Sorry Spidyquote:Op maandag 23 februari 2015 21:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik wil geen batman worden![]()
Je let ook nooit op als ik iets zeg
Zelfs koffie is dan hemelsquote:Op maandag 23 februari 2015 21:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Nou ja, vorige keer voelde ik dus niets en nu was het goed raak. Was ook geen pil, maar kristal dit keer. Beetje moeilijk uitleggen hoe het nou precies voelt, maar het voelde geweldig. De dag erna ook nog. Alles wat ik deed was fijn. Paar uur na het innemen bijvoorbeeld nog een jointje gerookt, dat is echt hemels lekker dan. Zelfs een sigaret is dan al fantastisch.
Sowieso niet alleen doen. Eigenlijk alleen al om dat zonde zou zijn. Je wordt er zo sociaal en praatgraag van.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:47 schreef yats het volgende:
[..]
Nice, ik wil het nog steeds een keer proberen maar niet alleen.
Nice.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Nou ja, vorige keer voelde ik dus niets en nu was het goed raak. Was ook geen pil, maar kristal dit keer. Beetje moeilijk uitleggen hoe het nou precies voelt, maar het voelde geweldig. De dag erna ook nog. Alles wat ik deed was fijn. Paar uur na het innemen bijvoorbeeld nog een jointje gerookt, dat is echt hemels lekker dan. Zelfs een sigaret is dan al fantastisch.
Jij zegt alleen dat je er tot nu toe nog niet echt geluk mee hebt. Jij zegt niet 2000x dat je er zo mee zit of dat het 'alleen gezellig is'.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan moet dat ook voor mij gelden, denk ik.
Dat is wel heel slecht.quote:
Je zegt het zelf al, het gaat om willen. Als je een ander persoon in je leven wil, dan is het vanzelfsprekend dat je daarin investeert. Ben je niet bereid dat te doen, maar wil je toch een ander in je leven, dan hou je twee individuen voor de gek.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:47 schreef Lokasenna het volgende:
Dit zijn dingen die alleen maar moeten als je zelf een ander persoon in je leven wilt betrekken, dan is het vrij essentieel. Mocht je dat niet echt meer willen, dan moet het natuurlijk ook niet meer.
Viel mee. Volgens mij gisteren/vandaag pas. Maar dat kan ook een ''de vakantie is weer voorbij'' dip zijn.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nice.Nog een dipje gehad naderhand?
In mijn hoofd welquote:Op maandag 23 februari 2015 21:49 schreef aeque het volgende:
[..]
Jij zegt alleen dat je er tot nu toe nog niet echt geluk mee hebt. Jij zegt niet 2000x dat je er zo mee zit of dat het 'alleen gezellig is'.
Ik ben er tenminste eerlijk en open over, maar ik ben echt niet de enige daarin. Sterker nog, onbewust zoek jij ook zoiets, alleen verberg je dat achter een laag sarcasme.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:47 schreef aeque het volgende:
[..]
Het is meer de manier waarop je het zo overduidelijk laat merken. Dat laat het lijken of overkomen alsof je er wanhopig naar op zoek bent.
Sprookjesliefde bestaat niet, maar dat betekent niet dat je niet een romanticus kunt zijn.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:47 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet op zoek naar sprookjesliefde....
You just made my point
Guess so...Alleen is het makkelijker om te zeggen dat ik dat heb ofzo...quote:Op maandag 23 februari 2015 21:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan moet dat ook voor mij gelden, denk ik.
Sommige mensen willen wel de lusten maar niet de lasten ja.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je zegt het zelf al, het gaat om willen. Als je een ander persoon in je leven wil, dan is het vanzelfsprekend dat je daarin investeert. Ben je niet bereid dat te doen, maar wil je toch een ander in je leven, dan hou je twee individuen voor de gek.
Ik heb geen vrijwilligers in mijn omgeving helaasquote:Op maandag 23 februari 2015 21:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Sowieso niet alleen doen. Eigenlijk alleen al om dat zonde zou zijn. Je wordt er zo sociaal en praatgraag van.
Hoe verklaar je dan dat er iedere avond een heks op de bank zit als ik thuiskom?quote:Op maandag 23 februari 2015 21:50 schreef yats het volgende:
Sprookjesliefde bestaat niet, maar dat betekent niet dat je niet een romanticus kunt zijn.
Ik mag voorlopig twee maandjes niet, dus helaas.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:51 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb geen vrijwilligers in mijn omgeving helaas
Dat is een sprookjeshuwelijkquote:Op maandag 23 februari 2015 21:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe verklaar je dan dat er iedere avond een heks op de bank zit als ik thuiskom?
Echt neit? Allemaal anti-drugs mensen in je omgeving?quote:Op maandag 23 februari 2015 21:51 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb geen vrijwilligers in mijn omgeving helaas
Klaar om jouw bezemsteel te berijdenquote:Op maandag 23 februari 2015 21:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe verklaar je dan dat er iedere avond een heks op de bank zit als ik thuiskom?
Wat is er mis met in jezelf praten? Dat vind ik sowieso prettiger om alleen te doen.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Sowieso niet alleen doen. Eigenlijk alleen al om dat zonde zou zijn. Je wordt er zo sociaal en praatgraag van.
Meer dan 'sommigen' denk ik.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:51 schreef Lokasenna het volgende:
Sommige mensen willen wel de lusten maar niet de lasten ja.
Zo kom je niet over in ieder geval.quote:
Lol ja want jij weet echt wat er in mijn hoofd speelt.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:50 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ben er tenminste eerlijk en open over, maar ik ben echt niet de enige daarin. Sterker nog, onbewust zoek jij ook zoiets, alleen verberg je dat achter een laag sarcasme.
Right...Want dat is het natuurlijk. Bovendien, als ik niet verliefd ben op iemand en er gebeuren geen 'dingen' is het inderdaad niets anders dan 'alleen gezellig'. En dat is jammer, maar moet je accepteren.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:49 schreef aeque het volgende:
[..]
Jij zegt alleen dat je er tot nu toe nog niet echt geluk mee hebt. Jij zegt niet 2000x dat je er zo mee zit of dat het 'alleen gezellig is'.
SpidEy.quote:
Ik heb het meer met vlagen. Meestal uit zich dat in algehele haat op de liefdequote:Op maandag 23 februari 2015 21:52 schreef aeque het volgende:
[..]
Zo kom je niet over in ieder geval.
[..]
Lol ja want jij weet echt wat er in mijn hoofd speelt.Veel verder er vanaf kun je niet zitten op dit moment.
Geen idee, zitten er buiten twee kinderen opgesloten?quote:Op maandag 23 februari 2015 21:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan ben je vrienden en moet je niet doorgaan met praten over dates en dat zelf ook doorhebben. Dat heb ik je in de laatste situatie niet horen zeggen.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:52 schreef yats het volgende:
[..]
Right...Want dat is het natuurlijk. Bovendien, als ik niet verliefd ben op iemand en er gebeuren geen 'dingen' is het inderdaad niets anders dan 'alleen gezellig'. En dat is jammer, maar moet je accepteren.
Ik haat niks meer, mag niet meer. Dus liefde voor iedereen.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb het meer met vlagen. Meestal uit zich dat in algehele haat op de liefde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |