abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149979954
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 08:50 schreef pessie het volgende:

[..]

Er zijn ook nog mensen die daar werken :o dat is even een eye-opener. Ik vraag me echt af of iemand dat oprecht leuk vind :') (ze zullen er vast zijn).

Twist, e-shopping. uitvinding van de eeuw. Wordt er een stuk minder ongelukkig van. Maar goed, wij zitten wat stad betreft net onder Groningen en dat is geen handige shop-stad (als in: je moet doorgaans flinke stukken lopen). Ze hebben er wel een groot aanbod maar je loopt je echt een ongeluk. Als ik op de fiets kan is het weer anders.
Jahoor. De meeste grote merken hebben een promoteam van studenten in die stands staan. Ik vond het vooral fascinerend. Wij hadden ook ongeveer het enige gratis uitdeeldingetje van de beurs. Dat was ook een.. ervaring. :+
pi_149979978
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 09:43 schreef Cassandra87 het volgende:
Danaa met bevallen op de beurs haal je wsl wel het nieuws haha
LOL! Dan is het wel een Amsterdammertje.. :7
pi_149980433
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 09:43 schreef Cassandra87 het volgende:
Danaa met bevallen op de beurs haal je wsl wel het nieuws haha
Hahahaha! Dat zal zeker!
Doen we maar niet ;)
pi_149982235
Ik ben twee jaar geleden voor het laatst naar de beurs geweest. Ik vind het wel leuk. Vorig jaar niet geweest, want ik had toen net die miskraam gehad, en dit jaar lijkt me duidelijk. Vooral nu ik naar het ziekenhuis moet, wil ik de stad iig niet meer uit.
Maar als ik 3 maanden minder ver was en mijn bekken normaal deed, was ik wel gegaan.

En nu moet ik eigenlijk boodschappen halen, want er is niet zoveel meer in huis. Maar geen zin. Straks maar even eten en douchen en alsnog gaan want hongurrrrrr.

Net een mail van bol.com zeggen ze dat mijn pakket alsnog in 2 pakketten komen want te groot ofzo... Heb ik voor die ene cent tekort voor gratis verzending nog iets erbij gedaan, wordt het alsnog in 2 pakketten gestopt :')
Het zou vandaag komen, maar track en trace zegt dat het gesorteerd is, meer niet. Komt vandaag nog een pakketje, dus moet sowieso thuis zijn (na 16:00 pas gelukkig) morgen is ook ok, maar dan ben ik niet de hele dag thuis.
pi_149982748
OMG, die opmerkingen! Goedbedoeld of niet, maar jemig, er is ook nog zoiets als je tactvol uitdrukken :o

Een goeie echo voor Malteser! *O* *O*

quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 08:37 schreef Limone het volgende:

Ik heb 1 keer op de HHB/negenmaandenbeurs vaak op beurzen gewerkt en dat was voldoende voor altijd. :Y)
Je doet mij er geeeeeeen plezier mee :+

Verder heb ik niet teruggelezen maar Ingee en Danaa zijn nog niet bevallen geloof ik?
pi_149982903
Risu, ik weet niet waarom maar bol doet dat echt heel erg vaak: artikelen van dezelfde bestelling apart verpakken. Mijn inner hippie kan daar slecht tegen :@ :')

Ik heb de verzekering ingelicht over deze zwangerschap: ik krijg mijn kraampakket 6 weken voor de ud, zei de dame. Is dat niet wat laat, of voelt dat gewoon zo mijn doordevroeggeboorteaangetastetijdsbesef?
pi_149983017
Nog geen baby, ik mag niet bovenaan hoor, kom niet hoger dan 3. :P

Sm smst net, zin in kibbeling? Ik weet niet meer hoe vaak ik heb gezegd dat ik van dat vette eten maagzuur krijg, maar daar heb ik geen trek in. En ik heb ook geen zin om mezelf weer helemaal in de auto te hijsen en dan ergens heen te gaan. Het gegrinnik omdat ik zo lastig kan opstaan. En nou hoor ik de regen tegen de luiken slaan en heb ik al helemaal nergens trek meer in. Coconnetje please.
pi_149983128
Ik zou mijn pakket in de 7e maand krijgen, dat was begin december dus al. Net aan 7 maanden. Dat vond ik wel erg vroeg, maar 6 weken vind ik dan weer vrij laat. maar aan de andere kant, dan staat het iig niet de hele tijd al in de kamer je aan te staren met de giga verbanden erin. :P
pi_149983420
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 16:05 schreef twist02 het volgende:

Zomerzon, fijn dat het zo goed gaat! Wat voel je precies? Misschien klinkt het wel heel herkenbaar voor iemand hier. Bij mij was het echt een heel zacht gekriebel, steeds op hetzelfde plekje O+

Het is inderdaad een soort gekriebel. een beetje links aan de zijkant van mijn buik. Net alsof iemand heel licht met zijn vingers in je oksel loopt. En bij de vk vrijdag luisterde ze naar het hartje en kreeg elke keer 3 slagen te horen en dan gerommel omdat de minion zo aan het bewegen was. Ze moest er zelf hard om lachen. Maar elke keer dat ik gerommel hoorde voelde ik het ook op de zelfde plek. Dus ik denk wel dat ik hem/haar al voel. O+
Ik kan niet wachten tot vrijdag de 13e. Dan weten we eindelijk wat het wordt! :Y *O* :Y
Oost west, mij best.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 11:53:35 #160
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_149983761
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 11:30 schreef L-E het volgende:
Risu, ik weet niet waarom maar bol doet dat echt heel erg vaak: artikelen van dezelfde bestelling apart verpakken. Mijn inner hippie kan daar slecht tegen :@ :')

Ik heb de verzekering ingelicht over deze zwangerschap: ik krijg mijn kraampakket 6 weken voor de ud, zei de dame. Is dat niet wat laat, of voelt dat gewoon zo mijn doordevroeggeboorteaangetastetijdsbesef?
Dat is best laat inderdaad, ik had hem steeds zeker met 28 weken in huis. Misschien nogmaals bellen? De 7de maand is namelijk een termijn die verreweg de meeste verzekeraars aanhouden. Zeker omdat Sticker is geboren met 33(?) weken, wil je dat toch wel wat eerder hebben.
pi_149983974
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 11:53 schreef pessie het volgende:

[..]

Dat is best laat inderdaad, ik had hem steeds zeker met 28 weken in huis. Misschien nogmaals bellen? De 7de maand is namelijk een termijn die verreweg de meeste verzekeraars aanhouden. Zeker omdat Sticker is geboren met 33(?) weken, wil je dat toch wel wat eerder hebben.
Ja 33+5 idd. En thuis heb ik wel wat dingen uit dat kraampakket al gebruikt toen.

Nogmaals bellen is wellicht wel een idee :)
pi_149984361
Haartsie! *O* O+
  dinsdag 24 februari 2015 @ 12:18:12 #163
259886 pessie
pi_149984826
quote:
17s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 12:08 schreef Limone het volgende:
Haartsie! *O* O+
Top!! *O*
pi_149984972
quote:
Haartsie! *O* O+
*O*
pi_149985255
Ik heb mijn kraampakket vorige week opgehaald. Ik was toen 28 weken. Kan vanaf 6 maanden zwangerschap.

Dat je hem zelf moet halen vind ik dan wel weer jammer. Maar het is prima te doen en zo zwaar is het nou ook weer niet ;)
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_149985744
quote:
Haartsie! *O* O+
Yay!

LE, ik zou ook wat ongerust worden van 7 weken van tevoren. Ik kreeg m de vorige keer beduidend eerder al.
pi_149985938
quote:
Haartsie! *O* O+
Yes! *O*

Bij mij is de +20 toch gehaald. Lang leven last minute vocht vasthouden. Ik herken mijn voeten niet meer. :')
Geeft niks, dat is er straks woosh ineens uitgeplast. ^O^
pi_149987072
quote:
Haartsie! *O* O+
*O* *O* Jaaaaaa!! *O* *O*
pi_149987162
Oke ik heb nog even gebeld en het is idd 34 weken. Maar als ik nou eerder beval? vroeg ik. 'Dat gaat u toch niet doen' :')

Echt tof, de handige features als toekomst voorspellen die verzekeringsdames tegenwoordig hebben!
pi_149987175
Jeej Limone! O+
pi_149987213
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 13:06 schreef L-E het volgende:
Oke ik heb nog even gebeld en het is idd 34 weken. Maar als ik nou eerder beval? vroeg ik. 'Dat gaat u toch niet doen' :')

Echt tof, de handige features als toekomst voorspellen die verzekeringsdames tegenwoordig hebben!
Pff vroeggeboorte is een fabeltje duh :{w
Wat een maf antwoord. Heb je er nog wat van gezegd?
pi_149987271
Ik werd wel een tikje bozig ja :@

Nu word ik terug gebeld door haar, ze ging kijken wat ze kon regelen.
pi_149987510
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 13:06 schreef L-E het volgende:

:o :( :o
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_149987587
Ja, ik ben ook erg opgelucht en blij! En het hartje klopte ook heel krachtig. Mooi om te zien. Ze liet mij nog steeds op 8w6 staan, ik houd het op 7w3. Over twee weken zien we er gelijk heeft. 8-)

Ik moest vorige keer betalen voor mijn kraampakket en ik kreeg het dan ook netjes een week na betaling: voor de 20 weken. :') Stom L-E! :(
  dinsdag 24 februari 2015 @ 13:22:40 #175
426326 Starbuck_
Captain Kara Thrace
pi_149987762
quote:
Haartsie! *O* O+
Yay! *O*
Semper frakkin fi!
pi_149987881
quote:
Haartsie! *O* O+
Ik snap het niet denk ik... Maar jeuj?

Ik ben moe! Zo lekker een dutje doen. Morgen nog 1 dag werken en dan verlof... Heerlijk. Niet meer op hoeven staan om te gaan werken, gewoon kunnen blijven liggen en niets hoeven. Kan niet wachten :D

Kraampakket was hier met 6 maanden in huis, werd opgestuurd door FBTO. Toen open gemaakt, een hoop dingen gezien waarvan ik hoop dat ik ze nooit nodig heb en in een hoekje weggezet :')
pi_149987936
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 13:26 schreef MevrouwCactus het volgende:

[..]

Ik snap het niet denk ik... Maar jeuj?

Ik ben moe! Zo lekker een dutje doen. Morgen nog 1 dag werken en dan verlof... Heerlijk. Niet meer op hoeven staan om te gaan werken, gewoon kunnen blijven liggen en niets hoeven. Kan niet wachten :D

Kraampakket was hier met 6 maanden in huis, werd opgestuurd door FBTO. Toen open gemaakt, een hoop dingen gezien waarvan ik hoop dat ik ze nooit nodig heb en in een hoekje weggezet :')
Een hartje. In (mijn) fonetisch Utregs. :+
pi_149988108
*O*
pi_149988603
Hallo! Al tijdje meegelezen hier, ik ben nu tussen de 7 en 8 weken zwanger (eerste kindje) en ik heb naast de krampjes en soms lichte buikpijn en hier en daar wat duizelig en veel moe en honger totaal geen last van misselijkheid, nu lees ik veel op het internet dat je dan een grote kans op miskraam hebt vanwege weinig Hcg, klopt dit?

Ik heb nog geen echo gehad. Wel gigantische borsten vanaf het begin :9
pi_149989234
quote:
Haartsie! *O* O+
*O*
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_149989394
Net gebeld voor de uitslag van de glucosetest en die was super, eerste keer prikken zat ik op 4,5 en 2e keer prikken op 5 ( moet onder de 8 zijn ) *O* nu de groeiecho van volgende week afwachten :)
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_149989452
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 14:11 schreef klumsy het volgende:
Net gebeld voor de uitslag van de glucosetest en die was super, eerste keer prikken zat ik op 4,5 en 2e keer prikken op 5 ( moet onder de 8 zijn ) *O* nu de groeiecho van volgende week afwachten :)
Fijn!!
Life is what happens while you are busy making other plans...
  dinsdag 24 februari 2015 @ 14:14:12 #183
327807 Mariposas
יה&#14
pi_149989486
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 13:47 schreef Risje010 het volgende:
Hallo! Al tijdje meegelezen hier, ik ben nu tussen de 7 en 8 weken zwanger (eerste kindje) en ik heb naast de krampjes en soms lichte buikpijn en hier en daar wat duizelig en veel moe en honger totaal geen last van misselijkheid, nu lees ik veel op het internet dat je dan een grote kans op miskraam hebt vanwege weinig Hcg, klopt dit?

Ik heb nog geen echo gehad. Wel gigantische borsten vanaf het begin :9
Welkom en gefeliciteerd!
Weinig symptomen geven echt niet meer kans op een miskraam. Zegt echt niets over goed of slecht verloop. Sommige mensen reageren gewoon veel minder op hormonen. Het kan zelfs per zwangerschap verschillen bij dezelfde persoon. weinig hCG aanmaken zegt op zich wel wat, maar dat is niet direct aan symptomen te meten.
Zelf heb ik ook alleen de giga boobs en daarnaast slecht slapen gehad, en inmiddels bijna op de helft.

En *O* voor Limone!!

En voor klumsy voor de goede uitslag van de suikertest! *O*
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_149989650
Yay voor Limone!

Ik doe erg rustig vandaag, toch wat meer geschrokken van de hoge bloeddruk ineens dan ik gisteren dacht, dus weinig geslapen vannacht. Nou ja, hopen dat het morgen niet nog hoger is of dat de bevalling nog even snel voor morgen op gang komt. :)
pi_149989778
*O* voor de goede suikertest van Klumsy.

Welkom Risje!

Verstandig dat je rustig aan doet ingee! Hopelijk komt het vandaag op gang!

Ik heb weer een sticker van de vk. Frits is nog steeds niet ingedaald, maar verder was alles dikke prima.
pi_149989956
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 14:23 schreef Cholula het volgende:
Ik heb weer een sticker van de vk. Frits is nog steeds niet ingedaald, maar verder was alles dikke prima.
Al wel iemand voor de uitgang laten roepen?
pi_149990103
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 13:28 schreef Limone het volgende:

[..]

Een hartje. In (mijn) fonetisch Utregs. :+
Haha ik dacht al wel dat het iets heul positiefs was, maar nu oprecht gefeliciteerd dan :+
pi_149990564
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 14:29 schreef ingee het volgende:

[..]

Al wel iemand voor de uitgang laten roepen?
Goede! Ik zal het hier nog eens voorstellen.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 14:51:59 #189
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_149990697
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 14:47 schreef Cholula het volgende:

[..]

Goede! Ik zal het hier nog eens voorstellen.
Melk en oreo's ervoor zetten!

Hoewel, van mij kan je beter geen tips aannemen, ik mocht de 42 weken zien :').
KuikenGuppy
pi_149991332
*O* *O*

voor het hartje van Limone..

Ik ben weer thuis, en geradbraakt. De hele vlucht vanaf NY niet geslapen. Thuis maar een paar uurtjes in bed gedoken, en nu wachten tot ik weer naar bed kan...
  dinsdag 24 februari 2015 @ 15:13:27 #191
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_149991397
quote:
Haartsie! *O* O+
O+ jooooooh *O*
KuikenGuppy
pi_149991505
quote:
Haartsie! *O* O+
*O* *;
pi_149991693
*O* voor kloppend hartje bij Limone!

*O* voor goede suikertest van klumsy!

Welkom Risje! :) Niet misselijk zijn of het ontbreken van andere kwaaltjes zegt echt helemaal niks! Ik ben nooit écht misselijk geweest ('s ochtends wel een beetje weeïg gevoel) en zelfs niet 1x hoeven overgeven en ons dametje doet het voorlopig prima! ;)
Andersom zijn er ook vrouwen waarbij het wél mis is, maar die juist nog wél klachten blijven houden

Oké, ik weet dat jullie door jullie schermen heen niet in mijn buik kunnen kijken (van eenieder die dat wel kan, ontvang ik graag een PM! :P ), maar ben toch even benieuwd:

Gisteren dus gehoord en gezien dat onze Mini in stuit lag, maar gezien de termijn (30w) kan ze nog makkelijk draaien natuurlijk. Nu voelde ik de afgelopen dagen vrijwel alleen onderin beweging (bij mijn blaas en lies), wat op zich logisch is.
Maar sinds vanmiddag voel ik ook weer wat hoger beweging, tegen m'n ribben. Het voelt wel echt als schopjes/porretjes, maar ik weet het niet zeker. Als ze nog steeds in stuit ligt en dus met d'r hoofd tegen m'n ribben beukt, dan voelt dat anders dan wanneer ze dat met een voetje/handje doet, toch? Of is dat echt te lastig om te zeggen?

TL;DR: voel je het verschil tussen een voet of een hoofd dat tegen je ribben port? ;)
  dinsdag 24 februari 2015 @ 15:25:44 #194
259886 pessie
pi_149991816
L-E wat een stom antwoord! Maar ik vind het gewoon eigenlijk heel raar. Ik heb echt nog nooit meegemaakt dat een verzekeraar pas bij 34 weken die dingen op de bus deed. Hoop dat je hem gewoon bij 28 weken krijgt.

Welkom Ris! En misselijkheid zegt weinig. Gewoon echo afwachten vrees ik voor je.

Klumsy, fijn dat de suikertest goed was!

Ingee, heb je nog wel even gelegen vanmiddag? Het is ook niet niets voor je gevoelsmatig als je bloeddruk zomaar omhooggaat :* . Logisch dat je daar van schrikt.

Vanmorgen met de kinderen nog even de Action in gedoken voor wat verjaardagsspul voor morgen, mijn middelste wordt dan 2 O+ . Vanmiddag toch wel moe, dus heb verteld dat mama pauze heeft en heb gewoon even kort geslapen op de bank :o toen ik wakker werd zaten ze allebei aan tafel te knutselen O+ .

Twist, het lastige is dat je voeten van je baby ook gewoon naast het hoofd kunnen liggen, dus dan ligt zowel hoofd als voeten bovenin en kont onderin. Maar voor hetzelfde geld is ze wel weer gedraaid. In principe heeft ze gewoon nog ruimte om te draaien.
pi_149992000
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 15:25 schreef pessie het volgende:
Vanmorgen met de kinderen nog even de Action in gedoken voor wat verjaardagsspul voor morgen, mijn middelste wordt dan 2 O+ . Vanmiddag toch wel moe, dus heb verteld dat mama pauze heeft en heb gewoon even kort geslapen op de bank :o toen ik wakker werd zaten ze allebei aan tafel te knutselen O+ .

Twist, het lastige is dat je voeten van je baby ook gewoon naast het hoofd kunnen liggen, dus dan ligt zowel hoofd als voeten bovenin en kont onderin. Maar voor hetzelfde geld is ze wel weer gedraaid. In principe heeft ze gewoon nog ruimte om te draaien.
Wat lief dat ze zo zaten te knutselen O+ En alvast een leuke dag dan morgen! :)

Ja, dat bedacht ik me net ook nog. Gisteren had ze d'r voetjes wel naar beneden (in m'n lies :X ), maar misschien dat ze alleen die nu verplaatst heeft en verder toch nog hetzelfde ligt...

Hmm, ergens weet ik ook wel dat ik het gewoon af moet wachten tot de volgende controle :{ maar ben zo nieuwsgierig wat ze allemaal uitspookt daarbinnen O+
En hoop natuurlijk dat ze op tijd draait, maar besef me dat ze nog genoeg tijd heeft om wel 40x te draaien ;)

* twist02 is heus niet nieuwsgierig en ongeduldig O-)
  dinsdag 24 februari 2015 @ 15:34:13 #196
259886 pessie
pi_149992155
Stiekem wil je gewoon een privé echo apparaat om elke dag even te kunnen kijken ;)
pi_149992192
Jep! Of een luikje om even te gluren ofzo O+
  dinsdag 24 februari 2015 @ 15:38:12 #198
259886 pessie
pi_149992308
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 15:35 schreef twist02 het volgende:
Jep! Of een luikje om even te gluren ofzo O+
Mijn oudste stelde in het begin voor om de baby te halen met een zaag, dan kon hij mama's buik open maken en kon de baby komen :{
})
  dinsdag 24 februari 2015 @ 15:43:41 #199
259886 pessie
pi_149992502
Twist, ik kreeg net dit in een mail over groei van de baby

Je baby

Het wordt steeds krapper in je buik. Misschien ligt je baby al keurig met zijn hoofd naar beneden, maar het kan ook zijn dat hij in een stuit ligt. Maak je geen zorgen: je baby heeft nog zeker 2 weken de ruimte om zich andersom in de baarmoeder te nestelen.

Kijk, tijd genoeg! ;)

En vrijdag gaan beide kinderen voor het eerst logeren bij mijn schoonmoeder! En wij gaan samen een nachtje weg *; Dat is echt lang geleden, heb er zoveel zin in!
  dinsdag 24 februari 2015 @ 15:48:21 #200
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_149992671
Fijn van de suikertest Klumsy!

En welkom Risje! Ik ben geen moment misselijk geweest en ben nu 13 weken (wisseldag vandaag, jeuj) zwanger! :) Hoeft niks te zeggen dus.

Zo, ik kan eindelijk onder mn eigen naam posten! Starbuck_ hier :W
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')