Herkenbaar, al is een fuckbuddy vinden niet zo makkelijkquote:Op maandag 23 februari 2015 21:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik begin ook steeds meer te denken dat ik het maar bij een fuckbuddy moet laten en dat de liefde niet meer voor mij is, of zo.
Op dit moment om een contract binnen te halen zodat ik kan verhuizen. Daarna zie ik wel verder. Ik plan niet echt meer. Maar de liefde heb ik voorlopig even opgegeven.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waar leef je dan voor?
Ik voor die spaarzame momentjes namelijk.
Toch niet je hele gevoelsleven bestaat uit liefdesleven?quote:Op maandag 23 februari 2015 21:15 schreef yats het volgende:
[..]
Herkenbaar, al is een fuckbuddy vinden niet zo makkelijk
[..]
Op dit moment om een contract binnen te halen zodat ik kan verhuizen. Daarna zie ik wel verder. Ik plan niet echt meer. Maar de liefde heb ik voorlopig even opgegeven.
Emoties, ik ervaar er niet zo veel, en veelal negatieve emoties.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gewoon, emoties. Waar het over leek te gaan.
Dat is zo. Maar het is voor mij wel een belangrijk deel geweest, altijdquote:Op maandag 23 februari 2015 21:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Toch niet je hele gevoelsleven bestaat uit liefdesleven?
En precies dit heb ik nuquote:Op maandag 23 februari 2015 21:16 schreef Lokasenna het volgende:
Bovendien kan liefde voelen voor iemand je ook best ongelukkig maken, het zijn dingen die wel met elkaar te maken hebben maar toch wel twee verschillende dingen.
Wat een waarheid ditquote:Op maandag 23 februari 2015 21:16 schreef Lokasenna het volgende:
Bovendien kan liefde voelen voor iemand je ook best ongelukkig maken, het zijn dingen die wel met elkaar te maken hebben maar toch wel twee verschillende dingen.
Gelukkig niet. Al heeft het op dit moment wel even een vervelende invloed. Verder was Samzz zegt.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Toch niet je hele gevoelsleven bestaat uit liefdesleven?
Na regen komt zonneschijn.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Als het onbeantwoorde/onmogelijke liefde is, bedoel je?quote:Op maandag 23 februari 2015 21:16 schreef Lokasenna het volgende:
quote:Op maandag 23 februari 2015 21:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
Na regen komt zonneschijn.
ZonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Eens.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:16 schreef Lokasenna het volgende:
Of wanneer die liefde wel wederzijds is maar dat 'het ingewikkeld is'.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als het onbeantwoorde/onmogelijke liefde is, bedoel je?
[..]
Het word wel weer tijd voor de zon.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
[..]
Maar zelfs daarna komt de lentezon die de sneeuw doet smelten. Of je er van kunt genieten is dan nog maar de vraag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Ik weet eigenlijk niet eens of ik ooit wel liefde voor iemand gevoeld hebquote:Op maandag 23 februari 2015 21:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Of wanneer die liefde wel wederzijds is maar dat 'het ingewikkeld is'.
Waarom tussen haakjes en dequote:Op maandag 23 februari 2015 21:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Of wanneer die liefde wel wederzijds is maar dat 'het ingewikkeld is'.
Als je dood bent niet meer hequote:Op maandag 23 februari 2015 21:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar zelfs daarna komt de lentezon die de sneeuw doet smelten. Of je er van kunt genieten is dan nog maar de vraag.
Oh, dat is ook wel sneuquote:Op maandag 23 februari 2015 21:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet eens of ik ooit wel liefde voor iemand gevoeld heb
Ben er zelf ook eentje geweest waarbij het 'ingewikkeld' was geworden, op een gegeven moment is het ondanks liefde toch echt niet meer goed voor je.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:21 schreef aeque het volgende:
[..]
Waarom tussen haakjes en de?
Ik heb ze toch al verschillende keren in mijn omgeving langs zien komen.
Maar niet iedereen die insneeuwt gaat dood.quote:
Gewoon preppen toch.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar niet iedereen die insneeuwt gaat dood.
Nou ja, je hebt werk gevonden, dat is al een heel goed begin lijkt me zo.quote:
Dat kan ik alleen maar beamen ja.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ben er zelf ook eentje geweest waarbij het 'ingewikkeld' was geworden, op een gegeven moment is het ondanks liefde toch echt niet meer goed voor je.
Ik wel. Aan de ene kant is het het fijnste gevoel van de wereld, en aan de andere vreet het je soms langzaam van binnen op.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet eens of ik ooit wel liefde voor iemand gevoeld heb
Ohquote:Op maandag 23 februari 2015 21:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Lekker je lotgenoten opetenquote:Op maandag 23 februari 2015 21:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Mits het contract daadwerkelijk in gaat wel. Ik hou nog een slag om de arm wat dat betreft. Heb jij al iets met de tip gedaan die ik je stuurde?quote:Op maandag 23 februari 2015 21:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nou ja, je hebt werk gevonden, dat is al een heel goed begin lijkt me zo.
Nou dan hoop ik nooit met jou ingesneeuwd te raken.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lekker je lotgenoten opeten. Survival of the fittest.
Ik als fattie ga het eerste dood.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lekker je lotgenoten opeten. Survival of the fittest.
Sneu is misschien niet helemaal het goede woord. Niet kunnen bevatten wat liefde is, hoe dat werkt.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat is ook wel sneu.
Ik wel. Heel veel liefde. It's killing me.
Dan wordt het survival of the fattestquote:Op maandag 23 februari 2015 21:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik als fattie ga het eerste dood.Of ik eet als eerste iemand op.
Of juist welquote:Op maandag 23 februari 2015 21:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou dan hoop ik nooit met jou ingesneeuwd te raken.
Ik denk dat ik als één van de laatsten dood zou gaan, mijn afweersysteem is echt idioot goedquote:Op maandag 23 februari 2015 21:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik als fattie ga het eerste dood.Of ik eet als eerste iemand op.
Ik vind dat een sneu iets, niet weten hoe liefde voeltquote:Op maandag 23 februari 2015 21:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Sneu is misschien niet helemaal het goede woord. Niet kunnen bevatten wat liefde is, hoe dat werkt.
Kan ik dat voelen? Ik weet het niet
Ik weet gewoon niet of ik me zou kunnen verdedigen tegen wanhopige, hongerige mensen.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Of juist wel.
[..]
Ik denk dat ik als één van de laatsten dood zou gaan, mijn afweersysteem is echt idioot goed.
[..]
Ik vind dat een sneu iets, niet weten hoe liefde voelt. Verdrietig dat je dat niet kent.
Ik snap het niet, je hebt toch een vriendin (gehad). Dat komt toch niet uit de lucht vallen?quote:Op maandag 23 februari 2015 21:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Sneu is misschien niet helemaal het goede woord. Niet kunnen bevatten wat liefde is, hoe dat werkt.
Kan ik dat voelen? Ik weet het niet
Nou oké, maar dan voor hooguit een paar dagen en met genoeg eten en drank om het uit te houden.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Of juist wel.
[..]
Ik denk dat ik als één van de laatsten dood zou gaan, mijn afweersysteem is echt idioot goed.
[..]
Ik vind dat een sneu iets, niet weten hoe liefde voelt. Verdrietig dat je dat niet kent.
Bezigheidstherapie.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:28 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ik snap het niet, je hebt toch een vriendin (gehad). Dat komt toch niet uit de lucht vallen?
Waarom niet? Het kan toch geweest zijn om te proberen?quote:Op maandag 23 februari 2015 21:28 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ik snap het niet, je hebt toch een vriendin (gehad). Dat komt toch niet uit de lucht vallen?
Ik hoor er iedereen over praten maar ik herken er niets van, al die gevoelens. Ik vraag mij soms wel eens af of ik wel mens benquote:Op maandag 23 februari 2015 21:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Of juist wel.
[..]
[..]
Doet het je dan bijvoorbeeld helemaal niks dat je het uit gaat maken met je vriendin?quote:Op maandag 23 februari 2015 21:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik hoor er iedereen over praten maar ik herken er niets van, al die gevoelens. Ik vraag mij soms wel eens af of ik wel mens ben
Neem kickbokslessenquote:Op maandag 23 februari 2015 21:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik weet gewoon niet of ik me zou kunnen verdedigen tegen wanhopige, hongerige mensen.
Ik ben geen barbaar, hoorquote:Op maandag 23 februari 2015 21:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou oké, maar dan voor hooguit een paar dagen en met genoeg eten en drank om het uit te houden.
En niet zolang dat we elkaar op moeten gaan eten want dan overleef ik het niet.
Kan ik me echt niets mee bij voorstellen. Een sport kun je proberen, een boek kun je proberen. Een relatie met een ander mens kun je niet proberen, dat krijg ik niet rond in mijn hoofd.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom niet? Het kan toch geweest zijn om te proberen?
Ik geloof niet dat jij emotieloos bent. Ik denk dat je een Chinese muur om je heen hebt gebouwd door ervaringen uit het verleden.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik hoor er iedereen over praten maar ik herken er niets van, al die gevoelens. Ik vraag mij soms wel eens af of ik wel mens ben
Begint zo iedere relatie niet? Sterker nog, iedere dag probeer je het toch weer opnieuw?quote:Op maandag 23 februari 2015 21:30 schreef Yvie_lu het volgende:
Een vriendje/vriendinnetje op probeerbasis, wel handig op zich
Ja ik ook niet, dus verhongeren we beidequote:Op maandag 23 februari 2015 21:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Neem kickbokslessen.
[..]
Ik ben geen barbaar, hoor.
Zat ik toevallig wel naar te kijken, maar is vies duur.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Neem kickbokslessen.
[..]
Ik ben geen barbaar, hoor.
Ja dat is eigenlijk ook wel een goed kuntquote:Op maandag 23 februari 2015 21:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Begint zo iedere relatie niet? Sterker nog, iedere dag probeer je het toch weer opnieuw?
Een relatie hoeft toch geen liefde te betekenen?quote:Op maandag 23 februari 2015 21:28 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Haha en nog op vrijwillige basis ookquote:
Als liefde zuigt gaat het toch goed?quote:Op maandag 23 februari 2015 21:32 schreef rival het volgende:
Liefde zuigt! Je kan het beter bij lust houden
Vaak is het zo dat er eerst liefde is en dat er dan een relatie volgt.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een relatie hoeft toch geen liefde te betekenen?
[..]
Haha en nog op vrijwillige basis ook
Ik denk wel dat ik iets voor haar voel/voelde maar of dat nu liefde is, of iets anders. Ik weet het niet
Op z'n minst verliefdheid wat mij betreft, maar daar is ook lang niet iedereen het mee eens.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik denk dat dit inderdaad de crux is in de discussie. Hier verschillen we 180 graden van visiequote:Op maandag 23 februari 2015 21:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Lust zuigt ook als je het goed doetquote:Op maandag 23 februari 2015 21:32 schreef rival het volgende:
Ik ga mee jagenquote:Op maandag 23 februari 2015 21:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja ik ook niet, dus verhongeren we beide
Al zou ik voor jou de sneeuwstorm trotseren om te gaan jagen natuurlijk.
Dat is zoquote:Op maandag 23 februari 2015 21:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Zat ik toevallig wel naar te kijken, maar is vies duur.
Ja en dan krijg je opeens gevoelens. Kutquote:Op maandag 23 februari 2015 21:32 schreef rival het volgende:
En andersom? Kun je ook het gevoel van verliefdheid hebben zonder leidend voorwerp?quote:Op maandag 23 februari 2015 21:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Op z'n minst verliefdheid wat mij betreft, maar daar is ook lang niet iedereen het mee eens.
Verliefd op het levenquote:Op maandag 23 februari 2015 21:34 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En andersom? Kun je ook het gevoel van verliefdheid hebben zonder leidend voorwerp?
Als je begint te daten en het is op zich wel leuk, en je blijft daar zo mee doorgaan rolt er soms een relatie uit, vooral bij mensen die daar nog vrij onervaren in zijn.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:31 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Kan ik me echt niets mee bij voorstellen. Een sport kun je proberen, een boek kun je proberen. Een relatie met een ander mens kun je niet proberen, dat krijg ik niet rond in mijn hoofd.
Toen ik besloot dat het niets is en nooit zou worden. Heel erg weinigquote:Op maandag 23 februari 2015 21:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Doet het je dan bijvoorbeeld helemaal niks dat je het uit gaat maken met je vriendin?
Ja dat klopt zeker.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat jij emotieloos bent. Ik denk dat je een Chinese muur om je heen hebt gebouwd door ervaringen uit het verleden.
Ja, chocolade, B&J, thee. Allemaal kleine beetjes liefdequote:Op maandag 23 februari 2015 21:34 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En andersom? Kun je ook het gevoel van verliefdheid hebben zonder leidend voorwerp?
Ja hallo, zo werkt het hele heldhaftige mijn leven voor je wagen niet hequote:Op maandag 23 februari 2015 21:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga mee jagen.
[..]
Dat is zo.
[..]
Ja en dan krijg je opeens gevoelens. Kut.
Nou, oké danquote:Op maandag 23 februari 2015 21:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja hallo, zo werkt het hele heldhaftige mijn leven voor je wagen niet he![]()
Jij blijft veilig binnen en sterft van de honger omdat ik buiten gestorven ben in een gevecht met een beer.
Dat zijn geen personen maar nog steeds leidend voorwerp.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:34 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, chocolade, B&J, thee. Allemaal kleine beetjes liefde
Wat bedoel je precies?quote:Op maandag 23 februari 2015 21:34 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hopelijk kan het haar ook geen drol schelen.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Toen ik besloot dat het niets is en nooit zou worden. Heel erg weinigik zoek het ook meer bij mijzelf. Ik kan dat niet ik snap dit niet en zal het ook nooit snappen.
Ik denk dat het ook zoiets is. Maar voor een echte relatie is toch meer nodig, dat het leuk is om samen te zijn. Het is eigenlijk meer een soort vriendschapquote:Op maandag 23 februari 2015 21:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als je begint te daten en het is op zich wel leuk, en je blijft daar zo mee doorgaan rolt er soms een relatie uit, vooral bij mensen die daar nog vrij onervaren in zijn.
Zie dat vaak genoeg gebeuren.
quote:Op maandag 23 februari 2015 21:33 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Lust zuigt ook als je het goed doet
Ik bedoelde wat anders viespeuken.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Als liefde zuigt gaat het toch goed?
Nee, dat denk ik niet. Maar discussie is zinloos gok ik zoquote:Op maandag 23 februari 2015 21:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je spreekt me niet eens tegen omdat je denkt dat ik wel eten zou vinden om ons te redden
Wat bedoelde jij dan? Waarom zuigt liefde?quote:Op maandag 23 februari 2015 21:37 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
Ik bedoelde wat anders viespeuken.
Als dat bij 1 partij blijft zeker!quote:Op maandag 23 februari 2015 21:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja en dan krijg je opeens gevoelens. Kut.
quote:Op maandag 23 februari 2015 21:36 schreef Fascination het volgende:
Hopelijk kan het haar ook geen drol schelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |