Nee hoor, ik sta altijd open voor jou standpunt.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dat denk ik niet. Maar discussie is zinloos gok ik zo.
Dat zou het wel makkelijker maken.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies?
[..]
Hopelijk kan het haar ook geen drol schelen.
Ook als het bij beide partijen gebeurt maar het niet gaat om wat voor reden dan ook.quote:
Jouw.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik sta altijd open voor jou standpunt.
Het moet een beetje van alles hebben natuurlijk, goede vriendschap, wederzijdse aantrekkingskracht, tijd en moeite in elkaar willen investeren.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik denk dat het ook zoiets is. Maar voor een echte relatie is toch meer nodig, dat het leuk is om samen te zijn. Het is eigenlijk meer een soort vriendschap
Fine, maar niet achteraf zeuren omdat je alsnog gestorven bent van de kou en ik het wel overleef.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jouw.
Oké. Dan ga jij jagen en ik op zoek naar iets van hout voor een vuur.
Dat er bij verliefdheid vaak een "iets" is waar je op verliefd bent. Dat kan een vrouw zijn, maar kunnen ook net zo goed schoenen of B&J-ijs zijn.quote:
Ik heb meer dan genoeg vetjes om me warm te houdenquote:Op maandag 23 februari 2015 21:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Fine, maar niet achteraf zeuren omdat je alsnog gestorven bent van de kou en ik het wel overleef.
Nee,sorryquote:Op maandag 23 februari 2015 21:32 schreef rival het volgende:
Liefde zuigt! Je kan het beter bij lust houden
Understatement helaas...quote:
Ik denk dat het stukloopt in het laatste deel.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het moet een beetje van alles hebben natuurlijk, goede vriendschap, wederzijdse aantrekkingskracht, tijd en moeite in elkaar willen investeren.
Een goede vriend van mij voelt dat als ie er een drol uit perst, zegt ie.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat er bij verliefdheid vaak een "iets" is waar je op verliefd bent. Dat kan een vrouw zijn, maar kunnen ook net zo goed schoenen of B&J-ijs zijn.
Is het ook mogelijk om wel de verliefdheid te voelen maar niets iets waarvoor, maar gewoon het allerpuurste?
Ja, lentekriebels zijn zoiets. :$quote:Op maandag 23 februari 2015 21:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat er bij verliefdheid vaak een "iets" is waar je op verliefd bent. Dat kan een vrouw zijn, maar kunnen ook net zo goed schoenen of B&J-ijs zijn.
Is het ook mogelijk om wel de verliefdheid te voelen maar niets iets waarvoor, maar gewoon het allerpuurste?
I disagreequote:Op maandag 23 februari 2015 21:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb meer dan genoeg vetjes om me warm te houden.
'Moeten', daar gaat het juist fout mee in relaties.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:39 schreef Lokasenna het volgende:
Het moet een beetje van alles hebben natuurlijk, goede vriendschap, wederzijdse aantrekkingskracht, tijd en moeite in elkaar willen investeren.
Alsof jij weet in hoeverre mijn vetjes mij warm houdenquote:
Kijk naar al die verloren mensen hier, allemaal hopeloos op zoek naar liefde.. Denken nergens anders meer aan. Hebben meestal een prima leven maar het gebrek aan liefde breekt ze....quote:Op maandag 23 februari 2015 21:37 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wat bedoelde jij dan? Waarom zuigt liefde?
Lijkt me niet eigenlijk.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Er zijn nog veel meer delen. En eigenlijk zijn ze allemaal vrij onmisbaar.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik denk dat het stukloopt in het laatste deel.
Jij hebt zeker nooit in een sneeuwstorm buiten hout gezochtquote:Op maandag 23 februari 2015 21:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alsof jij weet in hoeverre mijn vetjes mij warm houden.
XTC.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hehe, ben jij er zo een die allergisch is voor het woord moeten?quote:Op maandag 23 februari 2015 21:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
'Moeten', daar gaat het juist fout mee in relaties.
Hopeloos op zoek naar liefde... Je zou romans moeten schrijven.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:41 schreef rival het volgende:
[..]
Kijk naar al die verloren mensen hier, allemaal hopeloos op zoek naar liefde.. Denken nergens anders meer aan. Hebben meestal een prima leven maar het gebrek aan liefde breekt ze....
Moet ik doorgaan?
Ja, eigenlijk wel, want volgens mij is dat alleen maar Yats toch? Verder valt het wel mee denk ik. Hopeloos zoeken naar liefde doen er niet veel, want ik geloof dat niemand hier echt in sprookjes gelooftquote:Op maandag 23 februari 2015 21:41 schreef rival het volgende:
[..]
Kijk naar al die verloren mensen hier, allemaal hopeloos op zoek naar liefde.. Denken nergens anders meer aan. Hebben meestal een prima leven maar het gebrek aan liefde breekt ze....
Moet ik doorgaan?
Nee. Maar wel vaak genoeg in de kou gestaan met slechts een t-shirt en een rijbroek aan. En schoenen.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij hebt zeker nooit in een sneeuwstorm buiten hout gezocht
In je jurkje
Wie niet?quote:Op maandag 23 februari 2015 21:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hehe, ben jij er zo een die allergisch is voor het woord moeten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |