quote:Op maandag 23 februari 2015 21:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
Na regen komt zonneschijn.
Maar zelfs daarna komt de lentezon die de sneeuw doet smelten. Of je er van kunt genieten is dan nog maar de vraag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Ik weet eigenlijk niet eens of ik ooit wel liefde voor iemand gevoeld hebquote:Op maandag 23 februari 2015 21:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Of wanneer die liefde wel wederzijds is maar dat 'het ingewikkeld is'.
Waarom tussen haakjes en dequote:Op maandag 23 februari 2015 21:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Of wanneer die liefde wel wederzijds is maar dat 'het ingewikkeld is'.
Als je dood bent niet meer hequote:Op maandag 23 februari 2015 21:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar zelfs daarna komt de lentezon die de sneeuw doet smelten. Of je er van kunt genieten is dan nog maar de vraag.
Oh, dat is ook wel sneuquote:Op maandag 23 februari 2015 21:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet eens of ik ooit wel liefde voor iemand gevoeld heb
Ben er zelf ook eentje geweest waarbij het 'ingewikkeld' was geworden, op een gegeven moment is het ondanks liefde toch echt niet meer goed voor je.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:21 schreef aeque het volgende:
[..]
Waarom tussen haakjes en de?
Ik heb ze toch al verschillende keren in mijn omgeving langs zien komen.
Maar niet iedereen die insneeuwt gaat dood.quote:
Gewoon preppen toch.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar niet iedereen die insneeuwt gaat dood.
Nou ja, je hebt werk gevonden, dat is al een heel goed begin lijkt me zo.quote:
Dat kan ik alleen maar beamen ja.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ben er zelf ook eentje geweest waarbij het 'ingewikkeld' was geworden, op een gegeven moment is het ondanks liefde toch echt niet meer goed voor je.
Ik wel. Aan de ene kant is het het fijnste gevoel van de wereld, en aan de andere vreet het je soms langzaam van binnen op.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet eens of ik ooit wel liefde voor iemand gevoeld heb
Ohquote:Op maandag 23 februari 2015 21:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Lekker je lotgenoten opetenquote:Op maandag 23 februari 2015 21:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Mits het contract daadwerkelijk in gaat wel. Ik hou nog een slag om de arm wat dat betreft. Heb jij al iets met de tip gedaan die ik je stuurde?quote:Op maandag 23 februari 2015 21:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nou ja, je hebt werk gevonden, dat is al een heel goed begin lijkt me zo.
Nou dan hoop ik nooit met jou ingesneeuwd te raken.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lekker je lotgenoten opeten. Survival of the fittest.
Ik als fattie ga het eerste dood.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lekker je lotgenoten opeten. Survival of the fittest.
Sneu is misschien niet helemaal het goede woord. Niet kunnen bevatten wat liefde is, hoe dat werkt.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat is ook wel sneu.
Ik wel. Heel veel liefde. It's killing me.
Dan wordt het survival of the fattestquote:Op maandag 23 februari 2015 21:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik als fattie ga het eerste dood.Of ik eet als eerste iemand op.
Of juist welquote:Op maandag 23 februari 2015 21:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou dan hoop ik nooit met jou ingesneeuwd te raken.
Ik denk dat ik als één van de laatsten dood zou gaan, mijn afweersysteem is echt idioot goedquote:Op maandag 23 februari 2015 21:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik als fattie ga het eerste dood.Of ik eet als eerste iemand op.
Ik vind dat een sneu iets, niet weten hoe liefde voeltquote:Op maandag 23 februari 2015 21:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Sneu is misschien niet helemaal het goede woord. Niet kunnen bevatten wat liefde is, hoe dat werkt.
Kan ik dat voelen? Ik weet het niet
Ik weet gewoon niet of ik me zou kunnen verdedigen tegen wanhopige, hongerige mensen.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Of juist wel.
[..]
Ik denk dat ik als één van de laatsten dood zou gaan, mijn afweersysteem is echt idioot goed.
[..]
Ik vind dat een sneu iets, niet weten hoe liefde voelt. Verdrietig dat je dat niet kent.
Ik snap het niet, je hebt toch een vriendin (gehad). Dat komt toch niet uit de lucht vallen?quote:Op maandag 23 februari 2015 21:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Sneu is misschien niet helemaal het goede woord. Niet kunnen bevatten wat liefde is, hoe dat werkt.
Kan ik dat voelen? Ik weet het niet
Nou oké, maar dan voor hooguit een paar dagen en met genoeg eten en drank om het uit te houden.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Of juist wel.
[..]
Ik denk dat ik als één van de laatsten dood zou gaan, mijn afweersysteem is echt idioot goed.
[..]
Ik vind dat een sneu iets, niet weten hoe liefde voelt. Verdrietig dat je dat niet kent.
Bezigheidstherapie.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:28 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ik snap het niet, je hebt toch een vriendin (gehad). Dat komt toch niet uit de lucht vallen?
Waarom niet? Het kan toch geweest zijn om te proberen?quote:Op maandag 23 februari 2015 21:28 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ik snap het niet, je hebt toch een vriendin (gehad). Dat komt toch niet uit de lucht vallen?
Ik hoor er iedereen over praten maar ik herken er niets van, al die gevoelens. Ik vraag mij soms wel eens af of ik wel mens benquote:Op maandag 23 februari 2015 21:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Of juist wel.
[..]
[..]
Doet het je dan bijvoorbeeld helemaal niks dat je het uit gaat maken met je vriendin?quote:Op maandag 23 februari 2015 21:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik hoor er iedereen over praten maar ik herken er niets van, al die gevoelens. Ik vraag mij soms wel eens af of ik wel mens ben
Neem kickbokslessenquote:Op maandag 23 februari 2015 21:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik weet gewoon niet of ik me zou kunnen verdedigen tegen wanhopige, hongerige mensen.
Ik ben geen barbaar, hoorquote:Op maandag 23 februari 2015 21:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou oké, maar dan voor hooguit een paar dagen en met genoeg eten en drank om het uit te houden.
En niet zolang dat we elkaar op moeten gaan eten want dan overleef ik het niet.
Kan ik me echt niets mee bij voorstellen. Een sport kun je proberen, een boek kun je proberen. Een relatie met een ander mens kun je niet proberen, dat krijg ik niet rond in mijn hoofd.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom niet? Het kan toch geweest zijn om te proberen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |