Je begint zelf over Nederlandse mannen en haalt FOK!kers aan. In een reactie waarin je de woorden gebruikt die Kloothommel en ik hanteren.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:44 schreef Lutalo het volgende:
[..]
Nee, dat schrijf ik niet, dan begrijp je de strekking van mijn bericht niet.
True, maar totdat Gorraay komt met een uitleg laat ik het liever staan. Die route en die punten staan er niet voor niets en moeten iets betekenen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:45 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Maar is een 2e van belang? Van belang is mijns inziens de fotolocatie die we veronderstellen in de gele cirkel op de HERE kaart.
Ja, daarom lopen de gidsen ook niet in hemd en korte broek.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:40 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja en wat een discriminatie, en er zijn ook vrouwelijke verkrachters.
Nee, echt een trail.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je bedoelt niet de Pan-American Highway toch? Die loopt niet over de CD, maar aan de Pacifische kant, langs David enzo.
Ja, zelfs die SINAPROC-kaart is zo enorm brak. Die rivieren kloppen van geen kant. Moeilijk matchen met de HERE-kaart...
Ik bedoel precies dat wat ik heb geschreven.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je begint zelf over Nederlandse mannen en haalt FOK!kers aan. In een reactie waarin je de woorden gebruikt die Kloothommel en ik hanteren.
Wat bedoel je dan wel?
Een trail door heel Amerika? Noord- en Centraal- dan? Lijkt me een mooie maar gevaarlijke tocht. Honduras, dat gebied...quote:
Wat dus niet duidelijk is.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:48 schreef Lutalo het volgende:
[..]
Ik bedoel precies dat wat ik heb geschreven.
Hoe haal je hieruit dat het zo ver uit elkaar is?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
True, maar totdat Gorraay komt met een uitleg laat ik het liever staan. Die route en die punten staan er niet voor niets en moeten iets betekenen.
quote:Op zaterdag 21 februari 2015 18:45 schreef Gorraay het volgende:
Voor de locatie van de Mirador lijkt het me het beste om af te gaan op de GPS-gegevens op de Wikiloc-pagina over de Sendero Pianista. Ik heb in Google Earth de coördinaten (bij benadering) er nog eens bijgezocht. (Het kan zijn dat het noordoostelijke puntje iets voorbij de Mirador-zuid is, d.w.z. dat de hiker nog een stukje is doorgelopen voor het uitzicht aan de noordelijke kant. Maar dan hebben we het over minieme afstanden.)
De andere coördinaten horen bij die scherpe knik in de route.
[ afbeelding ]
Jij maakt er een link van.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat dus niet duidelijk is.
Dan wil je vriendelijk vragen om een link tussen FOK!kers en verkrachtingen te verwijderen. De link alleen al slaat nergens op.
Die afstand volgt juist uit de coördinaten.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:54 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Hoe haal je hieruit dat het zo ver uit elkaar is?
Die 2e set coördinaten is een toevallige knik in de klim er naartoe.
[..]
[ afbeelding ]
Nee, ik ben in discussie met jou, niet met de mods, en jij gebruikt FOK!kers in je bericht.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:55 schreef Lutalo het volgende:
[..]
Jij maakt er een link van.
Uiteraard gebruik ik de woorden die Kloothommel en jij gebruiken, dat is het hele punt toch juist?
Je wilde toch weten waarom ik me daaraan stoorde, nou DAT dus.
Als je mijn bericht weg wilt hebben, meld je 'm maar bij de moderator.
Yep. Alleen zijn er van Panama gewoon geen goede kaarten online te bekijken.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een trail door heel Amerika? Noord- en Centraal- dan? Lijkt me een mooie maar gevaarlijke tocht. Honduras, dat gebied...
Hopelijk komt Gorraay dan op z'n quote alert af... maar de term "2e mirador" werd hier ook al gebruikt als carribian mirador en de 1e als pacific mirador (de foto-mirador)quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die afstand volgt juist uit de coördinaten.
Ja, goeie vraag; is het slechts een knik of een andere Mirador. Daarom wacht ik liever op Gorraay dan weer data gaan aannemen als A is waar en B is niet waar.
Ik denk idd dat de foto's bij het 2e punt (Mirador "2") zijn genomen. Bij het eerste punt zie je ook geen Mirador op HERE ofzo, maar omdat het punt geplot staat, heb ik hem erin gezet.
Dank je!quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:58 schreef agter het volgende:
[..]
Yep. Alleen zijn er van Panama gewoon geen goede kaarten online te bekijken.
[ afbeelding ]
Ja, ben ik helemaal met je eens. Maar ik wilde niet de beslissing nemen om 1 punt wel en 1 punt niet te gebruiken. Liever de bron van het bericht daarover vragen dan zelf besluiten wat waar zou zijn.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:59 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Hopelijk komt Gorraay dan op z'n quote alert af... maar de term "2e mirador" werd hier ook al gebruikt als carribian mirador en de 1e als pacific mirador (de foto-mirador)
Zo wordt het een grote spraakverwarring.
Maar die is er wel. Alleen geen kaarten van Panama online.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dank je!
Alleen; die loopt dus niet over de CD.
Eindelijk dan een trail in panama gevonden waar je droge voeten houdt en niet in culebra's kunt vallenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:02 schreef agter het volgende:
[..]
Maar die is er wel. Alleen geen kaarten van Panama online.
Zie mijn edit.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:04 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Eindelijk dan een trail in panama gevonden waar je droge voeten houdt en niet in culebra's kunt vallen
Ok, ik geloof je, we weten dat Panama weinig gedetailleerde kaarten online heeft staan.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:02 schreef agter het volgende:
[..]
Maar die is er wel. Alleen geen kaarten van Panama online.
In Panama worden er wel online losse wandelingen aangeboden.
http://fatbirder.com/links_geo/america_central/panama.html
"Continental divide trail and surroundings - on the trail, with a lot of luck, you could see Umbrella bird and Green Thorntail Hummingbirds. There is a trail after the continental divide crossing, up to the road with the "palo seco sign". A great place to go birding is the ANAM office little bit further along from the continental divide sign (in the province of Bocas del Toro), drive a little bit further and on the left is the house of the late Willy Mazu, nice area to see birds behind the house (the front washed away)."
Punt is dat we helemaal niet weten in hoeverre het dé oorzaak is. Voor 't stuk tot de mirador is het niet eens heel ongewoon om er zo bij te lopen. (nu geen bronnen, maar er zijn toch wel wat foto's van toeristen voorbij gekomen.)quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ze waren toch ook schaars gekleed en halfnaakt, wat is er mis mee die feiten te benoemen?
En zit je nu te insinueren dat Kloothommel of ik verkrachters zouden zijn?
Het zijn geen verwijten ofzoiets, gewoon observaties.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:10 schreef Loohcs het volgende:
[..]
Punt is dat we helemaal niet weten in hoeverre het dé oorzaak is. Voor 't stuk tot de mirador is het niet eens heel ongewoon om er zo bij te lopen. (nu geen bronnen, maar er zijn toch wel wat foto's van toeristen voorbij gekomen.)
Mannen op gedachtes brengen...tja kan natuurlijk, maar moeten ze dan in een vuilniszak gaan lopen? En als je niet van plan bent om daar de nacht door te brengen is het imho niet eens zo heel raar dat je daar dan dus ook niet op voorbereid bent.
Het zijn geen observaties maar jullie persoonlijke mening, oordelen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het zijn geen verwijten ofzoiets, gewoon observaties.
Schaarsgekleed en halfnaakt zijn geen meningen, dat kun je in de foto's gewoon zien.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:25 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Het zijn geen observaties maar jullie persoonlijke mening.
Moeten dommige vrouwtjes nou gaan uitleggen wat het verschil is, meneer de grote wetenschappelijk denker? nee toch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |