Ja, maar dan is het ook gerelateerd aan onderwerpen toch? Vooral mensen.quote:
Ik wel.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:43 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel, want volgens mij is dat alleen maar Yats toch? Verder valt het wel mee denk ik. Hopeloos zoeken naar liefde doen er niet veel, want ik geloof dat niemand hier echt in sprookjes gelooft
Of het hopeloos is weet ik niet. Dat hoop ik niet eigenlijk, zowel voor anderen als voor mezelf.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:41 schreef rival het volgende:
[..]
Kijk naar al die verloren mensen hier, allemaal hopeloos op zoek naar liefde.. Denken nergens anders meer aan. Hebben meestal een prima leven maar het gebrek aan liefde breekt ze....
Moet ik doorgaan?
Ja dat is niet te vergelijken natuurlijk.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Maar wel vaak genoeg in de kou gestaan met slechts een t-shirt en een rijbroek aan. En schoenen.
Ik geloof stiekem wel dat vampiers e.d. bestaan, maar dat ze in een verborgen wereld leven.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:43 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel, want volgens mij is dat alleen maar Yats toch? Verder valt het wel mee denk ik. Hopeloos zoeken naar liefde doen er niet veel, want ik geloof dat niemand hier echt in sprookjes gelooft
Ik was gewoon verliefd op alles. Op het leven zelf. Was niet zozeer gericht naar één persoon.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, maar dan is het ook gerelateerd aan onderwerpen toch? Vooral mensen.
Schoenenquote:Op maandag 23 februari 2015 21:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Maar wel vaak genoeg in de kou gestaan met slechts een t-shirt en een rijbroek aan. En schoenen.
Vind ik wel.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat is niet te vergelijken natuurlijk.
Oh, was dit trouwens de tweede poging?quote:Op maandag 23 februari 2015 21:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik was gewoon verliefd op alles. Op het leven zelf. Was niet zozeer gericht naar één persoon.
Ooit ga ik een jedi worden jaquote:Op maandag 23 februari 2015 21:44 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, maar niet dat die irl uitkomen toch?
Als de basis er al niet is, dan is er ook geen kans van slagenquote:Op maandag 23 februari 2015 21:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Er zijn nog veel meer delen. En eigenlijk zijn ze allemaal vrij onmisbaar.
Ja. Was vorige week maandag.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh, was dit trouwens de tweede poging?
Schoenenquote:
Allergisch zeker niet. Als ik ervaar dat ik dingen moet, dan sta ik er bewust bij stil waarom ik dat zo voel, en van wie het dan moet. Dat maakt voor mij dat ik andere keuzes maak in het leven, dan toen ik dat niet deed. En ik word daar een gelukkiger mens van.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:42 schreef Lokasenna het volgende:
Hehe, ben jij er zo een die allergisch is voor het woord moeten?
Wat valt er onder wanhopig?quote:Op maandag 23 februari 2015 21:44 schreef Samzz het volgende:
Ik ben wel benieuwd wie er dan zo wanhopig op zoek is naar liefde.
Eh Yv, hier neem je de bocht even dusdanig kort dat je niet alleen het straatnaambord maar ook meteen een stuk van de muur om de hoek meepikt. Volgens mij ben ik zeker niet de enige hier die geregeld tegen dit soort dingen aan loopt. Overigens heb ik buiten de liefde best een goed leven. Alleen ben ik soms een verdwaalde romanticus met een hang naar het verleden, en dat is geen handige combinatie.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:43 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
De 'basis' is wel een vaag begrip.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als de basis er al niet is, dan is er ook geen kans van slagen
Oeh, kun je er meer over vertellen? Ik had laatst namelijk ook een gefaalde poging. Wat er nu dus anders ging dan voorgaande keer.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |