abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149979954
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 08:50 schreef pessie het volgende:

[..]

Er zijn ook nog mensen die daar werken :o dat is even een eye-opener. Ik vraag me echt af of iemand dat oprecht leuk vind :') (ze zullen er vast zijn).

Twist, e-shopping. uitvinding van de eeuw. Wordt er een stuk minder ongelukkig van. Maar goed, wij zitten wat stad betreft net onder Groningen en dat is geen handige shop-stad (als in: je moet doorgaans flinke stukken lopen). Ze hebben er wel een groot aanbod maar je loopt je echt een ongeluk. Als ik op de fiets kan is het weer anders.
Jahoor. De meeste grote merken hebben een promoteam van studenten in die stands staan. Ik vond het vooral fascinerend. Wij hadden ook ongeveer het enige gratis uitdeeldingetje van de beurs. Dat was ook een.. ervaring. :+
pi_149979978
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 09:43 schreef Cassandra87 het volgende:
Danaa met bevallen op de beurs haal je wsl wel het nieuws haha
LOL! Dan is het wel een Amsterdammertje.. :7
pi_149980433
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 09:43 schreef Cassandra87 het volgende:
Danaa met bevallen op de beurs haal je wsl wel het nieuws haha
Hahahaha! Dat zal zeker!
Doen we maar niet ;)
pi_149982235
Ik ben twee jaar geleden voor het laatst naar de beurs geweest. Ik vind het wel leuk. Vorig jaar niet geweest, want ik had toen net die miskraam gehad, en dit jaar lijkt me duidelijk. Vooral nu ik naar het ziekenhuis moet, wil ik de stad iig niet meer uit.
Maar als ik 3 maanden minder ver was en mijn bekken normaal deed, was ik wel gegaan.

En nu moet ik eigenlijk boodschappen halen, want er is niet zoveel meer in huis. Maar geen zin. Straks maar even eten en douchen en alsnog gaan want hongurrrrrr.

Net een mail van bol.com zeggen ze dat mijn pakket alsnog in 2 pakketten komen want te groot ofzo... Heb ik voor die ene cent tekort voor gratis verzending nog iets erbij gedaan, wordt het alsnog in 2 pakketten gestopt :')
Het zou vandaag komen, maar track en trace zegt dat het gesorteerd is, meer niet. Komt vandaag nog een pakketje, dus moet sowieso thuis zijn (na 16:00 pas gelukkig) morgen is ook ok, maar dan ben ik niet de hele dag thuis.
pi_149982748
OMG, die opmerkingen! Goedbedoeld of niet, maar jemig, er is ook nog zoiets als je tactvol uitdrukken :o

Een goeie echo voor Malteser! *O* *O*

quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 08:37 schreef Limone het volgende:

Ik heb 1 keer op de HHB/negenmaandenbeurs vaak op beurzen gewerkt en dat was voldoende voor altijd. :Y)
Je doet mij er geeeeeeen plezier mee :+

Verder heb ik niet teruggelezen maar Ingee en Danaa zijn nog niet bevallen geloof ik?
pi_149982903
Risu, ik weet niet waarom maar bol doet dat echt heel erg vaak: artikelen van dezelfde bestelling apart verpakken. Mijn inner hippie kan daar slecht tegen :@ :')

Ik heb de verzekering ingelicht over deze zwangerschap: ik krijg mijn kraampakket 6 weken voor de ud, zei de dame. Is dat niet wat laat, of voelt dat gewoon zo mijn doordevroeggeboorteaangetastetijdsbesef?
pi_149983017
Nog geen baby, ik mag niet bovenaan hoor, kom niet hoger dan 3. :P

Sm smst net, zin in kibbeling? Ik weet niet meer hoe vaak ik heb gezegd dat ik van dat vette eten maagzuur krijg, maar daar heb ik geen trek in. En ik heb ook geen zin om mezelf weer helemaal in de auto te hijsen en dan ergens heen te gaan. Het gegrinnik omdat ik zo lastig kan opstaan. En nou hoor ik de regen tegen de luiken slaan en heb ik al helemaal nergens trek meer in. Coconnetje please.
pi_149983128
Ik zou mijn pakket in de 7e maand krijgen, dat was begin december dus al. Net aan 7 maanden. Dat vond ik wel erg vroeg, maar 6 weken vind ik dan weer vrij laat. maar aan de andere kant, dan staat het iig niet de hele tijd al in de kamer je aan te staren met de giga verbanden erin. :P
pi_149983420
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 16:05 schreef twist02 het volgende:

Zomerzon, fijn dat het zo goed gaat! Wat voel je precies? Misschien klinkt het wel heel herkenbaar voor iemand hier. Bij mij was het echt een heel zacht gekriebel, steeds op hetzelfde plekje O+

Het is inderdaad een soort gekriebel. een beetje links aan de zijkant van mijn buik. Net alsof iemand heel licht met zijn vingers in je oksel loopt. En bij de vk vrijdag luisterde ze naar het hartje en kreeg elke keer 3 slagen te horen en dan gerommel omdat de minion zo aan het bewegen was. Ze moest er zelf hard om lachen. Maar elke keer dat ik gerommel hoorde voelde ik het ook op de zelfde plek. Dus ik denk wel dat ik hem/haar al voel. O+
Ik kan niet wachten tot vrijdag de 13e. Dan weten we eindelijk wat het wordt! :Y *O* :Y
Oost west, mij best.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 11:53:35 #160
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_149983761
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 11:30 schreef L-E het volgende:
Risu, ik weet niet waarom maar bol doet dat echt heel erg vaak: artikelen van dezelfde bestelling apart verpakken. Mijn inner hippie kan daar slecht tegen :@ :')

Ik heb de verzekering ingelicht over deze zwangerschap: ik krijg mijn kraampakket 6 weken voor de ud, zei de dame. Is dat niet wat laat, of voelt dat gewoon zo mijn doordevroeggeboorteaangetastetijdsbesef?
Dat is best laat inderdaad, ik had hem steeds zeker met 28 weken in huis. Misschien nogmaals bellen? De 7de maand is namelijk een termijn die verreweg de meeste verzekeraars aanhouden. Zeker omdat Sticker is geboren met 33(?) weken, wil je dat toch wel wat eerder hebben.
pi_149983974
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 11:53 schreef pessie het volgende:

[..]

Dat is best laat inderdaad, ik had hem steeds zeker met 28 weken in huis. Misschien nogmaals bellen? De 7de maand is namelijk een termijn die verreweg de meeste verzekeraars aanhouden. Zeker omdat Sticker is geboren met 33(?) weken, wil je dat toch wel wat eerder hebben.
Ja 33+5 idd. En thuis heb ik wel wat dingen uit dat kraampakket al gebruikt toen.

Nogmaals bellen is wellicht wel een idee :)
pi_149984361
Haartsie! *O* O+
  dinsdag 24 februari 2015 @ 12:18:12 #163
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_149984826
quote:
17s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 12:08 schreef Limone het volgende:
Haartsie! *O* O+
Top!! *O*
pi_149984972
quote:
Haartsie! *O* O+
*O*
pi_149985255
Ik heb mijn kraampakket vorige week opgehaald. Ik was toen 28 weken. Kan vanaf 6 maanden zwangerschap.

Dat je hem zelf moet halen vind ik dan wel weer jammer. Maar het is prima te doen en zo zwaar is het nou ook weer niet ;)
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_149985744
quote:
Haartsie! *O* O+
Yay!

LE, ik zou ook wat ongerust worden van 7 weken van tevoren. Ik kreeg m de vorige keer beduidend eerder al.
pi_149985938
quote:
Haartsie! *O* O+
Yes! *O*

Bij mij is de +20 toch gehaald. Lang leven last minute vocht vasthouden. Ik herken mijn voeten niet meer. :')
Geeft niks, dat is er straks woosh ineens uitgeplast. ^O^
pi_149987072
quote:
Haartsie! *O* O+
*O* *O* Jaaaaaa!! *O* *O*
pi_149987162
Oke ik heb nog even gebeld en het is idd 34 weken. Maar als ik nou eerder beval? vroeg ik. 'Dat gaat u toch niet doen' :')

Echt tof, de handige features als toekomst voorspellen die verzekeringsdames tegenwoordig hebben!
pi_149987175
Jeej Limone! O+
pi_149987213
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 13:06 schreef L-E het volgende:
Oke ik heb nog even gebeld en het is idd 34 weken. Maar als ik nou eerder beval? vroeg ik. 'Dat gaat u toch niet doen' :')

Echt tof, de handige features als toekomst voorspellen die verzekeringsdames tegenwoordig hebben!
Pff vroeggeboorte is een fabeltje duh :{w
Wat een maf antwoord. Heb je er nog wat van gezegd?
pi_149987271
Ik werd wel een tikje bozig ja :@

Nu word ik terug gebeld door haar, ze ging kijken wat ze kon regelen.
pi_149987510
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 13:06 schreef L-E het volgende:

:o :( :o
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_149987587
Ja, ik ben ook erg opgelucht en blij! En het hartje klopte ook heel krachtig. Mooi om te zien. Ze liet mij nog steeds op 8w6 staan, ik houd het op 7w3. Over twee weken zien we er gelijk heeft. 8-)

Ik moest vorige keer betalen voor mijn kraampakket en ik kreeg het dan ook netjes een week na betaling: voor de 20 weken. :') Stom L-E! :(
  dinsdag 24 februari 2015 @ 13:22:40 #175
426326 Starbuck_
Captain Kara Thrace
pi_149987762
quote:
Haartsie! *O* O+
Yay! *O*
Semper frakkin fi!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: