Ja, dit is 'm:quote:Op dinsdag 24 februari 2015 08:09 schreef pessie het volgende:
L-E, heb je die to-do list toevallig digitaal?Ik heb het gevoel dat ik alles nog moet (al heb ik gisteren naar aanleding van jullie ideeën wel een begin gemaakt met het geboortekaartje!). En manlief heeft vanmorgen 1 van de bakken met baby kleding van zolder gehaald zodat ik het uit kan zoeken
Haha, duidelijk!quote:Op dinsdag 24 februari 2015 08:09 schreef L-E het volgende:
Nee Malteser, ik vind de 9-maanden-beurs echt afschuwelijk, ik heb nog liever migraine. Ik vind het niet raar.
Dankje, heel duidelijk.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 08:11 schreef pessie het volgende:
Nee Malteser, ik ben zelf ook nog nooit geweest. De gedachte een hele dag rond te slenteren tussen 100.000 mensen.... Nee, ik zou zo volledig kapot zijn wekenlang. Ik zou er migraine van krijgen.
Als ze de beurs alleen voor mij zouden openstellen zou ik gaan
Ik gebruik als hoeslakens voor de wieg aankleedkussenhoezen. Maar dat vind ik zo'n lang woordquote:Op dinsdag 24 februari 2015 08:22 schreef pessie het volgende:
Dank je l-e!
Volgens mij is het inderdaad nog steeds alleen K en D trouwens.
En wat bedoel je met hoezen voor de wieg?
Neequote:Op dinsdag 24 februari 2015 08:22 schreef klumsy het volgende:
Wat een rotopmerking... Waarschijnlijk zegt ze het uit een soort van zelfbescherming, zo kreeg ik steeds tijdens de zwangerschap bij Lola te horen dat ze dit keer niks van te voren ging kopen, eerst maar een gezond kindje op de wereld zetten...
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 08:30 schreef klumsy het volgende:
Achteraf weet ik wel dat het goedbedoelde opmerkingen zijn, sommige mensen zijn gewoon lomp in het uitdrukken van zichzelf, op dat moment ben ik er ook echt wel kwaad om geweest, en nu denk ik, jammer dat je zo bent![]()
Net zo goed als dat je dan de opmerking krijgt, doe jij nou maar rustig aan, anders gaat het straks weer misalsof het mis is gegaan door mijn schuld omdat ik niet rustig aan deed
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 08:32 schreef L-E het volgende:
[..]Mensen zijn sociaal gehandicapt
Ik heb idd ook de vraag gehad wat ik verkeerd had gegeten waardoor ik zwangerschapsvergiftiging ontwikkelde
Er zijn ook nog mensen die daar werkenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 08:37 schreef Limone het volgende:
Ik heb 1 keer op de HHB/negenmaandenbeurs gewerkt en dat was voldoende voor altijd.
Gaan die mensen allemaal ook naar de huishoudbeurs omdat ze het huishouden doen?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 08:22 schreef Malteser het volgende:
[..]
Haha, duidelijk!
[..]
Dankje, heel duidelijk.
Ik kreeg in mijn omgeving te horen: "Je bent zwanger, dan ga je toch wel naar de 9 maanden beurs?" En er werd even gek gekeken toen ik zei daar niet op te zitten wachten....
Dat is een goede vraag, ik was op dat moment niet adrem genoeg maar ik onthoud dezequote:Op dinsdag 24 februari 2015 09:01 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Gaan die mensen allemaal ook naar de huishoudbeurs omdat ze het huishouden doen?
Goedemorgen!quote:Op dinsdag 24 februari 2015 09:14 schreef Danaa het volgende:
Goedemorgen!
Wat een klote opmerking Cassandra! Goed dat je je woordje terug hebt gedaan.
9Maandenbeurs, ja vind het altijd wel leuk ondanks de drukte maar dit jaar geen HHB of 9 maandenbeurs ivm termijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |