ervaringsfeit.
pi_150010555
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 22:20 schreef 11en30 het volgende:

[..]

Die kleding was helemaal niet dommig. Jij vindt dat. Is maar een op niets gebaseerde mening van een simpele gekkie, geen feit en al helemaal geen wetenschappelijke waarheidsvinding. :')
Wanneer ga je weer es inhoudelijk en niet op de man meeposten, 11en30?

Neem anders ff die break die je beloofd had. :*

Moderator dinsdag 24 februari 2015 @ 22:23:09 #289
45833 crew  Fogel
pi_150010574
"Gelieve geen persoonsgegevens in het topic te plaatsen"
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
pi_150010616
quote:
4s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 22:23 schreef Fogel het volgende:
Is een Facebookpagina van een zoek- en reddingsteam "persoonsgegevens"? :?

pi_150010617
quote:
Ik postte een voornaam?
Make my day!
pi_150010650
I heeft geen persoonlijke binding met Boquete, ze woont er niet. Heeft er een dependance staan.
Ik weet niet waar haar interesses liggen en of ze het nou zo bewust zei.
Het is natuurlijk marketing technisch beter Boquete te doen voorkomen als een vriendelijk stadje waar nooit misdaad is/was.

Dus ja voor de zaken is het beter
en misschien heeft het niet haar persoonlijk interesse
pi_150010756
De mods waren hier met 2 man aan het vegen, was ook nodig. Veel persoonlijke gegevens hier gepost.
We moeten dat ook niet doen, geloof dat iedereen hier weet wie wie is,

Jammer voor de bronvermeldingen, dat wordt dan wat lastiger
pi_150010911
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 22:15 schreef 11en30 het volgende:
P is niet in dienst van Sinaproc anders was dat wel zo vermeld in de tekst bij de foto:

:|W Dommig van mij die link, thx Fogul.

Foto van de crew van de eerder geposte video. De 4 Sinaproccers in het gezelschap worden als zodanig apart genoemd.
pi_150010925
Alex Humphrey is een man die 5,5 jaar (!) geleden vermist is geraakt (en dus vermoedelijk overleden is) en daar worden artikelen uit media over gepost. Dat heeft niets te maken met "persoonsgegevens" van gidsen die beschuldigd worden of andere betrokkenen bij deze zaak. Hij is een vergelijkbare zaak, maar verder niet betrokken bij Kris en Lisanne.

Moeten alle media-artikelen ge-edit worden nu opeens? Waarom? Dat is in andere topics ook niet zo.

pi_150011339
quote:
Kun je wat duidelijker zijn? Wat bedoel je, welke post
  dinsdag 24 februari 2015 @ 22:36:50 #297
387433 Gorraay
hi-de-hi! ho-de-ho!
pi_150011470
Er is, zoals bekend, een uitzicht naar het zuiden (b.v. te zien op de laatste 'vrolijke' foto's van de meiden) en een uitzicht naar de Caraïbische kant. Ik weet niet of je beide uitzichten hebt vanaf hetzelfde punt, of dat je een stukje moet doorlopen voor het uitzicht naar het noorden. Ik meen dat laatste wel eens gelezen te hebben, maar misschien verbeeld ik me dat. Als ik video's van 'de' Mirador bekijk, krijg ik niet de indruk dat je van daar af ook uitzicht op het noorden hebt. Als er twee miradors zijn hoeven ze niet zo ver uit elkaar te liggen, hooguit enkele tientallen meters.
(Die 'knik' heeft verder nergens mee te maken. Gewoon de coördinaten van een willekeurig gekozen tweede punt in de route.)
Aldoor dat metalen ruischen van de metalen stralende zee ...
pi_150011477
\
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 22:17 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Dit lijkt een logische redenering, maar er zit een gat in. Die onvoorziene omstandigheden kunnen juist veroorzaakt zijn door de ongeschikte kleding.

Ik weet niet of je wel eens een slang bent tegengekomen op een wandeling? Dan is het wel fijn om een stevige broek aan te hebben hoor!

Dit geldt ook voor tal van andere insecten, spinnen, rupsen e.d.
Ik snap het, ze waren keurig netjes omgekeerd na de eerste quebrada, weer op dezelfde weg terug, werden gebeten door 1 of ander beest en raakten daardoor ineens volledig gedesoriënteerd enz.
De meeste kans dat je gebeten wordt, is ook als je zonder gids de pleasant day hike doet.

Wij moesten ( ergens in de vorige eeuw) op sommige overnachtingsplaatsen, slaapzakken goed dichtritsen en voor gebruik controleren/uitschudden op schorpioenen.
Wat ik het meest versleten heb daar, zijn teenslippers.
Waarmee ik eens, bij het plassen, middenin de mieren stond. :D
Slangen kan ik me niet herinneren, daar staat me weinig van bij, ook qua waarschuwingen.
We mochten niet zomaar het water in, nijlpaarden kunnen erg gevaarlijk zijn.
Een krokodil ben ik wel tegen gekomen, maar ik houd mezelf voor dat het ook een varaan kan zijn geweest.
pi_150011703
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 22:36 schreef Gorraay het volgende:
Er is, zoals bekend, een uitzicht naar het zuiden (b.v. te zien op de laatste 'vrolijke' foto's van de meiden) en een uitzicht naar de Caraïbische kant. Ik weet niet of je beide uitzichten hebt vanaf hetzelfde punt, of dat je een stukje moet doorlopen voor het uitzicht naar het noorden. Ik meen dat laatste wel eens gelezen te hebben, maar misschien verbeeld ik me dat. Als ik video's van 'de' Mirador bekijk, krijg ik niet de indruk dat je van daar af ook uitzicht op het noorden hebt. Als er twee miradors zijn hoeven ze niet zo ver uit elkaar te liggen, hooguit enkele tientallen meters.
(Die 'knik' heeft verder nergens mee te maken. Gewoon de coördinaten van een willekeurig gekozen tweede punt in de route.)
Ok, dank je, die gaat eruit dan.

Volgens mij is het een stukje naar boven nog om bij die Caribische "Mirador" te komen, zie ToniB's screencaps.

pi_150011721
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 22:23 schreef agter het volgende:

[..]

Ik postte een voornaam?
Voornaam is toegestaan, achternaam mag alleen initiaal. (Heeft Fogel 's geschreven)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')