abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149995171
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 15:48 schreef MissBliss het volgende:
Fijn van de suikertest Klumsy!

En welkom Risje! Ik ben geen moment misselijk geweest en ben nu 13 weken (wisseldag vandaag, jeuj) zwanger! :) Hoeft niks te zeggen dus.

Zo, ik kan eindelijk onder mn eigen naam posten! Starbuck_ hier :W
Gefeliciteerd *O* *O*
  dinsdag 24 februari 2015 @ 16:52:33 #227
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_149995518
quote:

En welkom Risje! Ik ben geen moment misselijk geweest en ben nu 13 weken (wisseldag vandaag, jeuj) zwanger! :) Hoeft niks te zeggen dus.

*O* *O* Beste Fokbaby ever deze O+ O+ O+ O+ O+
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_149996020
Iedereen gefeliciteerd met alles :D

Net weer goedgekeurd. Keurige bloeddruk en bébé is gedraaid! *O*

Nu kwam er echter een ander aspect van thuisbevallen ter sprake: door mijn lengte/gewicht (ben echt niet dik, maar lange mensen zijn over het algemeen ook zwaarder :P) moet ik waarschijnlijk wel beneden bevallen. Omdat, in geval van een noodsituatie, ze me dan niet goed naar beneden kunnen krijgen... Maar ze kwamen meteen met een goede oplossing: matras op de eettafel :+

Eigenlijk niet eens verkeerd. Kunnen we mooi de slaapkamer in orde maken. Beneden bevallen en de rotzooi en ik kan dan weer lekker boven m'n schone bed in :)
If you want to view paradise. Simply look around and view it.
Anything you want to, do it.
pi_149996215
Joh, ik wist niet eens van een update-topic! En daar sta ik ook in, wat leuk!
pi_149996326
Welkom nieuw en niet helemaal nieuw maar wel een beetje nieuwe aanwas. *O*

Mijn pakketje is binnen. Vanavond envelopjes halen en dan durf ik het bijna niet te zeggen, maar dan is echt alles klaar. Het schrijven van de envelopjes is bijzaak. Kan ook in het ziekenhuis tussendoor als het echt moet :P
Ik heb zelfs mijn raamsticker binnen met DE naam. Het eerste waar het echt op staat (want geboortekaartje zie ik vanavond pas) oooh O+
En ik ben er in mijn hoofd nu ook klaar voor. Ik zat net een serie te kijken en ik droomde half weg dat ik straks gewoon met baby aan de borst daar naarkan gaan zitten kijken. Kom maar op met die weeen :%
pi_149996378
Nou Risu, vannacht kan je los *O* ben heel benieuwd naar jullie naam!
  dinsdag 24 februari 2015 @ 17:22:33 #232
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_149996546
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 17:10 schreef MevrouwCactus het volgende:
Joh, ik wist niet eens van een update-topic! En daar sta ik ook in, wat leuk!
:D Zo leer je nog eens wat!

happy dat is inderdaad ook een oplossing! Wel een handige werkhoogte voor de vk!
pi_149996583
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 08:13 schreef L-E het volgende:

[..]

Ja, dit is 'm:

-Zwangerschap melden bij verzekering
-Kraampakket ontvangen van verzekering?
-Verdiepen in eventuele thuisbevalling? Bespreken met gyn!
-Zwangerschapscursus/hypnobirthing regelen
-Wiegje naar Purmerend
-Namen
-Geboortekaartje
-Adressenlijst geboortekaartjes bijwerken
-Geboorteplan maken
-Vriezer en voorraadkast aanvullen
-Vitamines in huis voor na de bevalling? (K en D, nog meer nodig?)
-Babykleding wassen
-Kolfspullen uitkoken
-Kolfvoorraadje aanleggen in vriezer (just in case!)
-Wat wil J. uitdelen op school? Van tevoren al in huis halen cq maken?
-Ziekenhuistas klaar zetten
-Kopen:
*kruiken
*luiers
*wasbare billendoekjes
*hoezen voor wieg?
Ik heb nog 2 splinternieuwe kruiken+kruikenzakken (echt nooit gebruikt) als je interesse hebt doe maar n dm...

Edit: verkocht

[ Bericht 0% gewijzigd door gewoonmezelf87 op 24-02-2015 19:31:49 ]
S. 2014
J. 2016
  dinsdag 24 februari 2015 @ 17:24:25 #234
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_149996596
quote:

Wauw wat tof!! Gefeliciteerd!!
pi_149996672
Oeh, keukentafel. Bij ons kun je 's avonds best makkelijk via de keuken naar binnen kijken (overdag niet echt) dus ik zou daar niet vrolijk van worden. Maar het kan wel. Best een mooie oplossing. Ook de keuken lekker dichtbij, voor warm water enzo.

Wij hebben voor de kraamtijd een extra (vrij dik en stevig) matras voor op het bed. Alleen voor controles, daarna gaat hij eraf en kan jk gewoon in bed komen. Aangezien ik toch niet thuis mag bevallen vond ik klossen wat overdreven (ik heb ze wel) en eigenlijk is mijn bed te zwaar daarvoor. Ben bang dat het stuk gaat. Maar die controles duren geen uren en ze doen het er maar mee.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 17:42:41 #236
327807 Mariposas
יה&#14
pi_149996987
De eettafel. :D wel een leuke anekdote voor de eerstvolgende keer na de bevalling als je een etentje hebt om aan je eters te vertellen. :7
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 24 februari 2015 @ 17:48:01 #237
147316 crew  DJMO
#trut
pi_149997097
Ik had achter jou nooit een kloon gezocht MB!! Gefeliciteerd *O*

Ik heb net de lichten maar weer aangezet, het was ineens zo deprimerend donker buiten :/
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_149997185
Welkom Risje!

Een *O* voor de suikertest van Klumsy

En Starbuck blijkt MB te zijn, leuk!

En Risu die er klaar voor is *O*
pi_149997210
Ik zag dat Limone een hartje heeft gezien! *O*
En Starbuck_ die eindelijk haar ware identiteit mocht onthullen! Wat een Fokbaby's staan er in de lijst zeg *O*

Hier is MvM gisteren langsgeweest! Heb 1 kratje gekregen tot en met vrijdag maar heb nu al bijna de helft vol! Daarna krijg ik er voor elke week 3.
Was toch ook wel weer even fijn om een positieve test te zien, de teststreep was al donker voor de controlestreep begon op te kleuren! Maar dat is misschien ook niet gek als je al ruim 8 weken zwanger bent ;)
De mevrouw vertelde dat ze voor mij bij een stel was geweest waarbij de streep totaal niet kwam. Lijkt me zo heftig als je eigenlijk gewoon denk zwanger te zijn.

En nu kruip ik terug onder mijn dekentje. Want de griep wilde mij toch niet overslaan dit keer...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 17:58:01 #240
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_149997353
MB gefeliciteerd! *O*
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_149997400
Beterschap Joycie!
  dinsdag 24 februari 2015 @ 18:04:29 #242
149959 SQ
snelle trees
pi_149997547
quote:

zomg wat ontzettend tof O+ O+ *O* gefeliciteerd!! Fokbaby's O+
disclaimer
  dinsdag 24 februari 2015 @ 18:10:43 #243
327807 Mariposas
יה&#14
pi_149997730
Hier trouwens een soort van fok-baby. We waren collega's, maar van een andere afdeling/team. Zijn aan de praat gekomen doordat ik bij soort van toeval zijn FoBo tegenkwam en hem herkende. :D
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
  dinsdag 24 februari 2015 @ 18:12:23 #244
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_149997791
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 16:52 schreef oh-oh het volgende:

[..]

*O* *O* Beste Fokbaby ever deze O+ O+ O+ O+ O+
:D No pressure :P

Bedankt voor de felicitaties allemaal O+ En fijn om te lezen dat er ook mensen waren die mijn kloongefaal niet gezien hebben :') (Heb een paar keer met deze account hier gepost).

Beterschap voor Joycie :*

Risu, fijn dat je er helemaal klaar voor bent! Hopelijk hoef je niet meer lang te wachten :)

happy: goedgekeurd en bevallen op de keukentafel! Waarom ook niet :P
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:10 schreef Mariposas het volgende:
Hier trouwens een soort van fok-baby. We waren collega's, maar van een andere afdeling/team. Zijn aan de praat gekomen doordat ik bij soort van toeval zijn FoBo tegenkwam en hem herkende. :D
Zonder het fotoboek hadden jullie misschien nooit aan de praat geraakt dus dat telt wel als FOK!baby vind ik :Y
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_149997885
Hartje voor Limone! *O*
En ooh wat leuk nog een fokbaby, gefeliciteerd MB en Re!
Risje welkom! ik hoop mee dat de afwezigheid van symptomen niets zegt, ik ben nu vijf weken en een paar dagen, het misselijke heb ik sinds gisteren bij vlagen, en echt niet lang. Vanmiddag heb ik een reep witte chocola weggegeten en daar werd ik totaal niet misselijk van :') maar voel me ook dusdanig goed dat ik soms ook denk, ik krijg een slechte echo

Maar vandaag mijn eerste pakje gekocht, wordt niet het eerste pakje dat de kleine aankrijgt,wel leuk. En lekker fout
pi_149998146
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:15 schreef Cassandra87 het volgende:
Maar vandaag mijn eerste pakje gekocht, wordt niet het eerste pakje dat de kleine aankrijgt,wel leuk. En lekker fout
Oeh, een pakje gekocht. Je maakt me nieuwsgierig! Man en ik hadden het er gisteren na de echo over dat we binnenkort misschien ook wel iets durven te gaan kopen. Al dat kleine spul, zo onwerkelijk...
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 24 februari 2015 @ 18:34:10 #247
147316 crew  DJMO
#trut
pi_149998606
quote:
11s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:12 schreef MissBliss het volgende:
Bedankt voor de felicitaties allemaal O+ En fijn om te lezen dat er ook mensen waren die mijn kloongefaal niet gezien hebben :') (Heb een paar keer met deze account hier gepost).
dat heb ik wel gezien, maar kon me niet voorstellen dat jijzelf die kloon was :P
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  dinsdag 24 februari 2015 @ 18:37:18 #248
374533 purebliss
gepromoveerd in weetnietkunde.
pi_149998743
Welkom risje!!

En fijn dat je nu onder je eigen naam kan posten hier mb! :D

Heeft iemand hier ervarings met een buik die constant gespannen en pijnlijk hard is? Zeg maar net als bij een harde buik maar dan wel een uur lang. Heb het er al een paar keer met de vk over gehad, maar verder dan een : ' rustig aan doen' komt ze niet.. Het is alleen ontzettend vervelend want kan door de pijn niet zoveel doen en ben kapot door het niet slapen snachts :( ben nu 25 weken trouwens.

Over klossen onder je bed. Ons bed is niet zo stevig en ondanks dat ik beide keren wel klossen enzo in huis had, ( mocht het nodig zijn konden ze eronder. ) vonden de kraamzorg intake mevrouw, de kraamverzorgster en de vk het geen probleem verder.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 18:44:07 #249
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_149999052
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 18:34 schreef DJMO het volgende:

[..]

dat heb ik wel gezien, maar kon me niet voorstellen dat jijzelf die kloon was :P
Ja was ik dus :D

Wat leuk Cassandra, een pakje gekocht! O+ Foto? O-)
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  dinsdag 24 februari 2015 @ 18:50:29 #250
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_149999401
Blissebips en Re krijgen een baby *O* O+ *O*
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')