Dat heb ik een deel of 10 geleden gevraagd en toen was het "ze kwam aan in Bocas op 2 april" en hoorde daar van de vermissing.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:39 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ze zat toen in Bocas met een eigen groep en niet in CR. Ze heeft toen ook K&L gezien in Bocas.
Haar woorden, toch Bladwijzer?
Idemquote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:18 schreef gynaika het volgende:
Ik ga inderdaad uit van een lopend onderzoek en wil dat goed werken dan is zwijgzaamheid geboden.
Neem van mij aan dat er heel weinig speculaas aan zit. Zet het in de lijst.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat heb ik een deel of 10 geleden gevraagd en toen was het "ze kwam aan in Bocas op 2 april" en hoorde daar van de vermissing.
Ik vroeg toen ook of ze Kris en Lisanne persoonlijke kende, maar daar kwam toen geen antwoord op.
Weet je dit allemaal zeker of is het speculaas?
Ja dat denk ik nu ook. Gun ze vooral rust.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:21 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
Ik ben niet bij de expeditie betrokken, maar mijn mening is: hou de ouders erbuiten. Die zitten nu in een fase van rouw.
Hier doet Ingrid haar verhaal:quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:39 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ze zat toen in Bocas met een eigen groep en niet in CR. Ze heeft toen ook K&L gezien in Bocas.
Ik weet ff niet waar je het over hebt?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:39 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik dacht die Bladwijzer weet dat wel, waar Ingrid was, in CR of Bocasquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:49 schreef bladwijzer het volgende:
[..]
Misschien kun je ook gewoon antwoord geven, je noemde mij toch in je post?
ja dat lees ik maar waar doel je op?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:50 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik dacht die Bladwijzer weet dat wel, waar Ingrid was, in CR of Bocas
- hoe weet je dat dat van tevoren betaald is?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:47 schreef ootjekatootje het volgende:
En even het laatste over de taalschool:
K&L hebben het pakket bij de taalschool geboekt en niet direct bij het kinderdagverblijf. Ingrid runt die drie taalscholen en ontvangt de centen dus jawel niet het kinderdagverblijf maar de taalschool is verantwoordelijk voor het niet doorgaan van het vrijwilligerswerk.
Naar aanleiding van deze postquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:57 schreef bladwijzer het volgende:
[..]
Ingrid maakte zich juist boos omdat er bij volcan baru gezocht werd.
Zij was de eerste die zei, daar zijn ze niet!
Kan toch via Facebook, Whatsapp of telefoon gebeurd zijn, die uitspraak?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:55 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Naar aanleiding van deze post
Lol, zo'n studentenhol laat geen toeristen achteraf betalen. Het wordt verkocht als een prachtige packagedeal.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
- hoe weet je dat dat van tevoren betaald is?
- weet je hoeveel dat gekost heeft? Dat werk dan, niet het verblijf, dat moeten ze toch hebben.
Als vrijwilligerswerk een weekje niet doorgaat, is er toch niets verloren? Je hebt lekker de tijd een beetje te wandelen, bij het zwembad liggen, Spaans leren, whatever.
nogmaals dan http://boquete.ning.com/f(...)5%3AComment%3A502245quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:55 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Naar aanleiding van deze post
Hahah, grapje zeker. Ze had ze gezien, niet eens gesproken. De medewerker daar in Boquete wist amper wie K&L waren... En dan ff zo wat ferme uitspraken doen over welke richting ze vooral niet moesten gaan zoeken.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kan toch via Facebook, Whatsapp of telefoon gebeurd zijn, die uitspraak?
Mij lijkt uiteindelijk de enige echte fout die Lisanne en Kris gemaakt hebben, dat ze niet duidelijk gemaakt hebben waar ze heen gingen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:41 schreef agter het volgende:
[..]
Ja, er zijn fouten gemaakt. Variërend van geen goede kleding voor de jungle, tot het niet zoeken op de juiste plaatsten en verder wsl nog veel en veel meer menselijke fouten.
Kris en Lisanne hadden vrijdag, voor ze zaterdags naar Boquete gingen en maandag zouden beginnen met hun vrijwilligerswerk, nog gecheckt/nagevraagd en ja hoor, alles zou vls plan gaan.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:39 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Die uitspraak doe je, maar je levert geen enkele onderbouwing ervoor. Waarom moet ik jou hierin geloven?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:57 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Lol, zo'n studentenhol laat geen toeristen achteraf betalen. Het wordt verkocht als een prachtige packagedeal.
Die travelling classroom die Ingrid deed, gaat idd de week na Bocas door naar Costa Rica:quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:46 schreef gynaika het volgende:
[..]
Hier doet Ingrid haar verhaal:
http://www.misdaadjournal(...)ichtig-manoeuvreren/
Dit is echt een cultureel verschil en de reactie van Lisanne die we uit de verhalen hebben spreekt boekdelen van haar onbekendheid (en vooral onbegrip) met/voor deze cultuur.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:02 schreef Lutalo het volgende:
[..]
Kris en Lisanne hadden vrijdag, voor ze zaterdags naar Boquete gingen en maandag zouden beginnen met hun vrijwilligerswerk, nog gecheckt/nagevraagd en ja hoor, alles zou vls plan gaan.
Maar, zo zal er aan toegevoegd zijn (not) "Hé dit is Panama, dus het kan zo maar veranderen,weten we uit ervaring, dus 't kan nog alle kanten op en wat weten wij nu van het programma van het kinderdagverblijf?"
Dank, dit is goeie informatie.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:46 schreef gynaika het volgende:
[..]
Hier doet Ingrid haar verhaal:
http://www.misdaadjournal(...)ichtig-manoeuvreren/
De geen goede kleding is natuurlijk alleen fout als je door onvoorziene omstandigheden dagen en nachten lang in een andere omgeving doorbrengt, dan gepland was.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:41 schreef agter het volgende:
[..]
Ja, er zijn fouten gemaakt. Variërend van geen goede kleding voor de jungle, tot het niet zoeken op de juiste plaatsten en verder wsl nog veel en veel meer menselijke fouten.
Maar als Plinio e.a. gidsen kennelijk Sinaproc cursussen zijn gaan volgen na deze ellendige episode, dan spreekt dat toch juist voor hun?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |