Jahoor. De meeste grote merken hebben een promoteam van studenten in die stands staan. Ik vond het vooral fascinerend. Wij hadden ook ongeveer het enige gratis uitdeeldingetje van de beurs. Dat was ook een.. ervaring.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 08:50 schreef pessie het volgende:
[..]
Er zijn ook nog mensen die daar werkendat is even een eye-opener. Ik vraag me echt af of iemand dat oprecht leuk vind
(ze zullen er vast zijn).
Twist, e-shopping. uitvinding van de eeuw. Wordt er een stuk minder ongelukkig van. Maar goed, wij zitten wat stad betreft net onder Groningen en dat is geen handige shop-stad (als in: je moet doorgaans flinke stukken lopen). Ze hebben er wel een groot aanbod maar je loopt je echt een ongeluk. Als ik op de fiets kan is het weer anders.
LOL! Dan is het wel een Amsterdammertje..quote:Op dinsdag 24 februari 2015 09:43 schreef Cassandra87 het volgende:
Danaa met bevallen op de beurs haal je wsl wel het nieuws haha
Hahahaha! Dat zal zeker!quote:Op dinsdag 24 februari 2015 09:43 schreef Cassandra87 het volgende:
Danaa met bevallen op de beurs haal je wsl wel het nieuws haha
Je doet mij er geeeeeeen plezier meequote:Op dinsdag 24 februari 2015 08:37 schreef Limone het volgende:
Ik heb 1 keer op de HHB/negenmaandenbeurs vaak op beurzen gewerkt en dat was voldoende voor altijd.![]()
Het is inderdaad een soort gekriebel. een beetje links aan de zijkant van mijn buik. Net alsof iemand heel licht met zijn vingers in je oksel loopt. En bij de vk vrijdag luisterde ze naar het hartje en kreeg elke keer 3 slagen te horen en dan gerommel omdat de minion zo aan het bewegen was. Ze moest er zelf hard om lachen. Maar elke keer dat ik gerommel hoorde voelde ik het ook op de zelfde plek. Dus ik denk wel dat ik hem/haar al voel.quote:Op maandag 23 februari 2015 16:05 schreef twist02 het volgende:
Zomerzon, fijn dat het zo goed gaat! Wat voel je precies? Misschien klinkt het wel heel herkenbaar voor iemand hier. Bij mij was het echt een heel zacht gekriebel, steeds op hetzelfde plekje
Dat is best laat inderdaad, ik had hem steeds zeker met 28 weken in huis. Misschien nogmaals bellen? De 7de maand is namelijk een termijn die verreweg de meeste verzekeraars aanhouden. Zeker omdat Sticker is geboren met 33(?) weken, wil je dat toch wel wat eerder hebben.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:30 schreef L-E het volgende:
Risu, ik weet niet waarom maar bol doet dat echt heel erg vaak: artikelen van dezelfde bestelling apart verpakken. Mijn inner hippie kan daar slecht tegen![]()
Ik heb de verzekering ingelicht over deze zwangerschap: ik krijg mijn kraampakket 6 weken voor de ud, zei de dame. Is dat niet wat laat, of voelt dat gewoon zo mijn doordevroeggeboorteaangetastetijdsbesef?
Ja 33+5 idd. En thuis heb ik wel wat dingen uit dat kraampakket al gebruikt toen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:53 schreef pessie het volgende:
[..]
Dat is best laat inderdaad, ik had hem steeds zeker met 28 weken in huis. Misschien nogmaals bellen? De 7de maand is namelijk een termijn die verreweg de meeste verzekeraars aanhouden. Zeker omdat Sticker is geboren met 33(?) weken, wil je dat toch wel wat eerder hebben.
Yay!quote:
Yes!quote:
Pff vroeggeboorte is een fabeltje duhquote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:06 schreef L-E het volgende:
Oke ik heb nog even gebeld en het is idd 34 weken. Maar als ik nou eerder beval? vroeg ik. 'Dat gaat u toch niet doen'
Echt tof, de handige features als toekomst voorspellen die verzekeringsdames tegenwoordig hebben!
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:06 schreef L-E het volgende:
Oke ik heb nog even gebeld en het is idd 34 weken. Maar als ik nou eerder beval? vroeg ik. 'Dat gaat u toch niet doen'
Echt tof, de handige features als toekomst voorspellen die verzekeringsdames tegenwoordig hebben!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |