Ja, daar zijn we't over eens. Op dat moment was het convenient.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:48 schreef El_Matador het volgende:
Die delegatie is dan wel vreemd, want later klaagt ze zelf (je kent de correspondentie) dat "die gekke indianen met hun tengels aan de vondsten hebben gezeten en geen foto's gemaakt".
quote:Op maandag 23 februari 2015 22:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Precies in het levensgevaarlijke stuk Culebra waar de slangenbezweerder, de klimgeit, het orienterend toeziend oog en de gekke nepColombiaan moeten gaan banjeren....
Ja, jouw idee -wat ik begreep- van "derden" in het verhaal berust op een doelbewuste cover-up van de overheid, waar?quote:Op maandag 23 februari 2015 22:51 schreef RapaNui het volgende:
[..]
Ja, daar zijn we't over eens. Op dat moment was het convenient.
Hoe werd de uitdrukking van "engel des doods" Lucia de B. ook maar weer omschreven? Kil, medogenloos, geen empathie, gevoelloos enz. Rechtbank-tekenaars tekenden haar soms bijna als heks. Ze zagen haar anders. Wat achterdocht niet allemaal kan bewerkstelligen.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:31 schreef RapaNui het volgende:
Kijk goed naar de gezichtsuitdrukking van Oliva. Totaal onbetrouwbaar. Geen empathie.
Jahahaha lekker met je biertje banjeren in het gebied waar de forensisch pathologen nog naartoe willen.quote:
Want het gebied is al sinds 1 april afgesloten voor toeristen en andere mensen?quote:Op maandag 23 februari 2015 22:57 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Ja hahaha lekker met je biertje banjeren in het gebied waar de forensisch pathologen nog naartoe willen.
Jahahahaha lekker banjeren, omdat het kan.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:58 schreef agter het volgende:
[..]
Want het gebied is al sinds 1 april afgesloten voor toeristen en andere mensen?
Fijn he, een vrij mens kunnen zijn.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:59 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Jahahahaha lekker banjeren, omdat het kan.
De zoekfunctie van FOK! doet het niet, dus ik ben door wat oudere delen aan het gaan op zoek naar dat scenario dat je zo aanprijst (waarom link je het niet in je signature).quote:Op maandag 23 februari 2015 22:55 schreef jackie12 het volgende:
-Foto's zijn bullshitfoto's
-Oproepen zijn fake en daar is geen onderzoek naar gedaan door het NFI
-resten en spullen zijn geplaatst ver van plaats delict om het op verdwalen te doen laten lijken
- F (zie mijn uitgebreide scenario)
Meiden zijn niet voorbij de 1e quebrada (vrijwillig) gekomen (vandaar ook geen foto's) dus al je prietpraat over waarom welke keuzes na de 1e quebrada zijn helemaal niet aan de orde.
Kris en Lisanne maakten namelijk niet die keuzes die werd voor hun gemaakt
Geen sms/bericht achter gelaten omdat ze niet meer leefden ipv al die onzin over accu sparen.
Schoon broekje/rugzak/schoen achter een boom enz omdat het geplaatst is.
Ontbreken van getuigen bij het begin van de Pianista en enz enz
Voor de verwijzing naar alle bronnen, argumenten en aanwijzingen....lees mijn scenario.
(en die kun je zelfs begrijpen MET je vingers in je oren)
Succes
Dat "met alle respect" mag je weglaten na je "onzin" op mijn lijst met argumenten, die kuil ook goed vond.quote:Aan de andere kant, met alle respect, heb ik nooit echt sterke argumenten gehoord waarom verdwalen logischer is. De 5 verklaringen die ik gaf op het einde van mijn scenario zijn door nog geen 1 verdwaalkant-denker goed beargumenteerd waarom ze al die dingen logischerwijze niet gedaan hebben.
Ik zou echt waar heel graag een verdwaalscenario willen zien die mij doet twijfelen aan een misdrijf.
[ Bericht 1% gewijzigd door jackie12 op 10-11-2014 13:54:37 ]
Daarbij heeft Physsic het hier op 25 november al heel goed samengevat.quote:Op dinsdag 25 november 2014 13:24 schreef Physsic het volgende:
[..]
Dat komt omdat je niet objectief naar je eigen verhaal kijkt. Je trekt regelmatig conclusies op dingen die je zelf als 'waar' aanneemt.
"Ik ben totaal a-technisch, maar.. Blabla aanname blabla conclusie blabla".
Het heeft geen zin voor users om er op te reageren, want je negeert het toch.
Daarbij heb ik niet gezegd dat er niks van je scenario klopt.
Ik heb zelf geen scenario in mijn hoofd, daar doe ik niet aan.
Laat jij nu eens even alle berichten over minderjarigen hier weg... ook de verwijzingen.quote:Op maandag 23 februari 2015 23:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De zoekfunctie van FOK! doet het niet, dus ik ben door wat oudere delen aan het gaan op zoek naar dat scenario dat je zo aanprijst (waarom link je het niet in je signature).
Ik vind nu dit:
[..]
Dat "met alle respect" mag je weglaten na je "onzin" op mijn lijst met argumenten, die kuil ook goed vond.
En de andere punten ga je ook niet op in. De foto's zijn "bullshitfoto's. Dus gemaakt door de killers? Maar wel precies die nacht, of is ook met die tijden gekloot?
Waarom zou je midden in de nacht "bullshitfoto's" gaan maken?
Dat terwijl we weten dat diezelfde nacht mogelijk Kris maar minstens Lisanne nog in leven waren in dat gebied.
Ontbreken van getuigen - voor de zoveelste keer; afwezigheid van bewijs is geen bewijs van afwezigheid.
Bovendien; je ziet hoe rustig het is op die Pianista in die Retiring video. Kans dat er om 11:00 getuigen langs de Pianista waren die ook nog eens moeten herinneren dat ze Kris en Lisanne gezien hebben is gewoon klein. Jij ziet dat als argument, maar dat is het niet.
Smsjes en andere berichtjes kunnen heel goed opgeslagen zijn in de telefoon(s) maar door het uitlezen dat die prutsers deden verloren gegaan. Zoals ik eerder zei (ik heb zoiets met mijn S2 gehad); je ziet alleen de data die op de harde schijf (Justin, heb je een betere term?) van de telefoon staan, dus NIET "los opgeslagen" berichten.
Wederom; afwezigheid van bewijs is geen bewijs voor afwezigheid.
Dat het NFI geen gericht onderzoek heeft gedaan naar fakery wil niet zeggen dat die experts niet in staat zijn om die fakery te zien.
Jij stelt "mijn dochter van 14...bladiebladiebla". Ik zeg: prima, leg het dan voor aan experts en als die allemaal geen fakery in jouw dochters actie vinden, dan heb je een sterk argument in handen. Nu niet; het is nu wat geroep over je dochter die misschien helemaal niet op die bekendheid zit te wachten (maar dat vechten jullie samen maar uit).
Jackie brengt zelf zijn dochter in (no pun intended) als argument, en dan zou ik daar niet op mogen reageren?quote:Op maandag 23 februari 2015 23:07 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Laat jij nu eens even alle berichten over minderjarigen hier weg... ook de verwijzingen.
eerst al die fb van E in de OP en steeds verwijzen naar de dochter van J en haar bevindingen.
Niet doen
Compleet mee eens, hoe vaak heeft die vrouw al haar verhaal moeten doen? Ze kijkt raar uit de ogen.quote:Op maandag 23 februari 2015 23:05 schreef Grijzemassa het volgende:
Wordt er zo maar weer even een eenvoudige vrouw die verslag doet over wat ze gezien heeft als een onbetrouwbare en harteloze leugenares weggezet. Omdat ze een wat norse gezichtsuitdrukking heeft.
Wat ergWie vindt het nou eigenlijk nog vreemd als niemand meer wil helpen van de locale bevolking. Dit soort kortzichtige uitspraken zijn een bevestiging voor wat de locals al lang wisten;
Als je je kop boven het maaiveld uitsteekt dan gaat hij er af.
quote:Op maandag 23 februari 2015 23:11 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Compleet mee eens, hoe vaak heeft die vrouw al haar verhaal moeten doen? Ze kijkt raar uit de ogen.
Ja en dat deed L d B ook, vind je het gek? Over laster en leugens gesproken...
Sommige mensen kijken, doen en reageren anders dan "het ongeschreven boekje", Prima toch.
Ja maar dat onderdeel haal je dagelijks aan hier, geen verwijzingen naar kinderen! puntquote:Op maandag 23 februari 2015 23:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jackie brengt zelf zijn dochter in (no pun intended) als argument, en dan zou ik daar niet op mogen reageren?
Ik wist helemaal niet dat Edwin pas 16 was en die link is allang uit de OP, niet zo miepen.
Dit soort posts is precies de reden dat ik me er nauwelijks meer in meng. Wie wil sponsoren, doet dat. Wie dat niet wil omdat ie er geen vertrouwen in heeft dat het iets oplevert, doet het niet. Hoeven verder geen woorden aan vuil gemaakt te worden denk ikquote:Op maandag 23 februari 2015 23:03 schreef 11en30 het volgende:
Het maakt mij niet uit. Maar zonder verklaring van de familie dat ze er helemaal achter staan vind ik dat jullie dit topic misbruiken voor jullie banjervakantie en de financiering daarvan. Fondsen die naar de stichting voor K en L hadden kunnen/moeten gaan. Niet ok.![]()
Jammer, maar ik begrijp je overwegingen.quote:Op maandag 23 februari 2015 23:13 schreef MeloD het volgende:
[..]
Dit soort posts is precies de reden dat ik me er nauwelijks meer in meng. Wie wil sponsoren, doet dat. Wie dat niet wil omdat ie er geen vertrouwen in heeft dat het iets oplevert, doet het niet. Hoeven verder geen woorden aan vuil gemaakt te worden denk ik
Wel een vraag om over na te denken: wat maakt eenzelfde tocht door andere vrijwilligers (bvb het team dat in januari geweest is) anders dan het "fok vrijwilligers team"? Oké, wij hebben niet dezelfde medische kennis, maar ik gok wel meer hike-ervaring. Plus, wij willen er meerdere dagen overnachten en kunnen dus verder weg zoeken.
Ik kruip weer in de veilige meeleesmodus
Frank en zijn kompanen waren wel het neusje van de zalm.quote:Op maandag 23 februari 2015 23:13 schreef MeloD het volgende:
[..]
Dit soort posts is precies de reden dat ik me er nauwelijks meer in meng. Wie wil sponsoren, doet dat. Wie dat niet wil omdat ie er geen vertrouwen in heeft dat het iets oplevert, doet het niet. Hoeven verder geen woorden aan vuil gemaakt te worden denk ik
Wel een vraag om over na te denken: wat maakt eenzelfde tocht door andere vrijwilligers (bvb het team dat in januari geweest is) anders dan het "fok vrijwilligers team"? Oké, wij hebben niet dezelfde medische kennis, maar ik gok wel meer hike-ervaring. Plus, wij willen er meerdere dagen overnachten en kunnen dus verder weg zoeken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heeft hij plannen om nogmaals te gaan?quote:Op maandag 23 februari 2015 23:16 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Frank en zijn kompanen waren wel het neusje van de zalm.Wat vind ik het jammer dat ze (waarschijnlijk) niet hebben kunnen doen wat ze hadden willen doen. Ook met de honden weer erbij.
off topic: die hebben gisteren de 21 jarige vrouw gevonden in Nijmegen
Lekker gaatje benut voor reclame en fondsenwerving weer.quote:Op maandag 23 februari 2015 23:13 schreef MeloD het volgende:
[..]
Jij post hier wel met goedkeuring?quote:Op maandag 23 februari 2015 23:17 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Lekker gaatje benut voor reclame en fondsenwerving weer.Attest van de ouders overleggen en anders oprotten uit de OP met je vakantie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |