Mij alleen om mijn geldquote:Op maandag 23 februari 2015 21:59 schreef Fascination het volgende:
Vrouwen willen me alleen om m'n lichaam.
Ik wil je wel voor je persoonlijkheid en je muzieksmaak hoor.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:59 schreef Fascination het volgende:
Vrouwen willen me alleen om m'n lichaam.
Heeft Fas muzieksmaak?quote:Op maandag 23 februari 2015 22:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wil je wel voor je persoonlijkheid en je muzieksmaak hoor.
Smaakt naar meer.quote:
Ze heeft Kate Bush als UI!quote:
Ik dacht voor je kookkunstenquote:Op maandag 23 februari 2015 22:01 schreef Myraela het volgende:
Mannen willen mij alleen voor mijn poesjes.
Dat is geen probleem voor mij.quote:
Smooth antwoord. Heb ik waardering voor.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wil je wel voor je persoonlijkheid en je muzieksmaak hoor.
*zet 2pac opquote:
En geen woord van gelogen ook nog.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:02 schreef Fascination het volgende:
Smooth antwoord. Heb ik waardering voor.
quote:
Beter kun je het niet krijgenquote:Op maandag 23 februari 2015 22:02 schreef Fera het volgende:
Ik weet wel zeker dat ik voor mijn persoonlijkheid geliefd ben. Geld of een heet lichaam heb ik namelijk niet.
Dus ik ben gewoon awesome. Hoe arm en lelijk ik ook zal zijn.
Same herequote:Op maandag 23 februari 2015 22:02 schreef Lokasenna het volgende:
Ik weet niet waarom ze mij willen.
Mijn vrolijke kijk op het leven kan het niet zijn in elk geval.
Om Bogie misschien.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:02 schreef Fera het volgende:
Ik weet wel zeker dat ik voor mijn persoonlijkheid geliefd ben. Geld of een heet lichaam heb ik namelijk niet.
Dus ik ben gewoon awesome. Hoe arm en lelijk ik ook zal zijn.
Je komt hier wel intelligent, grappig en sympathiek over.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:02 schreef Lokasenna het volgende:
Ik weet niet waarom ze mij willen.
Mijn vrolijke kijk op het leven kan het niet zijn in elk geval.
Dear mama was eergisteren 20 jaar geleden dat die uit kwam.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:03 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dear mamma en Do for love zijn zo mooi
Lokken met sensuele beschrijvingen a la Nigellaquote:Op maandag 23 februari 2015 22:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Eten is wel next level hoor. Dat komt pas na een paar dates.
Dan moet 'ie zelf maar een hond adopteren.quote:
Dankje.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je komt hier wel intelligent, grappig en sympathiek over.
De beste.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dear mama was eergisteren 20 jaar geleden dat die uit kwam.
Classic
Whatever works.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:04 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Lokken met sensuele beschrijvingen a la Nigella
Ik zou je daten om je jurkencollectie te bekijken.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:06 schreef Samzz het volgende:
Men wil mij geloof ik enkel voor seks.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |