Van wie mag je niet haten?quote:Op maandag 23 februari 2015 21:54 schreef aeque het volgende:
[..]
Dan ben je vrienden en moet je niet doorgaan met praten over dates en dat zelf ook doorhebben. Dat heb ik je in de laatste situatie niet horen zeggen.
[..]
Ik haat niks meer, mag niet meer. Dus liefde voor iedereen.
Ik haat wel, hoorquote:Op maandag 23 februari 2015 21:54 schreef aeque het volgende:
[..]
Dan ben je vrienden en moet je niet doorgaan met praten over dates en dat zelf ook doorhebben. Dat heb ik je in de laatste situatie niet horen zeggen.
[..]
Als je ooit verhuisd kun je toch beter voor het huis zonder snoep op de gevel kiezenquote:Op maandag 23 februari 2015 21:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe verklaar je dan dat er iedere avond een heks op de bank zit als ik thuiskom?
I know, maar ik weet ook niet met wie ik het zou willen doen. Of eigenlijk wel, maar die persoon wil niet.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik mag voorlopig twee maandjes niet, dus helaas.
Verder dan alcohol en wiet gaat t nietquote:Op maandag 23 februari 2015 21:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Echt neit? Allemaal anti-drugs mensen in je omgeving?
Grappig dat jij wel in mijn hoofd denkt te kunnen kijken. Want ook jij zit er flink naast met wat er in mijn hoofd om gaat.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:52 schreef aeque het volgende:
Lol ja want jij weet echt wat er in mijn hoofd speelt.Veel verder er vanaf kun je niet zitten op dit moment.
Nee, mijn opgesloten seksslavinnen zijn allemaal 18+.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:53 schreef El_Thijs het volgende:
Geen idee, zitten er buiten twee kinderen opgesloten?
"Ja, leuk mam, zo'n vaas. Moet ik weer een extra tafeltje gaan kopen. Daar gaat mijn minimalistische instelling".quote:Op maandag 23 februari 2015 21:51 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Wat zou het doel van die vaas in de stoel zijn, vraag ik me af.
Ik heb toch gezegd dat ik niet meer date?quote:Op maandag 23 februari 2015 21:54 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Anti-winter-kriebelsquote:Op maandag 23 februari 2015 21:56 schreef Royco1 het volgende:
Wat is dat toch met die liefde voor iedereen de laatste tijd.
Verlagen van je kwaliteitseisen zodat de vijver waarin je vist groter wordt.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:56 schreef Royco1 het volgende:
Wat is dat toch met die liefde voor iedereen de laatste tijd.
quote:Op maandag 23 februari 2015 21:56 schreef Fera het volgende:
[..]
"Ja, leuk mam, zo'n vaas. Moet ik weer een extra tafeltje gaan kopen. Daar gaat mijn minimalistische instelling".
Nah. Ik vind het heerlijk om te delen. En zeker dan.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat is er mis met in jezelf praten? Dat vind ik sowieso prettiger om alleen te doen.
Ah, die hoeven de oven ook niet in.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, mijn opgesloten seksslavinnen zijn allemaal 18+.
Mijzelf.quote:
Jij post 9/10 keer wat er speelt en soms niet al te zuinig ook. Moet je helemaal zelf weten en er is ook niks mis mee. Maar vindt je het dan zo vreemd dat het op mensen overkomt als wanhopig op zoek zijn naar?quote:Op maandag 23 februari 2015 21:55 schreef yats het volgende:
[..]
Grappig dat jij wel in mijn hoofd denkt te kunnen kijken. Want ook jij zit er flink naast met wat er in mijn hoofd om gaat.
Ik heb liever een kleine vijver, dan kan de vis niet zo ver weg zwemmen.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Verlagen van je kwaliteitseisen zodat de vijver waarin je vist groter wordt.
Gewoon sleepnetten Roy.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb liever een kleine vijver, dan kan de vis niet zo ver weg zwemmen.
Tenzij je een walvis hebt.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Precies, ben je in één keer klaar met je harem.quote:
Had je dit advies niet aan mijn vader kunnen geven? Dan was zijn vijver niet zo belachelijk groot geworden.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik hoef geen harem, de juiste vis is voldoende.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Precies, ben je in één keer klaar met je harem.
Heeft hij jou laten graven?quote:Op maandag 23 februari 2015 21:59 schreef aeque het volgende:
[..]
Had je dit advies niet aan mijn vader kunnen geven? Dan was zijn vijver niet zo belachelijk groot geworden.
Gewoon met terugwerkende kracht doenquote:Op maandag 23 februari 2015 21:59 schreef aeque het volgende:
[..]
Had je dit advies niet aan mijn vader kunnen geven? Dan was zijn vijver niet zo belachelijk groot geworden.
Geloof me, ik post bij lange niet niet alles. Ik ben vrij open, dat ga ik niet ontkennen, maar sommige dingen hou ik nog steeds voor me en weten weinig mensen.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:57 schreef aeque het volgende:
Jij post 9/10 keer wat er speelt en soms niet al te zuinig ook. Moet je helemaal zelf weten en er is ook niks mis mee. Maar vindt je het dan zo vreemd dat het op mensen overkomt als wanhopig op zoek zijn naar?
Dan heb je een kleine harem.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:59 schreef Royco1 het volgende:
Ik hoef geen harem, de juiste vis is voldoende.
Hottiequote:Op maandag 23 februari 2015 21:59 schreef Fascination het volgende:
Vrouwen willen me alleen om m'n lichaam.
En de mannen dan?quote:Op maandag 23 februari 2015 21:59 schreef Fascination het volgende:
Nog wat meer uitdijen dus.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:59 schreef Fascination het volgende:
Niet alleen de vrouwenquote:Op maandag 23 februari 2015 21:59 schreef Fascination het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |