quote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:48 schreef MissBliss het volgende:
Fijn van de suikertest Klumsy!
En welkom Risje! Ik ben geen moment misselijk geweest en ben nu 13 weken (wisseldag vandaag, jeuj) zwanger!Hoeft niks te zeggen dus.
Zo, ik kan eindelijk onder mn eigen naam posten! Starbuck_ hier
Thanks!quote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Nogmaals gefeliciteerd!!!
Doe ff sterretjes achter je naam dan ook!
En welkom Risje! Ik ben geen moment misselijk geweest en ben nu 13 weken (wisseldag vandaag, jeuj) zwanger!Hoeft niks te zeggen dus.
Jaaaaaaaaquote:
QFT! En ik jubel overal voor je, dus ook hierquote:
Hehe, daar ben je.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:48 schreef MissBliss het volgende:
Nou, dat gedoe met 2 accounts ben ik niet zo goed in, zoals jij o.a. gezien hebtquote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:06 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Hehe, daar ben je.vroeg me laatst nog af of je onder je schaduw zou blijven.
Breng je af en toe nog wel koffie nuquote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:10 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou, dat gedoe met 2 accounts ben ik niet zo goed in, zoals jij o.a. gezien hebt
+1quote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:11 schreef pinquit het volgende:
omg starbuck is missbliss
wat leeeeuuk
Ik moest echt lang nadenken wat je bedoeldequote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:12 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
Breng je af en toe nog wel koffie nu![]()
Maar fijn dat je onder je eigen account weer je ei kwijt kan
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:22 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik moest echt lang nadenken wat je bedoelde
Nickname was gebaseerd op het personage Starbuck uit Battlestar Galactica! Ik drink niet eens koffie(en ik rook ook geen sigaren)
[ afbeelding ]
Bedankt allemaal voor de nieuwe welkoms
Eindelijk in het updatetopic!quote:
Nee ik zag het, en dit is toch een belangrijke updatequote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:38 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Eindelijk in het updatetopic!![]()
(Met starbuck was ik er nooit ingezet).
Dat is natuurlijk ook goed nieuws!quote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:31 schreef pinquit het volgende:
ik ben blij want heb voor t eerst in 6 dagen gepoept
t was niet helemaal waar ik op hoopte, maar toch al beter dan niks.
Wat een opluchting zeg
Is dat er ook eentje voor in het update topic?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:39 schreef Limone het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook goed nieuws!
Voor Pinq waarschijnlijk wel..quote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:40 schreef Burdie het volgende:
[..]
Is dat er ook eentje voor in het update topic?
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:48 schreef MissBliss het volgende:
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:10 schreef MevrouwCactus het volgende:
Joh, ik wist niet eens van een update-topic! En daar sta ik ook in, wat leuk!
Ik heb nog 2 splinternieuwe kruiken+kruikenzakken (echt nooit gebruikt) als je interesse hebt doe maar n dm...quote:Op dinsdag 24 februari 2015 08:13 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja, dit is 'm:
-Zwangerschap melden bij verzekering
-Kraampakket ontvangen van verzekering?
-Verdiepen in eventuele thuisbevalling? Bespreken met gyn!
-Zwangerschapscursus/hypnobirthing regelen
-Wiegje naar Purmerend
-Namen
-Geboortekaartje
-Adressenlijst geboortekaartjes bijwerken
-Geboorteplan maken
-Vriezer en voorraadkast aanvullen
-Vitamines in huis voor na de bevalling? (K en D, nog meer nodig?)
-Babykleding wassen
-Kolfspullen uitkoken
-Kolfvoorraadje aanleggen in vriezer (just in case!)
-Wat wil J. uitdelen op school? Van tevoren al in huis halen cq maken?
-Ziekenhuistas klaar zetten
-Kopen:
*kruiken
*luiers
*wasbare billendoekjes
*hoezen voor wieg?
Wauw wat tof!! Gefeliciteerd!!quote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:48 schreef MissBliss het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
zomg wat ontzettend tofquote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:48 schreef MissBliss het volgende:
quote:
Zonder het fotoboek hadden jullie misschien nooit aan de praat geraakt dus dat telt wel als FOK!baby vind ikquote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:10 schreef Mariposas het volgende:
Hier trouwens een soort van fok-baby. We waren collega's, maar van een andere afdeling/team. Zijn aan de praat gekomen doordat ik bij soort van toeval zijn FoBo tegenkwam en hem herkende.
Oeh, een pakje gekocht. Je maakt me nieuwsgierig! Man en ik hadden het er gisteren na de echo over dat we binnenkort misschien ook wel iets durven te gaan kopen. Al dat kleine spul, zo onwerkelijk...quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:15 schreef Cassandra87 het volgende:
Maar vandaag mijn eerste pakje gekocht, wordt niet het eerste pakje dat de kleine aankrijgt,wel leuk. En lekker fout
dat heb ik wel gezien, maar kon me niet voorstellen dat jijzelf die kloon wasquote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:12 schreef MissBliss het volgende:
Bedankt voor de felicitaties allemaalEn fijn om te lezen dat er ook mensen waren die mijn kloongefaal niet gezien hebben
(Heb een paar keer met deze account hier gepost).
Ja was ik dusquote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:34 schreef DJMO het volgende:
[..]
dat heb ik wel gezien, maar kon me niet voorstellen dat jijzelf die kloon was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:53 schreef Cassandra87 het volgende:
Mijn man doet me wat..Leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier ook al een pakje gekocht ook geen eerste pakje, daar wil ik me wachten tot we weten wat het wordt!
Oh en we hebben ook al een heel schattig pyamaatje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier kopen we langzaam aan wel wat spulletjes. Maar nog wel heel voorzichtig. Hebben ook al wat cadeautjes gehad. Zo lief
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
Herkenbaar helaas! Zo probleemloos als het normaal altijd gaat, zo'n ramp is het nu geworden.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:31 schreef pinquit het volgende:
ik ben blij want heb voor t eerst in 6 dagen gepoept
t was niet helemaal waar ik op hoopte, maar toch al beter dan niks.
Wat een opluchting zeg
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:43 schreef DJMO het volgende:
ik voel de baby al de hele dag eigenlijk maar heel zacht. Toen ik net even op de bank ging zitten, bewoog hij wel maar lang niet zo als hij normaal doet. En nu twijfel ik .. bellen of niet .. ga me zo'n aanstelster voelen als ik moet komen en er blijkt bij een ctg niets aan de hand te zijn
Heb je appelsap of cola in huis? Wellicht kun je dat nog even proberen, als het dan nog steeds rustig blijft kun je altijd bellen. Beter te vaak bij een CTG dan niet vaak genoeg.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:43 schreef DJMO het volgende:
ik voel de baby al de hele dag eigenlijk maar heel zacht. Toen ik net even op de bank ging zitten, bewoog hij wel maar lang niet zo als hij normaal doet. En nu twijfel ik .. bellen of niet .. ga me zo'n aanstelster voelen als ik moet komen en er blijkt bij een ctg niets aan de hand te zijn
Oh. Oke danquote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:23 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik heb nog 2 splinternieuwe kruiken+kruikenzakken (echt nooit gebruikt) als je interesse hebt doe maar n dm...
Edit: verkocht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Warme pittenzak kan ook helpen, zijn heerlijke dingen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:25 schreef purebliss het volgende:
Pessie en risu. Lief dat jullie reageerden. Ik doe deze week even niet zoveel, behalve het huishouden, maar normaal moet ik mijn oudste naar school brengen met de fiets en de jongste van 2 is gewoon thuis. Heb er al vanaf 19 weken last van, maar de laatste weken is het soms echt niet te doen.
Las op internet dat een kruik kan helpen dus zal die morgen eerst halen. Vind het toch een eng idee omdat ik bij de oudste rond deze termijn ineens in het zkh opgenomen werd vanwege ondragelijke buikpijn
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:32 schreef MevrouwCactus het volgende:
Wij hebben deze gekocht...hebben! waar kkomt die vandaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je lichaam niet doet wat jij wilt is dat echt frustrerend!quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:44 schreef purebliss het volgende:
Succes djmo!
Nee ik heb een peuter die absoluut niet getild wil worden. Haha. Dus verder dan in en uit de bakfiets tillen kom ik ook niet.
mijn vriend probeert wel zoveel mogelijk te doen. Maar als ik dan bijvoorbeeld een wasmand zie staan die naar beneden moet dan denk ik wel van : ohhhh doe ik zelf wel even . Terwijl dat nu juist niet handig is. Verder zet ik de jongens nu wrl wat vaker ( heel verantwoord) voor een filmpje, anders trek ik het echt niet
Haha Ing komt me wel even voor lul zetten hierquote:
'Blissebips'quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:53 schreef Ingetje79 het volgende:
Niks voor lul, ik vind het fantastisch voor jullie
H&M ookquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:48 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
hebben! waar kkomt die vandaan?
Succesquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:40 schreef DJMO het volgende:
laters lady's ...
* DJMO onderweg voor een ctg en echo
Ik zie hem niet meer op de website staan nu... Alleen met Teigetje nog. Hoop voor jou dat ze er nog zijn.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:08 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Oooh van de week nog eens kijken dan
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:12 schreef L-E het volgende:
Omfg, we zijn uit de namen, IK STREEP HET VAN MIJN LIJST IEHHHH
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:15 schreef Mariposas het volgende:
Dit was het eerste pakje dat ik heb gekocht:
[ afbeelding ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Grappig detail was dat ik de gyn trof die mijn eerste termijnepalingsecho heeft gedaan (en er toen niet uitkwam en er een superieur bij moest halen). Hij heeft ook nog geprobeerd om te meten of de baby nog op groei lag maar spekkie was eigenwijs en liet z'n been en buik wel zien maar niet mooi genoeg om te metenals troost kreeg ik een echoplaatje mee van hem
oh en ik kreeg de banden van de CTG mee .. die kon ik hergebruiken bij een volgende ctg (mocht die nodig zijn)
![]()
and as we speak voel ik meneer wel weer bewegen gelukkig. Mocht ik nou morgenmiddag om één uur nog steeds minder leven dan normaal voelen (ondanks goede echo en ctg en het ZIEN bewegen van de baby dan moet ik de poli bellen om te overleggen.
[ Bericht 10% gewijzigd door DJMO op 24-02-2015 22:34:20 ]Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
36w1d nu.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:30 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Je bent nog geen 37 wkn toch DJMO?
Ik krijg ze elke paar weken sinds mijn 13e week, vannwege medische redenen (EDS + epilepsie met medicatie + spina bifida occulta + PCOS) Maar je zou ook een 3d/4d echo kunnen laten doen, kost wel geld maar is wel superleuk, ook voor later!quote:Op maandag 23 februari 2015 19:42 schreef kooks11 het volgende:
ik lees hier veel over groei echo's, hebben jullie die standaard om de zoveel weken of is er dan een medische indicatie?
Ik heb namelijk sinds de 20 weken echo (nu 35wk) geen echo's meer gehad, en mijn VK geeft me de indruk dat ik er ook geen meer hoef te verwachten. Als ik op controle komt voelt ze aan mijn buik en zegt dan dat t kindje goed groeit. Maar nu twijfel ik of ik niet ook een groeiecho moet.... :S zal wel onzekerheid zijn die komt kijken bij eerste kindje haha
Wat een ontzettende klotereactie! Ik zou echt zo pissig zijn geworden!quote:Op maandag 23 februari 2015 22:43 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik heb mijn eerste hormonale huilbui gehad. Ik whatsappte SM dat ik woensdag naar de negen maanden beurs ging. Kreeg ik terug dat ze t leuk vind dat we zo blij zijn met de zwangerschap maar dat t echt geen roze wolk is en dat kinderen echt niet alleen maar leuk zijn.
Dus ik was boos omdat ik dat dondersgoed besef (na drie miskramen ben je wel voorzichtig) en verdrietig want ik wilde iets leuks delen, ik zet mijzelf al dagelijks met beide benen op de grond. Wist ook echt even niet wat ik ermee aan moest. Bang voor een slechte echo ben ik zelf al zat
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 02:40 schreef Sara82 het volgende:
Nah Cassan, wat een zwartgallige opmerking van je schoonmoeder zeg. Ga lekker genieten daar!![]()
Mijn tepelhoven zijn vervangen door zwerende schaafwonden. (totdat je kijkt: dan lijken ze opeens heel normaal. Maar zodra er iets van stof overheen zit veranderen ze snel weer terug. De rotzakken.)
En op mijn werk moet ik nog wel eens rennen naar een alarmbel. Dat gebeurt dus al een aantal weken met mijn armpjes strak onder de tietjes gevouwen. Als je me ziet gaan, zou je zweren dat er zojuist iemand in een dwangbuisje is ontsnapt.![]()
Oh, en hormonale huilbui +1. Gisteren lukte er iets niet met de computer, en na een uur pielen en steeds harder op de toetsen rammen heb ik mijn laptop als een driftige kleuter in de hoek van de bank gesodemieterd en vervolgens lekker hysterisch zitten brullen. "Meeeeh, ik ga dat stomme kloteding formatteren, en NOOIT lukt er eens een keertje wat, blablajankjank", enzovoorts. Was best een genante vertoning. Schaam me gewoon voor mezelf.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:18 schreef Limone het volgende:
Ja, ik ben ook erg opgelucht en blij! En het hartje klopte ook heel krachtig. Mooi om te zien. Ze liet mij nog steeds op 8w6 staan, ik houd het op 7w3. Over twee weken zien we er gelijk heeft.![]()
Welkom en feli!quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:47 schreef Risje010 het volgende:
Hallo! Al tijdje meegelezen hier, ik ben nu tussen de 7 en 8 weken zwanger (eerste kindje) en ik heb naast de krampjes en soms lichte buikpijn en hier en daar wat duizelig en veel moe en honger totaal geen last van misselijkheid, nu lees ik veel op het internet dat je dan een grote kans op miskraam hebt vanwege weinig Hcg, klopt dit?
Ik heb nog geen echo gehad. Wel gigantische borsten vanaf het begin
Super!quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:11 schreef klumsy het volgende:
Net gebeld voor de uitslag van de glucosetest en die was super, eerste keer prikken zat ik op 4,5 en 2e keer prikken op 5 ( moet onder de 8 zijn )nu de groeiecho van volgende week afwachten
Wij hebben een Doppler thuis waar B_N eens per week eens doktertje mee mag spelen. Trots dat ie is als het lukt het hartje te vinden!quote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:34 schreef pessie het volgende:
Stiekem wil je gewoon een privé echo apparaat om elke dag even te kunnen kijken
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:32 schreef MevrouwCactus het volgende:
Wij hebben deze gekocht...NohhhhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij hebben genoeg 50/56 kleding inmiddels, alles gehad
Fijn dat baby er nog is DJMO, hopen dat alles goed komt! *duimt.
Jeeej! Werk ze!quote:Op woensdag 25 februari 2015 07:28 schreef MevrouwCactus het volgende:
Vanmiddag lees ik bij, want... Laatste werkdag!! Jeuj!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |