SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Standaard POLL's:SPOILER: StandaardPOLL'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.POLL aspirant bewoner:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
24 februari: Nominatie
25 februari: 2 nieuwe aspirant bewoners
1 maart: exit 1 aspirant bewoner
2 maart: exit genomineerdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Idd! Dan was ik gegaan voorquote:Op maandag 23 februari 2015 01:11 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Vind het jammer, dat stemmen van de streamers/elite geen 1-2-3 plaatsen hebben.
1 LauB
2 Laura
3 NaomiTEAM BAKSTEEN![]()
Pat: snif, steun, zucht. Gabri: lunch met tante Collie. Pat: snuif hoeveel korting en pp of per bon.![]()
![]()
Of percentages erbijquote:Op maandag 23 februari 2015 01:13 schreef TillyB het volgende:
[..]
Idd! Dan was ik gegaan voor
1 LauB
2 Laura
3 Naomi![]()
![]()
98% LauBquote:Op maandag 23 februari 2015 01:16 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als dat bekend gemaakt wordt.![]()
![]()
![]()
![]()
Ik voorquote:Op maandag 23 februari 2015 01:13 schreef TillyB het volgende:
[..]
Idd! Dan was ik gegaan voor
1 LauB
2 Laura
3 Naomi
LauB
Pat
JoeyMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
quote:Op maandag 23 februari 2015 01:19 schreef TillyB het volgende:
[..]
En dan die kop zien... Dat is mijn Utopia![]()
![]()
Echt?quote:Op maandag 23 februari 2015 01:19 schreef TillyB het volgende:
[..]
PatDie zou ik nog steeds eerder een vliegtuigje sturen dan een stem
Ik zou em graag onder mijn hoge hakken willen vertrappen
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ja echt, alhoewel de laatste tijd is hij alleen nog maar stil/slapend/beetje zielig aan het doen. Ik mis de tijd dat ie overdag liep te stampen en 's nachts op de bank lag te stalken en dan die uitbarstingen wanneer zijn serene HAGT het allemaal niet meer aan konquote:Op maandag 23 februari 2015 01:20 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Echt?
Ik zou em graag onder mijn hoge hakken willen vertrappen
TEAM BAKSTEEN![]()
Maar dan wel een sproeivliegtuigjequote:Op maandag 23 februari 2015 01:19 schreef TillyB het volgende:
[..]
PatDie zou ik nog steeds eerder een vliegtuigje sturen dan een stem
Leipe shit ouwe![]()
Gekkie, die man kan toch allesquote:Op maandag 23 februari 2015 01:25 schreef 37metrijst het volgende:
Ik dacht dat Pat niet zo goed met computers was?
TEAM BAKSTEEN![]()
Geen medelijden voor pat............Ik zoek mijn hoogste hakken er op uit....quote:Op maandag 23 februari 2015 01:23 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja echt, alhoewel de laatste tijd is hij alleen nog maar stil/slapend/beetje zielig aan het doen. Ik mis de tijd dat ie overdag liep te stampen en 's nachts op de bank lag te stalken en dan die uitbarstingen wanneer zijn serene HAGT het allemaal niet meer aan kon
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Is hij ook niet.Hij gebruikt gejatte jpg.afbeeldingen (75 DPI = beeldschermresolutie) voor het magazine. Alles wat op internet staat is vrij te gebruiken zei hij..... Hij heeft er de ballen verstand van.quote:Op maandag 23 februari 2015 01:25 schreef 37metrijst het volgende:
Ik dacht dat Pat niet zo goed met computers was?Leipe shit ouwe![]()
Wat een rommelige CV.quote:Op maandag 23 februari 2015 01:23 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Patrick de steltloper![]()
http://nl.linkedin.com/pub/patrick-monsieur/58/a06/360![]()
![]()
![]()
Hij deed in het begin alsof hij amper mails kon lezen en nu maakt hij de lay-out van een mekkazien. Gabri is helemaal enthousiast. Ze dacht eerst niet met hem te kunnen samenwerken,maar het valt haar reuze mee.quote:Op maandag 23 februari 2015 01:28 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Is hij ook niet.Hij gebruikt gejatte jpg.afbeeldingen (75 DPI = beeldschermresolutie) voor het magazine. Alles wat op internet staat is vrij te gebruiken zei hij..... Hij heeft er de ballen verstand van.![]()
![]()
75 dpi word pixels tellen als het geprint wordquote:Op maandag 23 februari 2015 01:28 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Is hij ook niet.Hij gebruikt gejatte jpg.afbeeldingen (75 DPI = beeldschermresolutie) voor het magazine. Alles wat op internet staat is vrij te gebruiken zei hij..... Hij heeft er de ballen verstand van.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Oh ik heb ook absoluut geen medelijden met 'm. Heb 's nachts vaak op het puntje van mn stoel gezeten als ie weer eens leip werd en op het punt stond zijn nek in die wondermachine te leggen, maar dat is gewoon heerlijke entertainment, niks medelijdenquote:Op maandag 23 februari 2015 01:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Geen medelijden voor pat............Ik zoek mijn hoogste hakken er op uit....![]()
Als hij ooit uit Utopia gaat, verdient ie een eigen rubriek in Man Bijt Hond.TEAM BAKSTEEN![]()
Man bijt hondquote:Op maandag 23 februari 2015 01:37 schreef TillyB het volgende:
[..]
Oh ik heb ook absoluut geen medelijden met 'm. Heb 's nachts vaak op het puntje van mn stoel gezeten als ie weer eens leip werd en op het punt stond zijn nek in die wondermachine te leggen, maar dat is gewoon heerlijke entertainment, niks medelijden![]()
Als hij ooit uit Utopia gaat, verdient ie een eigen rubriek in Man Bijt Hond.![]()
Gelukkig kijk ik daar nooit naar
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
RLS met PP?quote:Op maandag 23 februari 2015 01:37 schreef TillyB het volgende:
[..]
Oh ik heb ook absoluut geen medelijden met 'm. Heb 's nachts vaak op het puntje van mn stoel gezeten als ie weer eens leip werd en op het punt stond zijn nek in die wondermachine te leggen, maar dat is gewoon heerlijke entertainment, niks medelijden![]()
Als hij ooit uit Utopia gaat, verdient ie een eigen rubriek in Man Bijt Hond.![]()
quote:Op maandag 23 februari 2015 01:36 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Moet dat magazine al eigenlijk niet klaar zijn?Afgelopen vrijdag was de keiharde deadline.
![]()
![]()
quote:Op maandag 23 februari 2015 01:41 schreef 37metrijst het volgende:
[..]Afgelopen vrijdag was de keiharde deadline.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Eigenlijk wel, ik wil wel eens zien hoe hij zich handhaft in de maatschappij eigenlijk. Utopia is een beschermde omgeving. I know ik ben een mensjeskijker...quote:![]()
dansen? Okayquote:Op maandag 23 februari 2015 01:50 schreef BoonDockSaint het volgende:
Kom allemaal naar de slowchat daar is het leuk en kunnen we dansen![]()
![]()
![]()
![]()
Heb het idee dat ie in het echte leven nog geflipter is dan in utopio, ik zou zeker iig een paar afleveringen kijken uit nieuwsgierigheid.quote:Op maandag 23 februari 2015 01:50 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, ik wil wel eens zien hoe hij zich handhaft in de maatschappij eigenlijk. Utopia is een beschermde omgeving. I know ik ben een mensjeskijker...TEAM BAKSTEEN![]()
Gewoon om te zien hoe hij zwerftquote:Op maandag 23 februari 2015 01:55 schreef TillyB het volgende:
[..]
Heb het idee dat ie in het echte leven nog geflipter is dan in utopio, ik zou zeker iig een paar afleveringen kijken uit nieuwsgierigheid.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
O joy, gezellig filmpjes plaatsen.quote:Op maandag 23 februari 2015 01:50 schreef BoonDockSaint het volgende:
Kom allemaal naar de slowchat daar is het leuk en kunnen we dansen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als je zijn CV ziet, heeft hij weinig gezworven.quote:Op maandag 23 februari 2015 01:58 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Gewoon om te zien hoe hij zwerft![]()
Pat heeft nog geen slaap. Volgens Gabri is hij ook een toffe peer. Pat denkt dat zijn verblijf van het mekkazien kan afhangen. Hij denkt veel stemmen te krijgen, meer dan 10.
Gabri weet nog steeds niet op wie ze moet stemmen. Ze wil ook niet stemmen. Dat had Pat in het begin ook, maar nu wil hij graag stemmen.![]()
He shit ,mis ik net weer een stuk van pat over het stemmen ....My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
I know, ... hij heeft vast gewoon een huis.... hij heeft zich daar ooit een keer vaag over uitgelaten *of versproken*quote:Op maandag 23 februari 2015 02:00 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
Als je zijn CV ziet, heeft hij weinig gezworven.![]()
Pat heeft nog geen slaap. Volgens Gabri is hij ook een toffe peer. Pat denkt dat zijn verblijf van het mekkazien kan afhangen. Hij denkt veel stemmen te krijgen, meer dan 10.
Gabri weet nog steeds niet op wie ze moet stemmen. Ze wil ook niet stemmen. Dat had Pat in het begin ook, maar nu wil hij graag stemmen.My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
quote:Op maandag 23 februari 2015 02:01 schreef puzziepie het volgende:
[..]
I know, ... hij heeft vast gewoon een huis.... hij heeft zich daar ooit een keer vaag over uitgelaten *of versproken*Het is 1 grote portie gebakken lucht om Patje heen.
![]()
quote:Op maandag 23 februari 2015 02:05 schreef 37metrijst het volgende:
[..]Het is 1 grote portie gebakken lucht om Patje heen.
Haha
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Die zit vaak in de nacht met de laptop in bedquote:Op maandag 23 februari 2015 02:06 schreef 37metrijst het volgende:
Bjorn is nog steeds op de laptop bezig.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Had ik niet eerder gezien, meestal lig ik dan al braaf in bed.quote:Op maandag 23 februari 2015 02:07 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Die zit vaak in de nacht met de laptop in bed![]()
![]()
Dat moet ik zo ook maar es doen ... iedereen is weg hierquote:Op maandag 23 februari 2015 02:08 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
Had ik niet eerder gezien, meestal lig ik dan al braaf in bed.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
quote:Op maandag 23 februari 2015 02:09 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat moet ik zo ook maar es doen ... iedereen is weg hierTerwijl het zo spannend is met Gabri en Pat.
![]()
![]()
Wahaha ... nieuw setje in wording?quote:Op maandag 23 februari 2015 02:09 schreef 37metrijst het volgende:
[..]Terwijl het zo spannend is met Gabri en Pat.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Nee joh, Mark ligt op Gabri te wachten.quote:Op maandag 23 februari 2015 02:10 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wahaha ... nieuw setje in wording?![]()
![]()
ja die wil graag geplet worden door Gabriellequote:Op maandag 23 februari 2015 02:12 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
Nee joh, Mark ligt op Gabri te wachten.![]()
Geile Markie met zijn spannende dingetjesMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
quote:Op maandag 23 februari 2015 02:15 schreef puzziepie het volgende:
[..]
ja die wil graag geplet worden door Gabrielle![]()
Geile Markie met zijn spannende dingetjes![]()
Raar menneke. Gabri vindt het allemaal netdjie wat Pat maakt.
![]()
![]()
Netnie bedoelt ze?quote:Op maandag 23 februari 2015 02:16 schreef 37metrijst het volgende:
[..]![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
hahaha ... gaat nog lang duren vannachtquote:Op maandag 23 februari 2015 02:16 schreef 37metrijst het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik ga ff tv kijken....
Slaap lekker voor zo
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Jij ook.quote:Op maandag 23 februari 2015 02:20 schreef puzziepie het volgende:
[..]
hahaha ... gaat nog lang duren vannacht![]()
Ik ga ff tv kijken....
Slaap lekker voor zo![]()
![]()
De dag van het stemmen![]()
De dag voor het nomineren![]()
De week van de nieuwe bewoner(s)![]()
De week voor de exit oude bewoner![]()
En hopelijk ook de week dat we PoezeligDing terug gaan zien
TEAM BAKSTEEN![]()
quote:
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Linkje voor Utopia.de?quote:Op maandag 23 februari 2015 00:57 schreef Kaleddi het volgende:
[..]Moet hoognodig weer eens mijn Duits ophalen
GM![]()
![]()
Vandaag een dikke vette stem op SteukneusB![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Duurt niet lang meer en hij heeft meer poep geschept dan die blonde del met onderkin
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
quote:Op maandag 23 februari 2015 07:34 schreef pullup het volgende:
Duurt niet lang meer en hij heeft meer poep geschept dan die blonde del met onderkin
[ afbeelding ]![]()
![]()
Konijntjes voor formule op 1Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Weer iemand die zich verluld dat ze dus geen bal te zeggen hebben.quote:Op maandag 23 februari 2015 00:28 schreef Ydds het volgende:
Col...maakt helemaal niks uit wat we stemmen joh,dat weten we toch.
Vandaag de dag van de stemmen, mijn stem gaat naar Gio, die mag wel voelen dat hij van Favoriet naar niets is gedaald.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik ga op Neus en ik hoop dat ik elite ben dan gaan er 3 op haarquote:Op maandag 23 februari 2015 07:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Weer iemand die zich verluld dat ze dus geen bal te zeggen hebben.
Vandaag de dag van de stemmen, mijn stem gaat naar Gio, die mag wel voelen dat hij van Favoriet naar niets is gedaald.![]()
![]()
Ik stem op Wilco en hoop dat velen mij daarin volgen.quote:Op maandag 23 februari 2015 07:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Weer iemand die zich verluld dat ze dus geen bal te zeggen hebben.
Vandaag de dag van de stemmen, mijn stem gaat naar Gio, die mag wel voelen dat hij van Favoriet naar niets is gedaald.Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Kan, ik stem altijd op Wilco bij de inwoner van de week pol/quote:Op maandag 23 februari 2015 07:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik stem op Wilco en hoop dat velen mij daarin volgen.
Vind het wel een geinig mannetje, werkt hard en krijgt de jongens mee om te werken.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het is een irritant schreeuwende kabouter die voornamelijk loopt te stokenquote:Op maandag 23 februari 2015 07:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan, ik stem altijd op Wilco bij de inwoner van de week pol/
Vind het wel een geinig mannetje, werkt hard en krijgt de jongens mee om te werken.Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Ik stoor me niet aan hem, zijn er veel meer waar ik me aan stoor die daar rondlopen/hangen/liggenquote:Op maandag 23 februari 2015 07:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is een irritant schreeuwende kabouter die voornamelijk loopt te stokenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
maar in tegenstelling tot de rest doet hij wel watquote:Op maandag 23 februari 2015 07:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is een irritant schreeuwende kabouter die voornamelijk loopt te stoken
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
And it's driving me insane![]()
Dat schreeuwen doet hij goed jaquote:Op maandag 23 februari 2015 08:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
maar in tegenstelling tot de rest doet hij wel watBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Goede morgen![]()
Ik twijffel tussen Gio en LauB!Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!![]()
mja ik klik echt heel rap weg van de streams, al maanden, ik ka niet tegen die totale onzinnigheid, en de complete debiliteitquote:
er is hier een lunchroom die wordt gerund door mensen met het syndroom van down en die doen het beter...There's a virus in my system
Denk dat LauB weinig zin heeft, dan krijgt ze een stem er bij en volgens mij krijgt ze in de loods niet genoeg stemmen om op de stoel te komen.quote:Op maandag 23 februari 2015 08:03 schreef Poezewoes het volgende:
Goede morgen![]()
Ik twijffel tussen Gio en LauB!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
LauB pleaseeee Gio gaat toch wegquote:Op maandag 23 februari 2015 08:03 schreef Poezewoes het volgende:
Goede morgen![]()
Ik twijffel tussen Gio en LauB!![]()
O, dat hebben we hier ook, Het Volkshuis, altijd druk daar.quote:Op maandag 23 februari 2015 08:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
mja ik klik echt heel rap weg van de streams, al maanden, ik ka niet tegen die totale onzinnigheid, en de complete debiliteit
er is hier een lunchroom die wordt gerund door mensen met het syndroom van down en die doen het beter...Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb het gewoonlijk wel ergens aan staan met het geluid uit en kijk pas echt als er wat gebeurt maar dat is niet vaakquote:Op maandag 23 februari 2015 08:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
mja ik klik echt heel rap weg van de streams, al maanden, ik ka niet tegen die totale onzinnigheid, en de complete debiliteit
er is hier een lunchroom die wordt gerund door mensen met het syndroom van down en die doen het beter...Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
En het is schokkend hoe weinig ze er van bakken dit jaar qua samenwerking jaBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
vorig jaar was het niet veel beter hoorquote:Op maandag 23 februari 2015 08:06 schreef pullup het volgende:
En het is schokkend hoe weinig ze er van bakken dit jaar qua samenwerking jaThere's a virus in my system
Ja, het is om te huilen, er komt ook niet iets vernieuwends uitquote:Op maandag 23 februari 2015 08:06 schreef pullup het volgende:
En het is schokkend hoe weinig ze er van bakken dit jaar qua samenwerking ja
Kijk die Patje eens bezig zijn, de hele nacht al aan het werk en hij zit er nog.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Klopt, maar toen deden ze geloof ik nog af en toe alsofquote:Op maandag 23 februari 2015 08:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
vorig jaar was het niet veel beter hoor
ja en wat kleurrijkere karakters waardoor het 'vermaak' hoger lagquote:Op maandag 23 februari 2015 08:09 schreef pullup het volgende:
[..]
Klopt, maar toen deden ze geloof ik nog af en toe alsofThere's a virus in my system
quote:Op maandag 23 februari 2015 08:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, het is om te huilen, er komt ook niet iets vernieuwends uit
Kijk die Patje eens bezig zijn, de hele nacht al aan het werk en hij zit er nog.
Wilco!!quote:Op maandag 23 februari 2015 08:17 schreef renevanlaaren het volgende:
op wie moet ik mijn stem zetten laura a of coliie
moeilijk,ben er nog niet uitBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
![]()
GoedemorgenWat een zoeteke zo.
![]()
Ik weet nog maar één ding zeker, Chris krijgt mijn stem niet. Maar dan... Steukneus, Noom, die oplichtster![]()
![]()
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!![]()
Laura B laaf gaat niet weg die gaat al in april dus heeft geen zin , collie krijgt er geen denk ikquote:Op maandag 23 februari 2015 08:17 schreef renevanlaaren het volgende:
moeilijk,ben er nog niet uit![]()
Heb voor Tineke gekozen dus van mij mag Collie nog wel even blijven.Wil wel zien of Tineke Wilco kan verleiden.
![]()
![]()
Steukneus deze maandquote:Op maandag 23 februari 2015 08:21 schreef oma-Nijn het volgende:
GoedemorgenWat een zoeteke zo.
![]()
Ik weet nog maar één ding zeker, Chris krijgt mijn stem niet. Maar dan... Steukneus, Noom, die oplichtster![]()
![]()
[ afbeelding ]![]()
daar zit mijn twijfel.laub krijgt er genoegquote:Op maandag 23 februari 2015 08:21 schreef Oekaboe het volgende:
[..]
Laura B laaf gaat niet weg die gaat al in april dus heeft geen zin , collie krijgt er geen denk ik
lau a haat ik tot op het bot,maar die gaat zelf weg binnenkort
en collie haat ik ook,ik wil die kop zien als zij een stem krijgt en niet pat![]()
![]()
Ik denk dat ik voor Gio gaat , die trekt dat zeker niet en moet zich 5 dagen gaan bewijzen bij de nieuwe mensen. Dat trekt Naomie niet om zonder aandacht te zitten, dus 2 vliegen in 1 klap .![]()
Gioquote:Op maandag 23 februari 2015 08:17 schreef renevanlaaren het volgende:
moeilijk,ben er nog niet uitWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Dan op colliequote:Op maandag 23 februari 2015 08:23 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
daar zit mijn twijfel.laub krijgt er genoeg
lau a haat ik tot op het bot,maar die gaat zelf weg binnenkort
en collie haat ik ook,ik wil die kop zien als zij een stem krijgt en niet pat![]()
![]()
Nog een half uurtje geduldquote:Op maandag 23 februari 2015 08:30 schreef Disana het volgende:
Ik ben elite maart maar zie niet waar ik kan stemmen. Heb gezocht in Firefox en Chrome.
kan pas om 9 uur,nu zie je nog niksquote:Op maandag 23 februari 2015 08:30 schreef Disana het volgende:
Ik ben elite maart maar zie niet waar ik kan stemmen. Heb gezocht in Firefox en Chrome.![]()
Thuiswerk is bij hun nog steeds bedwerk
Dank. Ik ben namelijk zeer gemotiveerd om op LauraB te stemmen.quote:Op maandag 23 februari 2015 08:31 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
kan pas om 9 uur,nu zie je nog niks![]()
als ik het goed heb,is er 24 uur de tijd om te stemmenquote:Op maandag 23 februari 2015 08:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Dank. Ik ben namelijk zeer gemotiveerd om op LauraB te stemmen.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!![]()
Mooi zo.quote:Op maandag 23 februari 2015 08:33 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
als ik het goed heb,is er 24 uur de tijd om te stemmen![]()
Idd er is in Alkmaar ook zo een zaak met mensen met syndroom van down en die doen het echt beter dan het zootje in Utopia .En daar heb ik bewondering voorquote:Op maandag 23 februari 2015 08:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
er is hier een lunchroom die wordt gerund door mensen met het syndroom van down en die doen het beter...
Je weet pas wat je mist als het er niet is.![]()
quote:Op maandag 23 februari 2015 08:34 schreef Poezewoes het volgende:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ze wist waar ze in ging toch ?
Vind het gewoon een onzin verhaal, en trots zijn op je dochter die alleen maar neukend in beeld komt.quote:
Zou me rot schamen als mijn dochter zo tentoon gesteld wordt!Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!![]()
Gestaag doorwerken aan het mekkazien.
Ik hoop dat ze het laten proeflezen door Cc voordat ze het uitbrengen
Ja juist ik ook ik zou me schamen voor me dochterquote:Op maandag 23 februari 2015 08:39 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Vind het gewoon een onzin verhaal, en trots zijn op je dochter die alleen maar neukend in beeld komt.
Zou me rot schamen als mijn dochter zo tentoon gesteld wordt!
Pat kan kiezen tussen glossy en mat voor het magazineBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Ik hoorde vanaf negen uur.quote:Op maandag 23 februari 2015 08:30 schreef Disana het volgende:
Ik ben elite maart maar zie niet waar ik kan stemmen. Heb gezocht in Firefox en Chrome.![]()
LauB krijgt binnen bijna geen stemmen, dan is een elite stem een verloren stemquote:
Beter je stem zetten op iemand die daar al stemmen krijgt, die kan dan net de doorslag geven wel of niet op de stoel.
Maar goed dat is mijn meningWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heb je een mail gehad?quote:Op maandag 23 februari 2015 08:30 schreef Disana het volgende:
quote:Op maandag 23 februari 2015 08:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Dank. Ik ben namelijk zeer gemotiveerd om op LauraB te stemmen.![]()
![]()
daar heb jij een puntquote:Op maandag 23 februari 2015 08:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
LauB krijgt binnen bijna geen stemmen, dan is een elite stem een verloren stem
Beter je stem zetten op iemand die daar al stemmen krijgt, die kan dan net de doorslag geven wel of niet op de stoel.
Maar goed dat is mijn mening![]()
ik denk eigenlijk wel dat lau b stemmen gaat krijgen daar![]()
Morgen !quote:Op maandag 23 februari 2015 08:43 schreef renevanlaaren het volgende:
is de stemming om 12 uur vandaag ?![]()
uit de OPquote:quote:Op maandag 23 februari 2015 01:13 schreef 37metrijst het volgende:
[ afbeelding ]
Welkom in het Commentaar op Streams topic. Hier kan je los gaan op de streams. Of op de bewoners.
Agenda:
24 februari: Nominatie
25 februari: 2 nieuwe aspirant bewoners
1 maart: exit 1 aspirant bewoner
2 maart: exit genomineerdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a virus in my system
Ivan denk ik en Laubquote:Op maandag 23 februari 2015 08:46 schreef renevanlaaren het volgende:
ik vermoed dat gio en pat op de stoel komen.de rest heb ik geen idee van![]()
Naar mijn idee de enige juiste op de stoel GM trouwensquote:Op maandag 23 februari 2015 08:46 schreef renevanlaaren het volgende:
ik vermoed dat gio en pat op de stoel komen.de rest heb ik geen idee van
ik hoor ivan zeggen dat hij niet op laura a gaat stemmen.in een filmpje.
die gaat vast op lau b of gio![]()
quote:Op maandag 23 februari 2015 08:34 schreef Poezewoes het volgende:
[ afbeelding ]Hoe kan je nu trots zijn als je dochter steeds neukend in beeld komt, zo snel met een vent het bed in duikt wetende dat die vent geen echter relatie met je wiltSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe kan je trots zijn op je kind dat de hele dag geen flikker uitvreet, de hele dag loopt te gillen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Naomi? Gaby? Laub B? Lau A? Nicole?quote:Op maandag 23 februari 2015 08:47 schreef PTLe het volgende:
[..]
Naar mijn idee de enige juiste op de stoel GM trouwens
Zo kan ik nog wel een paar nietsnutten noemen....Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.![]()
Maar volgens verre van voldoende om op de stoel te komenquote:Op maandag 23 februari 2015 08:45 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
daar heb jij een punt![]()
ik denk eigenlijk wel dat lau b stemmen gaat krijgen daar
Het zal denk ik dan he, gaan tussen Gio, Patje, Ivan en misschien Mark?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vandaag stemmen de elite, morgen de bewoners zelf.quote:Op maandag 23 februari 2015 08:43 schreef renevanlaaren het volgende:
is de stemming om 12 uur vandaag ?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Daar gaan waarschijnlijk de inwoners op stemmen, maar ik denk dat het publiek wel eens een ander kan kiezen.quote:Op maandag 23 februari 2015 08:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar volgens verre van voldoende om op de stoel te komen
Het zal denk ik dan he, gaan tussen Gio, Patje, Ivan en misschien Mark?![]()
Ja dat weet ik, maar stel de kijkers gaan op LauB en de inwoners niet, dan is het een verloren stem want zal ze niet op de stoel komen.quote:Op maandag 23 februari 2015 08:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Daar gaan waarschijnlijk de inwoners op stemmen, maar ik denk dat het publiek wel eens een ander kan kiezen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Chris krijgt er ook een hoop hoor, ze krijgen hem er niet onder en dat kunnen ze niet hebben. Dus dan willen ze hem weg hebben.quote:Op maandag 23 februari 2015 08:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar volgens verre van voldoende om op de stoel te komen
Het zal denk ik dan he, gaan tussen Gio, Patje, Ivan en misschien Mark?![]()
Daar heb je gelijk in, maar ik vind de signaalfunctie van de publieksstem ook wel mooi. LauB zou het niet leuk vinden.quote:Op maandag 23 februari 2015 08:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, maar stel de kijkers gaan op LauB en de inwoners niet, dan is het een verloren stem want zal ze niet op de stoel komen.![]()
Denk je, zou kunnen maar wat ik zo gehoord hebt gaan het toch een beetje tussen Gio, Patje, Ivan en Markquote:Op maandag 23 februari 2015 08:57 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Chris krijgt er ook een hoop hoor, ze krijgen hem er niet onder en dat kunnen ze niet hebben. Dus dan willen ze hem weg hebben.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op maandag 23 februari 2015 08:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, maar ik vind de signaalfunctie van de publieksstem ook wel mooi. LauB zou het niet leuk vinden.![]()
![]()
Dat ben ik met je eens, dan zou ik Laura ook dat signaal af willen geven want die denkt ook dat ze heel wat is, of Joey.quote:Op maandag 23 februari 2015 08:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, maar ik vind de signaalfunctie van de publieksstem ook wel mooi. LauB zou het niet leuk vinden.
Verdorie we hebben stemmen te kort
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
collie zou ook boos zijn als zij een stem krijgt en niet patjequote:Op maandag 23 februari 2015 08:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens, dan zou ik Laura ook dat signaal af willen geven want die denkt ook dat ze heel wat is, of Joey.
Verdorie we hebben stemmen te kort![]()
![]()
net of je tactisch kan stemmen![]()
welke invloed heeft het?There's a virus in my system
Maar Patje gaat misschien wel weer doordraaien als hij een publieksstem krijgtquote:Op maandag 23 februari 2015 09:00 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
collie zou ook boos zijn als zij een stem krijgt en niet patjeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Die moeder van Naomi wordt in de Krant van Utopia ook helemaal afgeserveerd door de posters!quote:Op maandag 23 februari 2015 08:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe kan je nu trots zijn als je dochter steeds neukend in beeld komt, zo snel met een vent het bed in duikt wetende dat die vent geen echter relatie met je wilt
Hoe kan je trots zijn op je kind dat de hele dag geen flikker uitvreet, de hele dag loopt te gillen.Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!![]()
quote:Op maandag 23 februari 2015 08:53 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Naomi? Gaby? Laub B? Lau A? Nicole?
Zo kan ik nog wel een paar nietsnutten noemen....![]()
Hmm, dat zou ik wel heel leuk vinden. Ik ga nog eens nadenken.quote:Op maandag 23 februari 2015 09:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar Patje gaat misschien wel weer doordraaien als hij een publieksstem krijgt![]()
Oh ja... ik zal genieten van haar elitestem want dat gaat ze echt niet fijn vindenquote:Op maandag 23 februari 2015 08:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, maar ik vind de signaalfunctie van de publieksstem ook wel mooi. LauB zou het niet leuk vinden.![]()
![]()
collie veel meerquote:Op maandag 23 februari 2015 09:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar Patje gaat misschien wel weer doordraaien als hij een publieksstem krijgt![]()
![]()
Helemaal niet.quote:Op maandag 23 februari 2015 09:00 schreef PeZu het volgende:
net of je tactisch kan stemmen![]()
welke invloed heeft het?quote:Op maandag 23 februari 2015 00:28 schreef Ydds het volgende:
Col...maakt helemaal niks uit wat we stemmen joh,dat weten we toch.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Joey LauB LauA Naomi Gaby dus eigenlijk hebben we meerdere stemmen nodig.quote:Op maandag 23 februari 2015 08:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens, dan zou ik Laura ook dat signaal af willen geven want die denkt ook dat ze heel wat is, of Joey.
Verdorie we hebben stemmen te kort![]()
Ik denk dat de elitestemmen zullen zijn: LauB Patje en Colliequote:Op maandag 23 februari 2015 09:00 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
collie zou ook boos zijn als zij een stem krijgt en niet patje![]()
Echt waar, doe ff een linkje ga ik meelezenquote:Op maandag 23 februari 2015 09:01 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Die moeder van Naomi wordt in de Krant van Utopia ook helemaal afgeserveerd door de posters!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
http://www.utopiatv.nl/news/detail/19243/zondag-22-februariquote:Op maandag 23 februari 2015 09:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt waar, doe ff een linkje ga ik meelezenTenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!![]()
Als ik PP hoor praten tegen Gabrielle . dan word ik echt misselijk en ook haar vind ik een aanstelsterhij gaat mee sporten en mag niks zeggen
het tokkie niveau viert weer hoogtijquote:Op maandag 23 februari 2015 09:03 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
http://www.utopiatv.nl/news/detail/19243/zondag-22-februari![]()
![]()
ja mijn vraag was derhalve ook retorischquote:There's a virus in my system
Patje heeft postWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gio ook postWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Staan toch rake dingen in, en iedereen zijn of haar mening, die verkondig jij ook!quote:Op maandag 23 februari 2015 09:03 schreef utopinee het volgende:
[..]
het tokkie niveau viert weer hoogtijTenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!![]()
Patje krijgt fanmail, dacht dat dat niet mocht?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zou Isa geschreven hebben en Sam, gaat Noompje niet leuk vinden dan.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Pat heeft leuke post, hij lachtWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Post van een fan en van een ouwe maat heef tPat.
Niets van zijn kinderenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ach eentje dan maar ... heeft die man ook iets...quote:Op maandag 23 februari 2015 09:04 schreef Dotteke het volgende:
Patje krijgt fanmail, dacht dat dat niet mocht?
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
Heeft LS geschreven? (geintje)quote:Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!![]()
Dacht ik ook aanquote:![]()
Nee is een m aat van 25 jaar geledenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O, dacht dat hij maar twee brieven had, maar het zijn er meer/
"Wat lief allemaal, allemaal brieven van mensen".Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Waar moet je zijn om te stemmen?quote:Op maandag 23 februari 2015 09:07 schreef Pearlbitch het volgende:
ZO !!!
Dit voelde bijna net zo lekker als klaarkomen![]()
![]()
[ afbeelding ]
Al gevonden!Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!![]()
Word jij niet misselijk van dat lachen van Patje porno ?quote:Op maandag 23 februari 2015 09:06 schreef Dotteke het volgende:
Post van een fan en van een ouwe maat heef tPat.
Niets van zijn kinderenJe weet pas wat je mist als het er niet is.![]()
http://www.utopiatv.nl/participant/activequote:Op maandag 23 februari 2015 09:08 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Waar moet je zijn om te stemmen?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, die vent krijgt te veel positieve reactiesquote:Op maandag 23 februari 2015 09:09 schreef PTLe het volgende:
[..]
Word jij niet misselijk van dat lachen van Patje porno ?
Een heel pak post en allemaal positiefWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heb op LauB gestemd!quote:Op maandag 23 februari 2015 09:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, die vent krijgt te veel positieve reacties
Een heel pak post en allemaal positiefTenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!![]()
Ja niet te gelovenquote:Op maandag 23 februari 2015 09:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een heel pak post en allemaal positief
Vreselijke nep lach.......quote:Op maandag 23 februari 2015 09:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een heel pak post en allemaal positiefBehandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.![]()
O jee Gaby heeft gebeden voor goede post voor Patje
Pat heeft allemaal fanmail, niet van familie en heb ook nog niet gehoord dat hij post van zijn kinderen had.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mijn stem is naar Gio gegaan opzouten met dat jonkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ben toch benieuwd wie er uiteindelijk de elitestem krijgt!Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!![]()
Eigenlijk zouden wij ook drie stemmen moeten hebben, net als de bewoners!quote:
Gewoon op drie verschillende kunnen stemmen.Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!![]()
Zou Isa Gio nog schrijven, ze zou wel gek zijn!Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!![]()
Mijn stem naar Pat, maar zie dat hij ook in staat is de cossers te bespelen, 2 weken terug zou bijna iedereen op Pat hebben gestemd![]()
Meerder cosssers willen hem er niet uit hebben,hij maakte de streamsquote:Op maandag 23 februari 2015 09:15 schreef spapaars het volgende:
Mijn stem naar Pat, maar zie dat hij ook in staat is de cossers te bespelen, 2 weken terug zou bijna iedereen op Pat hebben gestemdWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik was ook elite maar kon maar een stem uitbrengen, heel raarquote:Op maandag 23 februari 2015 09:16 schreef UtopiaFreak het volgende:
Zoveel verdeeldheid over nomineren, waar ga ik mijn 3 op gooienWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Die telt toch voor 3?quote:Op maandag 23 februari 2015 09:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik was ook elite maar kon maar een stem uitbrengen, heel raarTenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!![]()
Ja je moet stream verziekers nomineren, zoals de Laura'squote:Op maandag 23 februari 2015 09:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Meerder cosssers willen hem er niet uit hebben,hij maakte de streamsUtopia Freak @ Dailymotion ;)![]()
http://www.utopiatv.nl/news/detail/19282/exit-gioquote:Op maandag 23 februari 2015 09:20 schreef chelsepels het volgende:
Op Gio gestemdwegwezen met die slettebak.
lolUtopia Freak @ Dailymotion ;)![]()
Dat bedoel ik.quote:Op maandag 23 februari 2015 09:20 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
http://www.utopiatv.nl/news/detail/19282/exit-gio
lol
ZK pionnetje
Die gaat toch al vrijwillig weg?quote:Op maandag 23 februari 2015 09:20 schreef chelsepels het volgende:
Op Gio gestemdwegwezen met die slettebak.
![]()
Dat is niet genoeg, ze willen hem een trap na gevenquote:Op maandag 23 februari 2015 09:23 schreef spapaars het volgende:
[..]
Die gaat toch al vrijwillig weg?Utopia Freak @ Dailymotion ;)![]()
quote:Op maandag 23 februari 2015 09:20 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
lol![]()
![]()
![]()
Hij zou 1 januari ook gaanquote:Op maandag 23 februari 2015 09:23 schreef spapaars het volgende:
[..]
Die gaat toch al vrijwillig weg?Die durft niet weg
wegstemmen en dan week later Naomi jankend de poort uit omdat ze zaadtekort heeft.
[ Bericht 0% gewijzigd door chelsepels op 23-02-2015 09:31:49 ]![]()
Misselijkmakend, hoewel Gio er van mij wel uit magquote:Op maandag 23 februari 2015 09:20 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
lol
SOONY![]()
Ik heb LaurA genomineerd.. Hoop dat beide Laura's een elitestem krijgen....Kunnen ze samen klagen op het rookbankje
“Loop niet voor me, want ik volg niet.
Loop niet achter me, want ik leid niet.
Loop gewoon naast me en wees mijn vriend.”![]()
Ja, lees het net in de mail, jammer drie verschillende uitbrengen was ook leuk./quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op maandag 23 februari 2015 09:23 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
Dat is niet genoeg, ze willen hem een trap na gevenJa ook eerlijker als je toch elite bent!quote:Op maandag 23 februari 2015 09:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, lees het net in de mail, jammer drie verschillende uitbrengen was ook leuk./Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!![]()
Doe maar op Gnoomie, anders ontspringt ze de dans nog.quote:Op maandag 23 februari 2015 09:16 schreef UtopiaFreak het volgende:
Zoveel verdeeldheid over nomineren, waar ga ik mijn 3 op gooien
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra![]()
Fijnquote:Op maandag 23 februari 2015 09:26 schreef oma-Nijn het volgende:
De hele voorkant afgeplakt?
En maar op steukneus gestemd, het was wel moeilijk kiezen![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ik begrijp even het stemmen niet via de utopia site.
Op de site wordt gevraagd wie je utopiaan van het jaar is en niet wie je eruit wenst.
Beetje verwarrend
"Utopiaan van het Jaar
Tijd om te stemmen! En als premium paspoorthouder doe je dat gewoon online! Wie is jouw favoriet?"
[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 23-02-2015 09:38:45 ]![]()
Ja, had LauraB ingedrukt zie ik dat ook staan.Dacht nog dat zal me toch niet gebeuren.quote:Op maandag 23 februari 2015 09:37 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Op de site wordt gevraagd wie je utopiaan van het jaar is en niet wie je eruit wenst.
Beetje verwarrend![]()
![]()
gnoomie gaat te weinig stemmen krijg zowel daar als vd elite, dus lekker voor je dat er van kwam maar meer dat dan doet het ook nietquote:Op maandag 23 februari 2015 09:36 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Doe maar op Gnoomie, anders ontspringt ze de dans nog.![]()
Goede keuzesquote:Op maandag 23 februari 2015 09:38 schreef DKUp het volgende:
Ik heb trouwens op onze LauB en Mathijs gestemd
Utopia Freak @ Dailymotion ;)![]()
ja hier heb ik dus chris aangeklikt,want dit is niet voor wie eruit gaat toch?quote:Op maandag 23 februari 2015 09:16 schreef oma-Nijn het volgende:
Dit staat er naast, dat is ook verwarrend
[ afbeelding ]![]()
Het lijkt wel alsof wij positief moeten stemmen???quote:Op maandag 23 februari 2015 09:38 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, had LauraB ingedrukt zie ik dat ook staan.Dacht nog dat zal me toch niet gebeuren.![]()
http://www.utopiatv.nl/participant/activequote:Op maandag 23 februari 2015 09:37 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Beetje verwarrend
"Utopiaan van het Jaar
Tijd om te stemmen! En als premium paspoorthouder doe je dat gewoon online! Wie is jouw favoriet?"
Hier kan je stemmen even scrollenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ja daarom heb ik op chris gestemd hahahahquote:Op maandag 23 februari 2015 09:39 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Het lijkt wel alsof wij positief moeten stemmen???![]()
juist welquote:Op maandag 23 februari 2015 09:39 schreef krabje het volgende:
[..]
ja hier heb ik dus chris aangeklikt,want dit is niet voor wie eruit gaat toch?There's a virus in my system
Krijgen LauB en zo straks positieve stemquote:Op maandag 23 februari 2015 09:39 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Het lijkt wel alsof wij positief moeten stemmen???
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!![]()
quote:Op maandag 23 februari 2015 09:39 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Het lijkt wel alsof wij positief moeten stemmen???
SOONY![]()
quote:Op maandag 23 februari 2015 09:07 schreef Pearlbitch het volgende:
ZO !!!
Dit voelde bijna net zo lekker als klaarkomen![]()
![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Want geen leven hihihihihihihihihi.
Utopia![]()
Het is echt verwarrend, mijns inziens dan.quote:
Er staat wie is jouw favoriet en niet wie wil jij eruit.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-02-2015 09:43:58 ]![]()
'Vroeger' kon je aan de reacties hier en op utopia.tv wel vooraf lezen wie de elitestem zou krijgen. Momenteel zijn er wel 5 of 6 die heel veel stemmen gaan krijgen, Gio, Colinda, Naomi, Patrick, LauB. Ik hoop dat het LauB, Gio en Naomi zijn (naomi wordt heel veel genoemd, dus die waarschijnlijk zeker eentje), hoewel die laatste 2 het volledig op Isa-fans gaan gooien, totaal blind voor hun tekortkomingen (zoals allemaal).
Ben benieuwd..![]()
Jawel, dat is dus het verwarrende ervan. Je stuurt Chris naar huisquote:Op maandag 23 februari 2015 09:39 schreef krabje het volgende:
[..]
ja hier heb ik dus chris aangeklikt,want dit is niet voor wie eruit gaat toch?![]()
![]()
dan ga ik een mail sturen naar talpa,want dit klopt dus nietquote:Op maandag 23 februari 2015 09:42 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Het is echt verwarrend, mijns inziens dan.
Er staat wie is jouw favoriet en nu wie wil jij eruit.![]()
Is toch raar in Utopia stemmen ze negatief, dan kan het toch niet anders dat onze stemmen ook negatief zijn?Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!![]()
ok wat jij wilquote:Op maandag 23 februari 2015 09:41 schreef krabje het volgende:
[..]
nee er staat wie is jout favoriet,en dat is chris voor mij.
Dat komt omdat die lamballen op de redactie te lui zijn om het aan te passen. Je hebt nu Chris een nominatie voor een elitestem gegevenquote:Op maandag 23 februari 2015 09:41 schreef krabje het volgende:
[..]
nee er staat wie is jout favoriet,en dat is chris voor mij.![]()
Een lachende steukneus op 2.. stofzuigtijd![]()
Nee, we moeten niet positief stemmen, volgens de mail niet tenminstequote:Op maandag 23 februari 2015 09:40 schreef krabje het volgende:
[..]
ja daarom heb ik op chris gestemd hahahahWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
IESJE-fans kom op zeg, die zijn niet helemaal serieus te nemenquote:Op maandag 23 februari 2015 09:42 schreef Nutricia het volgende:
'Vroeger' kon je aan de reacties hier en op utopia.tv wel vooraf lezen wie de elitestem zou krijgen. Momenteel zijn er wel 5 of 6 die heel veel stemmen gaan krijgen, Gio, Colinda, Naomi, Patrick, LauB. Ik hoop dat het LauB, Gio en Naomi zijn (naomi wordt heel veel genoemd, dus die waarschijnlijk zeker eentje), hoewel die laatste 2 het volledig op Isa-fans gaan gooien, totaal blind voor hun tekortkomingen (zoals allemaal).
Ben benieuwd..
SOONY![]()
Jouw stem telt driedubbel!
De nominaties staan voor de deur en dat betekent dat er weer gestemd kan worden op wie Utopia moet verlaten. Zoals je weet mag iedereen met een premium paspoort stemmen.
Maar jij bent geen ‘gewone’ premium paspoorthouder.
Jij behoort tot de Elite! En omdat jij beter op de hoogte bent dan wie dan ook, vinden we dat jouw stem dus ook meer waard is. Driedubbel zoveel waard. Het stemmen gaat op dezelfde manier als altijd. Met één klik maak je duidelijk wie Utopia volgens jou moet verlaten. Maar wees er van bewust dat jouw klik dus drie stemmen waard is.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
sorry dan ,was niet de bedoelingquote:Op maandag 23 februari 2015 09:42 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Jawel, dat is dus het verwarrende ervan. Je stuurt Chris naar huis![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 23 februari 2015 09:41 schreef krabje het volgende:
[..]
nee er staat wie is jout favoriet,en dat is chris voor mij.het is heel verwarrend, want er staat wel nomineren onder die foto ...quote:Op maandag 23 februari 2015 09:42 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Het is echt verwarrend, mijns inziens dan.
Er staat wie is jouw favoriet en nu wie wil jij eruit.
ik heb laub gekozen![]()
Oké, ik heb geen mail gehadquote:Op maandag 23 februari 2015 09:44 schreef Dotteke het volgende:
De nominaties staan voor de deur en dat betekent dat er weer gestemd kan worden op wie Utopia moet verlaten. Zoals je weet mag iedereen met een premium paspoort stemmen.
Jij behoort tot de Elite! En omdat jij beter op de hoogte bent dan wie dan ook, vinden we dat jouw stem dus ook meer waard is. Driedubbel zoveel waard. Het stemmen gaat op dezelfde manier als altijd. Met één klik maak je duidelijk wie Utopia volgens jou moet verlaten. Maar wees er van bewust dat jouw klik dus drie stemmen waard is.
SOONY![]()
Lieverd ;-) Er staat toch echt "Utopiaan van het Jaar Tijd om te stemmen! En als premium paspoorthouder doe je dat gewoon online! Wie is jouw favoriet?"quote:
Dit kan dus een hele leuke uitslag geven; upside down![]()
![]()
Nee, dat klopt. Maar aan de linkerkant staat dit vak. Hadden ze best wel even kunnen aanpassen toch:quote:Op maandag 23 februari 2015 09:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, we moeten niet positief stemmen, volgens de mail niet tenminste
Jij bedoelt waarschijnlijk de elitestem.quote:Op maandag 23 februari 2015 09:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, we moeten niet positief stemmen, volgens de mail niet tenminste
Ik bedoel de "normale" stem.![]()
Hey, het is Utopia, je weet toch..quote:Op maandag 23 februari 2015 09:45 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nee, dat klopt. Maar aan de linkerkant staat dit vak. Hadden ze best wel even kunnen aanpassen toch:
[ afbeelding ]![]()
ik weet wat er staat, maar de redactie heeft het verkeerde plaatje geuploadquote:Op maandag 23 februari 2015 09:45 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Lieverd ;-) Er staat toch echt "Utopiaan van het Jaar Tijd om te stemmen! En als premium paspoorthouder doe je dat gewoon online! Wie is jouw favoriet?"
Dit kan dus een hele leuke uitslag geven; upside downThere's a virus in my system
lijkt wel utopia centraal hierThere's a virus in my system
Drie maanden geleden of zo dat we konden stemmen en nu maken ze er een soort puzzel van.
duurt 3 dagen voor je antwoord krijgtquote:Op maandag 23 februari 2015 09:42 schreef krabje het volgende:
[..]
dan ga ik een mail sturen naar talpa,want dit klopt dus niet![]()
![]()
Volgens mij gebruikte lot die van Marc Inbane, kost maar 39,95quote:Op maandag 23 februari 2015 09:43 schreef UtopiaVolger het volgende:
Hoe heten die spraytan spuitbussen die ze gebruiken?![]()
Ik zag namelijk altijd die zwarte bus.![]()
dus klopt de uitslag niet meer.quote:Op maandag 23 februari 2015 09:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik weet wat er staat, maar de redactie heeft het verkeerde plaatje geupload![]()
quote:Op maandag 23 februari 2015 09:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, we moeten niet positief stemmen, volgens de mail niet tenminsteheb ik godgloeiende op die herpesslet gestemd met het idee dat ik negatief moest stemmen. Zie ik ineens ernaast staan dat het ging om je favoriet.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Zou dat toen bij Wilco ook verkeerd zijn gegaan? Toen was iedereen verbaasd dat hij hem kreeg ... de elite stemmen zijn meestal wel te voorspellen...quote:Op maandag 23 februari 2015 09:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik weet wat er staat, maar de redactie heeft het verkeerde plaatje geuploadWie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
Utopiaan van het jaar wordt nu nog niet gekozen, als je een beetje nadenkt kan je dat toch wel nagaan.quote:Op maandag 23 februari 2015 09:45 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nee, dat klopt. Maar aan de linkerkant staat dit vak. Hadden ze best wel even kunnen aanpassen toch:
[ afbeelding ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
jou onderschrift ookquote:Op maandag 23 februari 2015 09:45 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
![]()
neem ik voor lief.quote:Op maandag 23 februari 2015 09:46 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
duurt 3 dagen voor je antwoord krijgt![]()
Nee joh, maak je niet drukquote:Op maandag 23 februari 2015 09:48 schreef mazaru het volgende:
[..]heb ik godgloeiende op die herpesslet gestemd met het idee dat ik negatief moest stemmen. Zie ik ineens ernaast staan dat het ging om je favoriet.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Naomi is je dankbaar voor je supportquote:Op maandag 23 februari 2015 09:48 schreef mazaru het volgende:
[..]heb ik godgloeiende op die herpesslet gestemd met het idee dat ik negatief moest stemmen. Zie ik ineens ernaast staan dat het ging om je favoriet.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ja dus dat, staat er duidelijk bovne ookquote:There's a virus in my system
Nee je moet stemmen op wie je er uit wilquote:Op maandag 23 februari 2015 09:48 schreef mazaru het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zie onderstaande mail
Jij behoort tot de Elite! En omdat jij beter op de hoogte bent dan wie dan ook, vinden we dat jouw stem dus ook meer waard is. Driedubbel zoveel waard. Het stemmen gaat op dezelfde manier als altijd. Met één klik maak je duidelijk wie Utopia volgens jou moet verlaten. Maar wees er van bewust dat jouw klik dus drie stemmen waard is.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Tja, dat is dus de vraag.quote:Op maandag 23 februari 2015 09:45 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De verwarring is dus compleet.
Weer knap gedaan door Talpa.
Anderzijds, het maakt geen moer uit want het gaat toch zoals zij het wensen.![]()
Straks wordt deze nominatieronde ongeldig verklaard door slecht redactiewerk en moeten we nog een maand met dezelfde 15 door![]()
![]()
Favo is dan een andere stemming, jammer maar dan kun je toch altijd nog nomineren? Is dan toch een andere stemming?quote:Op maandag 23 februari 2015 09:48 schreef mazaru het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tja, dan moet de stemming dus ongeldig worden verklaardquote:Op maandag 23 februari 2015 09:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik weet wat er staat, maar de redactie heeft het verkeerde plaatje geupload![]()
![]()
![]()
net of die ene eleitestem zo belangrijk isquote:Op maandag 23 februari 2015 09:50 schreef Nutricia het volgende:
Straks wordt deze nominatieronde ongeldig verklaard door slecht redactiewerk en moeten we nog een maand met dezelfde 15 doorThere's a virus in my system
Nee, maar het zou me toch een slecht gevoel gevenquote:Op maandag 23 februari 2015 09:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
net of die ene eleitestem zo belangrijk is![]()
ik twijfel nog...quote:There's a virus in my system
Dat kost veel.quote:Op maandag 23 februari 2015 09:48 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Volgens mij gebruikte lot die van Marc Inbane, kost maar 39,95![]()
Ik zag namelijk altijd die zwarte bus.
Want geen leven hihihihihihihihihi.
Utopia![]()
elitestem niet mee laten tellen, simpelquote:Op maandag 23 februari 2015 09:51 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Nee, maar het zou me toch een slecht gevoel gevenThere's a virus in my system
Morgen gaan we stemmen, zegt Nicole
Gabri weet nu ook op wie ze moet gaan stemmen, ze heeft bevestiging van haar vermoedens gekregen. Wat die ook mogen zijn.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zo ik heb op LauraB gestemd, verder heb ik nog niks te melden. Want het is nog saai daar
Let's take the long way home, love is burning slowly
Down this country road tonight. 🎵![]()
Ik heb nog niet gestemd, twijfel nog.
LauB krijgt er, hoop ik, al genoeg.
Gi en Noom mogen ook oprotten.
Pat dito.
Lau ook maar die gaat zelf al.
what to do what to do...![]()
ik al maanden nietquote:Op maandag 23 februari 2015 09:56 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Toch is het raar, want ik heb maanden geen streams gehad en nu ben ik ineens elite, klopt niks van![]()
![]()
Dat hele gebeuren van paspoorthouders is achterhaald.quote:Op maandag 23 februari 2015 09:56 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Toch is het raar, want ik heb maanden geen streams gehad en nu ben ik ineens elite, klopt niks van
Mijn punten lopen nauwelijks meer op, kijk er niet eens meer naar.
Ze doen een greep in de bak é voila, de elite!
Wassen neus.![]()
ik ook, ze is utopiaan van het jaar, daar stemmen we nu toch voor?quote:Op maandag 23 februari 2015 09:53 schreef Mrsloveable het volgende:
Zo ik heb op LauraB gestemd, verder heb ik nog niks te melden. Want het is nog saai daar
Dat snap ik ook niet, stem je nu op een favoriet of op iemand die je weg wil?quote:Op maandag 23 februari 2015 09:16 schreef oma-Nijn het volgende:
Dit staat er naast, dat is ook verwarrend
[ afbeelding ]"Acceptance" van Bill Viola - 2008![]()
Weg...ksssstttttquote:Op maandag 23 februari 2015 09:58 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Dat snap ik ook niet, stem je nu op een favoriet of op iemand die je weg wil?![]()
Nee joh lees bericht van Dotteke, is negatief stemmen.quote:Op maandag 23 februari 2015 09:48 schreef mazaru het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!![]()
niemand, of iedereen het wel snapt hierquote:
Neusss denk aan haar gezichtquote:Op maandag 23 februari 2015 09:55 schreef Chanel5 het volgende:
Ik heb nog niet gestemd, twijfel nog.
LauB krijgt er, hoop ik, al genoeg.
Gi en Noom mogen ook oprotten.
Pat dito.
Lau ook maar die gaat zelf al.
what to do what to do...
Forum Opties Forumhop: Hop naar: