abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_150004506
Hardleers hea. Observaties doe je zo: tanktop merk x, model y, kleur z, maat d; short merk a, model b, kleur c, maat d etc.

En dat seksistische natrappen mag je idd achterwege laten. TIA.
pi_150004784
Senderos Seguros Sinaproc

pi_150004875
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:30 schreef jackie12 het volgende:
Plinio M is niet alleen gids hij werkt ook nog eens voor Sinaproc.
Ben benieuwd wat zijn rol was de eerste dagen na de verdwijning want hij was NB die hen rond de middag als laatste zag op de Pianista

Ingrid, Feliciano en Plinio die alle 3 wisten dat ze de Pianista gingen doen maar dan gaan zoeken bij de vulkaan.
Ik blijf t raar vinden.

Dus hij zat niet in die heli als gids maar ook als lid van de sinaproc? Terwijl hij zelf gezegd heeft dat hij ze heeft zien lopen op het pianistapad?

Heel raar inderdaad

[ Bericht 36% gewijzigd door Lavenderr op 24-02-2015 21:10:11 ]
pi_150004878
quote:
Daar heb je dan vast wel een bron voor?

Dit is de organisatiestructuur van SINAPROC, volgens hun eigen website:

[ Bericht 23% gewijzigd door El_Matador op 24-02-2015 20:43:22 ]
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_150005641
quote:
Ben benieuwd wat zijn rol was de eerste dagen na de verdwijning want hij was NB die hen rond de middag als laatste zag op de Pianista

Ingrid, Feliciano en Plinio die alle 3 wisten dat ze de Pianista gingen doen maar dan gaan zoeken bij de vulkaan.
Ik blijf t raar vinden.

Zijn die foto's niet van dit jaar? Er staat januari bij.

Respect dat deze locale mensen zich hiervoor aangemeld hebben en cursussen en trainingen volgen. Vrijwilligers, neem ik aan?

[ Bericht 19% gewijzigd door Lavenderr op 24-02-2015 21:11:03 ]
Make my day!
pi_150005704
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:35 schreef jackie12 het volgende:
Senderos Seguros Sinaproc

If it looks like a duck, swims like a duck, and quacks like a duck, then it probably is a duck.
pi_150005782
quote:

Ik blijf t raar vinden.

Ingrid maakte zich juist boos omdat er bij volcan baru gezocht werd.
Zij was de eerste die zei, daar zijn ze niet!

[ Bericht 37% gewijzigd door Lavenderr op 24-02-2015 21:11:25 ]
pi_150005886
Ha! ToniB waar ben je? Voor je mirador-overzicht:

8:40

8. van Telemetro/La Ruta met de "totempaal" en de mountainmaster is dus dezelfde als de andere.

Ik stel voor dat we deze lokatie als "de mirador" aanhouden.

Er is geen enkele aanwijzing voor een andere relevante mirador in het verhaal van K en L.

Nu nog op de kaart pinpointen. Ik blijf bij M2 (Baru).

[ Bericht 4% gewijzigd door 11en30 op 24-02-2015 21:06:28 ]
pi_150006246
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:59 schreef 11en30 het volgende:
Ha! ToniB waar ben je? Voor je mirador-overzicht:

8:40

8. van Telemetro/La Ruta met de "totempaal" en de mountainmaster is dus dezelfde als de andere.

Ik stel voor dat we deze lokatie als "de mirador" aanhouden.

Er is geen enkele aanwijzing voor een andere relevante mirador in het verhaal van K en L.

Hij heeft in ieder geval bereik op die Mirador
pi_150006290
quote:
11s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:57 schreef bladwijzer het volgende:

[..]

Ingrid maakte zich juist boos omdat er bij volcan baru gezocht werd.
Zij was de eerste die zei, daar zijn ze niet!
Had ze wat harder moeten roepen...
pi_150006325
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:04 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Hij heeft in ieder geval bereik op die Mirador
Ja, die man die belt is Plinio toch?

Die Mirador heeft ToniB er al ingezet, die man in die hangmat herken ik. Is inderdaad dezelfde als M2.

quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:05 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Uit alles blijkt dat SINAPROC simpelweg zijn eigen gang ging en niet luisterde naar Feliciano (de Baru hoef je niet op) of Ingrid.

Kun je noch F noch I kwalijk nemen, dat SINAPROC ging zoeken op totaal irrelevante plekken.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_150006351
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:05 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ze heeft het heel duidelijk gemaakt. Dat Sinaproc daar niets mee deed is niet haar fout.
pi_150006383
quote:
19s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:06 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Die Mirador heeft ToniB er al ingezet, die man in die hangmat herken ik. Is inderdaad dezelfde als M2.
quote:
19s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:06 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ja die gozer in die hangmat is hier eerder voorbij gekomen, er werd toen gevraagd of er ook al een ijscowagentje stond...
pi_150006452
quote:
11s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:06 schreef bladwijzer het volgende:

[..]

Ze heeft het heel duidelijk gemaakt. Dat Sinaproc daar niets mee deed is niet haar fout.
Het is haar fout dat die meiden niet zoals afgesproken op vrijwilligerswerk waren....
Sinaproc kwam pas in actie naar haar fout.
pi_150006466
Ik sluit niks uit maar Plinio kan mooie meiden genoeg krijgen als hij daar belangstelling voor heeft. Die hoeft er echt geen van de Pianista te ontvoeren.
pi_150006554
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:08 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Het is haar fout dat die meiden niet zoals afgesproken op vrijwilligerswerk waren....

Belachelijk, die vrouw zit in Costa Rica. Die heeft toch geen controle over een kinderdagverblijf in Boquete?

Je weet helemaal niet waarom het uitgesteld werd, misschien was er iemand ziek, was er die week niemand om de slecht Spaanssprekende meiden te begeleiden, andere overmacht, weet jij veel.

Ingrid L. de schuld geven van vrijwilligerswerk dat niet doorging (nou, wat erg zeg), is echt waanzin.

pi_150006566
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:09 schreef 11en30 het volgende:
Ik sluit niks uit maar Plinio kan mooie meiden genoeg krijgen als hij daar belangstelling voor heeft. Die hoeft er echt geen van de Pianista te ontvoeren.
Er zit een heel groot vlak tussen verdwalen en verkrachten/ontvoeren/vermoorden.
Er bestaat ook nog zoiets als een ongeluk/verkeerd advies.
pi_150006657
Van wanneer is die video (kan YT niet openen)?
Make my day!
pi_150006681
quote:
11s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:10 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Belachelijk, die vrouw zit in Costa Rica. Die heeft toch geen controle over een kinderdagverblijf in Boquete?

Je weet helemaal niet waarom het uitgesteld werd, misschien was er iemand ziek, was er die week niemand om de slecht Spaanssprekende meiden te begeleiden, andere overmacht, weet jij veel.

Ingrid L. de schuld geven van vrijwilligerswerk dat niet doorging (nou, wat erg zeg), is echt waanzin.
edit
pi_150006777
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:12 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

15 onafhankelijke verhalen over de werkwijze van de Taalschool. die hebben we hier gisteren al besproken. Ik ga die vrouw hier niet laten neerzetten als een geweldig mens.
Nee, we hebben die verhalen helemaal niet besproken.
Jij beweerde iets maar kwam niet met concrete redenen waarom dat werk een weekje uitgesteld werd.

Het gaat er niet om of ze "een geweldig mens" is, jij beschuldigt haar van de aanleiding van Kris en Lisannes dood.

Die meiden kozen zelf voor de Pianista, niemand dwong ze daartoe.

pi_150006795
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:08 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Sinaproc kwam pas in actie naar haar fout.
Daar had ik het helemaal niet over. Mijn reactie was op de post van jackie, die stelde dat o.a. Ingrid wist dat ze niet bij volcan baru waren maar daar niet naar handelden. Dat is dus niet waar.

Verder weten we de oorzaak van de fatale afloop niet, dus de taalschool bij voorbaat als schuldig aanwijzen is ook weer kortzichtig. Als je op werk/studie reis/vakantie gaat naar een land als Panama kun je ook inschatten dat je niet de hele reis bij het handje gehouden wordt door wie dan ook.

Ik denk ook niet dat K en L dat zochten en in principe "mans" genoeg waren om met een weekje uitstel van het vrijwilligerswerk om te kunnen gaan.
pi_150006798
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:10 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Er zit een heel groot vlak tussen verdwalen en verkrachten/ontvoeren/vermoorden.
Er bestaat ook nog zoiets als een ongeluk/verkeerd advies.
Meh. Daar is hij te pro voor imo. In het ergste geval voorziet hij met zijn verklaring iemand van een alibi. "Ik heb ze op de Pianista gezien (impliciet: en ze waren zonder begeleiding)." De toevoeging "niet zeker want ze lijken allemaal op elkaar" geeft hem zelf dan een veilige escape mocht het uitkomen. Was hij daar wel echt? Wat verklaren zijn klanten van dat moment?
pi_150006857
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:14 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Nee, we hebben die verhalen helemaal niet besproken.
Jij beweerde iets maar kwam niet met concrete redenen waarom dat werk een weekje uitgesteld werd.

Het gaat er niet om of ze "een geweldig mens" is, jij beschuldigt haar van de aanleiding van Kris en Lisannes dood.

Die meiden kozen zelf voor de Pianista, niemand dwong ze daartoe.
correctie: die meiden kozen voor een totaal pakket inclusief vrijwilligerswerk bij de taalschool. Betaald en conform de afspraken.
pi_150007061
quote:
11s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:14 schreef bladwijzer het volgende:

[..]

Daar had ik het helemaal niet over. Mijn reactie was op de post van jackie, die stelde dat o.a. Ingrid wist dat ze niet bij volcan baru waren maar daar niet naar handelden. Dat is dus niet waar.

Verder weten we de oorzaak van de fatale afloop niet, dus de taalschool bij voorbaat als schuldig aanwijzen is ook weer kortzichtig. Als je op werk/studie reis/vakantie gaat naar een land als Panama kun je ook inschatten dat je niet de hele reis bij het handje gehouden wordt door wie dan ook.

Ik denk ook niet dat K en L dat zochten en in principe "mans" genoeg waren om met een weekje uitstel van het vrijwilligerswerk om te kunnen gaan.
Ja, mans genoeg, dat bleek. Afspraken zijn afspraken. En daar ging het fout.
Had ze netjes een alternatief aangeboden...

Oh en wat zei ze zelf:
ik zat in Bocas bij mij eigen groepje, ja ik heb de meiden wel zien zitten, in Bocas maar niet gesproken. Waren erg teruggetrokken? Ja als ik geweten had dat het om die meiden ging, was ik eerder in actie gekomen?

Hoe had zij dan oordelen dat die meiden niet op de vulkaan waren?
pi_150007064
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:16 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

correctie: die meiden kozen voor een totaal pakket inclusief vrijwilligerswerk bij de taalschool. Betaald en conform de afspraken.
Hoe weet je dat dat van tevoren betaald was? En dan nog, overmacht, dat kan gebeuren. Dat geloof jij niet, maar je geeft ook geen enkele concrete argumenten waarom niet. "15 mensen overkwam hetzelfde" zeg je.

Uitstel is heel normaal in Latijns-Amerika, waarom zou die school daar een kwade bedoeling mee hebben? Denk je dat dat goed is voor hun business?

En dan nog; toen het een weekje uitgesteld werd (groot drama, een weekje vakantie in Boquete :') ), maakten Kris en Lisanne de keuze voor:
- aardbeienboerderij met F. - 2 april
- Baru met F. - 5 april
- Pianista mogelijk alleen - 1 april

Dat zijn hun eigen keuzes, dat kan je een vrouw in een land verderop toch niet kwalijk nemen?

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')