abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149999589
Mijn man doet me wat..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 19:00:14 #252
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_150000201
'haha geweldig cassandra!

Joycie, dat is echt vervelend zeg. Zeker omdat er gewoon een griepgolf rondgaat en er zo te horen ook een heleboel kinderen dat meenemen. Alsof je voor de lol ziek bent.

Purebliss wat doe je zoal op een dag? Ik had rond de 20-22 weken ook echt heel veel harde buiken. Echt heel naar. Toen kwam mijn bekken met "ik kap ermee" en waren de harde buiken weg. Bij mij had het er dus kennelijk mee te maken dat ik te veel deed (zo voelde het niet). Maar niet stofzuigen, dweilen en zware dingen tillen hielp hier wel.
pi_150000300
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:53 schreef Cassandra87 het volgende:
Mijn man doet me wat..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk! O+

Hier ook al een pakje gekocht ook geen eerste pakje, daar wil ik me wachten tot we weten wat het wordt!
Oh en we hebben ook al een heel schattig pyamaatje!

SPOILER
Hier kopen we langzaam aan wel wat spulletjes. Maar nog wel heel voorzichtig. Hebben ook al wat cadeautjes gehad. Zo lief :)
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_150001193
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 16:31 schreef pinquit het volgende:
*O* ik ben blij want heb voor t eerst in 6 dagen gepoept O+ t was niet helemaal waar ik op hoopte, maar toch al beter dan niks.
Wat een opluchting zeg :o
Herkenbaar helaas! Zo probleemloos als het normaal altijd gaat, zo'n ramp is het nu geworden.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 19:39:50 #255
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_150002228
MB :o

Gefeliciteerd! Wat leuk *O*
Ik heb je lief mijn hele leven
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 24 februari 2015 @ 19:43:52 #256
147316 crew  DJMO
#trut
pi_150002408
ik voel de baby al de hele dag eigenlijk maar heel zacht. Toen ik net even op de bank ging zitten, bewoog hij wel maar lang niet zo als hij normaal doet. En nu twijfel ik .. bellen of niet .. ga me zo'n aanstelster voelen als ik moet komen en er blijkt bij een ctg niets aan de hand te zijn :{
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_150002452
Beter voor niets dan te laat doorhebben dat je had moeten gaan DJMO!
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 19:43 schreef DJMO het volgende:
ik voel de baby al de hele dag eigenlijk maar heel zacht. Toen ik net even op de bank ging zitten, bewoog hij wel maar lang niet zo als hij normaal doet. En nu twijfel ik .. bellen of niet .. ga me zo'n aanstelster voelen als ik moet komen en er blijkt bij een ctg niets aan de hand te zijn :{
  dinsdag 24 februari 2015 @ 19:48:21 #258
259886 pessie
pi_150002622
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 19:43 schreef DJMO het volgende:
Heb je appelsap of cola in huis? Wellicht kun je dat nog even proberen, als het dan nog steeds rustig blijft kun je altijd bellen. Beter te vaak bij een CTG dan niet vaak genoeg.
pi_150002755
Nou, de vlopjes zijn binnen hoor. :) en het kaartje gezien, beter dan ik dacht, dus superblij.

Leuke pakjes zeg, ik heb van mezelf koopverbod. Er hangt anders veeeel te veel. Als ik tekort kom, mag ik weer.

Harde buiken? Echt een stapje terug doen hoor. En als je persee iets wil doen, ga eerst rustig zitten met een kopje thee ofzo. Ja als je voorbij de 37 weken bent zijn harde buiken niet erg, maar ervoor lijkt het me wel een teken dat je iets moet laten liggen. Stofzuigen om de dag ipv elke dag bijvoorbeeld. Kijk wat echt nodig is, en wat alleen voor je hormonen nodig is. En eventueel op het werk ook aankaarten dat je minder dingen hoeft te doen. Ik merk zelf heel erg het verschil tussen wat ik nu doe en wat ik een paar weken terug deed, terwijl hetzelfde gedaan wordt. Zo heb ik vandaag gestofzogen, wasje gedraaid, afwas gedaan, koken en boodschappen. Maar omdat ik het niet allemaal achter elkaar doe, is het veel beter te doen.

Ik vind het wel grappig trouwens dat heel fok even langskomt voor felicitaties (wat echt leuk is aan fok) maar ik verder meer heb bij de kloon dan de echte username. Ik kom niet veel verder dan OUD en CRE. :P
pi_150002859
Ik zou gewoon gaan hoor. Want dan heb je iig weer rust in je hoofd. En ik vind met babies altijd beter tevaak gechecked dan te weinig. Vriendin van mij ging ook met dat idee en en dag later had ze een kindje (die was wel iets verder dan jij)
pi_150002893
DJMO bellen hoor. :*
  dinsdag 24 februari 2015 @ 19:56:43 #262
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_150002989
Wat leuk MB! Van harte. Ook @Re natuurlijk :P
pi_150003023
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 17:23 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Ik heb nog 2 splinternieuwe kruiken+kruikenzakken (echt nooit gebruikt) als je interesse hebt doe maar n dm...

Edit: verkocht
Oh. Oke dan :')
pi_150003070
Nieuwe zwangeren: gefeliciteerd! *O*
  Jubileum moderator dinsdag 24 februari 2015 @ 20:05:19 #265
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_150003389
quote:
17s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 15:58 schreef MissBliss het volgende:
Bedankt dames *O*

FOK!baby's ftw!
Gefeliciteerd *O* O+
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:25:24 #266
374533 purebliss
gepromoveerd in weetnietkunde.
pi_150004295
Pessie en risu. Lief dat jullie reageerden. Ik doe deze week even niet zoveel, behalve het huishouden, maar normaal moet ik mijn oudste naar school brengen met de fiets en de jongste van 2 is gewoon thuis. Heb er al vanaf 19 weken last van, maar de laatste weken is het soms echt niet te doen.

Las op internet dat een kruik kan helpen dus zal die morgen eerst halen. Vind het toch een eng idee omdat ik bij de oudste rond deze termijn ineens in het zkh opgenomen werd vanwege ondragelijke buikpijn :(
pi_150004602
Wij hebben deze gekocht...

SPOILER
pi_150004644
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:25 schreef purebliss het volgende:
Pessie en risu. Lief dat jullie reageerden. Ik doe deze week even niet zoveel, behalve het huishouden, maar normaal moet ik mijn oudste naar school brengen met de fiets en de jongste van 2 is gewoon thuis. Heb er al vanaf 19 weken last van, maar de laatste weken is het soms echt niet te doen.

Las op internet dat een kruik kan helpen dus zal die morgen eerst halen. Vind het toch een eng idee omdat ik bij de oudste rond deze termijn ineens in het zkh opgenomen werd vanwege ondragelijke buikpijn :(
Warme pittenzak kan ook helpen, zijn heerlijke dingen.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:38:06 #269
259886 pessie
pi_150004914
Wat een schatjes cactus!

purebliss, juist het huishouden is hetgene wat echt zwaar is. Volle wasmanden de trap op tillen, stofzuigen, badkamer schoonmaken... Ik merk zelf dat ik door dat niet (alleen) te doen ik beter voor de kinderen kan zorgen. (al stonk ik er vandaag wel in met een wasmand natte was die naar boven moest en ik echt gedaan wilde hebben, dat heb ik dus ook direct gemerkt).
Moet je je peuter nog veel tillen?
Wij hebben onze middelste sinds december in een peuterbed waar ze zelf in kan klimmen. Ik verschoon haar op de bank of leg het aankleedkussen op haar bed, ze loopt zelf de trap op trap af... Het enige tilwerk is nog in het fietsstoeltje en uit het fietsstoeltje. Misschien een idee?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 24 februari 2015 @ 20:40:03 #270
147316 crew  DJMO
#trut
pi_150004999
laters lady's ...
* DJMO onderweg voor een ctg en echo
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:44:47 #271
374533 purebliss
gepromoveerd in weetnietkunde.
pi_150005213
Succes djmo!

Nee ik heb een peuter die absoluut niet getild wil worden. Haha. Dus verder dan in en uit de bakfiets tillen kom ik ook niet.

mijn vriend probeert wel zoveel mogelijk te doen. Maar als ik dan bijvoorbeeld een wasmand zie staan die naar beneden moet dan denk ik wel van : ohhhh doe ik zelf wel even . Terwijl dat nu juist niet handig is. Verder zet ik de jongens nu wrl wat vaker ( heel verantwoord) voor een filmpje, anders trek ik het echt niet :(
pi_150005244
Kruik is inderdaad erg lekker bij buikpijn. Douchen vind ik ook heerlijk, maar zo'n gedoe bij weer aankleden. Ik gebruik nu de elektrische kruik die ik voor baby had gekocht. Kun je maximaal opladen tot max 65 graden of korter voor minder warm. Ik vind het super. Blijft ook lekker lang warm. En dat terwijl ik het al snel warm heb.
pi_150005314
Gefeliciteerd MissBliss! *O*
pi_150005374
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:32 schreef MevrouwCactus het volgende:
Wij hebben deze gekocht...

SPOILER
hebben! waar kkomt die vandaan?
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:49:36 #275
259886 pessie
pi_150005420
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:44 schreef purebliss het volgende:
Succes djmo!

Nee ik heb een peuter die absoluut niet getild wil worden. Haha. Dus verder dan in en uit de bakfiets tillen kom ik ook niet.

mijn vriend probeert wel zoveel mogelijk te doen. Maar als ik dan bijvoorbeeld een wasmand zie staan die naar beneden moet dan denk ik wel van : ohhhh doe ik zelf wel even . Terwijl dat nu juist niet handig is. Verder zet ik de jongens nu wrl wat vaker ( heel verantwoord) voor een filmpje, anders trek ik het echt niet :(
Als je lichaam niet doet wat jij wilt is dat echt frustrerend!
Maar vooral: niet meer die wasmand tillen o.a. Ik ben nu een week of 8 verder en ondanks dat ik er regelmatig echt heel erg niet blij van wordt dat ik het niet kan, doe ik het niet. Ik word ook niet blij van de lichamelijke consequenties.
Oh ja, heb je een fijne bank? Hier is de bank voor mama en zijn de stoelen voor de kids. Ik lig op de bank wanneer de kinderen TV kijken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')