Hoe verklaar je dan dat er iedere avond een heks op de bank zit als ik thuiskom?quote:Op maandag 23 februari 2015 21:50 schreef yats het volgende:
Sprookjesliefde bestaat niet, maar dat betekent niet dat je niet een romanticus kunt zijn.
Ik mag voorlopig twee maandjes niet, dus helaas.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:51 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb geen vrijwilligers in mijn omgeving helaas
Dat is een sprookjeshuwelijkquote:Op maandag 23 februari 2015 21:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe verklaar je dan dat er iedere avond een heks op de bank zit als ik thuiskom?
Echt neit? Allemaal anti-drugs mensen in je omgeving?quote:Op maandag 23 februari 2015 21:51 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb geen vrijwilligers in mijn omgeving helaas
Klaar om jouw bezemsteel te berijdenquote:Op maandag 23 februari 2015 21:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe verklaar je dan dat er iedere avond een heks op de bank zit als ik thuiskom?
Wat is er mis met in jezelf praten? Dat vind ik sowieso prettiger om alleen te doen.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Sowieso niet alleen doen. Eigenlijk alleen al om dat zonde zou zijn. Je wordt er zo sociaal en praatgraag van.
Meer dan 'sommigen' denk ik.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:51 schreef Lokasenna het volgende:
Sommige mensen willen wel de lusten maar niet de lasten ja.
Zo kom je niet over in ieder geval.quote:
Lol ja want jij weet echt wat er in mijn hoofd speelt.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:50 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ben er tenminste eerlijk en open over, maar ik ben echt niet de enige daarin. Sterker nog, onbewust zoek jij ook zoiets, alleen verberg je dat achter een laag sarcasme.
Right...Want dat is het natuurlijk. Bovendien, als ik niet verliefd ben op iemand en er gebeuren geen 'dingen' is het inderdaad niets anders dan 'alleen gezellig'. En dat is jammer, maar moet je accepteren.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:49 schreef aeque het volgende:
[..]
Jij zegt alleen dat je er tot nu toe nog niet echt geluk mee hebt. Jij zegt niet 2000x dat je er zo mee zit of dat het 'alleen gezellig is'.
SpidEy.quote:
Ik heb het meer met vlagen. Meestal uit zich dat in algehele haat op de liefdequote:Op maandag 23 februari 2015 21:52 schreef aeque het volgende:
[..]
Zo kom je niet over in ieder geval.
[..]
Lol ja want jij weet echt wat er in mijn hoofd speelt.Veel verder er vanaf kun je niet zitten op dit moment.
Geen idee, zitten er buiten twee kinderen opgesloten?quote:Op maandag 23 februari 2015 21:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan ben je vrienden en moet je niet doorgaan met praten over dates en dat zelf ook doorhebben. Dat heb ik je in de laatste situatie niet horen zeggen.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:52 schreef yats het volgende:
[..]
Right...Want dat is het natuurlijk. Bovendien, als ik niet verliefd ben op iemand en er gebeuren geen 'dingen' is het inderdaad niets anders dan 'alleen gezellig'. En dat is jammer, maar moet je accepteren.
Ik haat niks meer, mag niet meer. Dus liefde voor iedereen.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb het meer met vlagen. Meestal uit zich dat in algehele haat op de liefde.
Van wie mag je niet haten?quote:Op maandag 23 februari 2015 21:54 schreef aeque het volgende:
[..]
Dan ben je vrienden en moet je niet doorgaan met praten over dates en dat zelf ook doorhebben. Dat heb ik je in de laatste situatie niet horen zeggen.
[..]
Ik haat niks meer, mag niet meer. Dus liefde voor iedereen.
Ik haat wel, hoorquote:Op maandag 23 februari 2015 21:54 schreef aeque het volgende:
[..]
Dan ben je vrienden en moet je niet doorgaan met praten over dates en dat zelf ook doorhebben. Dat heb ik je in de laatste situatie niet horen zeggen.
[..]
Als je ooit verhuisd kun je toch beter voor het huis zonder snoep op de gevel kiezenquote:Op maandag 23 februari 2015 21:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
I know, maar ik weet ook niet met wie ik het zou willen doen. Of eigenlijk wel, maar die persoon wil niet.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik mag voorlopig twee maandjes niet, dus helaas.
Verder dan alcohol en wiet gaat t nietquote:Op maandag 23 februari 2015 21:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Echt neit? Allemaal anti-drugs mensen in je omgeving?
Grappig dat jij wel in mijn hoofd denkt te kunnen kijken. Want ook jij zit er flink naast met wat er in mijn hoofd om gaat.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:52 schreef aeque het volgende:
Lol ja want jij weet echt wat er in mijn hoofd speelt.Veel verder er vanaf kun je niet zitten op dit moment.
Nee, mijn opgesloten seksslavinnen zijn allemaal 18+.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:53 schreef El_Thijs het volgende:
Geen idee, zitten er buiten twee kinderen opgesloten?
"Ja, leuk mam, zo'n vaas. Moet ik weer een extra tafeltje gaan kopen. Daar gaat mijn minimalistische instelling".quote:Op maandag 23 februari 2015 21:51 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Wat zou het doel van die vaas in de stoel zijn, vraag ik me af.
Ik heb toch gezegd dat ik niet meer date?quote:Op maandag 23 februari 2015 21:54 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Anti-winter-kriebelsquote:Op maandag 23 februari 2015 21:56 schreef Royco1 het volgende:
Wat is dat toch met die liefde voor iedereen de laatste tijd.
Verlagen van je kwaliteitseisen zodat de vijver waarin je vist groter wordt.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:56 schreef Royco1 het volgende:
Wat is dat toch met die liefde voor iedereen de laatste tijd.
quote:Op maandag 23 februari 2015 21:56 schreef Fera het volgende:
[..]
"Ja, leuk mam, zo'n vaas. Moet ik weer een extra tafeltje gaan kopen. Daar gaat mijn minimalistische instelling".
Nah. Ik vind het heerlijk om te delen. En zeker dan.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat is er mis met in jezelf praten? Dat vind ik sowieso prettiger om alleen te doen.
Ah, die hoeven de oven ook niet in.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, mijn opgesloten seksslavinnen zijn allemaal 18+.
Mijzelf.quote:
Jij post 9/10 keer wat er speelt en soms niet al te zuinig ook. Moet je helemaal zelf weten en er is ook niks mis mee. Maar vindt je het dan zo vreemd dat het op mensen overkomt als wanhopig op zoek zijn naar?quote:Op maandag 23 februari 2015 21:55 schreef yats het volgende:
[..]
Grappig dat jij wel in mijn hoofd denkt te kunnen kijken. Want ook jij zit er flink naast met wat er in mijn hoofd om gaat.
Ik heb liever een kleine vijver, dan kan de vis niet zo ver weg zwemmen.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Verlagen van je kwaliteitseisen zodat de vijver waarin je vist groter wordt.
Gewoon sleepnetten Roy.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb liever een kleine vijver, dan kan de vis niet zo ver weg zwemmen.
Tenzij je een walvis hebt.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Precies, ben je in één keer klaar met je harem.quote:
Had je dit advies niet aan mijn vader kunnen geven? Dan was zijn vijver niet zo belachelijk groot geworden.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik hoef geen harem, de juiste vis is voldoende.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Precies, ben je in één keer klaar met je harem.
Heeft hij jou laten graven?quote:Op maandag 23 februari 2015 21:59 schreef aeque het volgende:
[..]
Had je dit advies niet aan mijn vader kunnen geven? Dan was zijn vijver niet zo belachelijk groot geworden.
Gewoon met terugwerkende kracht doenquote:Op maandag 23 februari 2015 21:59 schreef aeque het volgende:
[..]
Had je dit advies niet aan mijn vader kunnen geven? Dan was zijn vijver niet zo belachelijk groot geworden.
Geloof me, ik post bij lange niet niet alles. Ik ben vrij open, dat ga ik niet ontkennen, maar sommige dingen hou ik nog steeds voor me en weten weinig mensen.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:57 schreef aeque het volgende:
Jij post 9/10 keer wat er speelt en soms niet al te zuinig ook. Moet je helemaal zelf weten en er is ook niks mis mee. Maar vindt je het dan zo vreemd dat het op mensen overkomt als wanhopig op zoek zijn naar?
Dan heb je een kleine harem.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:59 schreef Royco1 het volgende:
Ik hoef geen harem, de juiste vis is voldoende.
Hottiequote:Op maandag 23 februari 2015 21:59 schreef Fascination het volgende:
Vrouwen willen me alleen om m'n lichaam.
En de mannen dan?quote:Op maandag 23 februari 2015 21:59 schreef Fascination het volgende:
Nog wat meer uitdijen dus.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:59 schreef Fascination het volgende:
Niet alleen de vrouwenquote:Op maandag 23 februari 2015 21:59 schreef Fascination het volgende:
Mij alleen om mijn geldquote:Op maandag 23 februari 2015 21:59 schreef Fascination het volgende:
Ik wil je wel voor je persoonlijkheid en je muzieksmaak hoor.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:59 schreef Fascination het volgende:
Heeft Fas muzieksmaak?quote:Op maandag 23 februari 2015 22:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wil je wel voor je persoonlijkheid en je muzieksmaak hoor.
Smaakt naar meer.quote:
Ze heeft Kate Bush als UI!quote:
Ik dacht voor je kookkunstenquote:Op maandag 23 februari 2015 22:01 schreef Myraela het volgende:
Mannen willen mij alleen voor mijn poesjes.
Dat is geen probleem voor mij.quote:
Smooth antwoord. Heb ik waardering voor.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wil je wel voor je persoonlijkheid en je muzieksmaak hoor.
*zet 2pac opquote:
En geen woord van gelogen ook nog.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:02 schreef Fascination het volgende:
Smooth antwoord. Heb ik waardering voor.
quote:
Beter kun je het niet krijgenquote:Op maandag 23 februari 2015 22:02 schreef Fera het volgende:
Ik weet wel zeker dat ik voor mijn persoonlijkheid geliefd ben. Geld of een heet lichaam heb ik namelijk niet.
Dus ik ben gewoon awesome. Hoe arm en lelijk ik ook zal zijn.
Same herequote:Op maandag 23 februari 2015 22:02 schreef Lokasenna het volgende:
Ik weet niet waarom ze mij willen.
Mijn vrolijke kijk op het leven kan het niet zijn in elk geval.
Om Bogie misschien.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:02 schreef Fera het volgende:
Ik weet wel zeker dat ik voor mijn persoonlijkheid geliefd ben. Geld of een heet lichaam heb ik namelijk niet.
Dus ik ben gewoon awesome. Hoe arm en lelijk ik ook zal zijn.
Je komt hier wel intelligent, grappig en sympathiek over.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:02 schreef Lokasenna het volgende:
Ik weet niet waarom ze mij willen.
Mijn vrolijke kijk op het leven kan het niet zijn in elk geval.
Dear mama was eergisteren 20 jaar geleden dat die uit kwam.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:03 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dear mamma en Do for love zijn zo mooi
Lokken met sensuele beschrijvingen a la Nigellaquote:Op maandag 23 februari 2015 22:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Eten is wel next level hoor. Dat komt pas na een paar dates.
Dan moet 'ie zelf maar een hond adopteren.quote:
Dankje.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je komt hier wel intelligent, grappig en sympathiek over.
De beste.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dear mama was eergisteren 20 jaar geleden dat die uit kwam.
Classic
Whatever works.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:04 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Lokken met sensuele beschrijvingen a la Nigella
Ik zou je daten om je jurkencollectie te bekijken.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:06 schreef Samzz het volgende:
Men wil mij geloof ik enkel voor seks.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |