Nou, de weg kwijt niet, maar ze komen er helaas rijkelijk laat mee. Als alle partijen zich vele jaren geleden achter een trein naar de Uithof hadden geschaard dan was deze er wellicht al geweest en had die hele tramlijn niet gebouwd hoeven te worden.quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:49 schreef Q. het volgende:
D'66 is de weg weer kwijt:
http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/1294774
[..]
Haha, ik snap 'emquote:Op woensdag 18 maart 2015 12:32 schreef zatoichi het volgende:
"Men verwacht dat het onderzoek 31 maart wordt afgerond; de dag erna zal er een personferentie over worden gegeven".
Goed nieuwsquote:Op woensdag 18 maart 2015 17:44 schreef Q. het volgende:
http://www.duic.nl/nieuws(...)n-amsterdams-loetje/
Top, eindelijk een plek waar je fatsoenlijke biefstukken kan eten.quote:Op woensdag 18 maart 2015 17:44 schreef Q. het volgende:
http://www.duic.nl/nieuws(...)n-amsterdams-loetje/
Misschien wel een keer goed na onze vorige burgemeester die wel erg vaak (negatief) in het nieuws was!quote:Op woensdag 18 maart 2015 20:02 schreef d4v1d het volgende:
Ik zag net de gemeente een paar foto's twitteren van Van Zanen.
Ligt het nou aan mij of horen we eigenlijk nooit wat van hem? Misschien volg ik het nieuws niet goed genoeg hoor, maar als je me gister had gevraagd hoe hij heet had ik het niet kunnen beantwoorden
Een goede burgemeester moet je niet teveel van horen, dus alleen maar primaquote:Op woensdag 18 maart 2015 20:02 schreef d4v1d het volgende:
Ik zag net de gemeente een paar foto's twitteren van Van Zanen.
Ligt het nou aan mij of horen we eigenlijk nooit wat van hem? Misschien volg ik het nieuws niet goed genoeg hoor, maar als je me gister had gevraagd hoe hij heet had ik het niet kunnen beantwoorden
quote:Op donderdag 19 maart 2015 10:14 schreef Rockefellow het volgende:
Nog voldoende hipster meisjes in Utrecht aan de uitslag te zien.
dewaarde.org doet dat geloof ik. de arm niet in elk gevalquote:Op donderdag 19 maart 2015 13:32 schreef Blik het volgende:
ZIjn er kringloopwinkels in Utrecht die ophalen? Heb een bedbank, 2 stoelen en een lamp in de aanbieding voor ze, maar geen auto om het te brengen
Ik zie het, en Emmaus doet ook ophalen. Mooi, scheelt weer een hoop. Geef ik direct de hele rattaplan mee, heb ook nog een bureau, spiegel, ikea tafeltje en nog wat andere meuk dat allemaal mee magquote:Op donderdag 19 maart 2015 13:38 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
dewaarde.org doet dat geloof ik. de arm niet in elk geval
De arm haalt anders wel elk jaar bij ons op, op verzoekquote:Op donderdag 19 maart 2015 13:38 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
dewaarde.org doet dat geloof ik. de arm niet in elk geval
Bezorg je ook in Geneve?quote:Op donderdag 19 maart 2015 21:59 schreef Hojdhopper het volgende:
Iemand zin in een biertje zaterdag? Deze fokker viert zijn verjaardag in de nieuw dikke dries.
https://www.facebook.com/groups/951363404890214quote:Op donderdag 19 maart 2015 13:32 schreef Blik het volgende:
ZIjn er kringloopwinkels in Utrecht die ophalen? Heb een bedbank, 2 stoelen en een lamp in de aanbieding voor ze, maar geen auto om het te brengen
Buren voor Buren Zuilen haalt het volgens mij ook op!quote:Op donderdag 19 maart 2015 13:32 schreef Blik het volgende:
We zijn gisteravond bij zinninn geweest.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 22:15 schreef Naamah het volgende:
Leuk, heel dichtbij, wel heel eenvoudige kaart: http://zininn.com/
Leuk, leuke kaart, lekker eten en eigenlijk nog steeds heel dichtbij: http://www.restaurantblij.nl/
Daar kom ik iedere dag langs met de fiets..... niks gemerkt vanmorgenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:33 schreef H1N1 het volgende:
Leeft iedereen hier nog? Lijk aangetroffen in Lepelenburg.
Ik ook niet, maar ik kijk dan ook alleen naar het water in de zomer als er mooie mannen in een bootje zitten.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:51 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Daar kom ik iedere dag langs met de fiets..... niks gemerkt vanmorgen
jij was toch op dat moment die gast aan het verzuipen bij de muntkade?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 17:29 schreef speknek het volgende:
Ik weet ook van niks en als de kit ernaar vraagt staat mijn kompaan in voor een alibi.
Het restaurant is overgenomen door The Peppermill. De naam hebben ze nog niet overgenomen maar de kaart al welquote:Op vrijdag 20 maart 2015 06:30 schreef het-is-mij het volgende:
[..]
We zijn gisteravond bij zinninn geweest.
Grotere kaart dan op de site staat.
Heerlijk gegeten. Prima bediening en op tijd voor de diploma uitreiking;-)
Nogmaals bedankt voor de tip.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 21-03-2015 16:53:45 ]
Laatst met een vriend bij Ad-rem geweest. Had er ook geen goed gevoel bij, maat had een busje gehuurd en dat ging allemaal prima echter bij de 2 mensen die voor ons in de rij stonden ging 't wel mis. Verhitte discussies over schade aan t gehuurde voertuig, formulieren die opeens waren verdwenen etc. Dit is enkel 1 incident maar ook de man-bijt-hond figuren die achter de balie zitten icm (het gebrek aan) klantvriendelijkheid geven mij niet echt een goed gevoel.quote:Op zondag 22 maart 2015 21:53 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Weet er iemand een goed bedrijf om goedkoop een bestelbus te kunnen huren? Ik lees nogal wat negatieve recensies over Ad-rem.
Na 1x Ad-rem (beviel mij ook niet) ben ik overgestapt naar Bo-rent en dat vond ik een stuk beter. Je moet alleen wel een paar honder euro borg betalen die je na 2-3 weken terug krijgt, maar zelf na 3 keer nooit problemen gehad daar. En fatsoenlijke busjes.quote:Op zondag 22 maart 2015 21:53 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Weet er iemand een goed bedrijf om goedkoop een bestelbus te kunnen huren? Ik lees nogal wat negatieve recensies over Ad-rem.
Zit een fietsenmaker in de Adriaen van Ostadelaan, tov bar beton/trekpleister. Prima fietsenmaker, wel dicht op woensdagmiddag mocht je morgen willen gaan...quote:Op maandag 23 maart 2015 17:39 schreef hhh38 het volgende:
Misschien een iets te specifieke vraag, maar weet iemand een fijne fietsenmaker op loopafstand van de Galgenwaard?
Thanks!quote:Op maandag 23 maart 2015 18:04 schreef PinguinF het volgende:
[..]
Zit een fietsenmaker in de Adriaen van Ostadelaan, tov bar beton/trekpleister. Prima fietsenmaker, wel dicht op woensdagmiddag mocht je morgen willen gaan...
Helaasch. Ik ook wederom terug in München. Maar het was een goed feestje!quote:
Ja dat weet ik nog wel, maar dan moet hij wel een tijd hebben rondgelopen want ik begin pas en beetje met uitgaan in 95. Volgens mij heb ik in die tijd met mijn dronken kop nog wel eens een gesprek met hem gevoerd.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:23 schreef Onnoman het volgende:
voor de echte diehard utrechters een vraagje..
heel vroeger (begin jaren 90) had je een gast op het vredenburg lopen..
volgens mij was het een zwerver, met een Oesjanka op z'n hoofd
beetje rus was het dacht ik ook wel..
gaat er bij iemand een belletje rinkelen?
Bedoel je niet Pierre?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:23 schreef Onnoman het volgende:
voor de echte diehard utrechters een vraagje..
heel vroeger (begin jaren 90) had je een gast op het vredenburg lopen..
volgens mij was het een zwerver, met een Oesjanka op z'n hoofd
beetje rus was het dacht ik ook wel..
gaat er bij iemand een belletje rinkelen?
Nee niet Pierre, ik weet wie hij bedoelt, ben al aan het zoeken.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 18:15 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Bedoel je niet Pierre?
[ afbeelding ]
http://www.yourlocals.nl/modellen/
neequote:Op dinsdag 24 maart 2015 18:15 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Bedoel je niet Pierre?
[ afbeelding ]
Ha deze held zag ik pas nog lopen, was al benieuwd naar zijn verhaalquote:Op dinsdag 24 maart 2015 18:15 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Bedoel je niet Pierre?
[ afbeelding ]
Die was gaaf ja. Heel stuk beter dan die stomme kut met dr blokfluit die maar 2 noten kon spelen.quote:Op woensdag 25 maart 2015 10:58 schreef Nielsch het volgende:
Zo rond 2002 en 2004 zat er op Hoog Catharijne (op de traverse tussen de bioscoop en de Jamin) 's avonds ook altijd een zwerver die heel mooi op met water gevulde flessen kon spelen. Supertof vond ik dat altijd.
Jaarbeursplein lijkt me het beste dan. Maar als je de mogelijkheid hebt om het te vermijden zou ik dat zeker doen. Is het bijvoorbeeld mogelijk om die persoon op te halen bij een ander station rond Utrecht of dat die persoon eerst een bus pakt naar een bushaltequote:Op woensdag 25 maart 2015 11:56 schreef GlenSpey het volgende:
Even een vraagje van een niet-Utrechter... ik moet morgen in Utrecht zijn en nou was ik van plan dat met de auto te doen. Ik heb een afspraak om iemand op te halen bij het station en nou herinner ik me van de laatste keer dat het nogal chaotisch was daar. Ik kwam vanuit de richting Jaarbeurs... is het uberhaupt wel mogelijk om bij het station te komen met de auto? En zo ja, welke straat kan ik het beste aanhouden op de navigatie? Want 'centraal station' deed niet echt wonderen...
quote:Hoofdingang Hoog Catharijne gaat een jaar lang dicht
De belangrijkste entree van Hoog Catharijne aan het Vredenburg gaat begin augustus dicht. Dat heeft ingrijpende gevolgen voor de grote stroom voetgangers, die zich dagelijks vanaf de Utrechtse binnenstad, door het overdekte winkelhart naar het centraal station en vice versa begeeft.
In plaats van het gebruiken van deze drukke levensader van het winkelcentrum via de roltrappen bij Vroom en Dreesmann lopen, moeten bezoekers en reizigers een jaar lang uitwijken naar de ingang bij Xenos (Achter Clarenburg).
De drie roltrappen van en naar Vroom en Dreesmann worden gesloopt. Hetzelfde geldt voor de tijdelijke winkels tegenover V&D en het deel van Hoog Catharijne naast het voormalige Peek en Cloppenburg-gebouw aan het Vredenburg, dat nog overeind staat.
Na de Tour de France
Eigenaar Corio sloopt de oude hoofdingang om plaats te maken voor de beide nieuwe entrees. Hier komen vier roltrappen terug. Na de start van de Tour de France in Utrecht wil Corio met de megaklus beginnen. In juli beginnen de eerste voorbereidende werkzaamheden al, maar hier hebben de bezoekers nog geen last van, aldus woordvoerder Eva Lambooij.
Jaarlijks komen 26 miljoen mensen naar Hoog Catharijne. Hoeveel van hen er via de roltrappen bij V&D naar de Utrechtse binnenstad gaan, is onbekend. Corio houdt dat niet bij, aldus Lambooij. Volgens haar is de nieuwe, tijdelijk route door HC die vanaf begin augustus ingaat, even 'behelpen'. ,,De mensen moeten een stukje omlopen.''
dat kan ja... vanaf de A2 de Weg der VN en de GvRweg en dan kom je er idd wel.quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:08 schreef GlenSpey het volgende:
Dat is inderdaad waar ik de vorige keer vandaan kwam. En toen kon ik niet rechtdoor rijden
Ik zit even op maps te kijken. Als ik via de Graadt van Roggenweg kom dan kan ik er zo opdraaien, of zie ik dat verkeerd?
Gewoon over de busbaan rijden. Doet iedereen. Ze mogen toch geen boets uitdelen daar.quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:08 schreef GlenSpey het volgende:
Dat is inderdaad waar ik de vorige keer vandaan kwam. En toen kon ik niet rechtdoor rijden
Omdat er geen officieel besluit ligt dat die weg daar afgesloten is. Ofzo.quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:39 schreef Vanyel het volgende:
Nee ik vroeg me af waarom ze geen boetes mogen uitschrijven
lekker slim weer, eerst ingang dicht, daarna pas de nieuwe ingang maken. zucht.quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:00 schreef Q. het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)aar-lang-dicht.dhtml
[..]
Die ingang bij de Xenos is heerlijk krap met mini-roltrappen. Dat wordt lachen, zometeen op een zaterdagmiddag gaan staan en keihard BOM! schreeuwen. Minimaal 30 doden.quote:Op donderdag 26 maart 2015 12:40 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
lekker slim weer, eerst ingang dicht, daarna pas de nieuwe ingang maken. zucht.
Leuk! Grotere kaart in welk opzicht? Ze worden onderdeel van The Peppermill, zie ik op de site. Hebben ze die menukaart al? Ik zoek nog iets voor komend weekend en die beperkte kaart houdt me nu een beetje tegen.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 06:30 schreef het-is-mij het volgende:
[..]
We zijn gisteravond bij zinninn geweest.
Grotere kaart dan op de site staat.
Heerlijk gegeten. Prima bediening en op tijd voor de diploma uitreiking;-)
Nogmaals bedankt voor de tip.
Ik heb onlangs alom Loodgieters op het dak gehad voor de dakdoorvoer. Ben erg tevreden over hun maar kan me voorstellen dat ze geen hele daken doen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:37 schreef Jeroen38 het volgende:
Er moeten hier wat dingen aan het dak gebeuren binnenkort..iemand nog tips voor een goed mannetje/bedrijf toevallig?
ja... ik zie het al voor me inderdaad, ook in twee richtingen op die normale trap...quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Die ingang bij de Xenos is heerlijk krap met mini-roltrappen. Dat wordt lachen, zometeen op een zaterdagmiddag gaan staan en keihard BOM! schreeuwen. Minimaal 30 doden.
Nou, zo makkelijk is het nou ook weer niet om dat zo te zeggen. Er moest een infrarood-sensor aan te pas komen, en die hadden ze natuurlijk niet. Het was een vrij specifieke lekkage. Maar ze hadden wel iets verder kunnen kijken dan alleen de badkamer en wellicht was het dan gewoon wel gevonden.quote:Op donderdag 26 maart 2015 21:03 schreef Vanyel het volgende:
Zo gemengd klinkt dat niet. Eerder simpelweg slecht.
Begrijp het wel, als je op zo'n locatie zit zou ik ook proberen te cashen voor die 3 dagen.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:51 schreef Gripper het volgende:
Ik hoorde vanmorgen iets op de radio over mensen die rondom de tour kamers verhuren via airBNB. Een mevrouw, die samen met een paar buren allemaal een kamer verhuurden, vroeg er normaal 75¤ / nacht voor, en tijdens de tour 600 ¤
Lekker cashen. Oh ja, hartje stad, uitzicht op de dom en aan het parcours van de etappe van zondag.
Maatje van me heeft zn 1 kamerappartement in zijstraat van het Neude voor 3 nachten verhuurd voor 1200 euroquote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:51 schreef Gripper het volgende:
Ik hoorde vanmorgen iets op de radio over mensen die rondom de tour kamers verhuren via airBNB. Een mevrouw, die samen met een paar buren allemaal een kamer verhuurden, vroeg er normaal 75¤ / nacht voor, en tijdens de tour 600 ¤
Lekker cashen. Oh ja, hartje stad, uitzicht op de dom en aan het parcours van de etappe van zondag.
Luchtbed op het schuurtje leggen en bed with a view aanbiedenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:01 schreef Ireth het volgende:
Zou mijn schuurtje met luchtbed ook interessant zijn? Ze komen wel hierlangs rijden
Ja, laat ze... als er mensen zijn die het ervoor over hebben moeten ze dat vooral doen...quote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:51 schreef Gripper het volgende:
zoals ik een paar reacties later aangeef hebben ze de kaart inderdaad overgenomenquote:Op donderdag 26 maart 2015 17:40 schreef Naamah het volgende:
[..]
Leuk! Grotere kaart in welk opzicht? Ze worden onderdeel van The Peppermill, zie ik op de site. Hebben ze die menukaart al? Ik zoek nog iets voor komend weekend en die beperkte kaart houdt me nu een beetje tegen.
Ik verhuurt mijn huis ook, 250 per nacht vang ik ervoor. Zit aan de maliebaan, dat werkt natuurlijk goed.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 13:14 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ja, laat ze... als er mensen zijn die het ervoor over hebben moeten ze dat vooral doen...
dat verschrikkelijke marketing Engels in de titel is in ieder geval alweer om te janken...quote:Op woensdag 1 april 2015 14:25 schreef bork het volgende:
Toekomstvisie Utrecht Centrum:
‘a Healthy Urban Boost’
hoezo thumbs down?quote:Op woensdag 1 april 2015 14:40 schreef bork het volgende:
Centrale bibliotheek Kroonstraat (voormalig KvK)
Vind ik persoonlijk geen fijne plek, uithoek.quote:
dat komt ook omdat Wijk C qua gevoel niet bij het centrum hoort... daar is eigenlijk een actieplan voor nodig om dat te veranderen en de bieb in Wijk C zou daar onderdeel van moeten zijn...quote:Op woensdag 1 april 2015 14:52 schreef bork het volgende:
[..]
Vind ik persoonlijk geen fijne plek, uithoek.
Het afbreken van die loopbrug tussen de Bijenkort en C&A gaat gevoelsmatig al een boel helpen.quote:Op woensdag 1 april 2015 14:54 schreef Nielsch het volgende:
[..]
dat komt ook omdat Wijk C qua gevoel niet bij het centrum hoort... daar is eigenlijk een actieplan voor nodig om dat te veranderen en de bieb in Wijk C zou daar onderdeel van moeten zijn...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |