Zelfs na 10 jaar Efteling nog steeds niet.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:43 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel, want volgens mij is dat alleen maar Yats toch? Verder valt het wel mee denk ik. Hopeloos zoeken naar liefde doen er niet veel, want ik geloof dat niemand hier echt in sprookjes gelooft
Het is meer de manier waarop je het zo overduidelijk laat merken. Dat laat het lijken of overkomen alsof je er wanhopig naar op zoek bent.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:46 schreef yats het volgende:
[..]
Eh Yv, hier neem je de bocht even dusdanig kort dat je niet alleen het straatnaambord maar ook meteen een stuk van de muur om de hoek meepikt. Volgens mij ben ik zeker niet de enige hier die geregeld tegen dit soort dingen aan loopt. Overigens heb ik buiten de liefde best een goed leven. Alleen ben ik soms een verdwaalde romanticus met een hang naar het verleden, en dat is geen handige combinatie.
Nice, ik wil het nog steeds een keer proberen maar niet alleen.quote:
Nee, helemaal niet op zoek naar sprookjesliefde....quote:Op maandag 23 februari 2015 21:46 schreef yats het volgende:
[..]
Eh Yv, hier neem je de bocht even dusdanig kort dat je niet alleen het straatnaambord maar ook meteen een stuk van de muur om de hoek meepikt. Volgens mij ben ik zeker niet de enige hier die geregeld tegen dit soort dingen aan loopt. Overigens heb ik buiten de liefde best een goed leven. Alleen ben ik soms een verdwaalde romanticus met een hang naar het verleden, en dat is geen handige combinatie.
Ik wil geen batman wordenquote:Op maandag 23 februari 2015 21:45 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Tuurlijk lieverd. Een Ninja-Jedi-Batman
Dit zijn dingen die alleen maar moeten als je zelf een ander persoon in je leven wilt betrekken, dan is het vrij essentieel. Mocht je dat niet echt meer willen, dan moet het natuurlijk ook niet meer.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Allergisch zeker niet. Als ik ervaar dat ik dingen moet, dan sta ik er bewust bij stil waarom ik dat zo voel, en van wie het dan moet. Dat maakt voor mij dat ik andere keuzes maak in het leven, dan toen ik dat niet deed. En ik word daar een gelukkiger mens van.
Dan moet dat ook voor mij gelden, denk ik.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:47 schreef aeque het volgende:
[..]
Het is meer de manier waarop je het zo overduidelijk laat merken. Dat laat het lijken of overkomen alsof je er wanhopig naar op zoek bent.
Nou ja, vorige keer voelde ik dus niets en nu was het goed raak. Was ook geen pil, maar kristal dit keer. Beetje moeilijk uitleggen hoe het nou precies voelt, maar het voelde geweldig. De dag erna ook nog. Alles wat ik deed was fijn. Paar uur na het innemen bijvoorbeeld nog een jointje gerookt, dat is echt hemels lekker dan. Zelfs een sigaret is dan al fantastisch.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oeh, kun je er meer over vertellen? Ik had laatst namelijk ook een gefaalde poging. Wat er nu dus anders ging dan voorgaande keer.
Ja, dat is voor iedereen anders.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
De 'basis' is wel een vaag begrip.
Sorry Spidyquote:Op maandag 23 februari 2015 21:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik wil geen batman worden![]()
Je let ook nooit op als ik iets zeg
Zelfs koffie is dan hemelsquote:Op maandag 23 februari 2015 21:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Nou ja, vorige keer voelde ik dus niets en nu was het goed raak. Was ook geen pil, maar kristal dit keer. Beetje moeilijk uitleggen hoe het nou precies voelt, maar het voelde geweldig. De dag erna ook nog. Alles wat ik deed was fijn. Paar uur na het innemen bijvoorbeeld nog een jointje gerookt, dat is echt hemels lekker dan. Zelfs een sigaret is dan al fantastisch.
Sowieso niet alleen doen. Eigenlijk alleen al om dat zonde zou zijn. Je wordt er zo sociaal en praatgraag van.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:47 schreef yats het volgende:
[..]
Nice, ik wil het nog steeds een keer proberen maar niet alleen.
Nice.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Nou ja, vorige keer voelde ik dus niets en nu was het goed raak. Was ook geen pil, maar kristal dit keer. Beetje moeilijk uitleggen hoe het nou precies voelt, maar het voelde geweldig. De dag erna ook nog. Alles wat ik deed was fijn. Paar uur na het innemen bijvoorbeeld nog een jointje gerookt, dat is echt hemels lekker dan. Zelfs een sigaret is dan al fantastisch.
Jij zegt alleen dat je er tot nu toe nog niet echt geluk mee hebt. Jij zegt niet 2000x dat je er zo mee zit of dat het 'alleen gezellig is'.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan moet dat ook voor mij gelden, denk ik.
Dat is wel heel slecht.quote:
Je zegt het zelf al, het gaat om willen. Als je een ander persoon in je leven wil, dan is het vanzelfsprekend dat je daarin investeert. Ben je niet bereid dat te doen, maar wil je toch een ander in je leven, dan hou je twee individuen voor de gek.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:47 schreef Lokasenna het volgende:
Dit zijn dingen die alleen maar moeten als je zelf een ander persoon in je leven wilt betrekken, dan is het vrij essentieel. Mocht je dat niet echt meer willen, dan moet het natuurlijk ook niet meer.
Viel mee. Volgens mij gisteren/vandaag pas. Maar dat kan ook een ''de vakantie is weer voorbij'' dip zijn.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nice.Nog een dipje gehad naderhand?
In mijn hoofd welquote:Op maandag 23 februari 2015 21:49 schreef aeque het volgende:
[..]
Jij zegt alleen dat je er tot nu toe nog niet echt geluk mee hebt. Jij zegt niet 2000x dat je er zo mee zit of dat het 'alleen gezellig is'.
Ik ben er tenminste eerlijk en open over, maar ik ben echt niet de enige daarin. Sterker nog, onbewust zoek jij ook zoiets, alleen verberg je dat achter een laag sarcasme.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:47 schreef aeque het volgende:
[..]
Het is meer de manier waarop je het zo overduidelijk laat merken. Dat laat het lijken of overkomen alsof je er wanhopig naar op zoek bent.
Sprookjesliefde bestaat niet, maar dat betekent niet dat je niet een romanticus kunt zijn.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:47 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet op zoek naar sprookjesliefde....
You just made my point
Guess so...Alleen is het makkelijker om te zeggen dat ik dat heb ofzo...quote:Op maandag 23 februari 2015 21:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan moet dat ook voor mij gelden, denk ik.
Sommige mensen willen wel de lusten maar niet de lasten ja.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je zegt het zelf al, het gaat om willen. Als je een ander persoon in je leven wil, dan is het vanzelfsprekend dat je daarin investeert. Ben je niet bereid dat te doen, maar wil je toch een ander in je leven, dan hou je twee individuen voor de gek.
Ik heb geen vrijwilligers in mijn omgeving helaasquote:Op maandag 23 februari 2015 21:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Sowieso niet alleen doen. Eigenlijk alleen al om dat zonde zou zijn. Je wordt er zo sociaal en praatgraag van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |