abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 24 februari 2015 @ 08:09:09 #126
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_149978469
L-E, heb je die to-do list toevallig digitaal? ;) Ik heb het gevoel dat ik alles nog moet (al heb ik gisteren naar aanleding van jullie ideeën wel een begin gemaakt met het geboortekaartje!). En manlief heeft vanmorgen 1 van de bakken met baby kleding van zolder gehaald zodat ik het uit kan zoeken O+
pi_149978473
Nee Malteser, ik vind de 9-maanden-beurs echt afschuwelijk, ik heb nog liever migraine. Ik vind het niet raar.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 08:11:52 #128
259886 pessie
pi_149978488
Nee Malteser, ik ben zelf ook nog nooit geweest. De gedachte een hele dag rond te slenteren tussen 100.000 mensen.... Nee, ik zou zo volledig kapot zijn wekenlang. Ik zou er migraine van krijgen.
Als ze de beurs alleen voor mij zouden openstellen zou ik gaan ;)
pi_149978503
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 08:09 schreef pessie het volgende:
L-E, heb je die to-do list toevallig digitaal? ;) Ik heb het gevoel dat ik alles nog moet (al heb ik gisteren naar aanleding van jullie ideeën wel een begin gemaakt met het geboortekaartje!). En manlief heeft vanmorgen 1 van de bakken met baby kleding van zolder gehaald zodat ik het uit kan zoeken O+
Ja, dit is 'm:

-Zwangerschap melden bij verzekering
-Kraampakket ontvangen van verzekering?
-Verdiepen in eventuele thuisbevalling? Bespreken met gyn!
-Zwangerschapscursus/hypnobirthing regelen
-Wiegje naar Purmerend
-Namen
-Geboortekaartje
-Adressenlijst geboortekaartjes bijwerken
-Geboorteplan maken
-Vriezer en voorraadkast aanvullen
-Vitamines in huis voor na de bevalling? (K en D, nog meer nodig?)
-Babykleding wassen
-Kolfspullen uitkoken
-Kolfvoorraadje aanleggen in vriezer (just in case!)
-Wat wil J. uitdelen op school? Van tevoren al in huis halen cq maken?
-Ziekenhuistas klaar zetten
-Kopen:
*kruiken
*luiers
*wasbare billendoekjes
*hoezen voor wieg?

[ Bericht 0% gewijzigd door L-E op 24-02-2015 08:19:44 ]
  dinsdag 24 februari 2015 @ 08:22:20 #130
259886 pessie
pi_149978588
Dank je l-e!
Volgens mij is het inderdaad nog steeds alleen K en D trouwens.
En wat bedoel je met hoezen voor de wieg?
pi_149978592
Wat een rotopmerking... Waarschijnlijk zegt ze het uit een soort van zelfbescherming, zo kreeg ik steeds tijdens de zwangerschap bij Lola te horen dat ze dit keer niks van te voren ging kopen, eerst maar een gezond kindje op de wereld zetten...
Alsof een kindje de extra aandacht tijdens een zwangerschap niet verdiend omdat het daarvoor mis is gegaan :? Ik heb dus zoveel mogelijk genoten en wel kleertjes en leuke dingetjes gekocht toen ik zwanger was, als het mis zou gaan, dan wilde ik niet alleen een herinnering van "angst" hebben, maar net als bij de eerste keer genoten hebben van de tijd dat ik de baby wel bij me gedragen had! Gelukkig is het allemaal goed gegaan O+
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_149978596
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 08:09 schreef L-E het volgende:
Nee Malteser, ik vind de 9-maanden-beurs echt afschuwelijk, ik heb nog liever migraine. Ik vind het niet raar.
Haha, duidelijk!
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 08:11 schreef pessie het volgende:
Nee Malteser, ik ben zelf ook nog nooit geweest. De gedachte een hele dag rond te slenteren tussen 100.000 mensen.... Nee, ik zou zo volledig kapot zijn wekenlang. Ik zou er migraine van krijgen.
Als ze de beurs alleen voor mij zouden openstellen zou ik gaan ;)
Dankje, heel duidelijk.

Ik kreeg in mijn omgeving te horen: "Je bent zwanger, dan ga je toch wel naar de 9 maanden beurs?" En er werd even gek gekeken toen ik zei daar niet op te zitten wachten.... :)
pi_149978607
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 08:22 schreef pessie het volgende:
Dank je l-e!
Volgens mij is het inderdaad nog steeds alleen K en D trouwens.
En wat bedoel je met hoezen voor de wieg?
Ik gebruik als hoeslakens voor de wieg aankleedkussenhoezen. Maar dat vind ik zo'n lang woord :')
pi_149978621
Oh, en het advies is idd K en D. Maar om mijn herstel te bevorderen denk ik dat ik ook iets van floradix en vit. C wil gaan nemen, nog even inlezen welke combinatie handig is :)
pi_149978630
Handig zo een lijstje, ga na volgende week maar eens kijken wat ik nog moet/wil doen en aat er nog gekocht moet gaan worden. Volgende week dinsdag is m'n laatste dag, dan nog 1,5 week vrij en dan ga ik 100% de ziektewet in, dus alle tijd om dingen te regelen :)

Nu eerst nog m'n tijd uitzitten in het ziekenhuis want heb een gluce test, daarna maar gelijk een prolegomena injectie halen, dan hoef ik morgen niet en dan weer naar huis hobbelen :)

Vandaag is onze nieuwe schoonmaakster begonnen, hoop zo dat deze wel wat is, heb in ieder geval goede hoop!
pi_149978643
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 08:22 schreef klumsy het volgende:
Wat een rotopmerking... Waarschijnlijk zegt ze het uit een soort van zelfbescherming, zo kreeg ik steeds tijdens de zwangerschap bij Lola te horen dat ze dit keer niks van te voren ging kopen, eerst maar een gezond kindje op de wereld zetten...

Nee :o :{

Echt hoor, mensen |:(
pi_149978681
Achteraf weet ik wel dat het goedbedoelde opmerkingen zijn, sommige mensen zijn gewoon lomp in het uitdrukken van zichzelf, op dat moment ben ik er ook echt wel kwaad om geweest, en nu denk ik, jammer dat je zo bent :)
Net zo goed als dat je dan de opmerking krijgt, doe jij nou maar rustig aan, anders gaat het straks weer mis :') alsof het mis is gegaan door mijn schuld omdat ik niet rustig aan deed :')
pi_149978693
Ow en de 9 maandenbeurs trek ik ook echt niet... Als je van drukte houdt zal het best gezellig zijn, maar krijg het al benauwd als ik aan die mensen massa denk!
pi_149978701
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 08:30 schreef klumsy het volgende:
Achteraf weet ik wel dat het goedbedoelde opmerkingen zijn, sommige mensen zijn gewoon lomp in het uitdrukken van zichzelf, op dat moment ben ik er ook echt wel kwaad om geweest, en nu denk ik, jammer dat je zo bent :)
Net zo goed als dat je dan de opmerking krijgt, doe jij nou maar rustig aan, anders gaat het straks weer mis :') alsof het mis is gegaan door mijn schuld omdat ik niet rustig aan deed :')
:') Mensen zijn sociaal gehandicapt

Ik heb idd ook de vraag gehad wat ik verkeerd had gegeten waardoor ik zwangerschapsvergiftiging ontwikkelde :')
  dinsdag 24 februari 2015 @ 08:35:24 #140
259886 pessie
pi_149978736
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 08:32 schreef L-E het volgende:

[..]

:') Mensen zijn sociaal gehandicapt

Ik heb idd ook de vraag gehad wat ik verkeerd had gegeten waardoor ik zwangerschapsvergiftiging ontwikkelde :')
:o Dat is echt lomp zeg! Denken mensen dat zwangerschapsvergiftiging een voedselvergiftiging is...

Klumsy, ook lomp! En sowieso, de termijn waar het met je eerste zwangerschap helaas mis ging was je op een gegeven moment toch gewoon voorbij, ik bedoel, geeft dat dan geen rust voor iemand als je schoonmoeder?

Oh, sociaal gehandicapt ben ik ook echt wel trouwens. MAar dit is lomp.
pi_149978751
Wat een stomme opmerkingen :(

Fijn Malteser van de goede termijnecho! Deze blijft bij jullie, hoor!

Ik heb 1 keer op de HHB/negenmaandenbeurs gewerkt en dat was voldoende voor altijd. :Y)

[ Bericht 0% gewijzigd door Limone op 24-02-2015 08:47:39 ]
pi_149978778
Pfff Cassandra wat een opmerking! :N
En Klumsy en L-E ook trouwens!

Tuurlijk is het vast niet zo rot bedoeld als het eruit komt, maar daar kun je je niet altijd achter verschuilen vind ik. The road to hell is paved with good intentions, zeg maar...

Ik vind het ook niet gek als je niet naar de 9 maandenbeurs gaat hoor, ieder z'n ding toch? Ik ga vrijdag met m'n zus, maar ook vooral omdat ik het zie als iets wat ik een keer gedaan moet hebben voordat ik doodga :P
Voel me nog steeds prima, dus dat scheelt ook. En ik erger me op een gewone zaterdagmiddag in de stad al kapot aan alle mensen/drukte, dus daarvoor hoef ik het ook niet te laten (want dan kan ik mezelf net zo goed helemaal opsluiten ;) )
pi_149978820
Joh m'n schoonmoeder liep onderhand een jaar later nog te snikken/huilen als ze mensen met een tweeling zag lopen... Terwijl ik daar zelf nooit moeite mee heb gehad
  dinsdag 24 februari 2015 @ 08:50:58 #144
259886 pessie
pi_149978921
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 08:37 schreef Limone het volgende:

Ik heb 1 keer op de HHB/negenmaandenbeurs gewerkt en dat was voldoende voor altijd. :Y)
Er zijn ook nog mensen die daar werken :o dat is even een eye-opener. Ik vraag me echt af of iemand dat oprecht leuk vind :') (ze zullen er vast zijn).

Twist, e-shopping. uitvinding van de eeuw. Wordt er een stuk minder ongelukkig van. Maar goed, wij zitten wat stad betreft net onder Groningen en dat is geen handige shop-stad (als in: je moet doorgaans flinke stukken lopen). Ze hebben er wel een groot aanbod maar je loopt je echt een ongeluk. Als ik op de fiets kan is het weer anders.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 09:01:28 #145
327807 Mariposas
יה&#14
pi_149979061
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 08:22 schreef Malteser het volgende:

[..]

Haha, duidelijk!

[..]

Dankje, heel duidelijk.

Ik kreeg in mijn omgeving te horen: "Je bent zwanger, dan ga je toch wel naar de 9 maanden beurs?" En er werd even gek gekeken toen ik zei daar niet op te zitten wachten.... :)
Gaan die mensen allemaal ook naar de huishoudbeurs omdat ze het huishouden doen? :')
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_149979072
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 09:01 schreef Mariposas het volgende:

[..]

Gaan die mensen allemaal ook naar de huishoudbeurs omdat ze het huishouden doen? :')
Dat is een goede vraag, ik was op dat moment niet adrem genoeg maar ik onthoud deze :)!
pi_149979247
Goedemorgen!

Wat een klote opmerking Cassandra! Goed dat je je woordje terug hebt gedaan.

9Maandenbeurs, ja vind het altijd wel leuk ondanks de drukte maar dit jaar geen HHB of 9 maandenbeurs ivm termijn.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 09:16:51 #148
259886 pessie
pi_149979291
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 09:14 schreef Danaa het volgende:
Goedemorgen!

Wat een klote opmerking Cassandra! Goed dat je je woordje terug hebt gedaan.

9Maandenbeurs, ja vind het altijd wel leuk ondanks de drukte maar dit jaar geen HHB of 9 maandenbeurs ivm termijn.
Goedemorgen!
Baby nog binnen dus!?
pi_149979823
Ben blij dat t niet helemaal aan mij lag :')

L-e en klumsy dat zijn ook rotopmerkingen zeg. Klumsy waarschijnlijk inderdaad uit zelfbescherming. Dat zei mijn schoonmoeder ook letterlijk, ze is te bang om blij te zijn in dit stadium

Negen maanden beurs, ik wil het een keer hebben meegemaakt, en anders zijn we zo weer weg. Ik ga wel bewust door de week.

Ik ga nu naar mijn werk, was een paar dagen ziek, ik had om half acht moeten beginnen maar heb de hele nacht wakker gelegen, opgeblazen buik, pijnlijke tieten, wie wilde zich nou zwanger voelen? Wilde in eerste instantie vrij nemen maar t is chaos op t werk dus ga toch maar, nadat ik wat geslapen heb. Ze mogen blij zijn dat ik er überhaupt ben vind ik :+
pi_149979845
Danaa met bevallen op de beurs haal je wsl wel het nieuws haha
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')