Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:48 schreef MissBliss het volgende:
Fijn van de suikertest Klumsy!
En welkom Risje! Ik ben geen moment misselijk geweest en ben nu 13 weken (wisseldag vandaag, jeuj) zwanger!Hoeft niks te zeggen dus.
Zo, ik kan eindelijk onder mn eigen naam posten! Starbuck_ hier
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:48 schreef MissBliss het volgende:
En welkom Risje! Ik ben geen moment misselijk geweest en ben nu 13 weken (wisseldag vandaag, jeuj) zwanger!Hoeft niks te zeggen dus.
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:10 schreef MevrouwCactus het volgende:
Joh, ik wist niet eens van een update-topic! En daar sta ik ook in, wat leuk!
Ik heb nog 2 splinternieuwe kruiken+kruikenzakken (echt nooit gebruikt) als je interesse hebt doe maar n dm...quote:Op dinsdag 24 februari 2015 08:13 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja, dit is 'm:
-Zwangerschap melden bij verzekering
-Kraampakket ontvangen van verzekering?
-Verdiepen in eventuele thuisbevalling? Bespreken met gyn!
-Zwangerschapscursus/hypnobirthing regelen
-Wiegje naar Purmerend
-Namen
-Geboortekaartje
-Adressenlijst geboortekaartjes bijwerken
-Geboorteplan maken
-Vriezer en voorraadkast aanvullen
-Vitamines in huis voor na de bevalling? (K en D, nog meer nodig?)
-Babykleding wassen
-Kolfspullen uitkoken
-Kolfvoorraadje aanleggen in vriezer (just in case!)
-Wat wil J. uitdelen op school? Van tevoren al in huis halen cq maken?
-Ziekenhuistas klaar zetten
-Kopen:
*kruiken
*luiers
*wasbare billendoekjes
*hoezen voor wieg?
Wauw wat tof!! Gefeliciteerd!!quote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:48 schreef MissBliss het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
zomg wat ontzettend tofquote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:48 schreef MissBliss het volgende:
quote:
Zonder het fotoboek hadden jullie misschien nooit aan de praat geraakt dus dat telt wel als FOK!baby vind ikquote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:10 schreef Mariposas het volgende:
Hier trouwens een soort van fok-baby. We waren collega's, maar van een andere afdeling/team. Zijn aan de praat gekomen doordat ik bij soort van toeval zijn FoBo tegenkwam en hem herkende.
Oeh, een pakje gekocht. Je maakt me nieuwsgierig! Man en ik hadden het er gisteren na de echo over dat we binnenkort misschien ook wel iets durven te gaan kopen. Al dat kleine spul, zo onwerkelijk...quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:15 schreef Cassandra87 het volgende:
Maar vandaag mijn eerste pakje gekocht, wordt niet het eerste pakje dat de kleine aankrijgt,wel leuk. En lekker fout
dat heb ik wel gezien, maar kon me niet voorstellen dat jijzelf die kloon wasquote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:12 schreef MissBliss het volgende:
Bedankt voor de felicitaties allemaalEn fijn om te lezen dat er ook mensen waren die mijn kloongefaal niet gezien hebben
(Heb een paar keer met deze account hier gepost).
Ja was ik dusquote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:34 schreef DJMO het volgende:
[..]
dat heb ik wel gezien, maar kon me niet voorstellen dat jijzelf die kloon was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |