abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_150007108
quote:
11s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:14 schreef bladwijzer het volgende:

[..]

Daar had ik het helemaal niet over. Mijn reactie was op de post van jackie, die stelde dat o.a. Ingrid wist dat ze niet bij volcan baru waren maar daar niet naar handelden. Dat is dus niet waar.

Verder weten we de oorzaak van de fatale afloop niet, dus de taalschool bij voorbaat als schuldig aanwijzen is ook weer kortzichtig. Als je op werk/studie reis/vakantie gaat naar een land als Panama kun je ook inschatten dat je niet de hele reis bij het handje gehouden wordt door wie dan ook.

Ik denk ook niet dat K en L dat zochten en in principe "mans" genoeg waren om met een weekje uitstel van het vrijwilligerswerk om te kunnen gaan.
Helder, compleet en helemaal in de roos samengevat. _O_
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_150007134
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:12 schreef agter het volgende:
Van wanneer is die video (kan YT niet openen)?
Upload 23-11-2014
pi_150007193
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:09 schreef 11en30 het volgende:
Ik sluit niks uit maar Plinio kan mooie meiden genoeg krijgen als hij daar belangstelling voor heeft. Die hoeft er echt geen van de Pianista te ontvoeren.
Er moet natuurlijk wel een bepaalde gelegenheid voor zijn.
pi_150007224
quote:
19s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:19 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Hoe weet je dat dat van tevoren betaald was? En dan nog, overmacht, dat kan gebeuren. Dat geloof jij niet, maar je geeft ook geen enkele concrete argumenten waarom niet. "15 mensen overkwam hetzelfde" zeg je.

Uitstel is heel normaal in Latijns-Amerika, waarom zou die school daar een kwade bedoeling mee hebben? Denk je dat dat goed is voor hun business?

En dan nog; toen het een weekje uitgesteld werd (groot drama, een weekje vakantie in Boquete :') ), maakten Kris en Lisanne de keuze voor:
- aardbeienboerderij met F. - 2 april
- Baru met F. - 5 april
- Pianista mogelijk alleen - 1 april

Dat zijn hun eigen keuzes, dat kan je een vrouw in een land verderop toch niet kwalijk nemen?
Zoon van F is een puber volgens jou en K&L waren vrouwen..
Ja, alleen en in een onbekend land.
pi_150007257
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:19 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ja, mans genoeg, dat bleek. Afspraken zijn afspraken. En daar ging het fout.
Had ze netjes een alternatief aangeboden...

Oh en wat zei ze zelf:
ik zat in Bocas bij mij eigen groepje, ja ik heb de meiden wel zien zitten, in Bocas maar niet gesproken. Waren erg teruggetrokken? Ja als ik geweten had dat het om die meiden ging, was ik eerder in actie gekomen?

Hoe had zij dan oordelen dat die meiden niet op de vulkaan waren?
Ingrid:
So I think I should write down what really happened and happening since in Holland in the media I read that they went up Volcán Barú what is really not true since they booked that tour with us for Saturday; they were going to go with a guide on saturday. So we gave them options, they looked on Internet (last searches all about EL PIANISTA TRAIL) and on a map (pointed out EL PIANISTA TRAIL) so we suspect they went to that trail, but they still could have go hiking somewhere else or maybe they didnt go hiking anywhere. The thing is we don't know. It is extremely worriesome. The local authorities are doing lots of searches on all trails; today also with an helicopter. Also volunteers have been going around everywhere. There are also lots of flyers everywhere. Tomorrow we are going with more people searching.
http://boquete.ning.com/f(...)5%3AComment%3A502245
pi_150007273
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:19 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Helder, compleet en helemaal in de roos samengevat. _O_
Ja past helemaal in jullie straatje...
pi_150007484
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:21 schreef gynaika het volgende:

[..]

Er moet natuurlijk wel een bepaalde gelegenheid voor zijn.
Hoe bedoel je? Die gast heeft alles mee. Een kop waar veel meiden op vallen, een open en vriendelijke uitdrukking in zijn gezicht, goede fysiek, krachtige en rustige uitstraling, sportief lichaam, netjes verzorgd, aandacht voor natuur en schoonheid, een goede verantwoordelijke baan, wordt alom gerespecteerd en spreekt waarschijnlijk z'n talen. De gelegenheden komen wel naar hem toe voorlopig schat ik zo in.
pi_150007592
El mata:
is het dan verantwoord hier die 15 reisverslagen neer te zetten? Van Nederlanders?

Want dat is wat je vraagt aan me, bronnen. Ik heb jullie verteld waar die bronnen te vinden zijn.

Ik pas ervoor om dat hier te doen en wil ze je best PMen.
pi_150007599
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:21 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Zoon van F is een puber volgens jou en K&L waren vrouwen..
Ja, alleen en in een onbekend land.
Dat zoontje van F komt aardig puberaal over, jij had het zelf over zijn gruwelijke video gisteren. :D

Voor de rest ga je nergens op in. :')
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_150007669
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:28 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat zoontje van F komt aardig puberaal over, jij had het zelf over zijn gruwelijke video gisteren. :D

Ik kan het hardmaken en onderbouwen, alleen gaat dat ten koste van derden. Dan weet ik waarmee je weer gaat schermen en daar pas ik dus voor.
pi_150007701
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:28 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Die puber is dus 24 en dus 3 jaar ouder dan K&L
pi_150007705
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:28 schreef ootjekatootje het volgende:
El mata:
is het dan verantwoord hier die 15 reisverslagen neer te zetten? Van Nederlanders?

Want dat is wat je vraagt aan me, bronnen. Ik heb jullie verteld waar die bronnen te vinden zijn.

Ik pas ervoor om dat hier te doen en wil ze je best PMen.
Maak dan een uitgebreide, onderbouwde post (hoeft niet met directe links, maar wel feiten benoemen, concreet) waarin je die gevallen uiteenzet, met de redenen van uitstel/niet doorgaan (dat was bij K&L niet het geval) erbij.

Nu blijft het bij roepen in de ruimte.

Zo'n post met jouw huisjes netjes onder elkaar overtuigt toch ook meer dan een aantal losse posts verspreid over meerdere delen van een topic?

dinsdag 24 februari 2015 @ 21:30:04 #238
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_150007710
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 19:21 schreef Lutalo het volgende:
Om met @Ootjes woorden te spreken; ik klap er ook nog even 1 in, iets over taboe (not) en wat me stoort:

Verkrachten doen alleen andere mannen, vnml in andere landen, de Nederlandse mannen (en helemaal die op dit forum) doen dat niet, die komen niet in verleiding, denken er in de verste verte niet aan....... als ze foto's zien van Kris en Lisanne.

Ze schrijven alleen maar nauwelijks gekleed en halfnaakt; doet me denken aan "de vieze man" van Kees van Kooten.
Maar dat zie ik verkeerd, dat snap ik ook wel, het is alleen maar uit bezorgdheid en waarschuwend bedoeld: "meisjes, ik kan er wel tegen hoor, maar je weet het hè, al die andere mannen, vooral daar, die worden dan helemaal wild."
Wind je niet op. We zoeken alleen maar naar een verklaring voor wat er gebeurd zou kunnen zijn.

Verkrachting of poging daartoe is een reële mogelijkheid. Iemand die die mogelijkheid benoemt, is zelf nog geen verkrachter - stel je voor!
pi_150007760
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:22 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ja past helemaal in jullie straatje...
Wat is dat, 'jullie straatje'?
Make my day!
pi_150007791
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:20 schreef 11en30 het volgende:

[..]

Upload 23-11-2014
Thanx!
Make my day!
pi_150007821
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:29 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ik kan het hardmaken en onderbouwen, alleen gaat dat ten koste van derden. Dan weet ik waarmee je weer gaat schermen en daar pas ik dus voor.
Je beschuldigt Ingrid zelf hier, dus "ten koste van derden" heb je totaal geen probleem mee.

Er hoeft ook geen beschuldiging uit te komen, gewoon een nuchter overzichtje:

• 15-05-2013 - vrijwilligerswerk voor 2 mensen ging niet door, ook geen uitstel - reden: ziekte schoolmeester - kosten voor de 2 mensen; 300 dollar

zoiets.

pi_150007877
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:29 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Die puber is dus 24 en dus 3 jaar ouder dan K&L
Ja dat WEET ik toch. Maar dat was niet het punt. Ik noemde zijn gedrag puberaal, wat me niet een heel vreemde mening lijkt, wel?

Kris en Lisanne lijken veel volwassener dan H. Hoe oud ze allemaal ook zijn, dat is het punt niet.

pi_150007896
quote:
19s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:31 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Je beschuldigt Ingrid zelf hier, dus "ten koste van derden" heb je totaal geen probleem mee.

Er hoeft ook geen beschuldiging uit te komen, gewoon een nuchter overzichtje:

• 15-05-2013 - vrijwilligerswerk voor 2 mensen ging niet door, ook geen uitstel - reden: ziekte schoolmeester - kosten voor de 2 mensen; 300 dollar

zoiets.
Ingrid is direct bij de zaak betrokken, zoals ik gisteren zei zal ik een lijstje maken.
pi_150007983
quote:
19s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:32 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ja dat WEET ik toch. Maar dat was niet het punt. Ik noemde zijn gedrag puberaal, wat me niet een heel vreemde mening lijkt, wel?

Kris en Lisanne lijken veel volwassener dan H. Hoe oud ze allemaal ook zijn, dat is het punt niet.
jij noemt zijn gedrag puberaal en ik noem dat zwaar gestoord
pi_150008040
Lijstje komt er, zonder namen. Wel met data.

En weer verder
pi_150008084
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:33 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ingrid is direct bij de zaak betrokken, zoals ik gisteren zei zal ik een lijstje maken.
Nee; indirect. Ze is eigenaresse van die taalscholen, maar woont in Costa Rica, ver van Boquete. Zij heeft toch geen controle over wat een kinderdagverblijf in dat dorp voor programma hanteert?

Ze kan hoogstens zeggen; met jullie hebben we zoveel slechte ervaringen, we zoeken een ander.

Maar dat heeft met Lisanne en Kris niets te maken.

De beschuldigingen gaan nu van F. naar Plinio naar Ingrid en naar allemaal andere gewone mensen die gewoon hun werk doen.

De echte verantwoordelijkheid voor de dood (aangezien ze nog zo lang hebben geleefd) van Kris en Lisanne ligt -naast bij die Culebra gardena- bij die partij die juist opgericht is om mensen niet dood te laten gaan; SINAPROC.

pi_150008097
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:34 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

jij noemt zijn gedrag puberaal en ik noem dat zwaar gestoord
Mata heeft in al zijn wetenschappelijke wijsheid deliria nog wat moeite met het onderscheid tussen feiten (observaties) en oordelen (mening).
pi_150008119
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:30 schreef agter het volgende:

[..]

Wat is dat, 'jullie straatje'?
Dat er fouten zijn gemaakt door de Pamaneese prutsers en niet door de hardwerkende eerlijke lokale bevolking. Ik quote niet maar daar ging imo gisterenavond die discussie ook weer over.
edit: zie cross-post van Mata hierboven
edit: en nu waarschijnlijk hieronder
pi_150008275
quote:
19s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:36 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Nee; indirect. Ze is eigenaresse van die taalscholen, maar woont in Costa Rica, ver van Boquete. Zij heeft toch geen controle over wat een kinderdagverblijf in dat dorp voor programma hanteert?

Ze kan hoogstens zeggen; met jullie hebben we zoveel slechte ervaringen, we zoeken een ander.

Maar dat heeft met Lisanne en Kris niets te maken.

De beschuldigingen gaan nu van F. naar Plinio naar Ingrid en naar allemaal andere gewone mensen die gewoon hun werk doen.

De echte verantwoordelijkheid voor de dood (aangezien ze nog zo lang hebben geleefd) van Kris en Lisanne ligt -naast bij die Culebra gardena- bij die partij die juist opgericht is om mensen niet dood te laten gaan; SINAPROC.
Ze zat toen in Bocas met een eigen groep en niet in CR. Ze heeft toen ook K&L gezien in Bocas.
Haar woorden, toch Bladwijzer?
pi_150008355
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:36 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Dat er fouten zijn gemaakt door de Pamaneese prutsers en niet door de hardwerkende eerlijke lokale bevolking. Ik quote niet maar daar ging imo gisterenavond die discussie ook weer over.
edit: zie cross-post van Mata hierboven
edit: en nu waarschijnlijk hieronder
Ja, er zijn fouten gemaakt. Variërend van geen goede kleding voor de jungle, tot het niet zoeken op de juiste plaatsten en verder wsl nog veel en veel meer menselijke fouten.
Maar als Plinio e.a. gidsen kennelijk Sinaproc cursussen zijn gaan volgen na deze ellendige episode, dan spreekt dat toch juist voor hun?
Make my day!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')