Herkenbaar, al is een fuckbuddy vinden niet zo makkelijkquote:Op maandag 23 februari 2015 21:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik begin ook steeds meer te denken dat ik het maar bij een fuckbuddy moet laten en dat de liefde niet meer voor mij is, of zo.
Op dit moment om een contract binnen te halen zodat ik kan verhuizen. Daarna zie ik wel verder. Ik plan niet echt meer. Maar de liefde heb ik voorlopig even opgegeven.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waar leef je dan voor?
Ik voor die spaarzame momentjes namelijk.
Toch niet je hele gevoelsleven bestaat uit liefdesleven?quote:Op maandag 23 februari 2015 21:15 schreef yats het volgende:
[..]
Herkenbaar, al is een fuckbuddy vinden niet zo makkelijk
[..]
Op dit moment om een contract binnen te halen zodat ik kan verhuizen. Daarna zie ik wel verder. Ik plan niet echt meer. Maar de liefde heb ik voorlopig even opgegeven.
Emoties, ik ervaar er niet zo veel, en veelal negatieve emoties.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gewoon, emoties. Waar het over leek te gaan.
Dat is zo. Maar het is voor mij wel een belangrijk deel geweest, altijdquote:Op maandag 23 februari 2015 21:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Toch niet je hele gevoelsleven bestaat uit liefdesleven?
En precies dit heb ik nuquote:Op maandag 23 februari 2015 21:16 schreef Lokasenna het volgende:
Bovendien kan liefde voelen voor iemand je ook best ongelukkig maken, het zijn dingen die wel met elkaar te maken hebben maar toch wel twee verschillende dingen.
Wat een waarheid ditquote:Op maandag 23 februari 2015 21:16 schreef Lokasenna het volgende:
Bovendien kan liefde voelen voor iemand je ook best ongelukkig maken, het zijn dingen die wel met elkaar te maken hebben maar toch wel twee verschillende dingen.
Gelukkig niet. Al heeft het op dit moment wel even een vervelende invloed. Verder was Samzz zegt.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Toch niet je hele gevoelsleven bestaat uit liefdesleven?
Na regen komt zonneschijn.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Als het onbeantwoorde/onmogelijke liefde is, bedoel je?quote:Op maandag 23 februari 2015 21:16 schreef Lokasenna het volgende:
quote:Op maandag 23 februari 2015 21:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
Na regen komt zonneschijn.
ZonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Eens.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:16 schreef Lokasenna het volgende:
Of wanneer die liefde wel wederzijds is maar dat 'het ingewikkeld is'.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als het onbeantwoorde/onmogelijke liefde is, bedoel je?
[..]
Het word wel weer tijd voor de zon.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
[..]
Maar zelfs daarna komt de lentezon die de sneeuw doet smelten. Of je er van kunt genieten is dan nog maar de vraag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Ik weet eigenlijk niet eens of ik ooit wel liefde voor iemand gevoeld hebquote:Op maandag 23 februari 2015 21:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Of wanneer die liefde wel wederzijds is maar dat 'het ingewikkeld is'.
Waarom tussen haakjes en dequote:Op maandag 23 februari 2015 21:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Of wanneer die liefde wel wederzijds is maar dat 'het ingewikkeld is'.
Als je dood bent niet meer hequote:Op maandag 23 februari 2015 21:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar zelfs daarna komt de lentezon die de sneeuw doet smelten. Of je er van kunt genieten is dan nog maar de vraag.
Oh, dat is ook wel sneuquote:Op maandag 23 februari 2015 21:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet eens of ik ooit wel liefde voor iemand gevoeld heb
Ben er zelf ook eentje geweest waarbij het 'ingewikkeld' was geworden, op een gegeven moment is het ondanks liefde toch echt niet meer goed voor je.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:21 schreef aeque het volgende:
[..]
Waarom tussen haakjes en de?
Ik heb ze toch al verschillende keren in mijn omgeving langs zien komen.
Maar niet iedereen die insneeuwt gaat dood.quote:
Gewoon preppen toch.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar niet iedereen die insneeuwt gaat dood.
Nou ja, je hebt werk gevonden, dat is al een heel goed begin lijkt me zo.quote:
Dat kan ik alleen maar beamen ja.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ben er zelf ook eentje geweest waarbij het 'ingewikkeld' was geworden, op een gegeven moment is het ondanks liefde toch echt niet meer goed voor je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |