Ik snap het niet denk ik... Maar jeuj?quote:
Een hartje. In (mijn) fonetisch Utregs.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:26 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Ik snap het niet denk ik... Maar jeuj?
Ik ben moe! Zo lekker een dutje doen. Morgen nog 1 dag werken en dan verlof... Heerlijk. Niet meer op hoeven staan om te gaan werken, gewoon kunnen blijven liggen en niets hoeven. Kan niet wachten
Kraampakket was hier met 6 maanden in huis, werd opgestuurd door FBTO. Toen open gemaakt, een hoop dingen gezien waarvan ik hoop dat ik ze nooit nodig heb en in een hoekje weggezet
Fijn!!quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:11 schreef klumsy het volgende:
Net gebeld voor de uitslag van de glucosetest en die was super, eerste keer prikken zat ik op 4,5 en 2e keer prikken op 5 ( moet onder de 8 zijn )nu de groeiecho van volgende week afwachten
Welkom en gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:47 schreef Risje010 het volgende:
Hallo! Al tijdje meegelezen hier, ik ben nu tussen de 7 en 8 weken zwanger (eerste kindje) en ik heb naast de krampjes en soms lichte buikpijn en hier en daar wat duizelig en veel moe en honger totaal geen last van misselijkheid, nu lees ik veel op het internet dat je dan een grote kans op miskraam hebt vanwege weinig Hcg, klopt dit?
Ik heb nog geen echo gehad. Wel gigantische borsten vanaf het begin
Al wel iemand voor de uitgang laten roepen?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:23 schreef Cholula het volgende:
Ik heb weer een sticker van de vk. Frits is nog steeds niet ingedaald, maar verder was alles dikke prima.
Haha ik dacht al wel dat het iets heul positiefs was, maar nu oprecht gefeliciteerd danquote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:28 schreef Limone het volgende:
[..]
Een hartje. In (mijn) fonetisch Utregs.
Goede! Ik zal het hier nog eens voorstellen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:29 schreef ingee het volgende:
[..]
Al wel iemand voor de uitgang laten roepen?
Melk en oreo's ervoor zetten!quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:47 schreef Cholula het volgende:
[..]
Goede! Ik zal het hier nog eens voorstellen.
Wat lief dat ze zo zaten te knutselenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:25 schreef pessie het volgende:
Vanmorgen met de kinderen nog even de Action in gedoken voor wat verjaardagsspul voor morgen, mijn middelste wordt dan 2. Vanmiddag toch wel moe, dus heb verteld dat mama pauze heeft en heb gewoon even kort geslapen op de bank
toen ik wakker werd zaten ze allebei aan tafel te knutselen
.
Twist, het lastige is dat je voeten van je baby ook gewoon naast het hoofd kunnen liggen, dus dan ligt zowel hoofd als voeten bovenin en kont onderin. Maar voor hetzelfde geld is ze wel weer gedraaid. In principe heeft ze gewoon nog ruimte om te draaien.
Mijn oudste stelde in het begin voor om de baby te halen met een zaag, dan kon hij mama's buik open maken en kon de baby komenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:35 schreef twist02 het volgende:
Jep! Of een luikje om even te gluren ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |